February 21, 2011

سپاه ولي امر در برابر مردم

alarabieyeh.gif

مدیر مرکز مطالعات عربی ایرانی در مصاحبه با العربیه :
آیت الله خامنه ای با استفاده از سپاه ولی امر شخصا تظاهرات یکم اسفند را سرکوب کرد

sepah vali amr.jpg

دبی – العربیه.نت
خیابان های تهران و شهرهای مختلف ایران روز یکشنبه 20-2-2011 شاهد تظاهرات مخالفان ایرانی بود . گزارش های دریافتی از منابع مختلف مخالفان از سرکوب شدید تظاهرکنندگان توسط نیروهای امنیتی دولت ایران حکایت دارد .
دکتر علیرضا نوری زاده مدیر مرکز مطالعات عربی ایرانی در لندن در مصاحبه با تلویزیون العربیه و نیز العربیه.نت به نقل از برخی منابع، آیت الله خامنه ای رهبر جمهوری اسلامی ایران را به رهبری عملیات مواجهه با معترضین متهم کرد ...


وی در این مصاحبه گفت "خامنه ای برای رویارویی با تظاهرکنندگان به نیروهای ولی امر که ماموریت حمایت از وی و دیگر مسئولان بلندپایه را برعهده دارند فرمان داد به خیابان ها رفته و تظاهرات را سرکوب کنند."

مدیر مرکز مطالعات عربی ایرانی در ادامه افزود "به خیابان فرستادن سپاه ولی امر که متشکل از 12000 نیروی کاملا آموزش دیده تحت فرمان مستقیم خامنه ای است بیانگر ترس دولت ایران از پیوستن سپاه و نیروهای انتظامی به مردم است."

وی همچنین به نگرانی رژیم از پیوستن هرچه بیشتر اقوام ایرانی به جنبش سبز اشاره کرد و اعتصاب و تظاهرات در مناطق کردنشین و دستگیرهای روزهای گذشته در مناطق عرب نشین و درگیری ها در تبریز را یادآور شد .

نوری زاده همچنین از فشارهایی که اخیرا به رفسنجانی وارد می شود گفت و یادآور شد تلاش برای حذف رفسنجانی یکی از سازندگان جمهوری اسلامی ، خائن خواندن میر حسن موسوی نخست وزیر دوران جنگ ایران وعراق و شیخ مهدی کروبی رئیس دو دوره مجلس شورای اسلامی و شعار دادن علیه حسن خمینی نوه بنیانگذار نظام و فشار بر محمد خاتمی رئیس جمهور دو دوره ریاستی، نشانگر بحرانی است که حاکمیت کنونی در ایران با آن روبرو است .

February 21, 2011 11:14 AM






advertise at nourizadeh . com