June 21, 2018

پنجره ای رو به خانه پدری سه شنبه 29 خرداد

nor4-300x160.jpg
این شماره از برنامه پنجره ای رو به خانه پدری را با شعری از دفتر اشعار دکتر علیرضا نوری زاده آغاز می نماییم. ابتدا نگاهی به داستان سرلشکر حسن فیروز آبادی و ویلای لواسان خواهیم افکند :
آقای خامنه ای در مشهد کلاس قرآن داشتند وچند شاگرد ثابت همیشه در این جلسات شرکت میکردند حسن فیروز آبادی هم یکی از این شاگرد شاگردها بود و از آنجا با خامنه ای دوست بود وی بعدها به بیماری کلیه دچار شد و بعلت هیکل بزرگش دیگر نمی توانست بالاترین مقام نظامی کشور باشد و مورد لطف رهبری قرار گرفت و 11 سال ارشدیت را دریافت نمود .

سرلشکر بسیجی حسن فیروزآبادی مشاور عالی نظامی آیت الله علی خامنه ای درباره ویلای ۱۰ هزارمتری لواسان گفته که این ویلا ۲۲ سال پیش با دستور آقای خامنه ای به او تحویل داده شده و تاکنون هیچ حکمی برای تخلیه آن دریافت نکرده است.

آقای فیروزآبادی گفته است که در این مدت از این ویلا به عنوان "دفتر فوق سری رئیس کل ستاد نیروهای مسلح ایران" استفاده می شده است. آقای فیروزآبادی تا دو سال پیش به مدت ۲۷ سال این سمت را در اختیار داشت.

آقای فیروزآبادی در توضیحی که همراه این سند منتشر کرده گفته "سند تحویل محلی در لواسان ابتدای جاده کُند را که به دستور مقام معظم رهبری به اینجانب تحویل شده است برای اطلاع ملت شریف ایران منتشر می‌کنم. محل تحویلی یک ساختمان مخروبه با حدود ۴ اتاق معمولی و بدون هرگونه امکانات زیر سقف شیروانی مربوط به حدود ۷۰ تا ۱۰۰ سال پیش می‌باشد".

این مقام نظامی گفته "اینجانب از هیچ مرجعی حکمی ولایی، قانونی و یا قضایی برای تخلیه دریافت نکرده‌ام". آقای فیروزآبادی خبر داده که تصمیم به برگزاری کنفرانس خبری در این زمینه دارد و گفته برای اقدام "درخواست مجوز" کرده است.

همزمان با اظهارات آقای فیروزآبادی، غلامحسین اسماعیلی رئیس کل دادگستری استان تهران هم گفته که "دادخواستی مبنی بر رفع تصرف به حوزه قضائیه لواسان واصل و هفته آینده برای رسیدگی به این موضوع تعیین شده است".

ساعاتی پیش از انتشار این اظهارات سرتیپ پاسدار حسین رحیمی فرمانده پلیس تهران گفته بود که برای تخلیه ویلای مصادره ای ۱۰ هزار متری لواسان که در اختیار سرلشکر پاسدار حسن فیروزآبادی است، دستوری دریافت نکرده است.

یک تشکل دانشجویی اصولگرا در ایران دو روز پیش خبر داده بود که سرلشکر فیروزآبادی، برای پس دادن "ویلای ۱۰ هزار متری که ساکن آن است" خودداری کرده و پلیس هم حکم قوه قضائیه را برای تخلیه این ویلا اجرا نکرده است.

خاندان پهلوی هیچ چیزی با خودشان نبردند تمام تابلوها و جواهرات شهبانو فرح همین جا ماند و این آقایان به غارت بردند.

در ادامه اشاره ای به موضوع جاسوسی وزیر پیشین اسراییل برای جمهوری اسلامی خواهیم داشت :

ونن سیگو، وزیر پیشین انرژی اسرائیل به ظن جاسوسی برای ایران از اواسط ماه مه گذشته (اواخر اردیبهشت) بازداشت شده است.

