September 05, 2018

پنجره ای رو به خانه پدری پنجشنبه ۸ شهریور‎ متن بلند‎

nor4-300x160.jpg


برنامه امروز پنجره ای رو به خانه پدری را با شعری از دفتر اشعار دکترعلیرضا نوری زاده آغاز مینماییم . ابتدا نگاهی به دستور تخریب منازل ساخته شده در زمینهای دانشگاه الزهرا خواهیم افکند و در این باره به دیدن یک گزارش تصویری می نشینیم.
امروز میخواهند منازلی که بیش از هفتاد سال است مردم آجر به آجر روی هم گذاشته اند و برای خودشان سرپناه درست کرده اند را تخلیه و خراب بکنند جایی که در گذشته مدرسه عالی دختران بود و حالا دانشگاه الزهرا است ،امروز رژیم جهل و جور و فساد که دختر وزیرش میلیارد ها دارو احتکار کرده و تاریخشان گذشته است و مردم را در مضیقه کمبود دارو قرار داده است ، و حالا باید این داروها را نابود بکنند ، شما فکر میکنید میتوانید از نعمت زاده پولی در بیاورید او میلیاردر است ولی مثل گدا ها زندگی میکند. دزدانی مثل رستم قاسمی داریم که دومیلیارد دلار از واردات نفتی بالا کشید ،دزدانی مثل حاج محسن دارد ، دزدانی مثل دکتر طاهری دارد که میتواند دکل بدزدد، وکسی هم به آنها کاری ندارد ، اما این هموطنان شریف که در این خانه هایی با قدمت هفتاد ساله زندگی میکنند باید منازل خود را ترک بگویند تا تخریب شود آخر شرمتان کجا رفته است آقای خامنه ای نگاهی به خانه علی اکبر ولایتی بینداز و خجالت بکش که اینطور با این زنان و مردان رنجور رفتار میکنید و میخواهید از خانه هایشان بیرونشان کنید . میگویید بله مولا علی آتش بر روی دست برادرش گذاشت ، اولا که کار اشتباهی کرد ،یک آدم نابینا را آتش بر دستانش بگذاری ،که چی؟؟ اینها همه اش قصه است . اینها همه دروغ است و آخوند ها برای توجیه دزدی های خودشان یک همچنین چیزهایی می گویند،.

در بخش بعدی همراه با شما به منزل یک مادری میرویم که فرزندش بخاطر ۲۰۰۰ تومان برای خرید شارژ تلفن هم به مادر خود آسیب زده و هم وسائل منزل را داغان نموده است و نفرین های این مادر را بشنو آقای خامنه ای این مادر زمانی هوادار تو بوده است ولی حالا چه بر سرش آمده است چه فقری دامن گیر خانواده ها شده است خجالت بکش آقای خامنه ای، شرمتان باد،. وقتی پای میلیون ها دلار بوسط می آید دیگر وجدان وجود ندارد،.

در ادامه به حضور روحانی در مجلس پس از استیضاح دو وزیرش میپردازیم که ایشان در سخنانش میگوید قبل از اینکه به مجلس بیایم خدمت آقا رسیدم و ایشان توصیه هایی نمودند که امیدوارم بتوانم این توصیه ها را بطور کامل تشریح کنم و به انجام برسانم . مردک ۱۸ میلیون رای به تو داده اند که بیایی در باب مشکلات و سرمنشاء آنها و نقش سپاه و دزدی مسئولین در مجلس حرف بزنی ، نه اینکه توصیه های رهبر را باز بخوانی ،شرم بر تو باد و شرم بر نمایندگان مزدوری که تورا تحسین نمودند و عده ای هم که بصورت نمایشی پاسخ ها را قانع کننده ندانستند هم شریک همین دزدان هستند ، روحانی چقدر باختی. صد رحمت به رفسنجانی ، وحالا هم که داری تمرین میکنی برای رهبری، متاسف شدم برای چند نماینده که حداقل بفکر مردم هم هستند مثل دکتر صادقی و دیگران.
خیلی جالب است که آقای حیدری نماینده تهران میگوید که رئیس جمهوری و رئیس پارلمان بیکاره اند و کاری ندارند، و هیچکاره هستند ، و حتماً هم همینطور است. اما اینکه اصرار داشته باشند که قدرت دارند و به عنوان رئییس جمهور باید در مجلس میگفت که چه کسی در کارش مشکل ایجاد میکند، باید میگفت که این سرداران سپاه چه خزعبلاتی هر روز دارند میگویند و چه نقش مخربی در سیاست خارجی و داخلی دارند،.

