September 08, 2018

پنجره ای رو به خانه پدری سه شنبه ۱۳ شهریور

nor4-300x160.jpg

این شماره از برنامه را با شعری از دفتر اشعار دکتر علیرضا نوری زاده آغاز می نماییم. ابتدا به واکنش حمید رضا جلایی پور به مستند هزار پا خواهیم پرداخت

حمیدرضا جلایی پور فعال سیاسی اصلاح طلب در یادداشتی با عنوان تکذیبیه‌ی مجدد اتهامات مطلقا بی‌اساس و دروغ محض مهدی خزعلی در واکنش به ادعای ایشان میگوید: هیچ نقشی در هیچ خشونتی علیه شهروندان کرد نداشته‌ام.


اگر جلایی پور اعتبار و اسمی دارد مربوط به برادران شهیدش می باشد.او یک دوران کوتاه سیاه بعد از انقلاب داردو بعد از آن روزنامه جامعه را با همکاری دکتر محسن سازگارا درآورد و این دوران خوب او بود

اخیرا در مستند پردروغ «هزارتوی سپاه» که از شبکه‌ی غیرحرفه‌ای «ایران فردا» منتشر شده است، مجددا اتهامات مطلقا بی‌اساس و دروغی که بارها تکذیب کرده‌ام و هیچ شاهد و سند معتبری به سودش وجود ندارد و ادله و شواهد معتبر پرشمار بر ضدش وجود دارد به من نسبت داده شده است. متاسفانه پاره‌ای از رسانه‌های حامی براندازی و اصلاحات‌ستیزِ خارج از ایران در ادامه‌ی تز «براندازی دومرحله‌ای» (این‌که تصور می‌کنند برای براندازی نظام سیاسی ایران نخست باید اصلاح‌طلبان را برانداخت)، به ترور شخصیتی اصلاح‌طلبان روی آورده‌اند و در این مسیر از نشر دروغ و افترای محض ابایی ندارند.

ایشان میگوید تلوزیون غیر حرفه ای ؟؟ اولاً کدام تلوزیون از ما حرفه ای تر است؟؟ دانه دانه برنامه های ما را نگاه کنید، در این مستند به تاریخچه تاسیس سپاه و اهداف آن ، تا به اینجا که تبدیل به مافیای هزار پای سپاه شده است و این بخصوص در مورد سران سپاه میباشد،

ایشان میگوید:همان‌طور که بارها در کتاب‌ها و مصاحبه‌هایم تاکید کرده‌ام، کشتار ناگوار قارنا اساسا قبل از مسوولیت من در نقده صورت گرفته بود و نه‌تنها هیچ نقشی در آن نداشتم، اساسا برای پیشگیری از مصائب مشابه و بسط امنیت و آشتی و نظم و رفاه ساکنان کرد و ترک نقده، آن‌هم در شرایطی که چنین مسوولیت پرخطری در آن منطقه‌ی ناامن داوطلبی نداشت، مسوولیت در این شهر را پذیرفتم و خوشبختانه در این مسیر هم کم‌توفیق نبودم.

افزون بر این، نه تنها هیچ نقشی در محاکمه و اعدام ۵۹ مهابادی در تبریز در سال ۶۲ توسط تندروها نداشته‌ام، بلکه از همان موقع با خشونت متقابل و این نوع برخوردهای تندروها در دستگاه قضایی بدون طی روند دادرسی عادلانه (صرف نظر از اتهام‌شان) انتقاد و اعتراض داشته‌ام، گزارشی تفصیلی علیه این اتفاق ناگوار برای میرحسین موسوی ارسال کردم، در طول دوران خدمت در کردستان هیچ سمت قضایی نداشته‌ام و در هیچ خشونتی علیه هیچ شهروندِ کرد دخالتی نداشته‌ام، به خدماتم به مردم کردستان در طول دوران خدمت در کردستان و تلاش برای حفظ امنیت جان و مال هم‌وطنان کرد و بهبود شرایط زندگی مردم و برگزاری انتخابات در کردستان و دفاع از حقوق شهروندان کرد در اوج جنگ و ناامنی و شرایط فوق‌العاده دشوار، حتی از تاسیس روزنامه‌‌ی جامعه‌ و فعالیت‌هایم در احزاب اصلاح‌طلب مفتخرترم.

در بخش دیگری از این مستند تبلیغاتیِ پردروغ، سخنانی از مهدی خزعلی آمده است که پیش از این هم تکذیب کرده بودم. در این نقل قول مهدی خزعلی دروغ شاخدار بزرگی می‌گوید: این‌که در دوره‌ی جنگ که معاون سیاسی استاندار کردستان بودم در یک مورد دستور زدن تیر به سرنشنیان زن کرد یک تراکتور را داده‌ام. این ادعا دروغی محض و از اساس تخیلی است و اتهامی مطلقا بی‌اساس و ناروا. نقل چنین اتهام تند ساختگی‌ای صرفا از کسی برمی‌آید که پروای وثاقت و اعتبار نسبتی که می‌دهد را ندارد. حق شکایت من از مهدی خزعلی برای نشر این دروغ آشکار محفوظ است.