به گزارش رسانه‌های اسرائیل به نقل از آژانس اطلاعات و امنیت داخلی این کشور (شیب بت)، وزیر سابق انرژی و زیرساخت‌های اسرائیل به ظن جاسوسی برای ایران دستگیر شده است.

گونن سیگو که پیش از این به جرم قاچاق مواد مخدر زندانی شده بود، متهم به جاسوسی علیه دولت اسرائیل، ارائه اطلاعات و کمک به دشمن در زمان جنگ شده است.

آقای سیگو، مظنون این پرونده به ارائه اطلاعات در رابطه به صنعت انرژی، مکان‌های امنیتی و ساختمان‌های و دفاتر مقامات امنیتی و سیاسی اسرائیل به ایران متهم شده است.

مقامات اطلاعاتی اسرائیل اعلام کردند که مدارکی در دست دارند که گونن سیگو با ماموران اطلاعات ایران ارتباط برقرار کرده و اقداماتی را علیه دولت اسرائیل انجام داده است.

پلیس و ماموران شین بت می‌گویند که در تحقیقات خود دریافته‌اند که گونن سیگو از سال ۲۰۱۲ و از طریق سفارت ایران در نیجریه با شخصی از ایران ملاقات کرده و از ماهیت اطلاعاتی این فرد نیز مطلع بوده است. وی پس از آغاز همکاری دوبار برای ملاقات با رابط خود به ایران سفر کرده است.

در پی آن از محکومیت اجرای حکم اعدام علیه محمد ثلاث درویش گنابادی توسط اتحادیه اروپا شما را مطلع خواهیم ساخت .

در بخش دوم برنامه سری به منطقه خواهیم زد و شما را در جریان آخرین اخبار منطقه قرار خواهیم داد و شما را در جریان فشار مجتبی خامنه ای و قاسم سلیمانی به گروههای مختلف برای ائتلاف با نیروهای شیعه تحت حمایت جمهوری اسلامی قرار خواهیم داد . همچنین سری به لبنان وخواهیم زد و شما را از خبر لغو ویزا برای ایرانیان مطلع خواهیم نمود و همچنین دیگر خبر های مهم را به اطلاع شما خواهیم رساند.

در بخش انتهایی برنامه به موضوع افشاگری در شرکت نفت خواهیم پرداخت و از دزدی و غارت ثروت ملی توسط ایادی رژیم با شما سخن خواهیم گفت و به افشای چند تن از این عوامل خواهیم نشست.

صنعت نفت ما در زمان رژیم سابق هیچ نوع نفوذی را از طریق ساواک نمی پذیرفت. و شاه از دزدی را در این شرکت بدش می آمد در زمان جمهوری اسلامی مدیران زیادی در شرکت نفت آمدند . در این دوره شرکت نفت تبدیل به وزارت شد و آقای معین فر وزیر نفت شد. سپس آقای اشراقی یکی از داماد هایش را به شرکت نفت تحمیل نمود . و دیگران هم آقازاده ها و برادر زاده هایشان را در حوزه های مربوط به خود به کار گماشتند

سپس آقای تند گویان آمد که توسط عراقی ها دستگیر و کشته شد. بعد از تند گویان هر کس آمد و وزیر شد برای سهمیه تقسیم کردن و برای گرفتن امتیاز بود. تا اینکه آقای بیژن نامدار زنگنه آمد.

در دوران ایشان هاشمی رفسنجانی خطای بزرگی مرتکب شد و به سپاه ووزارت اطلاعات گفت اینقدر به دولت فشار نیاورید ما پول نداریم به شما بدهیم بروید و بیزینس کنید. واژه از دهان ایشان بیرون نیامده بود که علی فلاحیان جنایتکاردست برروی شرکت ایران مارین سرویس گذاشت و مدیر عاملش را دستگیر و به زندان انداخت و یکی از این تیم فاسد رضا یوسفی بود که رئیس اطلاعات استان خوزستان بود و دیگری شخصی بنام رضا مهرابی بود که مشاور بابک زنجانی بود و سفارش شده از بالا از طریق این دونفر یک سری کارهای ساختمانی و باز سازی محل را به افراد خودشان می سپردند. در این میان پای یک شخص دیگری در این قضیه وارد شد بنام مراد شیرانی

