October 31, 2018

پنجره ای رو به خانه پدری سه شنبه ۸ آبان

nor4-300x160.jpg

این شماره از برنامه را با شعری از دفتر اشعار دکتر علیرضا نوری زاده آغاز می کنیم. دکتر ماشالله آجودانی را من خیلی دوست دارم ما نسلی بودیم که شعر میگفتیم عاشق شدیم و عباس جان پهلوانی هم بود که در خانه فردوسی را برروی ما باز کرد، با هم بزرگ شدیم و موهایمان سپید شد به غربت آمدیم ، فاصله خیلی دور هم با هم نداریم امروز رفتم دیدنش ، نهار را در خدمتش خوردیم ، و تنی از دوستان آنجا بودند که از دیدنشان خیلی خوشحال شدم ولی چه کتابخانه ای واقعا درود به ماشالله و همکارانش چه کار زیبایی کرده اند و کتابخانه ای با هزاران کتاب و سند در باره مطالعات ایرانی، کمک کنید و نگذارید این نهال خود جوش بیفتد البته تصمیم دارند که یک مرکز فرهنگی درست کنند.
رژیم هم مرکز فرهنگی دارد دو طفل مسلم در بورکینا فاسو یک روضه خوان میرود آنجا روضه میخواند ، بدبخت سیاه ها نشست اونجا ۵هزار دلار گرفتند و شیعه شده اند.
حالا فکر کنید این مرکز دکتر آجودانی آدم تربیت میکند، ایرانی تربیت میکند، وطن پرستی و عشق به ایران را می آموزد.
رژیم تمام خدعه هایش را بکار برد تمام راه ها را بست که دیروز جلوی شما را بگیرد که سر مزار کورش نروید چه رژیم مفلوک و بدبختی که از آرامگاه کورش میترسد، آرامگاه خمینی درست کرده به لعنت خدا نمی ارزد فقط مزدورانشان به آنجا میروند ، جمکران درست کردند و حالا جمکرانی ها دادشان به آسمون که آقا پول نمیدهند تعمیر کنیم قسمتهای دیگرش را بسازیم ، چرا؟؟ جمکران بچه احمدی نژاد بوده آقا به اون احتیاجی ندارد آقا خود امام زمان است و دیگه به قدمگاه امام زمان احتیاج ندارد.
اما آقای خامنه ای از گفتن امام خوشش می آید این احمد خاتمی اینقدر ضد ایرانیست که در باره پرچمی که پرچم ما هم نیست پرچم سیک های هند است.وقتی اینها صحبت از پرچم میکنند نمیدانند که چه جایگاهی برای ملت دارد. پرچم هویت یک ملت است،
وقتی اینها پرچم آمریکا را آتش میزنند آمریکا را دیوانه میکنند. مثل ما نیستند. خمینی در اول انقلاب گفت این پرچم منحوس را عوض کنید بیچاره نمیدانست که این پرچم مربوط به سلطنت نیست و هر لحظه اش تاریخ ایران است. تاریخ جنگ تاریخ صلح و آرامش و مقاومت این ملت است و رفت و آن خرچنگ را آورد و وسط پرچم گذاشت به اسم الله ، حتما باید آرم سیک ها را میآوردید البته کسی که این طرح را داد زرنگ بود خواست که ارتباط خمینی با کشمیر مشخص شود. در همین باره به دیدن کلیپی از سخنان خامنه ای می نشینیم. در برابر تخت طاغوت ما به افراد بستنی میدهند!!!! آقای خامنه ای دست بردار ،قبر خمینی که اینهمه آدم کشت و اینهمه جنایت کرد جنگ را به ملت ما تحمیل کرد بعد از فتح خرمشهر، مقبره او مجاز است اما مقبره کورش حق ندارند بروند و بخود ببالند که دوهزارو پانصد سال تاریخ گذشته اشان را نشان میدهد، تمام کسانی که تخت جمشید را ساختند مزد خوب میگرفتند اسنادش موجود است. کارگرانی که صدای خوش داشتند جایزه میگرفتند. چقدر آقای خامنه ای خود کشی بدی کرد و روزانه به خودش چاقو میزند ، هر بار میگوید دشمن یک چاقو به خودش زده است اهانت به کورش بزرگ و تخت جمشید یعنی صد هزار چاقو به خود زدن و صد هزار لعنت هم برای خودش میخرد ، گناه دارد این نوه هایت ، لعنت برایشان نخر ، حسین خمینی الان به پدر بزرگش نفرین میکند حسن آقا کاسبی میکند ولی در خانه اشان نزد مادرش بنشینید لعنت میفرستد نفرین میکند برای اینکه میداند چه کسانی شوهرش را کشته اند. وداستان همسر سعید امامی پیش آمد که خود اینهایی که در دستگاه هستند بدانند با چه جانورانی روبرو هستند و انقلاب اسلامی چه حیواناتی رابه خدمت گرفته است آقای آملی کیه که به زن سعید امامی این حرفها را میزند میگوید من به اسراییل نرفتم او میگوید ما میبریمت. شما با همسر نزدیکترین فرد به آقای خامنه ای و همسرش اینکار و کردید، آقای سعید امامی فرزند خوانده خامنه ای بود و رابطه اش از جمال خاشقچی خیلی نزدیکتر به حکومت بود.
در بخش دوم برنامه شما را ازخبر دستگیری یک ایرانی در دانمارک که ظاهرا قصد آسیب رساندن به یک هموطن عرب خوزستانی را داشته است دوباره رژیم راه افتاده است و اگر جلو اینها را نگیرند دومرتبه داستان خونین ده ي نود تکرار میشود.

