June 07, 2018

پنجره ای رو به خانه پدری 15 خرداد

nor4-300x160.jpg

این برنامه پنجره ای رو به خانه پدری را با شعری از دفتر اشعار دکتر علیرضا نوری زاده آغاز می نماییم. امروز پنجم ژوئن مصادف با سالروز حمله اسراییل به اعراب و همچنین سالگرد در گذشت خمینی است . ابتدا به دیدن کلیپی از سخنان یک آخوند در باره امام هشتم خواهیم نشست و توضیحاتی تقدیم حضورتان خواهیم نمود. فکر کنید زنی که در قبر بوده و با کفن به خانه شوهر برود اینها به همه چیز نگاه جنسی دارند. وقتی که دروغ و فریب کاری در مملکت ملکه شود اوضاع همین است.

در ادامه نگاهی به توییت غلامعلی حداد عادل خواهیم افکند و در جواب ایشان خواهیم گفت که خانم رزان نجار یک کمک کننده فلسطینی بود که جنایات اسراییلی ها اورا به خاک و خون کشید. اما اورا چه کسی کشت؟ نیروهای اشغالگر اسراییلی . اما ندا آقاسلطان به کدامین گناه کشته شد و توسط چه کسی کشته شد ؟ توسط تفنگچی آقای رهبر کشته شد و هنوز شما میگویید مرگ مشکوک ندا آقا سلطان . در صورتی که مردم قاتل وی را دستگیر و تحویل دادند تا در کوچه بعدی آزادش کنند واقعا شرم ننگ برشما باد ندا نماد کشور ما شد ولی خانم نجار بدست بیگانه کشته شد.

سپس توجه شما را به دیدن بخشی از سخنان امسال خامنه ای در مرقد خمینی جلب مینماییم و با شما سخن خواهیم گفت.
حضرت مقام معظم رهبری سید علی خامنه ای امسال هم طبق سنت هر ساله در مزار خمینی سخنانی ایراد نمودند. اولا رئیس جمهور اجازه سخنرانی نداشت !! بعلت ذیغ وقت.
رهبری دستور فرمودند :
سازمان انرژی اتمی سریعاً برای رسیدن به ۱۹۰ هزار سو آماده شود و برخی مقدمات دیگر را که رئیس‌جمهور دستور داده از فردا آغاز کند.

این را برای چه کسی میگوید ؟ برای دونالد ترامپ؟ چقدر از این حرف آقای نتانیاهو خوشحال میشود در سفر اروپاییش و دیگر احتیاج به نشان دادن سند ومدرک ندارد. سانترفیوژ های فردو را دارند راه می اندازند با غنای ارانیوم 20 درجه.

این ها چون دشمن ایران هستند برای نابودی ایران کافی هستند و دیگر احتیاجی به دشمن نداریم.

این اتفاقاتی که امروز در ایران در حال افتادن است که 200 هزار کامیون در حال اعتصاب هستند و تاکسی ها و اتوبوسهای بین شهری هم دارند به این اعتصابات می پیوندند. و در چنین روزی که در گذشت رهبر مملکت است همه مردم برای کشیدن نفس و فرار از این حکومت به شمال و شهر های دیگر می روند و تعداد کمی هم که بزور پول و دادن غذای مجانی به مرقد رفته اند بسیار کم بوده است . همین کافی نیست که بدانید ملت از شما متنفر است
دربخش دوم برنامه به تفصیل در ارتباط با جنگ 6 روزه اسراییل با مصر با شما به سخن خواهیم نشست و از اینکه آیا باید اسراییل را ملامت کرد یا ناصر و ملک حسین را؟؟
عبد الناصر بعلت مواضعی که داشت با اغلب کشور های عربی سر سازگاری نداشت. بعد از اتحاد با سوریه کم کم غرور برش داشت و در پی کودتا در سوریه ، رژیم سوریه برعلیه ناصر شدند تا اینکه سوریه اعلام نمود که اسراییل قصد حمله به سوریه را دارد.
پوپولیسم چیز بسیار احمقانه ای است . آخوند ها هم اغلب این طورند . بنابراین مردم را بالا نمی برند بلکه سعی میکنند مردم را جاهل کنند.
عبدالناصر باید چیکار میکرد که ثابت کند دشمن اسراییل است. یک خطای کوچک او تبدیل به خطای استراتژیک شد . سفیر روسیه روز قبل به او گفت مبادا به اسراییل حمله کنید . اما در روز 5 ژوئن 364 هواپیمای اسراییلی به دستور موشه دایان تمام فرودگاههای مصر سوریه و اردن را هدف قرار دادند و تمامی هواپیماهای آنها را منهدم کردند. پيشروي نيروهاي اسرائيل در صحراي سينا ساعتي پس از شروع عمليات نيروي هوايى اين رژيم آغاز شد و نيروهاي مصر كه از پشتيباني هوايى محروم مانده بودند با تلفات سنگيني عقب ‏نشيني اختيار كردند.