آقای تاج زاده راجع به رفتن روحانی به مجلس حرفهای زده است ایشان میگوید رای منفی مجلس نشان داد نگفتن حقایق رقیب را جری و مردم را ناامید می‌کند.
ایکاش روحانی به این حرفها توجه میکرد، ایشان شب قبل وعده به مقام معظم داده بود که دهانش را باز نکند و نگوید چه خبر است و حرفی از حجازی و ولایتی نزند ، آقای ولایتی دانشگاه آزاد را نابود دارد میکند ، جایی که برای جوانان ما نقطه امیدی هست. که اگر در سراسرس قبول نشدند در اینجا تحصیل بکنند،. چرا در مورد امامان جمعه هیچ حرفی نزد ؟
من افسوس میخورم که سرزمین ما در دست کسانی است که از نوع دوستی هیچ سرشان نمیشود،.

در بخش دوم به بررسی و تحلیل سخنان مقام معظم رهبری حضرت آیت الله سید علی خامنه ای خواهیم نشست، متاسفانه صحبت های آقای خامنه ای عملا کشور را به مراتب بحرانی تر از اینکه موجود است خواهد برد، بعضی ها میگویند این رژیم از بحرانهایی به مراتب سخت تر از این وضع جاری روبرو بوده و با سرکوب و اعدام و زندان هنوز بر اریکه قدرت نشسته و حکومت میکند نفت هم دارد میفروشد و قدرت سرکوبش را تقویت میکند.

شما در سال ۵۶ آیا تصور میکردید که رژیم شاه از داخل فرو بپاشد ،بعضی ها میگویند شاه آدم کش نبود ،ولی اینها آدم کش هستند. وقتی یک رژیم در بکار بردن سرکوب و قلع و قمع مخالفینش بحد اعلا برسد و به اوج سرکوب برسد ملتی که در این واقعه هستند دیگر بفکر انتقاد از مسئولین یا زدن آنها نیستند بلکه بفکر از پای انداختن راس حکومت هستند ، چرا گمان نمیکنید در سال ۵۷ که این رژیم داشت روی کار می آمد شما خوش نام بودید!!؟ امروز منفورترین فرد جامعه هستید و نفرین پدرو مادرها را بدنبال خود دارید، آیا یک ذره به غیرتت برنمیخورد که داری مردم رابعد از هفتاد سال از خانه هایشان بیرون مبکنی،.
در این سخنان میفرمایید که گفتگو با آمریکا به هیچ وجه ، باید زمانی گفتگو کنیم که قدرتمند باشیم، شما از آمریکا میترسید ؟ میتوانید در یک کنفرانس روبروی هم بنشینید و مناقشه کنید ، چهل سال مرگ بر آمریکا برای ما چه آورده است.؟
و میگویید در رابطه با اروپا هم دلخوش نباشید و امید نبندید، گفتگو با اروپا ما را به چه نتیجه ای میرساند؟ سوابق انگلیس که از آمریکا در ایران بدتر است، خانم موگرینی فرشته نجات است و شما را به بهشت میبرد، همین اروپا وقتی که ماه نوامبر بیاید میبینید که موضع تند تری نسبت به آمریکا میگیرد ، این خبرگان بخواب رفته عاجز کجایند ؟ شما میگویید اشتباه کردید رهبر شدید،، تاجزاده توصیه میکند که خامنه ای راهم به مجلس خبرگان ببرید و از او هم سئوال بپرسید ، تا کی مردم باید هزینه اشتباه شما را بدهند،.؟