حالا فکر کنید جلایی پور که تا دیروز میگفت قوه قضائیه را قبول ندارد بخواهد از مهدی خزعلی شکایت کند،

ایشان میگوید در این برنامه چیزهایی به من افترا زده اند و تصور میکنم که در پی براندازی دو مرحله ای اول باید اصلاح طلبان را از میان برداشت.

شما دلتان برای شغل تنگ شده است میدانید که برای گرفتن شغل باید نوکر مقام معظم بود .شما توفیقتان در این بود که گردن کردها را با طناب و زنجیر به پنجره ها می بستید و آنها را تیر باران میکردید. کشتار قارنا همه آقایون به آن افتخار میکردند شما هم بکن شاید شغلی به شما دادند. چرا اینها برای شما گفته میشود ؟ بخاطر اینکه یکبار شجاعت نداشتی بیایی بنشینی و خطاهای خودت و اشتباهاتت را در کردستان بگویی ، و بگویی که خودت و دوستانت چه جنایاتی مرتکب شدید،.

در ادامه به دیدن کلیپ کوتاهی از افشا گری یک مامور نیروی انتظامی در ارتباط با مواد مخدرخواهیم نشست. سپس از صعود دلار به بیش از ۱۴۰۰۰ تومان شما را باخبر خواهیم ساخت. در پی آن به دیدن گزارش تصویری از مصاحبه محمد نوریزاد با مادر سهیل اعرابی می نشینیم.


در بخش دوم برنامه ابتدا به منطقه خواهیم رفت و شما را در جریان آخرین رویدادها و اخبار مهم منطقه از جمله سنگ اندازی حزب الشیطان به رهبری حسن نصرالله در تشکیل کابینه سعد حریری و همچنین رهبری تشکیلات بزرگترین مافیای مواد مخدر در جهان توسط حزب الله لبنان و اهمیت ادلب در سوریه برای جمهوری اسلامی و بشار اسد و آخرین گامها برای تشکیل کابینه در عراق الارغم دخالت و تهدید قاسم سلیمانی و نوری المالکی و دیگر خبرها قرار خواهیم داد.

در بخش بعدی برنامه همراه با شما خوبان به دیدن گزارش تصویری از نطق خانم سلحشوری نماینده مجلس شورای اسلامی که در باره وضعیت اقتصادی جامعه در پس گرانی دلار ، دستگیری وکلا و فعالین مدنی ایراد نموده خواهیم نشست و در انتها از دستگیری رِئیس ستاد نماز جمعه شیراز آقای عبدالله نبی زاده با یازده هزار شاکی شما را آگاه خواهیم ساخت.
با ما باشید و برنامه پنجره ای رو به خانه پدری را با دوستان و خویشاوندان خود به اشتراک بگذارید. منتظر شنیدن نظرات شما پیرامون این برنامه هستیم.

A Window to the Fatherland – Tuesday 4 September 2018

We begin tonight’s edition of A Window to the Fatherland with Dr. Alireza Nourizadeh reading one of his poems from the book of his collected works.

Dr. Alireza Nourizadeh:

We continue the program with looking at the reaction of Hamidreza Jaliepour, a well-known reformist, to the documentary of Hezarpa on the IraneFarda TV, which deals with the history of the Revolutionary Guard and its role in the repression of the Iranian peoples since its establishment.

Jaliepour has denied that he has had any involvement in the violent repression of Iran’s Kurdish people.

His name is associated with the martyrdom of two of his brothers during the Iran-Iraq war, and he drives his political credentials from them.

In fact his name is very much also associated with the post-revolution bloody purges of the opponents of the Islamic republic regime, but he later joined Dr. Mohsen Sazegara and together they launched the pro-reform daily Jame’e.

He has accused IraneFarda of “fabricating the news” that he was ever involved in any crackdown on the Kurdish Iranians and claims that IraneFarda’s documentary and its content supports the overthrow of the Iranian regime and as such is anti-reformist movement in Iran and that the part of the documentary that deals with his past actions “is a character assassination”.

Jaliepour further denies that he has been involved in the mass executions of Kurdish and Azeri Iranians and claims that he hadalways opposed any violent reaction to the opponents of the regime.

Our answer to Mr Jaliepour’s denials is that he is nothing more than a politician with a checkered background that has involved mass murder of Iranian Kurds by hanging and firing squads and has in the past used this background to beg from Khamenei and his clique for a position within the despotic Islamic republic regime.

He has never had the courage of confessing to the crimes that he and his friends have carried out in the Kurdistan region of Iran, which is well documented and those responsible for it will be brought to justice one day.

In the second part of the program we will review the latest news of the Middle East, including how the Hezbollah are blocking the progress towards the formation of a national unity government in Lebanon.

At the end of the program we will play the video clip of the speech by woman MP Mrs. Salahshouri at the regime’s Majles and report on the arrest of more Iranian independent lawyers.

Stay with us for this edition of A Window to the Fatherland and share it with your family and friends.


لینک وبسایت:

http://iranefardalive.com/Archive/42400

لینک یوتیوب:

https://youtu.be/PfWEAlWZ-Lk

لینک دانلود:

https://vimeo.com/288209698

فایل صوتی:

https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/9tvjcor7a2vq

فایل صوتی کم حجم:

https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/aspoloynuday

گوگل درایو:

https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/aspoloynuday


September 8, 2018 07:44 PM






advertise at nourizadeh . com