May 31, 2018

پنجره ای رو به خانه پدری دوشنبه ۷ خرداد

nor4-300x160.jpg

این شمارخ از برنامه پنجره ای رو به خانه پدری را با شعری از دفتر اشعار دکتر علیرضا نوری زاده آغاز می نماییم . در ابتدای برنامه یادی خواهیم نمود از هنرمند و بازیگر فقید سینمای ایران ناصر خان ملک مطیعی که دیروز به هفت هزار سالگان پیوست، و در این میان به دیدن ویدیو کلیپ هایی از سخنان پرویز پرستویی و بهروز وثوقی که به مناسبت در گذشت ناصر ملک مطیعی ایراد شده خواهیم نشست . چه بگویم از ناصر دوست عزیز و نازنین آخرین بار که با او حرف زدم شش، هفت ماه پیش بود.

در خاکسپاریش تمام هنرمندان قدیمی و جدید و هزاران هزار دوستدار او شرکت داشتند و نیروهای امنیتی هم که از این چنین جمعیتی هراس پیدا کرده بودند با گاز اشک آور و ضرب و شتم میخواستند این جمعیت را از این بدرقه باز دارند ولی زهی خیال باطل ، این تشیع جنازه هم مانند تشیع جناز زنده یاد فردین به حکومت یاد آوری کرد که او در دل مردم جا داشت. اگر حکومت و صداو سیمای با او بد رفتاری کردند، حالا برای بدرقه اش آمده اند ، در همین میان مردم به خبرنگاران صدا و سیمای حکومت اجازه فیلمبرداری ندادند که این خود نشان تنفر مردم از این رسانه ملی حکومت است. در این میان هم به دیدن فیلمی کوتاه از زندگی زنده یاد ناصر ملک مطیعی می نشینیم ،. یادش گرامی و خاطره اش جاودان باد.

در بخش بعدی در پاسخ به چند تن از دوستان در ارتباط با آقای صادق زیبا کلام وسخنان ایشان در دفاع از حکومت در برابر مردم، خواهم گفت اگر روزی آقای زیبا کلام تفتگی به سوی مردم گرفت ، من هم تفنگم که همان قلمم میباشد را برروی او خواهم کشید، و ایمان دارم هیچگاه زیبا کلام تفنگش را به سوی مردم نخواهد گرفت. چون ما زیبا کلام را در صف خودمان میخواهیم نه در صف هیئت حاکمه !!

درادامه نگاهی به سخنان بی آبروترین مأمور ولایت فقیه و سخنگوی قوه فاسد قضائیه محسنی اژه ای خواهیم افکند و از تهدید ملت غیور به سرکوب توسط وی با شما سخن خواهیم گفت.
مردم کازرون ، مردم بانه ، کامیون داران در حال اعتصاب درود بر شما باد. امروز روز واقعه است، با سرنگونی رژیم جمهوری اسلامی، ایران آزاد برپا خواهد شد و سر بلندی گذشته اش را پیدا خواهد نمود.
عربده های اژه ای به هیچ کجا راه نخواهد برد. اسراییل از آنطرف مواضعشان را منهدم میکند و اعتراضات مردم و کارگران از این طرف آنها را به هراس وا میدارد که اینچنین برای ملت خط و نشان بکشند، این آخرین نفسهای رژیم است . کارگران صنعت نفت هم اکنون نوبت شماست.

در بخش دوم برنامه ابتدا به دیدن کلیپی از سخنان یک هوادار جدا شده از سازمان مجاهدین خلق که شبکه ان بی سی آنرا پخش نموده خواهیم نشست و در این باره با شما سخن خواهیم گفت. همچنین از خبر تشکیل یک جلسه توسط ائتلاف اپوزیسیون در واشنگتن شما را آگاه خواهیم ساخت.

