May 31, 2018

پنجره ای رو به خانه پدری چهار شنبه ۹ خرداد

nor4-300x160.jpg

این شماره از برنامه پنجره ای رو به خانه پدری را با شعری از دفتر اشعار دکتر علیرضا نوری زاده آغاز می نماییم. ابتدا نگاهی به قضیه تجاوز یک ناظم مدرسه غیر انتفاعی خواهیم افکند و به شرح و بررسی عوامل بوجود آمدن چنین رویدادهایی خواهیم نشست .

ببینید مدرسه غیر انتفاعی حدود ده دوازده میلیون از پدر ومادر این بچه ها دریافت میکند و آنوقت یک ناظم مدرسه که باید راهنما و حامی این بچه ها باشد به آنها تجاوز میکند و یا وادرشان میکند که باهم این عمل را انجام دهند. این طفل معصومی که بی دلیل وارد این مرحله میشود زندگی او را دگرگون و نابود خواهد کرد.
آقای سعید طوسی به بیش از پنجاه و اندی کودک معصوم ازبزرگان اهل بیت رهبری تعرض میکند و میآید و میگوید توبه کردم ، و با فشار آقا مجتبی و رهبر محکوم نمیشود و دارد آزاد میگردد و به اعمال خودش ادامه میدهد. مثلا برادر آقای وحید حقانیان که شهره شهر است و داستانش را برایتان گفته ام، بخاطر اینکه به پولشویی برای نظام اقدام میکند مشکلی ندارد. و خود وحید آقا در ارتباط با 350 میلیون مفقوده چقدر پرداخت میکند؟ و به چه کسی میپردازد؟ که از زندان بیرون می آید . چرا آقا مجتبی اینقدر برایش سینه چاک میدهد؟. دعوایشان با اصغر حجازی بر سر چه موضوعی بوده است.؟

محمد جواد آملی لاریجانی برادر باهوش لاریجانی هاست باغی دارد در رامسر که همراه با شما به دیدن فیلمی از این باغ می نشینیم..و در این باره با شما صحبت خواهیم نمود.

وسپس به دیدن کلیپی از مبانی فکری یک استاد دانشگاه در بلوچستان خواهیم نشست. آیا تا بحال از زبان مولوی عبدالحمید شنیده اید که بگوید سر ببرید و بکشید ؟؟شما توقع دارید این مردم بلوچ به چه چشمی شما را نگاه کنند؟. شما چه انتظاری از اینها دارید؟.

ویا آخوندی بنام سید احمد امینی در صفحه خود مینویسد: من اگر بهایی ببینم او را به آتش میکشم. اما یک بهایی نمی گوید بکش ، نمی گوید آتش بزنید، تمام در ارتباط با صلح و دوستی صحبت میکند. آخوندی میگفت ما قرآن را کنار گذاشته ایم و به روایت چسبیده ایم. مجلسی پیغمبرشان است و بهارالنوار برایشان حکم قرآن را دارد.

مگر جیش العدل نبود که آدم میکشت ؟ آنها از ظلم شما به این را رفتند. شما باعث میشوید عبدالمالک ریگی بوجود آید. شما که قاریتان سعید طوسی است و رئیس قوه قضاییه تان آن مرد فاسد است باعث میشود که اینها بوجود بیایند.
در همین باب به دیدن یک ویدیویی از برخورد پلیس راهور مشهد با مسافران خواهیم نشست و اینکه به عقب رفتن چادر یا روسری بانویی در اتومبیل شخصیش گیر داده اند. اما اینهمه فساد در هیئت حاکمه برایشان جرم محسوب نمیشود.
دستاورد های عظیم انقلاب ما وجود سعید طوسی و مصباح یزدی است.
در بخش بعدی اشاره ای به جوان افریقایی که در فرانسه جان کودکی را نجات میدهد خواهیم داشت .
در این بخش، داستان جالب مامادوک یک جوان آفریقایی که خدا میداند چطور خودش را به فرانسه رسانده است را برایتان میگوییم . که درکافه ای مشغول قهوه خوردن میباشد، یکدفعه اسپایدر من میشود و بچه را نجات میدهد. هیچ رئیس جمهوری در فرانسه بغیر از دوگل به این جایگاه نیامده در این مدت کوتاه که مکرون آمده است.
مکرون به او فورا شهروندی فرانسه را میدهد و او را به حضور خود میپذیرد.

در ادامه برنامه به گزارش دولت هلند کسی که چندی پیش در هلند کشته شد علی معتمدی نبوده بلکه همان محمد رضا کلاهی است که حزب جمهوری اسلامی را منفجر کرده است و او که هویت خود را از همسرش پنهان نموده است در نهایت بدست مافیای هلند کشته شده است.
در این بخش از برنامه به موضوع برجام خواهیم:
جمهوری اسلامی تا آخر این ماه را تعیین نموده بود که اروپاییان شروطش را بپذیرند اما خبری نشد!!!!
این شروط بی قاعده است و اساس و پایه ای ندارد. شما میگویید آمریکا اصول توافق را زیر پا گذاشته و این توافق را قبول ندارد. خوب پنج کشور دیگر هم هستند اروپاییان و چین و روسیه آیا میتوانند جای خالی آمریکا را پرکنند؟؟ روسیه حتی در سوریه از شما دفاع نمیکند. همین هفته پیش در حملاتش به مراکز نظامی ایران در سوریه بیش از چهل و هفت کشته بجای گذاشتند و اینها این خبر را منتشر نکرده اند.

در انتها به منطقه خواهیم رفت و شما را در جریان مهمترین رویدادهای عراق و لبنان و سوریه قرار خواهیم داد.
. با ما باشید و برنامه پنجره ای رو به خانه پدری را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید، منتظر شنیدن نظرات شما پیرامون این برنامه هستیم.


http://iranefardalive.com/Archive/39297

لینک یوتیوب:

https://youtu.be/xBt8neLVmkg

لینک دانلود:

https://vimeo.com/272512959

فایل صوتی:

https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/ngk3bscx2wa2

فایل صوتی کم حجم:

https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/pnzarsqfoqzo

گوگل درایو:

https://drive.google.com/file/d/1NntGoCADtOqSGJ4N2YeZAbO3eKsH4Z_G/view?usp=sharing

May 31, 2018 11:56 AM






advertise at nourizadeh . com