در ادامه اشاره ای به وضعیت گمرک در شهر مریوان و کولبران عزیز میکنیم و همچنین از سخنان محمد رضا نجفی در ارتباط با صنایع خودرو سازی در کشورمان شما را باخبر خواهیم ساخت،

نکته مهم دیگر که وضعیت مشاغل بالای دولتی مثل سفرا و مدیران ارشد پولی شده است و اگر میخواهید سفیر در یک کشوری بغیر از کشورهایی که سفیران ما از کارمندان اداره اطلاعات هستند بشوید باید به نماینده رهبر در وزارت امور خارجه پول پرداخت کنید مثلا اعلم الهدا کل خراسان در جیبش است اگر در آنجا پستی و مقامی بخواهید باید تیول داری ایشان را بدهید

در انتها به منطقه خواهیم رفت و از طرح جدید روسیه و اسرائیل و ترکیه برای جمهوری اسلامی در سوریه و رویدادهای عراق و اتفاقات یمن شما را آگاه خواهیم ساخت .
با ما باشید و پنجره ای رو به خانه پدری را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید ، منتظر شنیدن نظرات شما پیرامون این برنامه هستیم.
A Window to the Fatherland- Thursday 30 August 2018

We begin tonight’s edition of A Window to the Fatherland with Dr. Alireza Nourizadeh reading one of his poems from the book of his collected works.

Dr. Alireza Nourizadeh:

We continue the program with a report on the forced demolition of houses around the Al Zahra Girls University’s campus to expand it.

These houses have been there for the last 70 years and are the only shelter for the hardworking families who live in them. Now a regime whose minister’s daughter has been charged with corruption and hoarding millions of dollars worth of essential drugs for thousands of sick and needy Iranians has decided to expand a university for girls!!

The minister, Nematzadeh, pretends that he lives a simple and modest life but together with his daughter has amassed millions of dollars by importing out of date drugs from across the world.

Another thief, Rustam Ghassemi, who served as Ahmadinejad’s oil minister, has made more than $2billion from the commissions that he had received in oil deals with European and Asian companies, but no one has been able to touch him and bring him to justice because he is not alone in this corruption and his bribes to judiciary officials provide him with impunity.

Khamenei and his cronies like Ali Akbar Velayati must be ashamed of themselves if they had the slightest of integrity when they see that people’s homes are being demolished onto their heads.

We continue the program with the news of Rouhani appearing in the Majles to explain to the useless MPs why his economic policy has landed the country in the current mess and crisis.

However, he has confessed that before he went to the Majles he held a long meeting with Khamenei to receive his “advice” on what he should talk about!

What a load of nonsense. A man who has received 18 million votes to defend the rights of the people and speak for them has instead gone to receive the “advice” of the very person who is an ally and protector of the thieves who have caused this crisis, chief amongst them the Revolutionary Guard commanders. So much for his title of president!

May be Rouhani received his answer from the Iranian people for this humiliation when MP Haydari said in the Majles that the president and the parliament in the Islamic republic are nobody and useless.

Some people argue that the regime has seen off more serious socio-economic crisis in the past and may survive this one as well.

These people forget the fact that today the Iranian people do not just oppose this regime, they hate its existence and despise anything that is associated with its vile ideology.

The only way that this regime can survive would be through more repression and crackdowns, but even those measures have now run out of steam and the more it shows its iron fist, the sooner it will fall apart.


لینک وبسایت:

http://iranefardalive.com/Archive/42207

لینک یوتیوب:

https://youtu.be/ON4u0XeH67U

لینک دانلود:

https://vimeo.com/287492341

فایل صوتی:

https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/aweetxbpmu0q

فایل صوتی کم حجم:

https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/zafo8iy1kemy

گوگل درایو:

https://drive.google.com/file/d/1d_tM65qDRLWXKmRJIoygh4fqK1-SY8UO/view?usp=sharing

September 5, 2018 08:58 PM






advertise at nourizadeh . com