همسر خانم شهلا کیانی ده کیانی که سابقه هواداری از مجاهدین و فداییان اقلیت را داشته، این آقایان سابقه اش را پاک میکنند. از این تیم فاسد رضا مهرابی و رضا یوسفی و مراد شیرانی تکابی و همسرش خانم شهلا کیانی و طاهری که به بیت رهبری متصل میباشد و در مجموع 5 میلیارد دلار از ثروت این مملکت را به غارت برده اند و سهم آقای حداد عادل هم از این غارت 400 هزار دلار بوده است.

با ما باشید و برنامه پنجره ای رو به خانه پدری را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید، منتظر شنیدن نظرات شما پیرامون این برنامه هستیم.

A Window to the Fatherland – Tuesday 19 June 2018

We begin tonight’s edition of A Window to the Fatherland with Dr. Alireza Nourizadeh reading one of his poems from the book of his collected works.

Dr. Alireza Nourizadeh:

In tonight’s program we will shed some light on the story of how the former chief of staff of Iran’s armed forces General Hassan Firouzabadi has been illegally living in a luxurious villa in the Lavasan district of Tehran.

Firouzabadi used to be a permanent student at Khamenei’s Quran classes in the city of Mashad and this led to their close friendship. He later developed kidney problems and due to his obesity could no longer be in his military position.

Since then he has been acting as a military advisor to Khamenei. In answering to the reports that he has been living in his villa residence illegally, Firouzabadi has said that Khamenei had given it to him 22 years ago.

He has even claimed that he has been using his residence as a “top secret location” for his military duties, while not being able to produce any documents to show his legal ownership of the property.

In the meantime a radical Islamist student union has asked that Firouzabadi must evacuate the villa or the Tehran Court of Justice evict him. However judiciary officials have said that they have no order to evict him from the 10,000-meter area villa.

Israel’s internal security agency (Shin Bet) has announced that former Israeli government minister Gonen Segev has been charged with spying for Iran.

According to Israeli media, the former energy and infrastructure minister – who also spent time in jail for drug smuggling, forgery and fraud – was arrested on suspicion of “assisting the enemy in a time of war, spying against the State of Israel and providing intelligence to the enemy”.

Segev is suspected of providing his Iranian handlers in Nigeria with intelligence related to, among other things, Israel’s energy industry, security sites, buildings and officials in Israeli political and security bodies.

The European Union has now strongly condemned the execution of Mohammad Salas, a member of Iran’s Gonabadi Dervishes.

In the second part of the program we will update our audience with the latest news of the Middle East and how Khamenei’s son, Mujtaba, and commander of the Quds Brigade Ghassem Soleimani are doing their best to interfere in the outcome of the recent Iraqi elections.

And at the end of the program we will reveal how several corrupt interest groups within Iran’s Oil Ministry are involved in stealing billions dollars from the oil revenue.

They include Reza Mehrabi, Reza Yousefi, Morad Shirani Takabi and his wife Shahla Kiani, as well as Taheri, who are all linked to the household of Ali Khamenei.

We can reveal that so far they have stolen more than 5 billion dollars of Iran’s oil revenue and have paid a commission of £400,000 to Hadad Adel, the father-in-law of Khamenei’s son.

لینک وبسایت:

http://iranefardalive.com/Archive/39840

لینک یوتیوب:

https://youtu.be/m1T-S7Uhznw

لینک دانلود:

https://vimeo.com/275872934

فایل صوتی:

https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/a29-12

فایل صوتی کم حجم:

https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/29-13

گوگل درایو:

https://drive.google.com/file/d/1WC06sGw9xY7HD5AUbq6pliVKayv8_dp_/view?usp=sharing

June 21, 2018 01:32 AM






advertise at nourizadeh . com