October 13, 2018

پنجره ای رو به خانه پدری دوشنبه ۱۶مهر

nor4-300x160.jpg

این شماره از برنامه را با شعری از دفتر اشعار دکتر علیرضا نوری زاده آغاز می کنیم. ابتدا نگاهی به اعتصاب سراسری بازاریان و کسبه در سراسر ایران خواهیم افکند و به دیدن گزارش تصویری از این اعتصاب در شهر های مختلف ایران مینشینیم. روز بزرگ مبارزه با مافیای سپاه با مافیای خامنه ای ومبارزه با دروغ و فریب و نیرنک حاکمان جهل و جور از بازار تبریز تا بازار بوشهر و از بازار مشهد تا بازار چاه بهار ، تهران ، اصفهان ، شیراز همه شهرها به این اعتصاب پیوستند توجه داشته باشید که این اعتصاب توسط ستادی فرمان داده نشده است و خود مردم و بازاریان دست به این کار بزرگ زده اند به امید شکسته کمر حکومت و پیروزی مردم سرزمینمان .

سپس از دستگیری آقای سکه فرهاد ظاهری فر رئیس مؤسسه سکه ثامن در ترکیه و تحویل وی به ایران شما را باخبر خواهیم ساخت و به دیدن کلیپی از برگرداندن وی توسط نیروهای امنیتی می نشینیم. این بدبخت مثل اینکه پشت و پناه نداشته است و پشتش به حکومت وصل نبوده هرچند که داستان مجید را که برایتان شرح دادم اینهم حالا معلوم میشود چیکار بر سرش آورده اند و کسی نیست به اینها بگوید دزد بزرگتر در کنارتان نشسته است رستم قاسمی، حاج علی مقدم و دامادش ، چرا در مورد اینها کاری انجام نمیدهید.
در پی آن به داستان ناپدید شدن جمال قاشقچی پس از ورود به سفارت عربستان سعودی در ترکیه خواهیم پرداخت و از پشت پرده این قضایا با شما سخن خواهیم گفت.
او دوست بسیار عزیز من است و با هم در شرق الاوسط کار میکردیم بعد رفت و در خیلی از این کنفرانسها باهم بودیم جمال مشاور امیر ترکی بود و اورا زیاد میدیدیم، این قاشقچی ها اصولا یک خاندان ترک هستند بعد اینها در عربستان ماندگار شدند و عدنان قاشقچی یکی از معروفهایشان بود، از یکسال پیش جمال با سیاست های محمد بن سلمان اختلاف پیدا کرد به این معنا ضمن تایید اصلاحات انجام شده در عربستان با این برخوردیکه با بعضی از اهالی اندیشه شده بود مخالف بود یه مقدار هم به اسلام نزدیک شده بود با اخوان المسلمین، و همه اینها یک چیز عادی است، به واشنگتن رفت و در واشنگتن پست مینوشت و انتقادش را هم صریح میکرد ، آنجا با خانمی آشنا شده بود و این خانم بخاطر خانواده اش اصرار کرده بود که با جمال ازدواج کند، و او هم گفته بود بدون طلاق همسر قبلی که نمیشود.
به کنسولگری سعودی در ترکیه میرود که زنش را طلاق بدهد و خدیجه خانم هم بیرون منتظرش میماند که بیاد، و بعد می گوید تا دوازده شب ماندم جمال بیرون نیامد، و یک شماره به من داده بود که اگر من نیامدم به این آقا تلفن بزن ، ایشان مشاور آقای اردوغان است و به ایشان گفتم جمال رفته داخل و برنگشته است ، درست در این لحظه دولت عظمای قطر و تلوزیون الجزیره وارد بازی شدند و از روز پنجشنبه حکم قتل جمال را صادر کردند و گفتند در داخل کنسولگری تیکه تیکه اش کرده اند و در چمدان بیرون برده اند، دولت ترکیه گفت رسما تحقیق میکند. در هر حال یک تیم هم از سعودی برای همکاری با پلیس ترکیه به آنجا فرستاده شده است. در هر حال من آرزو میکنم که جمال صحیح و سالم بیاید و او را ببینیم.
آقای مهاجرانی هم در این باب توییتی کرده اند !! الیته در مورد جمهوری اسلامی معمولا کسی گم نمیشود سوراخ سوراخ میشود کریمیان را یادتان هستمدیر جم تی وی در خیابان توسط حزب الله سوراخ سوراخ شد. حالا از دیروز عزای جمال را گرفته اند ،؟!! شما لطفا دهانتان را ببندید، خفه !!. چند تا روزنامه نگار را کشتید چند نفر را در خارج نابود کردید؟ کسی که حق ندارد در این زمینه حرف بزند شما هستید. شما با همه سر عناد دارید با مسیحی ، با بهایی ، با یهودیان، حتی با شیعه های غیر خودی ، و با سنی ها چه رفتاری دارید. شما حق ندارید در نظام ولایت فقیه که روزنامه نگاررا سر میبرند. امیدوارم جمال پیدا شود .منطقا سعودی ها باید اینقدر بیهوش باشند که طرف رو ببرند در کنسولگری شون تو ترکیه که اینروزا مابین شون شکر آب است بکشند؟؟. اینکه من اعتقاد دارم و همینطور که پسر خود جمال گفته پشت این برنامه یک بازی بسیار زشت است دلم میخواهد این ماجرا آشکار شود چون فیلم خروج وی از کنسولگری موجود بوده است و ترکها میگویند دارند.در هر حال پشت این قضیه ماجرایی است.
از زمانی که قطر شاگرد این جمهوری ولایی شده نفس این رژیم به هر کس بخورد آلوده اش میکند. این حوثی ها آدمهای خوبی بودند و در حکومت شرکت داشتند ولی نفس این حاج قاسم که به دهانشان میخورد آوده میشوند
در پی آن اشاره ای به سالروز تولد فریدون فرخزاد و سهراب سپهری و ایرج افشار و سالروز در گذشت فریدون فروغی خواهیم داشت.

