October 27, 2018

پنجره ای رو به خانه پدری جمعه ۴ آبان

nor4-300x160.jpg

این شماره از برنامه را با شعری از دفتر اشعار دکتر علیرضا نوری زاده آغاز می کنیم . امروز سالروز تولد پادشاه فقید ایران است، فکر کنید در سال ۱۳۰۵ که رضا شاه، شاه شد، روز تولد ولیعهد روز مهمی بود و بعد که خودش به پادشاهی رسید، روز تولدش سالهای درازی در امجدیه مراسمی بخاطر ۴ آبان برگذار میشد. شاه به مردم نزدیک بود و میشد لمسش کرد ، غمگین و افسرده زمانی که ایران را ترک کرد، این پسر در ناز و نعمت بزرگ میشود و سپس برای تحصیل به سوئیس میرود ،به دیدن مصاحبه او می نشینیم . خیلی ها در زمان او رنج و مصیبت دیدند ولی امروزه هر کسی میخواهد راجع به او حرف بزند تامل میکند و میگوید چرا ما آن گوشههای قشنگ را ندیدیم و فقط بدی ها رو دیدیم .

ولی در مورد رژیم ولایت فقیه چه چیزخوبی بیاد دارید چه چیزی را بیاد خواهید آورد یکی بعد از من مینشیند وبرابر دوربین و میخواهد در باره ۲۲ بهمن حرف بزند ۱۵ خرداد میخواهد در باره درگذشت خمینی حرف بزند چه خواهد گفت؟ از روز اولش تا آخرش!!! این رژیم خواهد رفت و این لکه سیاهی که بر وطن ما چنگ انداخته است خواهد رفت و نخواهد ماند.
من امروز پرده از یک جنایت بزرگ برمیدارم گمان میکنم این مسئله برای همه ما یک علامت سئوال بوده است،و این علامت سئوال را امروز پاک خواهم کرد و جان عده ای که هم اکنون در خطر است نجات داده بشود ورژیم باید بداند که ما میدانیم دنیا میداند و بزودی گریبانش را بد جوری خواهند گرفت، در این مورد بخصوص .قضیه به این ساده گی ها نیست باید تاوان پس بدهند ، خیلی چیزهای بد اتفاق افتاد و ساواک بد کرد و همه اینها را میدانیم در آن دوران ما دانشگاه میرفتیم و کتابهایمان منتشر میشد رادیو تلوزیونی درست شد که در خاورمیانه رقیب نداشت، و شبکه سراسری با بودجه اندکی که در دست داشت چه کردند.
امروز سالروز در گذشت دو نفر هم هست یکیشان خیلی بزرگ بود که همه ما با شعر کوچه او عاشق شدیم بی تو مهتاب شبی باز از آن کوچه گذشتم همه جان چشم شدم بنبال تو گشتم ، زنده یاد فریدون مشیری یادش گرامی باد. یکی از اشعارش شعر گرگ بود که همراه با شما خوبان به آن گوش خواهیم داد.
نازنین دیگری هم امروز خاموش شد مرحوم ابولقاسم حالت آدم عجیبی بود رادیویی بود تلوزیونی بود شعر های طنزش جالب بود گاهی مینوشت و نهج البلاغه را ترجمه میکرد بهر روی یادش گرامی باد.


