October 02, 2018

پنجره ای رو به خانه پدری دوشنبه ۹ مهر

nor4-300x160.jpg

این شماره از برنامه پنجره ای رو به خانه پدری را با شعری از دفتر اشعار دکتر علیرضا نوری زاده آغاز می کنیم.ابتدا به یک فیلم در ارتباط با همدردی و کمک مردم به هموطن خود در ایران مینشینیم و با شما سخن می گوییم. این صحنه با اینکه ساختگی است ولی غیر از داروخانه چی و فرد گیرنده دارو دیگران در جریان نیستند و این نماد مردم ایران است که حتی نمیخواهند آن مرد متوجه شود. این را باید برای آقای خامنه ای روزو شب بگذاریم تا اینکه بفهمد حاج علی مقدم و آقای طاهری ۷۰۰ میلیون دلار را در جریان دکل های نفتی چگونه بالا کشیدند و یا نوه برادر دستغیب خانه چند میلیونی در انگلیس و سوئیس را از کجا آورده اند.
نرگس بانوی محمدی هم بعد از اتمام سه روز مرخصی اش به زندان برگشت و این دژخیمان با تقاضای تمدید مرخصی اش موافقت نکردند.
در ادامه برنامه به مناسبت سالروز تولد احمد کسروی که بدست معلمان فکری خامنه ای یعنی فداییان اسلام کشته شد با شما صحبت خواهیم نمود و چون درس دین خوانده بود میگفت آنقدر از این لباس بیزارم که دلم میخواهد هرچه زودتر از شرش خلاص شوم و شد کت شلوار پوشید و وکیل و قاضی شد و در نهایت بدست فداییان و نواب صفوی کشته شد حال امروز جایگاه احمد کسروی کجاست که میگفت این بدعت ها را باید از دین زدود و جای این آقایان فداییان خلق کجاست . در مورد امام دوازدهم آیا این عدالت الهی است که کودکی را بدنیا بیاورد وبعد غیبش کند و او هر از چند گاهی بیاید و همسر بگیرد بچه بیاورد و دومرتبه غیب شود و چرا توی چاهش بکند؟ به چه مناسبت پروردگار قادر چنین کاری میکند تا هر زمان جهان پر از آشوب شد با دویست و دوازده نفر که حضرت خامنه ای در سمت راست و ابوعزراییل در جلو به کشتار مردم بپردازد در این باره به دیدن فیلمی از فداییان می نشینیم که خودشان میگویند دیگر نواب ها لازم نیست بکشند خود حکومت میکشد همانطور که بختیار و فروهرها را کشتند.
از همین آدمکشان یکی را داریم که رئیس یکی از فدراسیون های ورزشی است و با مدرک تقلبی بر این مسند نشسته و فقط چون تیر خلاص زن بوده به این شغل رسیده است .
در ادامه به دیدن فیلمی از یک آخوند که چطور توضیح میدهد دروغکی پای منبر گریه کنید چون امام خوشش میاید خواهیم نشست.
امروز در ضمن تولد حسین دهنوی آهنگساز بزرگ ایرانی است در اینحال امروز را روز مولوی هم نامیده اند و به همین مناسبت به شنیدن سخنان استاد محمد رضا شجریان در این باره می نشینیم .
در بخش دوم برنامه ابتدا از مردی که دارای 67 شغل و منزلش در سعد آباد است و آمده در باره مردم یمن اظهار نظر نموده است وآن شخص کسی نیست جز طبیب ولایت و مشاور رهبر آقای ولایتی طبیب الحضور ایشان آمده وگفته است این یمنی های پابرهنه با یک لنگ و چند تا نان خشک میجنگند. به توچه ؟! روزنامه قانون یک کاریکاتور قشنگ از وی چاپ نموده است ایشان روی دست ابوالمشاغل بلند شد، ببینید شما با چه ادمهایی روبرو هستید؟ حالا این مرد به رهبر جمهوری اسلامی راهنمایی و مشاوره میدهد که چطور دنیا را بر ضد ما بکند وبگوید ما موشک داریم