در بخش دوم برنامه شما را از متن دومین نامه در ارتباط با افشا و مابقی ناگفته ها از حادثه تروریستی اهواز با خبر خواهیم نمود. احمد منصوری در زمانی که بدون اطلاع دوستانش در تور امنیتی گرفتار شد تهدید شده بود در صورت سرپیچی از این دستورات همسر و سه خواهرش در جلوی چشمش مورد تعرض قرار خواهند گرفت و بقیه خانواده نابود خواهند شد برخلاف تصور همگان این چهار نفر برای عملیات استشهادی نرفته بودند و روی وعده احمد منصوری برای بیرون بردن آنها از مهلکه...........

در بخش بعدی در ارتباط با طرح و تصویب لایحه FATF یا لایحه الحاق به کنوانسیون مبارزه با تامین مالی تروریسم با شما به تفصیل به سخن مینشینیم وهمچنین ازخبر سیل مهیب در استان مازندران کشته و زخمی شدن تعدادی از هموطنانمان شما را آگاه خواهیم کرد . در انتها به منطقه خواهیم رفت و شما را در جریان آخرین اخبار و رویدادهای منطقه قرار خواهیم داد.
با ما باشید و برنامه پنجره ای رو به خانه پدری را با دوستان و خویشاوندان خود به اشتراک بگذارید. منتظر شنیدن نظرات شما پیرامون این برنامه هستیم.

A Window to the Fatherland – Monday 8 October 2018

We begin tonight’s edition of A Window to the Fatherland with Dr. Alireza Nourizadeh reading one of his poems from the book of his collected works.

Dr. Alireza Nourizadeh:

Today has been the great day of a nationwide struggle of the Iranian people against the Khamenei-Revolutionary Guard regime of the mafia of corruption and deceit in Iran, as the bazaars of the country have once again shut their doors and gone on a protest strike, without even an organization behind their united action!

This type of struggle heralds even greater opposition to the regime in the coming days to finally break its back and the Iranian people achieve their freedom and rights.

We will also report on the story behind the arrest of Farhad Zaheri, the head of Seke Samen Gold Coin enterprise, who had stolen millions of dollars from his clients and fled the country.

It appears that this poor thief had not had anypowerful links with the regime’s top corrupt officials and was finally caught, while far bigger thieves like the former oil minster Rustam Ghassemi are wandering around in town and no one touches or questions them about their foreign bank accounts and the millions of dollars that are kept in them.

We will also report on the story of Jamal Khashoogi, the missing Saudi journalist who has disappeared after entering the Saudi consulate in Turkey.

Jamal has been a close friend of mine and we used to work together in Al Sharq Al Awsat daily together. He is from a Turkish clan who migrated to Saudi Arabia many years ago. He had recently been writing articles in opposition to Prince Mohammad Bin Salman’s reform program and got politically closer to the Muslim Brotherhood.

He had met with a woman in Washington who wanted him to divorce his wife and marry her and as such had gone to the consulate to arrange for necessary papers for his divorce.

I wish him well and hope he will be in good health and this story ends in peace.

The regime’s former culture minister Mr. Mohajerani has tweeted and condemned the Saudis for his disappearance, deliberately forgetting that the regime that he still supports has killed tens of journalists and currently holds tens of more of them in its prions. So, one must politely tell Mr Mohajerani to close his mouth!

In the second part of the program we will go back to the Ahwaz attack story and Ahmad Mansouri’s family, as well as Iran’s decision to join the FATF convention that bars countries from providing financial support for terrorist organizations.


لینک وبسایت:

http://iranefardalive.com/Archive/43774

لینک یوتیوب:

https://youtu.be/tsZC_g0Zq3w

لینک دانلود:

https://vimeo.com/293982780

فایل صوتی:

https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/ezlihwpvio2c

فایل صوتی کم حجم:

https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/cgdnqb29t0he

گوگل درایو:

https://drive.google.com/file/d/1dKLS4d0p4GOxV7LxGATOXMajgivBJ623/view?usp=sharing
Attachments area


October 13, 2018 04:33 PM






advertise at nourizadeh . com