این داستان محیط بانان و فعالان محیط زیست قصه غریبی است، یعنی بنظر من این حکایت حکایت پر رمز و رازی بود که همه از خودشان میپرسیدند که چرا اینها به محیط زیست گیر داده اند چرا اینها آمدند و خانم فاطمه ذوالقدر می گوید چرا سید کاووس سید امامی را دستگیر کرده اید ؟ معاون پارلمانی جواب داد که در سراسر کشور حدود یکصدو اندی سازمان مردمی نهاد داریم که در حیطه محیط زیست تلاش میکنند.
اطلاعات سپاه گفت خیر بعضی از این سازمانها تحت پوشش فعالیت های محیط زیستی از این مناطق و نزدیک به سایت های موشکی عکاسی کرده و سعی در ارسال بعضی تصاویر داشتند، که دادستان ورود کرد و حکم بازداشت داد. وزارت اطلاعات میگوید ما هیچکدام از این ادعاهای شما ها را که میگویید اینها جاسوس بوده اند قبول نداریم ، و دکتر سید امامی هم را شما کشتید و حالا میگویید خودکشی کرده است. و جلو خروج خانمش و بچه هایش را میگیرید و اذیتشان میکنید ، داستان فاجعه بار تر شد وقتی ۱۵ تن از فعالین محیط زیست در یک سانحه هواپیمایی کشته میشوند ، چرا؟ چجوری میشود؟؟ ۱۴ یا ۱۵ نفر را با انفجار هواپیما کشت؟؟ هیچ توضیحی هم در باره علت سقوط هم نمیدهند و تنها اکتفا به این میکنند که هوا بد بود و مه بود و ..... آنهم هواپیمایی که امکان نشستن و کنترل در بدترین شرایط جوی را دارد ، باز این سئوال پیش میآید که ، چرا؟؟؟
بعد دوباره خبری می شنویم که ۴ تن از اینها مفسد و فی الارض هستند تمام پرونده در اختیار اطلاعات سپاه و اطلاعات مبارک خانه آقا میباشد. برگردیم به دو سه هفته پیش، ایران یکی از سه چهار کشور بزرگ منطقه و یکی از ۷ کشور بزرگ دنیا ۱۴۴۴ یعنی ۴۷ سال دیگر، در سفری که داشتم با برادر یکی از فرماندهان بزرگ سپاه برخوردی داشتم و به محض اینکه مرا دید پرید و روبوسی کرد، وگفت من باید موضوع مهمی را به شما بگویم ، اولش خیلی ترسیدم.
خوب ، داستان چیست،؟ حکایت کشتن دکتر سید امامی و ۱۴ یا ۱۶ نفر از کارشناسان محیط زیست و حکم مفسد فی الارض صادر کردن برای ۴ یا ۶ نفر . ایشان برای من توضیح داد و گفت از سه الی چهار سال پیش تاریخ ۱۴۴۴ مثل یک رمز مانند رمز شیطان ۶۶۶ اینها یک روایتی در آورده اند که حضرت یک ظهور کوتاه مدتی داشته باشد ۱۴۴۴ قمری نه شمسی یعنی ۴ سال دیگر که خامنه ای گمان میکند هنوز زنده خواهد بود و بساط حکومتش بر پاست و علی لاریجانی رئیس جمهوری و.....اما ۱۴۴۴ چه اتفاقی باید بیفتد که این کارشناسان محیط زیست چون مطلع شدند بابتش جان را ازدست داده اند.
برای ساختن بمب اتمی غنی سازی با درجه بالا احتیاج داشتند تا روی بیست و بیست و پنج درصد داشتند میرفتند و توافق هسته ای جلوی این راه را بست فردو و دیگر مرکز بازدید شد و سانترفیوژهای قدرتمندی که در فردو بود بکار نمی توانست بیفتد ، اما کره شمالی راه را به آنها نشان داد و گفت ما دنبال پلوتونیوم هستیم، آن را چه جوری بدست میشود آورد خیلی راحت . میگفت از چند سال قبل در تمام دانشگاهای سپاه و نشستهای سپاه ۱۴۴۴ یکعدد رمز بود یعنی یک سال بسیار تکان دهنده یعنی در ۲۲ بهمن آن سال وقتی رژه نیروهای مسلح آغاز میشود برخلاف سالهای قبلش که رئیس جمهوری در آن ظاهر میشود خامنه ای و فرزندشان مجتبی در کنار علی لاریجانی رئیس جمهور ظاهر خواهند شد چه کسانی رژه میروند؟؟؟ واحد اتمی سپاه پاسداران !!!!

