February 25, 2015

پنجره ای رو به خانه پدری چهارشنبه 6 اسفند

nor4-300x160.jpg


با درود فراوان حضور شما همراهان و نازنینان تلویزیون ایران فردا. برنامه پنجره ای رو به خانه پدری امروز را آغاز میکنیم با نگاهی به نقش غلامعلی حدادعادل در حذف تندیس حضرت فردوسی از میدانی در شهر سلماس و در ادامه نقش شاهنامه و جایگاه فردوسی بزرگ را در فرهنگ ایرانی بررسی خواهیم کرد .
در این شماره از برنامه همچنین بررسی میکنیم موضوع اختلاف تازه بین ترکیه و سوریه بر سر مزار شاه سلیمان که در سی کیلومتری مرز ترکیه و در درون خاک کشور سوریه قرار داشت و چندی پیش دولت ترکیه با یک تیم عملیاتی حرفه ای توانست به خاک سوریه نفوذ کند و علاوه برنجات سربازان خود که به محافظت از این بنا مشغول بودند بقایای مانده در این مقبره را نیز با خود به یک مکان امن منتقل نمایند. در بخش بعدی برنامه امروز نامه ای را که از سوی یک دوست هم وطن از درون ایران همیشه جاویدانمان ارسال شده برایتان بازگو خواهیم کرد، این نازنین یار نادیده از دلتنگیهای خود و تنهایی این روزهای مام میهن گفته است و دردلهایی دارد از حال و هوای “بس ناجوانمردانه سرد” خانه پدری.
امروز همچنین یادی خواهیم کرد از هنرمند بزرگ و تکرار نشدنی عرصه تاتر و سینما “پرویز فنی زاده” که ناگهان “پنداری دود شد رفت هوا“ و دوستداران هنر را برای همیشه داغدار کرد.
از شما دعوت میکنیم که با ما همراه باشید و پنجره ای رو به خانه پدری را با دوستان و آشنایان خود نیز به اشتراک بگذارید ، همچنین جعبه ی گفتگو های پایین همین صفحه برای اشتراک گذاری نظرات و دیدگاههای شما عزیزان پیرامون موضوعات مطرح شده در این برنامه در دسترس قرار دارد.

website:
http://iranefardalive.com/Archive/12999
youtube:
https://www.youtube.com/watch?v=sv797VrUgXs
Download:
http://vimeopro.com/iranefarda/dont-miss-it/video/120546384
Archive:
http://iranefardalive.com/archive/panjareh-ro-be-khane-pedari/
vimeo:
https://vimeo.com/120546384
Soundcloud:
https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/6-uypo14
Soundcloud2:
https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/6-863d
Direct link:
https://drive.google.com/file/d/0Bw19dzjWVsf9cXp2THlQM2Z6TEE/view?usp=sharing
--------
embed:

February 25, 2015 08:33 PM






advertise at nourizadeh . com