October 02, 2018

پنجره ای رو به خانه پدری سه شنبه ۱۰ مهر

nor4-300x160.jpg

این شماره از برنامه پنجره ای رو به خانه پدری را با شعری از دفتر اشعار دکتر علیرضا نوری زاده آغاز می کنیم.
ابتدا در ارتباط با تصویر پشت سرم توضیحی بدهم، این منزل متعلق به حسین خداداد که یکی از عاشقان ایران بود میباشد یکسال در آن نشسته بود که فتنه خمینی آغاز شد و خانه مصادره شد حالا به چه دلیل به دلیل اینکه فاضل حرفهای حاج جواد رفیقدوست را گوش نکرده و یک دوملیونی برای آقا نفرستاده است. همیشه داغ این برادر در دلش بود رفیق دوست آنها را به ایران کشاندند و با قرض گرفتن مبلغی هنگفت این برادر را به چوبه دار سپردند مثل الان که میگویند یکنفر از محتکرین را اعدام مینماییم خودشان بزرگترین محتکر مملکت هستند و ریاست آنها راهم صادق آملی لاریجانی و حاج علی مقدم بعهده دارد رستم قاسمی پسر آقای قالیباف و خود آقای رفیقدوست جزوسردمداران دزدان هستند.
یک منظره دیدم خیلی درناک است مادر ریحانه رفته بود سر خاک فرخ زاد عزیز و صحبت هایی کرده که دلم میخواهد شما هم بشنوید.
مادر نازنین امروز مادر دیگری هم با تو گریان است در ارومیه زینب سکانوند را اعدام کردند رژیم جهل و جور و فساد بدون اینکه به درد این دختر گوش بدهد سازمان عفو بین الملل اعتراض شدید کرده و گفته موقعی که اورا گرفته اید ۱۵ ساله بوده و زیر شکنجه از او اعتراف گرفته اید وکیل مدافع نداشته است چگونه حکم صادر کردید. و داستان این دختر خیلی دردناک است میگویند دختر از ۹ سال مجازات میشود و پسر از ۱۵ سال پس چرا آنوقت دختر ۹ ساله نمیتواند رای دهد ؟ چرا باید ۱۶ یا ۱۸ ساله بشود . ۹ سال را برای این گذاشتند که جانوری مثل ری شهری دختر ۹ ساله علی مشکینی رو بگیرد. سنت پیامبر است. زینب را هم کشتند دختری دیگر که هیچکس از او نپرسید شوهرش از او چه میخواست و چه انتظاراتی داشت.
دولت فرانسه دارایی های متعلق به وزارت اطلاعات و دو شهروند را مسدود کرد و این دوشهروند یکی شان در برنامه بمب گذاری در مراسم مجاهدین دست داشته است .
اسدالله اسدی تدارک حمله را دیده بود و اتفاق مبارک دیگر این است که رژیم جمهوری ولایی از روز اولی که روی کار آمد چند چیز را مورد توجه خود قرار داد یکی از آنها ترویج اسلام ناب محمدی از نوع شیعه بود و جزو اولین سازمانهایی که درست کردند سازمان تبلیغات اسلامی بود.آدامهای مختلفی هم در آنجا بودند یکی از آنها حجت الاسلام زم بود که بچه ها توانستند چند فیلم بسازند.
اما هدف چیز دیگر بود به مرور سازمانهای دیگر هم اضافه شد بنیاد الغدیر، بنیاد مهر، موسسه اهل بیت ، این سازمانها زیاد شد و بعدا سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی را پایه گذاری کردند، کارشان این بود که رایزنی فرهنگی در کشور های مختلف درست میکردند، معمولا یک آدم کمی موجه را میفرستند ولی افرادی که آنجا را اداره میکنند مال امنیت خانه سپاه هستند.
در مصر و عربستان و بحرین جاسوسی میکردند که درشان را بستند و علاوه بر اینها رو کردند به نمایندگی های مقام معظم ولایت درست کردن مثل همین که در لندن درست کرده اند. که حجت الاسلام شمالی نماینده آقا آنرا اداره میکند. بیست تا بچه پاکستانی دور خودش جمع میکند ومیگوید اینها مشتاقان آقا هستند و به ایران میروند و آموزش تروریستی می بینند و برمیگردند.در این میان نگاهی هم به دادن استوار نامه سفیر ایران آقای بعیدی نژاد به ملکه انگلیس می افکنیم و با شما سخن می گوییم.
در لندن ۶ یا ۷ تا از اینها داریم ، همه اینها پولش از کیسه شما می آید، تو فرانسه هم مرکز الزهرا را درست کرده اند نزدیک دریای مانش یکی از مراکز عمده بود و هم تروریستها آنجا بیتوته میکردند و هم افکار آلوده زشت تروریستی را رواج میدادند.
از این مراکز بسیار است و دادگاهی هم در آلمان با استرداد یک ایرانی به بلژیک موافقت نموده است. یعنی همان آقای اسدی رو برای محاکمه به بلژیک تحویل میدهند.

از اخباری که باید به آن پرداخت بعد از تجمع آخوند ها و شعا استخر فرح در انتظارت برای روحانی ، حسین طیبی فر فرمانده تیپ امام صادق از سمت خود برکنار و به سمت معاونت امور روحانیون در کل سپاه منسوب شد.

در بخش دوم برنامه از سالروز تولد زنده یاد منوچهر سخائی یک هنرمند نازنین شما را باخبر خواهیم نمود.
در ادامه برنامه نگاهی به حمله موشکی سپاه پاسداران به مقر داعش خواهیم داشت و شما را در جریان آخرین خبرها قرار خواهیم داد:
دو موشک هردو هم ذوالفقار در هنگام بلند شدن به زمین میخورد و خاکستر میشود و آسیبی هم به مزارع کشاورزی و مناطق مسکونی میرساند این دسته گل سپاه بوده است. اما ۴ تای دیگر که شلیک میشود در شرق فرات یکی از آنها به انبار داعش میخورد و منفجر میشود دوتای دیگرش بیهوده میخورد واما یکی از آنها به مناطق مسکونی میخورد وعده ای را میکشد ، سپاه مدعی است که رهبران داعش را کشته اند . چه کسی میداند؟!!
چیزی که دیروز شنیده ام گروهی از کردهای سوریه که با عربهای سوریه همکاری میکنند و با دولت سوریه هم در ارتباط هستند اینها با جمهوری اسلامی همکاری کرده اند و دستگاهایی که بعنوان هدف یاب است را در محل قرار داده اند و هدایت موشکها را به آنجا راحت کرده اند. این موشکهای ذوالفقار که اینها زده اند از خانواده فاتح هستند و از نوع قیام بوده که ۵۰۰ تا ۸۰۰ کیلومتر برد دارد.......
در انتها به تفصیل در ارتباط با انتخاب ریاست جهموری در بغداد و نقش حاج قاسم سلیمانی با شما صحبت می نماییم. با ما باشید و برنامه پنجره ای رو به خانه پدری را با دوستان و خویشاوندان خود به اشتراک بگذارید. منتظر شنیدن نظرات شما پیرامون این برنامه هستیم.

http://iranefardalive.com/Archive/43540

لینک یوتیوب:

https://youtu.be/3mR0xUpj6AA

لینک دانلود:

https://vimeo.com/292984802

فایل صوتی:

https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/66zi5fjzjk0b

فایل صوتی کم حجم:

https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/7ebglpuve6wq

گوگل درایو:

https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/7ebglpuve6wq

October 2, 2018 08:59 PM






advertise at nourizadeh . com