در آن روز است که خامنه ای میگوید ما اقتدارمان را تثبیت کردیم . این با دین ما سازگاری ندارد، اما چون دشمن میخواهد ما را ازبین ببرد ما حالا بمب اتم داریم. و در سه نقطه ایران سایتهای زیر زمینی درست شد.
در بخش دوم برنامه نگاهی به مرگ جانگداز دکتر فرشید هکی خواهیم داشت و از علل و پشت پرده قتل وی شما را آگاه خواهیم ساخت و از سابقه کشتن مخالفین توسط جمهوری اسلامی با شما سخن می گوییم .

در بخش بعدی برنامه اشاره ای به دزدیدن آقای هاشم خواستار نماینده صنف معلمین از درمانگاه سپاه و نگهداری وی در یک تیمارستان در مشهد خواهیم داشت و با شما صحبت خواهیم نمود. به امید آزادی او.

در انتها چند خبر داخلی شما را مطلع خواهیم نمود ودر انتها به منطقه خواهیم رفت وشما را در جریان رویدادهای مهم عراق و همچنین ازعلت سفر جان بولتون به کشورهای همسایه ایران قرار خواهیم داد.
با ما باشید و برنامه پنجره ای رو به خانه پدری را با دوستان و خویشاوندان خود به اشتراک بگذارید. منتظر شنیدن نظرات شما پیرامون این برنامه هستیم.

A Window to the Fatherland – Friday 26 October 2018

We begin tonight’s edition of A Window to the Fatherland with Dr. Alireza Nourizadeh reading one of his poems from the book of his collected works.

Dr. Alireza Nourizadeh:

Today is the anniversary of the birthday of thelate Mohammad Reza Shah.

One can imagine how his father Reza Shah was sohappy to see him being born to become his heir to the throne.

Iranians used to celebrate the Shah’s birthday in Amjadiya stadium before the revolution.

The young Shah had been sent to Switzerland forstudy and grooming him to become the King of Persia.

Many people suffered under his rule but if we speak to the Iranians today they would all agree that we had closed our eyes to the many good things that he did for the country.

We will watch a short film about him to pay tribute to his good services.

However, if we start to talk about the Islamic republic regime, what is good about it?

Do we want to talk about Khomeini and how his regime has destroyed Iran?

His regime and legacy are the darkest chapters of Iran’s history and must come to an end, and they will!

The Islamic republic regime must notice that the world and us are constantly watching its criminal activities and one day itwill be brought to justice.

Many bad things happened in the old regime and SAVAK committed many wrong acts. But at the same time we had many universities and freely published our books and there was a unique radio and television station, which was the best in the Middle East.

These were the many positive things that we had in Iran but did not appreciate them.

Now the regime has charged five wildlife activists with espionage, which means death penalty under its tyrannical rule.

The Revolutionary Guard have again been involved in this disgraceful matter and have claimed that the environmentalists havebeen photographing sensitive military sites.

Last year 15 other environmentalists were killed in an air crash and no one has yet explained how this “accident” happened.

We all know perfectly well that all these criminal persecution of our wildlifeexperts are ordered by the Revolutionary Guard who in turn get their ordersfrom Khamenei.

In the second part of the program we will look at the murder of Dr. Farshid Hackie and report on John Bolton’s trip to Armenia, as well as the latest news of Iraq.

لینک وبسایت:

http://iranefardalive.com/Archive/44358

لینک یوتیوب:

https://youtu.be/DjW3CQoSx9A

لینک دانلود:

https://vimeo.com/297345178

فایل صوتی:

https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/4jkbgh0sugwq

فایل صوتی کم حجم:

https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/b1wgc1flrnbu

گوگل درایو:

https://drive.google.com/file/d/1XD3gXRIO2ehCXEjSPbGDVfi9215i-sTw/view?usp=sharing

October 27, 2018 04:52 PM






advertise at nourizadeh . com