October 27, 2018

پنجره ای رو به خانه پدری دوشنبه ۲۳مهر

nor4-300x160.jpg

این شماره از برنامه پنجره ای رو به خانه پدری را با شعری از دفتر اشعار دکتر علیرضا نوری زاده آغاز می کنیم. ابتدا نگاهی به آغاز اعتصاب و تحصن معلمین که در پی درخواست شورای عالی کانون معلمان کشور شروع شده است خواهیم افکند و به دیدن یک ویدیو کلیپ در این باره می نشینیم. معلمین عزیز دست شما را میبوسیم در روزهای جنگ و بمباران در مدارس حاضر شدید و به بچه های این سرزمین آموزش دادید، و زیر بار نظام ننگین جمهوری ولایی نرفتید و لابلای درس های مدرسه از فردوسی و حافظ و سپهری برای بچه ها گفتید. امروز به شما می بالیم و افتخار میکنیم.
سپس به بررسی سخنان روحانی در دانشگاه خواهیم پرداخت و به دیدن فیلم کوتاهی از سخنان اوخواهیم نشست. آقای روحانی میدانید ۱۳آبان چه روزی است؟ روزی است که آقای عبدی و خواهر مری و دوستانشان از دیوار سفارت آمریکا بالا رفتند و آنرا تسخیر کردند و ۵۲ نفر را به گروگان گرفتند ، معلوم است که مشروعیت شما از دست رفته است شما از سیزده آبان میگویید ترامپ هم میدانسته که چه روزی را انتخاب بکند ، مشروعیت زدایی چه جوری میشود ، در مورد شاه با دروغها و سینما رکس را به حساب شاه گذاشتند و در میدان ژاله گفتند ده هزار نفر کشته شدند ، فضا را ساخته بودند و جهان هم میخواست از شر شاه خلاص بشود چون قیمت نفت داشت بالا میرفت خوب مشروعیت زدایی کردند ، ولی شما در حال حاضر مشروعیتتان را ازدست داده اید ، آخر رژیمی که دزدی میکند از مردم مشروعیت چی داره؟ شما چطور به دانشجوها این حرفها را میزنید؟ حضرت عالی دارید دوباره آقای شریعتمداری دزد را برایش وزارتخانه رفاه را آماده میبینید ، قراره وزیر عوض کنی، شریعت مداری رو میآوری ؟ او بیشترین نقش را در فساد داشته است ۱۸ میلیارد ارز ۴۲۰۰ تومانی برای واردات خودرو ، این ۶۴۰۰ خودرو به کجا رفته است؟ امین خجسته رییس مبارزه با فساد میگوید که تعداد خودرو ها بیش از ۳۰ هزار خودرو است ، این رو شریعتمداری کرده ، حالا چجوری رویت میشود که اونو دوباره وزیر کنی!!!
آقای شریعت مداری موارد بسیار زیادی دارد ۲۵ میلیارد دلار ارز برای کالای غیر اساسی اعتبار داده است. ایشان با ری شهری در شرکت بی ام دبلیو شریک شد این داستان را چرا نمیگویید و آقای روحانی با آن مبارزه نمیکند چقدر این مرد آلوده است از زمانی که در وزارت اطلاعات بوده تا بعد وزیربازرگانی دائمی با حاج عسکر اولادی تازه مسلمان در چین چقدر اینها پورسانتاژ گرفته اند ، آنوقت شما چجوری میایید با دانشجویان اینجوری حرف می زنید کی باعث مشروعیت زدایی از این رژیم شده است، در ادامه واکنشهای دانشجویان را هم میبینیم.
همچنین امروز سالروز تولد شهبانو فرح دیبا ملکه همیشگی سرزمین ایران می باشد و به ایشان تبریک میگوییم و آرزوی سربلندی برایشان داریم. مردم همه دوستش دارند و رژیم نتوانست ایشان را خراب کند او در آن زمان تلاش زیادی برای ایجاد جامعه چند صدایی بعمل آورد. ۸۰ سال عمر پر برکت ، آرزو میکنم روزی در ایران اورا ببینم در هر جایگاهی که باشند، و به دیدن یک فیلم کوتاه از ایشان که اشاره به حضرت حافظ میکنند مینشینیم.
در بخش دوم برنامه ابتدا اشاره ای به سالروز درگذشت بانو مرضیه خواهیم نمود.

