August 16, 2004

جنايت پيشه اي در مقام دادستان كل

قضات شريف ؛ وكلاي آزاده ؛ كاركنان پاكدامن دستگاه قضائي ...

اينك كه به فرمان مقام ولايت عظما ؛ جنايت پيشه اي با پرونده اي سياهتر از عمامه مدعيان سيادت بركرسي والاي دادستاني كل نشسته ( به جاي آن عراقي حزب الدعوه كه اگر درايت و دانش نداشت و از قضا اگر نمي دانست ؛ غذايش به خون آلوده نشد و در قتل زهرا كاظمي ؛ حكم برائت به اله بخشي و ميثم و نعمتي و البته سعيد جان مرتضوي ؛ نداد)

بر شماست كه يكبار هم شده زبان به اعتراض گشائيد و اجازه ندهيد حضرت ولايت عظما به اضطرار يا اختيار آلوده دستان و سياه رويان و جنايت پيشگاني از تيره ي مرتضوي ها و دري نجف آبادي ها را كرسي قضاوت بخشد و رداي داد - ستاني بر تنشان اندازد.

دري نجف آبادي مسئول مستقيم قتلهاي زنجيره اي ؛ اگر عدالتي در كار بود اينك جائي به جز زندان نداشت ( من پرونده اعترافات مصطفي كاظمي ـ موسوي نژاد ـ را ديده ام...شيخ قربانعلي در كنار زمين فوتبال وزارت حكم قتل فروهرها را به كاظمي و عاليخاني داده بود...).

ميدانم قوه قضائيه اينك قصابيه است اما...هنوز هم در آنجا هستند شرافتمنداني كه ميزان را به قاعده عدل مي سنجند ... سخنم با اينان است . راهش ندهيد اين قربان علي ماستبند نجف آبادي را كه مزد خيانتش به آقاي منتظري ؛ وزارت خون و جنايت بود... تاريخ و فراتر از آن ملت در بند چشم به شما دارد.

لندن ۱۶ اوت ۲۰۰۴ عليرضا نوري زاده

August 16, 2004 01:01 PM






advertise at nourizadeh . com