November 10, 2018

پنجره ای رو به خانه پدری جمعه 18 آبان

nor4-300x160.jpg

این برنامه از پنجره ای رو به خانه پدری را با شعری از دفتر اشعار دکتر علیرضا نوری زاده آغاز می نماییم. یک زمانی بود صبح که از خانه میخواستیم بیرون بیاییم میگفتم بسم الله الرحمن الرحیم، این را به فرزندمان هم سینه به سینه می آموختیم ، باوری در داخل دلهای ما وجود داشت حالا وارد جزییاتش نمی شوم و امامزاده عین غین نداشتیم ولی امام زاده صالح که مزار برادرم آنجا بود می رفتیم ماه رمضان که میشد معرفتی در خانه ها حس میکرد صدای ذبیحی که ربنا می خواند و صدای ایرج گرگین نازنینم و همه با هم بسوی خدا میرویم.

در زمان طاغوت تمام مسئولین تحصیلکرده بودند و سکولار بودند حالا این مردک جاعل دروغ گو میگوید کلیپ سخنان یک آخوند در مورد حضرت امام علی.

مسیحی که روز یکشنبه به کلیسا میرود با تمام خلوصش عیسی مسیح را صدا میزند اصلا خدا را با علی نمی شناسد خدا را به عیسی میشناسد یهودی که به کنیسا میرود ،زردشتی که به معبدش میرود ،اهل سنتی که یک میلیارد و دویست میلیونند در جهان علی را خلیفه چهارم و بنده خدا میدانند، پیغمبرش عبدالله، بنده خدا ، پس چگونه اگر علی نبود خدا نبود ؟
مرحوم شهریار در شعرش گفت به علی شناختم من بخدا قسم خدا را ، اصلا همچنین چیزی نبوده است خدا را در آن لحظه ای که یک ذره شعور در ذهنت دمیآید و برای سؤالاتی پاسخی نداری دنبال خدا میگردی، نشناسیش هم خودت درستش میکنی ، خدای جنتی یک آدم قلدر چماق بدست زشت است، اما خدای حافظ زیباست مثل میکده اش هست ، خدای ابن سینا زیباست .

آقای سید مهرداد خدا را نشناخته است و برای ما مینویسد شما کافرید و مرتد شده اید برای مایی که از ارزشهای خدایی حرف میزنیم ، آدم خواجه عبدالله را میخواند و آن خدای قیوم و بر همه چیز توانا را میبیند ، انوقت یک نویسنده مینویسد چهلمین روز در گذشت امام حسین ، شکستن قلم دستگیری و شکنجه و زندان اوین چون گفته در گذشت، شهید میدانید چه کسی است ؟؟ مرحوم شریعتی آمد یک مشت حرفهای بی ربط احساساتی را در بین ما جوانها راه انداخت شهید نظر میکند به وجه الله، یکمشت مجاهد خلق درست کرد که بدبختا با بمب بروند و دستغیب را بکشند انتهاری را مجاهدین درست کردند.
بعد از چهل سال این ضد فرهنگ خدا دشمنی و دشمن خدا ، آیا فکر میکنید احمد خاتمی به خدا اعتقاد دارد، شما فکر میکنید ولایتی به خدا اعتقاد دارد ، اگر به خدا اعتقاد داشت این عملکرد و رفتارش بود، نماز هم که میخوانند چشمشان در قسمت زنانه است. بهر حال ازاینکه سرزمینم در مشت یک عده شیاد است واقعأ متاسفم.

آقای خامنه ای ذره بین ورداشت رفت جنایتکار ترین و بوزینه ترین آخوند ها را دور خودش جمع کرد آدمی که در جوانیش دقت میکرد که دوستانش چه کسانی باشند به این نقطه میرسد. آخوندی میآید در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در مشهد با درامد بالا این جوانها و دانشجوها که آنجا کار میکنن میگویند این مردک چیکاره است یک دعوای در میگیرد که به آن گوش خواهیم کرد.
جوانهای مملکت من شما فکر کنید که همه شما مثل این جوان در برابر این جانوران می آیستادید من هنوز از بخاک سپردن دکتر فرشیدهکی ناراحت هستم و دلم بدرد آمده است بهر حال دکتر فرشید هکی اعتبار این را نداشت که چند هزار نفر در خاک سپاریش شرکت کنند؟ نباید میرفتید و با همسرش و خانواده اش همدلی میکردید؟ . چطور محمد نوری زاد میرود؟ عبدالفتاح سلطانی را دیدید به چه روزی درش آورده اند؟ وقتی پیکر دختر نازنینش را در گور میگذاشتند نباید صد هزار نفر با او زار میزدند ؟.

