July 04, 2018

پنجره ای رو به خانه پدری سه شنبه 12 تیر

nor4-300x160.jpg

در این شماره از برنامه پنجره ای رو به خانه پدری برنامه را با شعری از دفتر اشعار دکتر علیرضا نوری زاده آغاز مینماییم . ابتدا نگاهی به سخنان بهرام قاسمی سخنگوی وزارت امور خارجه رژیم جمهوری اسلامی خواهیم افکند و به بررسی سخنان ایشان که در ارتباط با دستگیری یک دیپلمات ایرانی بنام اسدالله اسدی در کشور اتریش ایراد شده است خواهیم پرداخت . ببینید تفاوت دیپلمات های قبلی ما با این آقایان چگونه است که در آنزمان با چه شرایطی انتخاب میشدند. و این دیپلماتهای رژیم دارای چه شخصیتی و پیشینه ای هستند شما یک فرد تیر خلاص زن و شکنجه گر و تروریست را به عنوان دیپلمات به خارج می فرستید و بعد هم انکار میکنید که قصد آدم کشی و بمب گذاری داشته اید .اولا هنوز روحانی سفرش را آغاز نکرده که میگویید همزمان با سفر روحانی به اتریش این اتهامات را به شما وارد نموده اند. بحر حال دولت اتریش از ایران درخواست نموده که از آقای اسدالله اسدی دیپلماتی که به اتهام همکاری با دو ایرانی دیگر که قصد داشتند در نشست مجاهدین خرابکاری انجام دهند صلب مصونیت کند تا بتوانند از وی بازجویی بعمل بیاورند.

در خوزستان مردم عصبانی بودند چون کشف کردند که آب کارون را به عراق میبرند و حالا میگویند در زنجان هم بی آبی بیداد میکند در همین ارتباط به دیدن کلیپی از شکواییه یک جوان عرب و سخنان یک مادر زجر کشیده خوزستانی وبه دیدن یک ویدیو کلیپ از کنارک بلوچستان و حقه بازی رژیم در بدست آوردن زمینهای آنها خواهیم نشست و در این باب با شما سخن میگوییم. حالا اگر آقای حسین بر بگوید باید حکومت غیر متمرکز باشد ومردم هم در بلوچستان ویا خوزستان بتوانند استاندارشان را خودشان انتخاب بنمایند رگ گردنشان بیرون میزند و واویلا کنان میگویند که میخواهند ایران را تجزیه کنند. وفراد میزنند چوایران نباشد تن من نباد . حاضری یک روز آنجا زندگی کنی ایران فقط برای اینست که تو در تهران لامبرگینی سوار شی، و حال کنی و در این شرایط این مردم هم اسمشان ایرانی باشد و در آن شرایط زندگی کنند. اون خانم اهوازی تمام هستیش رو شرکت های وابسته به سپاه مانند بانک قوامین، بانک شیطان ربوده اند واقعا شما جمهوری ولایت فقیه تحفه هایی بودید که هرکدامتان از یک جهنم دره ای آمدید .

و همین آخوند ها وقتی شاه را میبینند روی زمین میافتند. ببینید شاه به شیراز رفته است و به شاهچراغ رفته است همین آقای حائری بعد از انقلاب شدند نماینده خمینی در استان فارس و چه جنایتها که نکرد. من اینها را میگویم که چگونه برای دستمالی قیصریه را به آتش میکشند زمان شاه بهترین زمان برای اصلاحات بود .

در بخش دوم برنامه مجددا اشاره ای به راه افتادن گروههای تروریستی رژیم خواهیم کرد و همین اقدام جدید آنها برای انجام عملیات تروریستی در نشست مجاهدین نمونه آنهاست .آقای بهرام قاسمی گفته اند که سازمان مجاهدین برای جبران شکست در اهداف خود و سفر موفقیت آمیز روحانی به اتریش دست به این کار زده اند. اولا سفر روحانی هنوز شروع نشده بوده که اینها را گرفته اند و در ثانی مجاهدین چگونه برنامه ریزی کرده اند، چگونه مجاهدین آقای اسداللهی را وادار کرده اند با یک مامور تماس بگیرد و مواد منفجره از منزل یکی از آنها پیدا شود و 5 کیلو مواد منفجره را به پاریس بفرستند. آخر مجاهدین که در نشست خودشان بمب منفجر نمیکنند.؟ اینکار را که نمیتوانند بکنند؟!! این کار از دستگاه تروریستی شما بر می آید. دکتر بختیار و دکتر شرفکندی و یارانش و فرخزاد را شما ها کشتید، فروهر ها و پوینده و مختاری را شما ها کشتید ، دکتر رضا مظلومان را بقتل رساندید .اینها خیلی مامانی هستند، همین آقای قاسمی شاید یک تیر خلاص، زده باشد و سخنگو شده اگر سه تا میزد سفیر میشد، نمونه اش سفیری که به تاجیکستان فرستادند او در وزارت اطلاعات شکنجه گر بود. هرکدامشان سوابق درخشانی دارند ، شما قاتلید، شما آدمکشید و دیپلماتتان هم مانند خودتان آدمکش هستند.

