August 23, 2018

پنجره ای رو به خانه پدری سه شنبه ۳۰ مرداد

nor4-300x160.jpg

این شماره از برنامه پنجره ای رو به خانه پدری را با شعری از دفتر اشعار دکتر علیرضا نوری زاده آغاز می نماییم . این حکایت حداد حادل هم حکایتی است، افتخار داشت که همنشین بزرگان و ادبا است . یکدفعه ای غیرتی شده و وطن پرست شده است، و از سخنان رضا پهلوی در ارتباط با دریای مازندران عصبانی شده اند،مگر رضا پهلوی چه گفته است ؟ آقای غلامعلی شداد ظالم خطاب به وزیر امور خارجه آمریکا در ارتباط با ۲۸ مرداد و کودتای برعلیه مصدق می پرسد، شما نوکران خمینی به ۲۸ مرداد چیکار دارید رئیستان کاشانی که سردمدار مبارزه با مصدق و هم پیاله با شعبان بی مخ بود ،ودر جواب واگذاری دریای خزر به روسیه، حالا میگویید چرا شاه بحرین را از دست داد و واگذار کرد.؟هیچگاه جریان بحرین با واگذاری دریای خزر قابل مقایسه نمی باشد،.
بحرین صدو پنجاه سال بود که از ایران جدا شده بود اگر هم ایران میخواست بجنگد باید با تمام کشور های منطقه و انگلیس که از بحرین حمایت میکرد وارد جنگ میشد بنابراین به رفراندوم مردم بحرین واگذار نمود و در عوض جزائر بزرگ و کوچک را بدست آورد. چرا بابای تو که صد برابر تو سواد داشت رفت نوکر خمینی شد، اگر قرار است جواب بدهید اول خود شما باید جواب بدهید شما به آقا دختر دادید، خوب، شرف و آبرویتان راهم دادید.

در بخش بعدی در جواب سردار نقدی که میگوید رضا شاه فقید با کشیدن راه آهن به این کشور خیانت کرده است باید گفت همین راه آهن شمال به جنوب را به هم متصل نموده است و در زمان جنگ همی راه آهن نفرات و آذوقه و تسلیحات را به جبهه میرساند،و شما خواستید چند کیلومتر راه آهن بکشید چند سال است که معطل هستید،. در همین رابطه و در باره اعتبار ایران در رژیم گذشته و حال حاضر به دیدن فیلمی از بازدید شاه از روسیه خواهیم نشست و از تفاوت اعتبار آنزمان ایران و دوره کنونی و سفر روحانی به روسیه و برخورد پوتین با شما سخن می گوییم.

در ادامه اشاره ای به حضور زائرین در مکه و برنامه برائت از مشرکین مسخره که در چادری متعلق به قاضی عسکر وتحت نظر نیروهای امنیتی فقط بخاطر رضایت آقا سید علی خامنه ای برگزار گردید شما را با خبر خواهیم نمود،.

در پی آن به عراق خواهیم رفت و از دخالت ایران برای به قدرت نشاندن نوری مالکی و تصمیم عبادی برای اجرای مجازاتهای آمریکا بر علیه ایران و اعزام سردار قاسم سلیمانی سلیمانی هم برای ترساندن نیروهای مخالف در عراق و همچنین به فیلم سخنان آقای صبحی طفیلی بنیانگزار حزب الله لبنان در ارتباط با وضعیت ایران و ترکیه در منطقه خواهیم نشست، وبا شما سخن خواهیم گفت.
در بخش دوم برنامه نگاهی به وطن فروشی این رژیم غارتگر و دزد در واگذاری آبهای خلیج فارس در اختیار کشتی های ماهیگیری چینی خواهیم داشت و از بدبختی و فقر ماهیگیران بلوچ و بندری با شما سخن می گوییم.
وکیل مدافع آقای امیر اسماعیلی خبر داده است که موکلش به ده سال حبس محکوم گردیده است .دیروز هم در پی بازداشت قاسم شعله سعدی و بازجویی از او با قرار بازداشت موقت به زندان اعزام گردیده است آدامهای آزاده ای مانند اینها و نسرین ستوده ها و حشمت الله طبرزدی و اسانلو ها قابل تقدیر هستند اسانلو با این حال بیماری براب ضبط برنامه به استودیو میرود و من اینجا از تمام هموطنانم میخواهم که از اسانلوی عزیز پشتیبانی کنند چون احتیاج به کمک دارد و این را برای خودش نمیخواهد بلکه برای آن کارگران در اعتصاب در ایران میخواهد.
در بخش بعدی اشاره به سخنان دکتر محمود صادقی نماینده مجلس شورای اسلامی در ارتباط با مسکوت گذاشتن و رد لایحه پولشویی توسط نمایندگان خواهیم داشت و به ایشان میگوییم شما که به شرافت نمایندگی خود باوردارید میخواهم بعنوان یک روزنامه نگار که چهل سال از عمر خودش را در این را گذاشته است از شما بخواهم که بعنوان یک مرد به وسط بیایید و نقشتان را در برابر مردم ایفا کنید کاری کنید که از یاد مردم فراموش نشوید.
بدنبال آن به دیدن چند عکس از مراسم تدفین مهندس بهرام نمازی می نشینیم و میگوییم جوانها کجا هستید اینها ملیون ما بودند بر مزارشان حاضر شوید و اینها را از یاد نبرید اینها جانمایه اشان ایران بوده است، چرا یادی از کورش زعیم نمیکنید،آقای باوند چرا با سردار نقدی همصدا میشوید؟ این کینه ها چیست؟