سپس اشاره ای به سخنان دادستان عباس جعفری دولت آبادی و صدور حکم برای 67 نفراز دراویش گنابادی خواهیم داشت.
به گفته وی پانصد نفر دستگیر شده اند. یکی از آنها بنام محمد راجی در زندان و زیر شکنجه کشته شده است لاکن اعلام نموده اند در درگیری ها کشته شده اما خانواده اش اعلام نموده اند که او را در زندان دیده اند و همچنین محمد ثلاث هم به اعدام محکوم شده است.

دربخش بعدی از خبرمعلق شدن لایحه مقابله با تامین مالی تروریسم به مدت شش ماه شما را باخبر خواهیم ساخت. ما با رژیمی روبرو هستیم که تامین مالی تروریستها با اهمیت تر از مسائل مردم خودش است و باید دنبال راه حلی برای ارتزاق حزب الاشیطان پیدا کنن.

در انتها به منطقه خواهیم رفت و شما را در جریان اتفاقات مهم و رویدادهای جدید در یمن و عراق و لبنان و سوریه و فلسطین قرار خواهیم داد.

دقت کنید که رژیم بچه های شما را به سوریه و یمن می فرستد از آن طرف اسراییل آنها را میکشد. و در یمن هم طبق آخرین اخبار چند صد تن از نیرو های ایرانی در محاصره قرار گرفته اند.

در عراق فراکسیون و جبهه ای بزرگ در حال تشکیل است متشکل از گروه های العبادی و حکیم و علاوی و سخنگوی صدر هم گفته است هنوز تصمیمی نگرفته است.
بهر حال دو کشور عراق و لبنان که در تعرض جمهوری اسلامی هستند در مقابل حکوت ولایی ایستادگی میکنند.
با ما باشید و برنامه پنجره ای رو به خانه پدری را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید، منتظر شنیدن نظرات شما پیرامون این برنامه هستیم.

A Window to the Fatherland – Monday 28 May 2018

We begin tonight’s edition of A Window to the Fatherland with Dr. Alireza Nourizadeh reading one of his poems from the book of his collected works.

Dr. Alireza Nourizadeh:

We continue tonight’s program by paying our tribute to the memory of the legendary Iranian actor, the late Nasser Malakmotie, who died yesterday and in that regard will watch two video clips of speeches from Parviz Prastoie and Behrooz Vosoughie who read their eulogy for his sad passing.

Thousands of Malakmotie fans and members of Iran’s film industry have attended his burial and as with every other gathering of Iranians, the security forces have used tear gas to disperse the crowd as it turned into anti-government demonstrations.

In the second part of the program we will defend Sadegh Zibakalam against a smear campaign that seeks to discredit his opposition to the despotic Islamic regime, as Zibakalam is on the side of the Iranian people when it comes to the struggle of our people for freedom.

Later we will look at the diabolical comments of the corrupt spokesperson of Iran’s judiciary, Mohseni Ejeie, who has threatened to crush anyone who might be thinking to challenge the regime’s authority in the wake of US new policy on the regime.

This comes as no surprise as thousands of Iranian workers have now gone on strike and only the anticipated industrial action by Iran’s oil workers will be the last nail in the coffin of the regime.

Later we will watch a report on the NBC network where a former member of the Mujahedin Khalq speaks about the organization. We will also update you on the news of the forthcoming conference of the Iranian opposition groups in Washington.

We will also report on the latest news about Iran’s Sufi Dervishes as the regime announces it has issued long-term prions sentences for 67 of their members.

At the end of the program we will report on how the regime’s parliament has deceitfully postponed a vote on the bill that deals with Iran signing to the International Convention for the Suppression of the Financing of Terrorism.

https://youtu.be/n5imfQcXBf8

https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/utlx9olzaepx

https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/ojigfymammhb

https://drive.google.com/file/d/16kn33KoU-u0B0lbQNmneiLxY9P-kVEGN/view

May 31, 2018 11:47 AM






advertise at nourizadeh . com