August 29, 2009

سايت حامي احمدي نژاد و سخنان نوريزاده در العربيه

Head-nezamabad-1.jpg

تحلیل نوری زاده از ضعف پدیده رفسنجانیسم!
علیرضا نوری زاده با بیان اینکه رفسنجانی قدرتی انکار ناپذیر در معادله قدرت در ایران است گفت: آقای احمدی نژاد با حمله شدید مشائی به هاشمی رفسنجانی از حد و مرز خود و نیز از خطوط قرمز عبور کرد.

به گزارش نظام آباد وی که بعنوان مدیر مرکز مطالعات ایران وعرب چهارشنبه شب با شبکه تلویزیونی العربیه گفتگو می کرد افزود: حملات مکرر و شدید مدیر دفتر احمدی نژاد و محافل و مطبوعات نزدیک به احمدی نژاد و نیز رهبر ایران برضد هاشمی رفسنجانی نشان می دهد که در این راستا طرحی وجود دارد تا رفسنجانی برکنار شود. اما رفسنجانی در چارچوب هیات حاکمه در ایران دارای وزنه ای غیر قابل انکار است که برکناری وی به این آسانی نیست .

نوری زاده گفت: رفسنجانی دارای پایگاهایی در دستگاه حکومتی .دینی و نیز در میان سپاه است و در زمان جنگ با عراق به مدت شش سال فرمانده نیروهای مسلح ایران بوده است . نوری زاده در ادامه مدعی شد: کشمکش میان مسئولان ایران هم اکنون وارد مرحله بسیار حساسی شده است زیرا آنچه که در سیر دادگاه مشاهده می کنیم ما را به یاد محاکمه های دوران استالین در دهه سی قرن گذشته در شوروی سابق می اندازد. وی افزود : اشخاصی که در دادگاه حضور دارند روزی از مسئولان برجسته نظام بودند . این عده می گویند که آنها طرحهای خارجیان را اجرا می کردند درحالیکه همه می دانند که این اظهارات درست نیست . وی گفت که اقای ابطحی ودیگر مسئولان نظام در واقع ارکان نظام بودند واگر راس نظام تصمیم به کنار زدن ارکان نظام بگیرد این بمعنای سقوط سقف نظام بر سر این سران است . نوری زاده افزود کسانی که در گذشته از احمدی نژاد حمایت می کردند و در راس آنها علی لاریجانی رئیس مجلس هم اکنون از موضع خود عقب نشینی کرده یا در حال بررسی مواضع خود می باشند .
وی بااشاره به اینکه احمدی نژاد قصد داشت از مشائی برای گفت وگو با آمریکا استفاده کند گفت که این ماموریت بدلیل مخالفت رهبر ناکام ماند ، البته مشائی هم اکنون رئیس دفتر احمدی نژاد واز مشاورین برجسته وی می باشد . نوری زاده گفت: زمانی که مشائی سخن می گوید در واقع این سخنان احمدی نژاد است و هنگامیکه مشائی از سوی اصلاح طلبان و رفسنجانی مورد حمله قرار می گیرد این حمله در حقیقت برضد احمدی نژاد است . وی تاکید کرد که کشمکش در ایران هم اکنون در سطح مسولان طراز اول نظام رسیده است و رفسنجانی شخصا حمله برضد احمدی نژاد را بعهده گرفته است و احمدی نژاد نیز حمله برضد رفسنجانی را بطور شخصی بعهده گرفته است . .
وی خاطر نشان کرد که نام بردن از هاشمی رفسنجانی وفرزندان وی ونیز برادر زاده وی در سیر محاکمه دادگاه متهمین در حوادث اخیر ایران همگی نشان می دهد در این میان طرحی وجود دارد تا رفسنجانی و رفسنجانیسم کنار زده شوند ، ولی رفسنجانی نیز با توجه به برگ ها وسلاحهایی که در دست دارد به آنها پاسخ خواهد
درج يادداشت و نظرات

نام:
ايميل:
توضيحات:

نظرات ارسال شده:

14 طلبه خط امام -قم:
خدا پدر ومادرت را بيامرزد که اينقدر شفاف وخردمندانه وواقع گرايانه حقايق را عالی بيان کردی . احسنت
مرد:
نوری زاده وسیله شد برای رسیدن به هدف. شما انجمنی هستین ؟ هدف وسیله را توجیه میکنه ؟ اگه نوری زاده خوبه , چرا حرفای دیگشو نمیزنید ؟ تقوا پیشه کنید در این ماه مبارک
زن:
آقای به اصطلاح مرد! چرا آتیشی شدی؟ شما یه سایت بزن و حرفهای دیگه ی نوری زاده رو بزن اونم با زبون روزه!


August 29, 2009 05:49 PM






advertise at nourizadeh . com