نيروهاي اسرائيلي هم‏زمان با عمليات سينا با نيروهاي اردن و سوريه نيز درگير شدند. در اين زمان، الجزاير، عراق، سودان، كويت و يمن هم به رژيم صهيونيستي اعلان جنگ دادند ولي عملاً در جنگ شركت نكردند. جنگ ژوئن 1967 اعراب و اسرائيل را مي‏توان يكي از سريع‏ترين جنگ‏هاي تاريخ به شمار آورد؛ زيرا رژيم صهيونيستي در پايان دومين روز جنگ در جبهه غرب، صحراي سينا را پشت سر گذاشت و به كانال سوئز رسيد. هم‏چنين آنان توانستند در جبهه شرق، نيروهاي سوريه و اردن را به عقب برانند و ارتفاعات جولان، شهر بيت‏المقدس و قسمت اعظم اراضي غرب رودخانه اردن را به تصرف خود درآوردند.

در روز سوم جنگ كه رژيم صهيونيستي به اهداف عمده خود در عمليات نظامي دست يافته بود، شوراي امنيت سازمان ملل به صدور قطعنامه‏اي درباره آتش ‏بس بين نيروهاي متخاصم مبادرت نمود، ولي اسرائيل بي‏ اعتنا به اين قطعنامه، جنگ را تا روز دهم ژوئن 1967م ادامه داد و پيش از صدور فرمان آتش‏ بس، تمام ساحل شرقي كانال سوئز، ساحل غربي رود اردن، ارتفاعات جولان و قسمتي از خاك سوريه را به تصرف خود درآورد.

در نتيجه سومين جنگ اعراب و اسرائيل كه به جنگ شش روزه معروف شده است، تمام شهر بيت‏المقدس به تصرف رژيم صهيونيستي درآمد و پايتخت اسرائيل از تل آويو به اين شهر كه صهيونيست‏ها آن را اورشليم مي‏خواندند، انتقال يافت. اين جنگ و عواقب ناگوار آن براي اعراب به موقعيت داخلي و خارجي جمال عبدالناصر لطمه شديدي وارد ساخت. در این میان به دیدن فیلمی از سخنان عبدالناصر در ارتباط با استعفایش خواهیم نشست. با ما باشید و برنامه پنجره ای رو به خانه پدری را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید، منتظر شنیدن نظرات شما پیرامون این برنامه هستیم.

A Window to the Fatherland- Tuesday 5 June 2018

We begin tonight’s edition of A Window to the Fatherland with Dr. Alireza Nourizadeh reading one of his poems from the book of his collected works.

Dr. Alireza Nourizadeh:

Today marks the anniversary of the Arab-Israeli war, as well as the death of Khomeini.

We will first watch a video clip in which an ignorant mullah talks about the eighth Imam of the Shias. All you hear in his vile speech is about sexual relationships, which is fitting as the Islamic republic regime is all about corruption and deception.

Ghulam Ali Hadad Adel, the father-in-law of Khamenei’s son has been talking about how the Palestinian Mrs. Rosanne Najar has been killed by the Israelis. He needs to be reminded how the very regime that he is part of has murdered Neda Agha Sultan during the Green Revolution of 2009 in Iran and how Khamenei’s thugs freed the killer from the hands of those who had captured him. So much for your “sense of humanity” Mr. Hadad Adel!!

Interesting enough, this year, Hassan Rouhani has not been allowed to speak at Khomeini’s memorial service as Khamenei’s solo performance has been dominated by the regime’s fear of what awaits it as domestic and international pressure on its devastating policies grow by the day.

One major threat to the regime is the continued strike of more than 250,000 truck drivers up and down the country.

In remembering the Arab-Israeli war of 1967, the Russian ambassador to Egypt had warned Abdul Nasser not to attack Israel but he made a strategic error and did attack Israel and in response 364 Israeli fighter jets bombed and demolished every single airport in Egypt and Syria and Jordan and the Egyptian army suffered huge losses.

The populism of Nasser and his anti-Israeli tactics is now being replayed in Iran by the Islamic republic regime and will have no different outcome as it happened back in 1967.

Stay with us for this edition of A Window to the Fatherland and share it with your family and friends.


لینک وبسایت:

http://iranefardalive.com/Archive/39463

لینک یوتیوب:

https://youtu.be/nNreIkC61b0

لینک دانلود:

https://vimeo.com/273540759

فایل صوتی:

https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/dw6ya5w8pydl

فایل صوتی کم حجم:

https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/ulwtzibxqtyc

گوگل درایو:

https://drive.google.com/file/d/1Kz8R1TfaS2TRzlIvUnNsc442-8Rp0GiX/view?usp=sharing

June 7, 2018 01:32 AM






advertise at nourizadeh . com