خانم پرفسور مجتهد زاده شب گذشته پس از سالها خدمت درپانسون اساتید خدمت سوربون فرانسه در گذشت. روحش قرین آرامش باد.

رژیم اسلامی وقتی آمد اغلب امرای ارتش رااز کار برکنار کرد و سرهنگهای آندوره اکثرا سرتیپ شدند، عملااز پنج، شش ،سال پیش دیگر افسران دوره شاه وجود نداشتند سیدعلی خامنه ای از چندی قبل دست به تسویه حساب ارتش زد،چون از ارتش میترسید، محال است ارتش روبروی مردم بایستد،تیمسار صالحی راکنار خودش نگه داشت حالا فرمانده نیروی هوایی ارتش رابرکنار و نصیر زاده را جایگزین کرد.....
با ما باشید و برنامه پنجره ای رو به خانه پدری را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.منتظر شنیدن نظرات شما پیرامون این برنامه هستیم.


A Window to the Fatherland

Tuesday 21 August 2018


We begin to night’s program with Dr Alireza Nourizadeh reading one of his poems from his collected works.


Dr. Alireza Nourizadeh:


Hadad Adel, the father-in-law of Khamenei’s son has criticised Prince Reza Pahlavi for condemning the Islamic republic regime’s capitulation to accept the Caspian Sea deal.

This man, Hadad Adel, must be reminded how his own father, an educated man, capitulated to Khomeini’s reactionary movement and opposed the late Shah.

Now he has suddenly become a “patriot” and supported Dr. Mossadegh and condemned his downfall, deliberately forgetting that Khomeini and his reactionary mentor Ayatollah Kashani participated in the removal Dr Mossadegh’s popularly elected government back in 1953.

Hadad Adel has hypocritically criticised the late Shah for allowing Bahrain to partition from Iran in the 1970s.

Bahrain was never a real part of Iran for 150 years before its independence and the Shah simply acknowledged that through a UN organised referendum.


Another ignorant thug of the regime, Sardar Naghdi has slammed the building of the North Railway by Reza Shah, by saying that it was a colonialist project!

This idiot needs to be reminded how to this day, 40 years after the disaster of the Islamic republic’s rise that railway still connects the south of Iran to its north and helps millions of Iranians to travel across their motherland.


Later in the program we will look at:


The annual Hajj begins and once again Khamenei’s stooges in his regime’s security apparatus try to abuse the occasion for their failed politics.


لینک وبسایت:

http://iranefardalive.com/Archive/41858

لینک یوتیوب:

https://youtu.be/V7l5L1T4qa4

لینک دانلود:

https://vimeo.com/286036315

فایل صوتی:

https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/kikf12ssyjrc

فایل صوتی کم حجم:

https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/8otx1tiutelw

گوگل درایو:

https://drive.google.com/file/d/1ePrc-R6ew0YJVghbiv2R_QJv8j4MUwUH/view?usp=sharing


August 23, 2018 12:18 PM






advertise at nourizadeh . com