داستان اهواز را برایتان تعریف کردم اصلا به داعش ربطی ندارد داعش حتی نمیدانست که روحانی آنجا هست یا نیست ؟ داستان را برایتان گفته ام چطور احمد منصوری را آن محرابی مأمور اطلاعات اورا گرفتند و ۶ ماه در چنگشان بود و بعد برادر و پسر عمویش را هم آورد بعد این بیچاره ها را در منطقه کولی ها بردند و از آنها فیلم گرفتند. و بهشان گفتند چه چیزهایی بگویید که انگار اینها مسلمان سنی سلفی هستند، خانواده منصوری شیعه هستند و در عاشورا تکیه دارند همشون شیعه بودند ، شما از یک روانی مزمن استفاده کردید و اینها جلو مردم گفتند ما با آمریکا و سعودی و اسراییل طرفیم ،این چه ربطی به داعش داره ،سعودی که اولین هدف داعش هست امریکا هم همینطور بیشتر این داعشی ها را آمریکا کشت ،همینطور اماراتی ها من راجع به اسراییل چیزی نمی گویم چون اطلاعی ندارم.
اولش گفتند گروه الاحواز بوده بعد گفتند از طریق داعش انجام داده اند و آن سخنگویشان که آمد گفت بعله ما بودیم و بعدش فکر کرد دولتهای اروپایی بیرونشان میکنند حرفش را پس گرفت تازه بین خودشان هم جنگ است.
سپاه باید قدرت نمایی کند سپاهی که پریروز فیلمش را دیدیم توی خلیج فارس برای نشان دادن قدرت خودشان می گویند ما قادر هستیم از روی عراق موشک هایمان را بفرستیم بروند و داعش رو بزنند. داعش!!! شما شش ساله که در سوریه هستید چرا داعش رو نمیزنید اگه خبر دارید که برادر یکی از این پنج تا قبلا تو سوریه با داعش بوده و کشته شده چرا همان وقت داعش رو نزدید شما که همه چیز را میدانید !! پهلوانان سپاه باید قدرت نمایی کنند .
کجا بروند از کرمانشاه سه نقطهرا مشخص نمده اند یک نقطه در ارومیه است برای زدن کردها و نقطه ای هم در خرم آباد برای زدن اسراییل یک نقطه هم در کرمانشاه برای زدن عراق و سوریه ، اسرائیلیها برخلاف ما صبر نمیکنند، آمدند در خرم آباد و پادگان امام علی را منفجر کردند و ۱۱۰ نفر را کشتند و ۲۵۰کلاهک موشک را نابود کردند. در کرمانشاه اینها ۷ موشک شلیک کردند یکی از موشکها از نوع ذوالفقار خانواده فاتح ۱۱۰ میان برد است و توان زدن درست در یک فاصله ۵۰۰ تا ۷۰۰ متری و در این برد مفید اینها قادرند عمل کنند یکی از اینها ذوالفقار بود و در آسمان منفجر شد، و بقیه در نزدیکی داعش و گروهای دیگر سوری فرود آمد. این کجا قدرتمندی شما را نشان داد .
اما تا تاریخ ، تاریخ است شما دستتان به خون این سربازان و بچه های بیگناه اهواز آغشته است و مردم این را فراموش نخواهند کرد و نامتان با ننگ آمیخته خواهد شد.

در انتهای برنامه به داستان ریاست جمهوری در عراق و رویداد های مهم منطقه خواهیم پرداخت و شما را در جریان مهمترین اخبار قرار خواهیم داد .
با ما باشید و برنامه پنجره ای رو به خانه پدری را با دوستان و خویشاوندان خود به اشتراک بگذارید. منتظر شنیدن نظرات شما پیرامون این برنامه هستیم.

A Window to the Fatherland – Monday 1 October 2018

We begin tonight’s edition of A Window to the Fatherland with Dr. Alireza Nourizadeh reading one of his poems from the book of his collected works.

Dr. Alireza Nourizadeh:

We continue the program with showing a short film in sympathy with the Iranian people in facing their daily socio-economic problems.

In this film we see how people obtain their badly needed medicines from the black markets as a result of the economic and financial sanctions on Iran.

One must play this short film for Mr. Khamenei round the clock to come to his senses and feel ashamed of how Haji Ali Moghadam and Mr Taheri are paid $700 million by his regime to buy an oil platform for Iran but steal the money and flee the country. Or how the grand children of his “special representative” ayatollah Dastgheib buy multi-million pound mansions in England and Switzerland.

Nargess Mohammadi has returned to Evin prison after three days of furlough despite her serious illness, as the executioners of Evin have not agreed with her request for private treatment outside prison.

We continue the program with paying tribute to the life and works of Ahmad Karsravi who was murdered by the Fadaeen of Islam.

Kasravi had studied at a religious college but he had abandoned his turban and robe and became a secular lawyer and judge but the head of that terrorist organization, Navab Safavi assassinated him for his secular views.

Now the followers of Navab Safavi rule over Iran and continue to murder our freedom fighters in the same way.

We will watch a video clip of a mullah who tells his audience how to pretend they are weeping when he delivers his religioussermon!

Today is named after Iran’s great poet Molana Mulavi and we hear a speech from Iran’s leading traditional singer Mohammad Reza Shajarian for this occasion.

Ali Akbar Velayati has uttered some nonsense again by suggesting that the Iranian people must follow the example of the Houthis of Yemen and wear thoobs and eat dried bread to continue their fight against US!!

And this vile suggestion comes from a man who lives in part of a royal palace and his children have amassed millions of dollars of wealth through corrupt business relations!

The Revolutionary Guards have begun a campaign of showing off their military power by supposedly bombing the bases of Daesh in Syria.

But as we did disclose the other day, the Ahwazattack had been plotted by the Guards themselves and one needs to ask theircommanders why after having claimed victory for yourself over Daesh in Syria you are still finding their bases in that country and bombing them?

History will show that the hands of the Guards are stained with the blood of our people in Ahwaz.

لینک وبسایت:

http://iranefardalive.com/Archive/43493

لینک یوتیوب:

https://youtu.be/C4HagWj-Kxs

لینک دانلود:

https://vimeo.com/292782642

فایل صوتی:

https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/ivxa0quoukb0

فایل صوتی کم حجم:

https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/igstbev05vum

گوگل درایو:

https://drive.google.com/file/d/1dN3RuAlXMjifwxl8HSO3ja4lovgArtwf/view?usp=sharing

October 2, 2018 12:44 PM






advertise at nourizadeh . com