در ادامه به افشای کمپینی علیه اینجانب در قضیه جمال خاشقچی خواهم پرداخت و توضیحاتی تقدیم حضورتان مینماییم. چهار پنج روز است که کمپینی بر علیه من تشکیل داده اند ، زمانی حکومت ولایی مدعی شد که به دو جوان ایرانی در فرود گاه جده تجاوز کرده اند، من پیگیر قضیه شدم چون چنین چیزی امکان پذیر نیست در شرایطی که در تمام قسمتها دوربین است و چرا تجاوز آنهم در چنین جایی؟ بعد معلوم شد بازرسی برای مواد مخدر بوده است. این مورد هم مورد خروج حجاج بوده و من این داستان را برملا کردم و حسین بازجو و این جماعت این را دوست نداشتند چون میخواستند استفاده تبلیغاتی از این قضیه بکنند و گفتند که من از عربستان دفاع کرده ام،
در ماجرای جمال خاشقچی حداقل کسانی که حرفهای من را دنبال کرده اند یا توی تلوزیونهای عربی دیده باشند ومن اتفاقا شهامتی بیشتر از اینها دارم که راحت بگویم حرفهایم را ،و گفتم، اگر دولت سعودی در این کار دست داشته باشد مستحق اشد مجازات هست، و باز من این را میدانم شیوه اینها اینطور نیست، ولی بقول فردی شاید مامورین خودسر مثل ایران دست به کار خطرناکی زده باشند ولی چرا توی کنسولگری ؟ چرا در خیابان نکنند مگر رژیم اینکار رو نکرد ؟ تا اینکه نامه ای برای من آمده در ارتباط با آقای جمال حسینی که در شهر نوشهیر ترکیه پیکر بیجانش در پشت میز کارش پیدا شد!! جمال حسینی از فعالان ومدیر سایت خبری هرانا بوده است ، تا کنون دلیل قطعی مرگ وی اعلام نشده است . در چند روز گذشته خبر مفقود شدن جمال خاشقچی در سفارت عربستان سعودی در رسانه ها بازتاب گسترده ای داشته است، آنچه من میگفتم این بود که در این ماجرا یک بعد مرموزی وجود دارد. ملک سلمان با آقای اردوغان صحبت کرده و اجازه ورود به سفارت عربستان را داده است .

و آقای پمپئو دارد به عربستان میرود دونالد ترامپ اعلام کرد که اگر سعودی ها دست داشته باشند مجازات سختی خواهند شد، البته سعودی ها هم گفته اند هر کس علیه ما کاری کند ما دوبرابر جوابش را خواهیم داد.
این ماجرا ادامه دارد اما یک آقایی که نشان از دو کس دارد آن نیک پی هم مامور ساواک بوده هم مامور ساواما و هم اکنون ادعا دارد که جاسوس سازمان اطلاعات فرانسه است، این آمده شما در این جملات کدام واقعیت رومیبینید این حاجی آقا و خدیجه چنگیز نامزد جمال خاشقچی مامور قطر است و جمال خاشقچی به کمک جمهوری اسلامی خود را پنهان کرده است تا ولیعهد محبوب و روشنفکر سعودی را بدنام کند . کدام یک از این کلمات از دهان من بیرون آمده است. خدیجه را گفتم چون عکسش با وزیر خارجه قطر چاپ شده اما اینکه ولیعهد محبوب و کمک جمهوری اسلامی من همچنین حرفی نزده ام، یادتان هست آن دوجوان که در مکه مورد تجاوز قرار گرفتند این حاج آقا داشت ماله کشی میکرد و گفت کرم از خودشان بود چون شلوار تنگ پوشیده بودند و قر میدادند ؟؟ من همچین حرفی زده ام؟!!!
یک مامور شکنجه ساواک و بعد جمهوری اسلامی و به ادعای خودش جاسوس فرانسه چیزی بیشتر از این ازش انتظار داریم، این را فقط اشاره کردم چون ماشین پنهان جمهوری ولایت فقیه همینجور دارد این را پخش میکند، خدا را شکر که تمام حرفهای من اینجا ثبت و ضبط میشود شما میتوانید به آن مراجعه کنید ، اتفاقا جمال دوست من بود و بسیار ناراحت هستم اینکه چه بر سرش آمده است و همه نگرانیم از این بابت است. که بلایی به سرش آورده باشند و دستان اخوان المسلمین و دولت عظمای قطر و چیزهای پشت پرده هستند و اینها بخواهند از این ماجرا یک بحران عظیم درست کنند .
جمهوری ولایت فقیه و سایت های تابناک و تسنیم و حسین بازجو خیلی سرو صدا راه انداختند ولی یکباره ساکت شدند. چی شد؟ آیا جمهوری اسلامی نگران اینست که خودش این کارها را کرده و دوباره مطرح بشود و در حال تحریم است، آیا آنجا یک عاقلی پیدا شده گفته برویم و از این فرصت استفاده کنیم و روابطمان را با سعودی ها درست کنیم.؟ در این یکی دو هفته آینده تمام این ماجرا روشن خواهد شد.

