October 27, 2018

پنجره ای رو به خانه پدری چهارشنبه ۲ آبان

nor4-300x160.jpg

این شماره از برنامه را با شعری از دفتر اشعار دکتر علیرضا نوری زاده آغاز می کنیم. ابتدا اشاره ای به سخنان روحانی در ارتباط با قتل جمال خاشقجی خواهیم داشت و نگاهی به قتلهای انجام شده توسط جمهوری جهل و جور می افکنیم ، در همین ارتباط به کشتن فروهر ها و حاجی زاده و پسرش و فریدون فرخزاد و قاسملو و یارانش را یاداور میشویم که با اطلاع کل دستگاه حکومتی که هم هاشمی میدانست و هم خامنه ای، و آقای روحانی از تمام آن قتلها خبر داشت، حالا ممکن است بگوید من از این چهار تای آخری پوینده و مختاری و... خبر نداشتم !!! شاید؟!!!

حالا روحانی میآید سه هفته بعد از قتل جمال خاشقجی میفرمایند: آزمایش و امتحان بزرگی برای همه کشور های جهان است و بدون تردید موضع گیری آمریکا و اروپا نشان میدهد که آنها چقدر در زمینه حقوق بشر و حفظ کرامات انسانی حساسیت دارند، او قتل جمال را تکان دهنده خواند و از ترکیه خواست که روال تحقیقات را بیطرفانه ادامه دهد تا تمام ابعاد این جنایت را روشن کنند.

من از آقای روحانی سئوالی دارم ایشان میگوید این یک حکومت قبیله ای است و از حاشیه امنیتی برخوردارند و نیز با اتکا به ابرقدرت آمریکا ، و پنهان کاری این عمل را انجام داده اند، آقای روحانی توی آینه خودت را نگاه میکنی، چگونه شرم نمیکنی و از آمریکا انتقاد میکنید، شما سفیرتان حاج منوچ یک مجاهد را کشت و در عقب ماشین به ایران برد خجالت نمیکشید!!
مرحوم بویراحمدی را کشتید شرم نمیکنید، یا جمال حسینی خبرنگار هرانا را کشتید، و از همه مهمتر شما سعید کریمیان را کشتید، اینها در زمان ریاست تو اتفاق میافتد و شرم بر تو باد . جمال خاشقجی انسان بزرگی بود این اواخر یک مقدار عصبانی بود از حکومتش و به اخوان المسلمین نزدیک شده بود و قرار بود یک تلوزیون در قطر بزند و اسباب نگرانی حکومت شده بود و کلکش را کندند و بسیار کار زشتی انجام دادند.