چرا اینقدر ما بی خیال شده ایم؟ آدمهایی که در زمان شاه خطر میکردند حال میگویند چه فایده اینها چهل سال است که اینکار را کرده اند ولی حالا دیگر نه، الارغم تمام بازی هایی که دارند برای شما در میآورند ضرری که اینها به سرزمین ما میزنند به مردم ما و به تاریخ و فرهنگ ما میزنند بیش از ضرر مغول هاست ، یک کشتی ایرانی در اثر سهل انگاری چینی ها روی دریای چین سوخته و بیست و هشت ملوان نازنین خاکستر شدند. حالا شما توی سرتان میزنید برای پیکر جمال خاشقچی !!!

ایران رفته فایل پر کرده تا ۸۰ میلیون پول کشتی را بگیرد و خون بهای ملوانان رااحیا کند ،اصل، شرکت بیمه آمده جزء تحریمهای آمریکا، پرواز های هواپیمای ملی به بسیاری از کشور ها باید لغو بشود مادری که نقشه ریخته که امسال بچه اش را میبیند اولا به خاطر قیمت بلیط زنمیتواند برود چون پروازهای ترکیش ایر یا قطر ایر گران هستند
در فرودگاه ترکیه به هواپیمای ایرانی بنزین نمیدهند ، بانک مرکزی عراق اعلام میکند که کشور عراق ملزم به تعهدات بین المللی اش است بنابراین با بانکهای ایران تعامل نخواهد کرد، حالا هی بروید قدمگاه دو طفل مسلم در عراق درست کنید و گنبد و بارگاه بزنید، و تولیت درست کنید.

در این بخش شما را از خبر قهرمانی سهراب مرادی قهرمان وزنه برداری دنیا با سه مدال طلادر عشق آباد باخبر خواهیم نمود امیدواریم مابقی وزنه برداران هم موفق به گرفتن طلا بشوند.
در بخش دوم برنامه
ابتدا اشاره ای به بانوان اول کشور خواهیم نمود و به دیدن کلیپی از ملکه شهبانو فرح
در سفر های خارجی خواهیم نشست.
نگاهی به عملکرد مافیای سپاه و تشابه آن با حمله داعش به موصل خواهیم داشت و با شما سخن خواهیم گفت و به دیدن یک گزارش تصویری در این باره خواهیم نشست. سپس از تصمیم صادق خلخالی برای نابودی موزه ایران باستان در اوائل انقلاب با شما سخن میگوییم.
در انتها اشاره ای به اعتراض و اعتصاب کامیونداران و معلمین زحمتکش جامعه و غارت شدگان مؤسسات شاندیز و غیره خواهیم داشت .

با ما باشید و برنامه پنجره ای رو به خانه پدری را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید، منتظر شنیدن نظرات شما پیرامون این برنامه هستیم

A Window to the Fatherland – Friday 9 November 2018

We begin tonight’s edition of A Window to the Fatherland with Dr. Alireza Nourizadeh reading one of his poems from the book of his collected works.

Dr. Alireza Nourizadeh:

Editorial

There was a time that we used to start our dayswith thinking of and praising God and always told our children to do the same.

We were true believers even if we did not practice our religion fully.

Our politicians and officials were secular but had a faith in serving the people. Our Christians went to the Church and our Jews prayed in their synagogues.

But with the arrival of the Islamic republic regime all that changed and God has been introduced to us by the regime’s tyrannical leaders as a club wielding bully who does not know anything about love and humanity.

Khamenei has gathered a bunch of criminal mullahs around him and claims to represent God and our young people are wondering if this is the same beautiful and peaceful country that their parents were born into it.

The country is under international sanctions, airports around the world refuse to give fuel to our passenger planes and banks do not handle our transfers and close Iranian owned accounts and the Russian and Chinese are stealing our wealth, but the regime is worried about how many people went to Iraq for Arabain to visit the graves of the two infants of an Imam who lived 15 centuries ago!
What has happened to us the Iranians? Is 40 years of pain, calamities, wars, destructions and falling apart of a nation not enough?

لینک وبسایت:

http://iranefardalive.com/Archive/44958

لینک یوتیوب:

https://youtu.be/GWCt8N-w3C0

لینک دانلود:

https://vimeo.com/299800724

فایل صوتی:

https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/j4joxohfzrrs

فایل صوتی کم حجم:

https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/un994z8ur2h8

گوگل درایو:

https://drive.google.com/file/d/1QHmEh_8cFoS1T3H8O1r_p18kW3GKDtbd/view?usp=sharing

November 10, 2018 03:28 PM






advertise at nourizadeh . com