در بخش بعدی اشاره به سفر آقای جان بولتن به مسکو که پیش درآمد دیدار آقای پوتین و ترامپ می باشد خواهیم نمود، و اینکه ایالات متحده خواهان به توافق رسیدن با روسیه در مسئله سوریه است و مهمترین آنها خروج ایران از سوریه است. نماینده مجلس میگوید روسیه دارد از پشت به ما خنجر میزند ، باید به این نماینده مجلس گفت روسیه همیشه به ما خنجر زده است اما چه میشود کرد، آقای خامنه ای عاشقش است و عشق را کاریش نمیتوان کرد. بمحض اینکه پوتین با ترامپ ملاقات بکند فاتحه رژیم در سوریه خوانده است ، و باید سوریه را ترک کند در حال حاضر هم با لباس ارتش سوریه در آنجا مستقر میباشد. در یمن هم وضعشان خراب است. در لبنان هم مردم متنفرند در عراق هم صندوق های رای را دارند منفجر میکنند. اینها از روز اول برنامه اشان همین بوده است اخوان المسلمین در جهان عرب هم همین بود در همین باره توجه شما را به سخنان عبدالناصر جلب می نماییم و اینها از 1400 سال پیش تا به حال هیچ تغییری نکرده اند.

در بخش آخر به دیدن فیلمی از آتش سوزی بازارچه گلشهر در شهر کرج مینشینیم و با شما سخن میگوییم . با ما باشید و برنامه پنجره ای رو به خانه پدری را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید، منتظر شنیدن نظرات شما پیرامون این برنامه هستیم.


A Window to the Fatherland- Tuesday 3 July 2018

We begin tonight’s edition of A Window to the Fatherland with Dr. Alireza Nourizadeh reading one of his poems from the book of his collected works.

Dr. Alireza Nourizadeh:

We continue the program with a look at the statement of Bahram Ghassemi, the spokesman for Iranian regime’s Foreign Ministry, about the arrest of Assdulah Assadi, an Iranian diplomat based in regime’s embassy in Austria, who has been accused of involvement in a plot to bomb the gathering of Mujaheddin in Paris on Saturday.

If we compare the characteristics of the previous Iranian diplomats with those who replaced them after the Islamic revolution, we can see how the current regime chooses terrorists and executioners to dispatch them to its embassies around the world and when they are caught red handed while carrying their vicious terrorist missions then the Foreign Ministry enters the scene and unashamedly denies their actions.

The regime has claimed that this arrest has come to overshadow Rouhani’s official trip to Austria, forgetting that the arrest was made on Monday and Rouhani has not even arrived in Austria.

Ghassemi has also suggested that the Mujaheddin themselves have been behind the bombing plot of their own gathering!!

People in the province of Khuzestan have been angered by the discovery that the regime has been pumping the waters of Karoon River to Iraq while they are suffering from shortage of drinking water.

Now the news is that the water shortage crisis has reached the city of Zanjan as we can see in a video clip in which a young Iranian Arab and a mother tell us about their sufferings because of the crisis.

And when people like our colleague Dr. Hossein Bor call for decentralization of power in Iran so the people of Sistan and Baluchestan could elect their own representatives some people yell that he is after partition of Iran!

In the second part of the program we will discuss the trip to Moscow by John Bolton to arrange the forthcoming meeting between Presidents Trump and Putin where the question of Syria and the presence of Iranian regime’s forces will dominate their talks.

An Iranian Majles deputy has said that the Russians are backstabbing Iran. One needs to remind this MP that the Russians have always backstabbed us but sadly Mr. Khamenei is in love with Moscow and he cannot help it!!

In the last part of the program we will watch a video clip about the arson attack on the Golshahr Market in the city of Karaj and find out who is behind it.

Stay with us for this edition of A Window to the Fatherland and share it with your family and friends.


http://iranefardalive.com/Archive/40231

لینک یوتیوب:

https://youtu.be/7eg7tOJKR4A

لینک دانلود:

https://vimeo.com/278193112

فایل صوتی:

https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/m9pvsg5nsrso

فایل صوتی کم حجم:

https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/gpbfdqd1nxrz

گوگل درایو:

https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/gpbfdqd1nxrz

July 4, 2018 11:01 AM






advertise at nourizadeh . com