سپس اشاره ای به تحت فشار قرار دادن سینماگران توسط وزارت اطلاعات خواهیم کرد. در انتها به منطقه خواهیم رفت و شما را در جریان مهمترین اخبارو رویداد های منطقه قرار خواهیم داد.
با ما باشید و برنامه پنجره ای رو به خانه پدری را با دوستان و خویشاوندان خود به اشتراک بگذارید. منتظر شنیدن نظرات شما پیرامون این برنامه هستیم.

A Window to the Fatherland – Monday 15 October 2018

We begin tonight’s edition of A Window to the Fatherland with Dr. Alireza Nourizadeh reading one of his poems from the book of his collected works.

Dr. Alireza Nourizadeh:

We continue the program with looking at the continuation of the Iranian teachers’ strike, which has been organized and supported by the high council of Iranian teachers association.

We salute their heroic action as these are the same teachers who used to teach our children during the Iran-Iraq war while their school buildings were being bombed by Saddam’s army.

These are the same teachers who have been teaching our children the works of our national poets and writers to keep the flames of the Iranian culture burning against the dark ideology of the ruling tyrannical regime.

We will also look at the speech by Rouhani at the Tehran University and remind him that the 4th of November that the US oil sanctions start is the same day that his environment minister Masoumeh Ebtekar climbed up the wall of the US embassy in Tehran and began a disastrous crisis that to this day our nation has been paying a heavy price for it.

Todays is also the birthday of the Empress Farah Diba of Iran and we wish her a happy birthday and good health as she is a very popular and respected figure among our nation and all of the regime’s wicked attempts to discredit her reputation have badly failed.

In the second part of the program I need to offer some explanation about a dirty campaign against myself.

When the Iranian regime claimed that two young Iranian pilgrims had been raped at the Jeddah airport I wrote a story and said that this was fabricated news and the two young men had been searched by airport security on suspicion of carrying drugs and later released.

Now on the issue of Jamal Khashoogi disappearance I have been courageous enough to say from the beginning that if the Saudis have had any involvement in this saga they deserve to be punished for it.

This who story has a suspicious link to it and King Salman has now given the permission to Turkish police to enter their consulate to investigate this bizarre affair.

The interesting thing is that the Iranian regime has chosen to remain silent about the whole affair because it has itself imprisoned and killed many journalist and dissidents and can hardly claim any “moral victory” over the Saudis by accusing them of Jamal Khashoogi’s “murder”.


لینک وبسایت:

http://iranefardalive.com/Archive/44024

لینک یوتیوب:

https://youtu.be/hInbi31Zvuc

لینک دانلود:

https://vimeo.com/295204863

فایل صوتی:

https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/dqd55m67dqj4

فایل صوتی کم حجم:

https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/aies1bbqnfww

گوگل درایو:

https://drive.google.com/file/d/1S3sk5Z91c87QKfHJfAK9jvK3oiAMAKtu/view?usp=sharing

October 27, 2018 12:05 PM






advertise at nourizadeh . com