April 14, 2004

محمود و ايازش ...

بر پايه گزارشي از يك منبع بسيار موثق (كه هرگز در صداقتش ترديد نكرده ام) اخيرا يكي از اركان مافياي اقتصادي و شريك الياس محمودي رئيس حفاظت اطلاعات قوه قضائيه در مراجعه به يكي از ارگانهاي امنيتي - نظامي پيشنهادي را تسليم كرده است مبني بر اينكه ...

با ارتباطاتي كه او با مافياي روسيه و آلباني دارد ؛ مي تواند شر مرا از سر اهل ولايت فقيه كم كند . اين شخص كه در داخل و خارج كشور داراي شركتهاي متعدد است و نشان و نام از دو نه بلكه از ده جا دارد ؛ هم (آنطوني) است هم ( كي --كو) هم دل به روس دارد وهم سر به پروس سپرده ؛ هم تسبيح گوي بشار الاسد سوري است و هم ستايشگر عجوزه سوئيسي ...با كمك (محمودش) ايازوار زمين هاي موات را مي بلعد و بر ويرانه هستي مردم كاخ و برج مي سازد ؛ اينك كه كوس رسوائيش را بر بامهاي فرنگستان نواخته اند و ارگانهاي امنيتي در چندين كشور پرونده اعمالش را گشوده اند و در داخل كشور نيز با رسوائيهاي (محمودش ) سر نوشتي هم چون اياز سلطان محمود در انتظارش مي باشد؛>نقشه خاموش كردن مرا كشيده است.
بايد به اين آقا بگويم كه روزگار (خسروان جعلي) به سر آمده است وآنها كه بايد عملكرد او را زير ذره بين بگذارند ديري است در اين وادي گام مي زنند.
(كي - خسروي ها) كوچكتر از آنند كه حكم مرگ زبانهاي حقيقت گو و قلمهاي افشاگر را صادر كنند.

۱۲ آوريل

April 14, 2004 10:48 AM






advertise at nourizadeh . com