دادستان آبادان هم اشاره کرده که عضو شورای شهر آبادان به اتهام ارتشاء با صدور قرار بازداشت موقت به زندان رفته است ، حالا این عضو شورای آبادان نه رشوه گرفته و نه کاری انجام داده است ، او در جریان نمایش خونینی که اینها در اهواز نوشته بودند و با اشاره به حرفهایی که ما اینجا زدیم او پیگیر این قضیه میشود و کارش به زندان ختم شده است.
کورش زعیم عزیز دو سال پیش در پاسارگاد سخنرانی کرد البته امسال که اجازه ندادند و حصار کشی کرده اند و گفت او ایمان دارد که این آرامگاه و این مزار به عنوان نمادی از ایرانی بودن و ایرانیت تا ابد حفظ خواهد شد.
در ادامه برنامه به نامه ای که برایم رسیده ودر ارتباط با افشای یک نوع کلاهبرداری جدید میباشد با شما سخن خواهم گفت تا شاید عبرتی شود و تکرار نگردد .
در ادامه به سخنان روحانی در مجلس خواهیم پرداخت و در انتهای برنامه به منطقه خواهیم رفت و شما را در جریان آخرین رویدادها و اتفاقات منطقه قرار خواهیم داد
با ما باشید و برنامه پنجره ای رو به خانه پدری را با دوستان و خویشاوندان خود به اشتراک بگذارید. منتظر شنیدن نظرات شما پیرامون این برنامه هستیم.

A Window to the Fatherland – Tuesday 30 October 2018

We begin tonight’s edition of A Window to the Fatherland with Dr. Alireza Nourizadeh reading one of his poems from the book of his collected works.

Dr. Alireza Nourizadeh:

Today I met wit with my old and dear friend Dr.Mashalah Ajoudani. In our younger years we used to work with the journalistAbbas Pahlavan in Ferdowsi magazine.

We later ended up in exile together and now he runs the Library for Iranian Studies in west London.

He and his colleagues at the library are doing a great job by collecting thousands of books and historic documents about Iran and the place is a real Iranian cultural center.

And the regime in Iran thinks it has its own “cultural centers” by opening offices in different countries with the Iranian people’s money, where its stooges promote ignorance and receive $5000 each per month.

But in places like the Library of Iranian Studies Dr. Ajoudani and his colleagues promote Iranian nationalism and train people in respecting knowledge and humanity.

We saw yesterday how the regime tried to block the roads leading to the tomb of Cyrus the Great, as it badly fears Iranian nationalism sentiments expressed by the nation.

The regime has built a massive mausoleum for its founder Khomeini that only attracts his followers. They have also built the Jamkaran shrine during the Ahmadinejad’s time to symbolize the arrival of the missing Imam.

But the place is empty as Khamenei regards himself as the missing imam!!

The other mullah, Ahmad Khatami hates Iran and its history and culture and keeps praising the regime’s own flag, which carries a Sick’s symbol that is supposed to say Allah.

The ignorant mullah does not know that the real flag of Iran with the Sun and the Lion carries centuries of history of the Iranian people and has nothing to the with the monarchy.

Khamenei himself has publicly insulted this history and condemned the building of Persepolis, not knowing that by doing so he has committed a political and cultural suicide in the eyes of a nation that admires its own glorious past and still drives motivation from it to build a new country beyond the present regime.

لینک وبسایت:

http://iranefardalive.com/Archive/44493

لینک یوتیوب:

https://youtu.be/zuLJIQuqsFQ

لینک دانلود:

https://vimeo.com/298004908

فایل صوتی:

https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/uriax5eafmer

فایل صوتی کم حجم:

https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/uozzluhlyjxu

گوگل درایو:

https://drive.google.com/open?id=1atgSpB5EeY_UYGtHWi37NkPZOQcHG_e1

October 31, 2018 11:23 AM






advertise at nourizadeh . com