این عمل سعودی ها برایشان بسیار سنگین تمام شده است و رسما میگویند که محمد بن سلمان باید برود ولی در حال حاضر اواین همه اصلاحات ایجاد نموده است و با کنار رفتنش تمام اینها محو میشود ناچار هستند صبر کنند و هزینه بدهند، و مقصر قرار دادن و دستگیری ۱۵ نفر مامور فایده ای ندارد،.
اینها خانواده بزرگی هستند جمال خیلی زود عصبانی میشد و منظورم اینست که روزنامه نگاری بود پر از عشق به آینده و وقتی بن سلمان آمد میگفت کارهای او آرزوی من بوده است.
سپس از اظهار نظر معاون پارلمانی سپاه در ارتباط با استفاده جمهوری اسلامی از قتل جمال خاشقجی در روابط با عربستان سعودی شما را با خبر خواهیم نمود.
در ادامه به سخنان انتقاد آمیز نماینده شیراز در مجلس شورای اسلامی از حسن روحانی در ارتباط با نام گذاری روز کورش با شما صحبت خواهیم کرد.آنوقت آقای روحانی در سازمان ملل از کورش یاد میکند ولی روز کورش را نمی پذیرند.!!
یک تکه ای هم آقای جوکار گفته است که خیلی بامزه است او میگوید عربستان و بحرین آمدند قاسم سلیمانی وعبدالرضا شهلایی و حامد عبداللهی را در فهرست سیاه تروریستی گذاشته اند و اینها در زمان ترور وزیر امور خارجه عربستان اسمشان مطرح شد و ایشان این اقدام بحرین و عربستان را نوعی نجات روانی برای سعودی ها از باتلاق قتل جمال خاشقجی دانسته و گفت ترور خاشقجی باعث شد تا سران عربستان دست به کارهای کورکورانه از جمله قرار دادن نام حاج قاسم و سپاه پاسداران در لیست تروریستها بگذارند تا افکار عمومی را تغییر دهند. اینه چه ربطی به هم دارد عربستان موجب قتلی شده که باید تقاصش را بدهد.
اما شما موجب قتلهایی شده اید و هزینه اش را هم نداده اید عین آب خوردن آدم کشتید این همه ایرانی را در داخل و خارج کشتید و سر بریدید نیمه شب به خانه حاجی زاده رفتید و خودش و پسر ۹ ساله اش را کارد آجین کردید بعد با وقاحت میآیید و اشک میریزید، شما اصلا حق ندارید. شما جزو جنایتکارانید و جنایتکاران نباید برای دیگر جنایتها اشک بریزند. شما معلم و استاد اینکار ها هستید باید سعودی ها میامدند و از شما یاد میگرفتند .آنها بلد نبودند و مخالفینشان را میخریدند ، شما اون مخالفی راهم که میخرید بعد میبرید و میکشید،
در بخش دوم برنامه به دو سه نکته در مورد قتل خاشقجی و سخنان آقای اردوغان اشاره ای خواهیم داشت. در واقع قرار بود که بسیاری از اخبار ناگفته گفته شود و گفتند وسائل جمال را در جایی پیدا کرده اند در پارکی یا در خانه کنسول سعودی کشف کرده اند قبلا گفته بودند یک نفر کلاه جمال و لباس اورا پوشیده واز درب عقبی کنسولگری سعودی خارج شده است، و به دیدن فیلم کوتاهی از سخنان آقای اردوغان می نشینیم و توضیحاتی تقدیم حضورتان میکنیم. بدنبال آن به دیدن فیلم کوتاهی از سخنان یک نماینده مجلس در ارتباط با عباس آخوندی خواهیم نشست. همچنین به کلیپی از سخنان جهانگیری معاون رئیس جمهوری در ارتباط با تغییرات در کابینه می نشینیم. در انتها به منطقه خواهیم رفت و شما را درجریان رویدادهای مهم و آخرین اخبار منطقه قرار خواهیم داد. با ما باشید و برنامه پنجره ای رو به خانه پدری را با دوستان و خویشاوندان خود به اشتراک بگذارید. منتظر شنیدن نظرات شما پیرامون این برنامه هستیم.

A Window to the Fatherland – Wednesday 24 October 2018

We begin tonight’s edition of A Window to the Fatherland with Dr. Alireza Nourizadeh reading one of his poems from the book of his collected works.

Dr. Alireza Nourizadeh:

We continue tonight’s program with looking at Rouhani’s comments about the murder of Jamal Khashoogi’s and would make a comparison with the many murders that the Islamic republic regime has committed against Iranian writers and intellectuals, including the Forouhars, Hajizadeh and his son, Fereydoun Farokhzad and Kurdish leaders, to name a few.

We would remind Rouhani that as part of the Rafsanjani and Khamenei’s presidential staff, he had every knowledge about who had ordered these very many political assassinations and cannot deny this fact, but may pretend that he did not know about the latest victims.

Now Rouhani has stepped forward three weeks after the news of Khashoogi broke and has said that this is a case for the international community to prove its sincerity about the human right issue!!

He has some nerves to make such comment. He must be ashamed of himself that while he has been serving a tyrannical regime all his life the regime’s ambassador had killed a Mujahed and carried his body in the boot of his car!

The Iranian regime has murdered dozens of its opponents since its inception and now its president so unashamedly is abusing the Khashoogi’s case to shed crocodile tears for human rights!

The Khashoogi murder has cost dearly to the Saudis and now some are calling forPrince Mohammad Bin Salman to step down.

However, if this ever happens, all his reform programs will evaporate overnight.

In the second part of the program we will listen to the speech of the MP from Shiraz who has criticised Rouhani in relation to the way he has handled thenaming of Cyrus the Great Day.


لینک وبسایت:

http://iranefardalive.com/Archive/44295

لینک یوتیوب:

https://youtu.be/f6bikVqmnc8

لینک دانلود:

https://vimeo.com/296913202

فایل صوتی:

https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/xkcza2lipv9x

فایل صوتی کم حجم:

https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/nreyovoqzes2

گوگل درایو:

https://drive.google.com/file/d/1-2blJpTwZVJWByIK5lnxlb6ADyNNebTg/view?usp=sharing

October 27, 2018 04:30 PM






advertise at nourizadeh . com