February 27, 2015

پنجره ای رو به خانه پدری جمعه 8 اسفند

nor4-300x160.jpg

با درود فراوان حضور شما نازنینان و همراهان تلویزیون ایران فردا. پنجره ای رو به خانه پدری امروز را با شعری زیبا از دکتر علیرضا نوریزاده در پاسخ به نامه ارسالی از سوی یکی از یاران نادیده ی تلویزیون آغاز میکنیم ، در ادامه یادی میکنیم از شاهرخ نادری ، محسن فرید و … و مروری داریم بر خاطرات روزهای خوش رادیو و برنامه های بی نظیر و تکرار نشدنیش .
امروز همچنین نگاهی خواهیم داشت بر رزمایش اخیر سپاه و حمله به ماکت ناو آمریکایی و تحلیلی داریم بر دلایل انجام چنین مانورهایی در شرایط بحرانی کنونی. در بخش بعدی به حمله وحشیانه داعشیان به آثار باستانی 3000 ساله موزه ها و تخریب آن با بیل و کلنگ خواهیم پرداخت و سپس در ارتباط با هویت جلاد داعش که در رسانه های اروپایی به جان جهادی معروف شده بود سخن میگوییم. در بخش دوم برنامه امروز از جوانانی میگوییم که با هزاران امید به سازمان مجاهدین خلق پیوستند ولی متاسفانه مورد سواستفاده رهبران این سازمان قرار گرفته و امروز در فجیع ترین شرایط روزگار میگذرانند .
در دنباله برنامه نگاهی داریم به سفر حسن روحانی ریاست جمهوری ولی فقیه به شهر قم و جزئیاتی از دیدارها و اهداف سیاسی وی از دیدار با علمای حوزه علمیه را برای شما عزیزان بازگو خواهیم کرد.
با ما همراه باشید و پنجره ای رو به خانه پدری را با دوستان خود نیز به اشتراک بگذارید، همچون همیشه منتظر شنیدن نظرات شما در ارتباط با موضوعات مطرح شده در این برنامه هستیم، لطفا دیدگاههای خود را در پایین همین صفحه با ما و دیگر مخاطبان در میان بگذارید.

website:
http://iranefardalive.com/Archive/13032
archive:
http://iranefardalive.com/archive/panjareh-ro-be-khane-pedari/
youtube:
https://www.youtube.com/watch?v=eE1EvrZV3Y0
vimeo:
https://vimeo.com/120768303
download:
http://vimeopro.com/iranefarda/dont-miss-it/video/120768303
soundcloud:
https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/g6sz6qnicxrh
soundcloud (کم حجم):
https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/iranefarda
direct download link:
https://drive.google.com/file/d/0Bw19dzjWVsf9cXRkQjFjLUJQVHM/view?usp=sharing

embed:

پنجره ای رو به خانه پدری جمعه 8 اسفند from Iranefarda TV Network on Vimeo.


February 27, 2015 08:30 PM






advertise at nourizadeh . com