November 15, 2018

پنجره ای رو به خانه پدری سه شنبه ۲۲ آبان

nor4-300x160.jpg

در این شماره از برنامه پنجره ای رو به خانه پدری برنامه را با شعری از دفتر اشعار دکتر علیرضا نوریزاده آغاز می نماییم. ابتدا یادی خواهیم نمود اشاره ای به اطلاعات جدید منتشر شده در مورد قتل جمال خاشقچی خواهیم نمود و در این باره با شما سخن خواهیم گفت. رئیس جمهور ترکیه اعلام نمود که کپی فایلهای صوتی مربوط به کشته شدن خاشقچی را به دولت های آمریکا و آلمان و فرانسه و انگلیس داده است و این فایل صوتی که مربوط زمان کشتن جمال خاشقچی است هولناک است و افسر امنیتی صعودی که این را شنید شوکه شد، امیدواریم که این فایل صوتی و اطلاعات کامل از این ماجرای تلخ در اطلاع همگان قرار گیرد.

سپس تأملی به مصاحبه امیر تتلو با بهزاد بلور خواهیم داشت، این آقای امیرتتلو یک پدیده است ، او در مورد نشستن در کنار رئیسی و دیدار با وی میگوید اگر من با این تیپ و قیافه نزد این رئیسی بنشینم شاید باعث شود که جوانهای دیگر را هم اجازه کار بدهند و میگویند تتلو با آن ریختش بغل رئیسی گل میگفت و گل میشنفت ،.
او درست تشخیص داد که میگوید من احمدی نژاد را انتخاب میکنم راست میگوید تجلی واقعی جمهوری ولایت فقیه اوست، دروغ میگوید مثل ریگ ، ادعای دین داری میکند مثل ریگ، روحانی با وجود اینکه روضه خوان است، اما بیرون ژست سکولاریسم میگیرد قبای گواردین برتن میکند، شال بنفش و عمامه آنکادر شده بر سر میگذارد ، احمدی نژاد لباس شمس العماره، چاک پیراهن باز و در تظاهر معرکه است دیگر؟؟!!
آقای تتلو میگوید من او را قبول دارم چون عین خود واقعیت رژیم جهل و جور و فساد است ، تتلو انعکاس جمهوری ولایت فقیه است، فرزند حلال جمهوری ولایت فقیه است.
در بخش دوم برنامه از پشت پرده انتخابات شهرداری تهران و انتخاب آقای پیروز حناچی به عنوان شهردار تهران با شما به سخن خواهیم نشست. این خانواده های حکومت گرا که اغلب روضه خوان های پنج تومانی بوده اند حالا به نان و نوایی رسیده اند. مهدوی کنی بخاطر ندادن زمینی در مجاورت دانشگاه علامه طبا طبایی سه شهردار را تعویض کرد تا احمدی نژاد آمد و تقدیم کرد آن زمین را و آنها هم آنجا برج سازی و پاساژ درست کردند ومیلیارد ها به جیب زدند، حالا آقای آخوندی را از وزارت بر داشته اند بخاطر بی لیاقتی و دزدی و فساد ، مافیا میخواهد او را شهردار بکند. محیطی که محمد باقر قالیباف یک لای قبا را تبدیل به قارون بزرگ کشور کرد، نوبت هم باشد نوبت ایشان است ، در پس پرده هم خبرها بود وعده هایی از طرف آخوندی در این میهمانی ها داده شد ، این آقای پیروز خان حناچی پشت و پناهی نداشت ، پارتی نداشت و پدر زنش هم رسولی محلاتی نبود، یک مدیر دولتی بوده است و کارنامه کثیفی هم نداشته است ، روز آخر پا به پای همدیگر میرفتند جلو ، آقای آخوندی دید اوضاع خراب است و آنجا یکی از اعضای انجمن شهر را که مخالفت میکرد به بیرون از جلسه میبرد و در بیرون ۷۵۰ میلون تومان به او چک میدهد، در ایران ۹۹ در صد اینچنین هستند الویری آدم پاکی بود ولی مرد این میدان نبود اینجا شارلاتان و آدم گردن کلفت میطلبید، قالیباف آمد آدم در چهره اش رضاخان اسلامی را میدید، اگر رضا خان در مدت کوتاهی شهرداری و شهربانی را در اختیار گرفت، میدان سپه را ساخت، آدم میگفت این آدم هم آن جربزه را دارد ، بدبختی قدرت خانم در شهرداری وسوسه انگیز بود و پسر یک بقال مشهدی یکدفعه دید صحبت از میلیارد است میتواند آدم بگیرد تا برایش رای بگیرند و در پای این وسوسه پایین افتاد و شکست و رضا خان اسلامی که نشد هیچ ، دلقک مقام معظم شد.

حالا این آقای حناچی غیر آشنا شهردار میشود باور کنید از فردا خواهید دید همه آنها که از آخوندی پول گرفته اند به جانش خواهند افتاد، ایشان مدتی هم وزارت راه و معاونت شهرداری بوده است. امروز شهرداری در تهران یک سکوی بزرگ برای پریدن به مقام ریاست جمهوری است به قالیباف نرسید و سه دوره هم زورش را زد و نشد.
در ادامه از دور دوم اعتصاب معلمین و کامیونداران و آزادی آقای هاشم خواستار شما را با خبر خواهیم کرد.
در انتها به منطقه خواهیم رفت و شما را در جریان آخرین اخبار و رویدادهای منطقه قرار خواهیم داد.
با ما باشید و برنامه پنجره ای رو به خانه پدری را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید ، منتظر شنیدن نظرات شما پیرامون این برنامه هستیم.

A Window to the Fatherland – Tuesday 13 November 2018

We begin tonight’s edition of A Window to the Fatherland with Dr. Alireza Nourizadeh reading one of his poems from the book of his collected works.

Dr. Alireza Nourizadeh:

We continue the program with reporting on the latest findings about the murder of Jamal Khashoogi as the Turkish president says he has provided the audiotapes of his killing to Western governments as well as the Saudis.

Later we will talk about the rap singer Amir Tataloo’s interview with Behzad Boloor of the BBC and his meeting with Ebrahim Raeesi, who ran for president but lost to Rouhani.

Tataloo has rightly said that he would always choose Ahmadinejad as he is just like him; a liar and hypocrite.

While Rouhani is a cleric, he does his best to appear as a secular politician, but Ahmadinejad is just a vile politician and he and people like Amir Tataloo are the symbols of the Islamic republic regime.

In the second part of the program we will look at the rivalries among the regime’s factions to elect a new mayor for Tehran as Pirooz Hanachi has now won the race.

He has now replaced Ghalibaf who had once claimed to be the new Reza Shah, but once the money started to roll in in Tehran’s municipality, he forgot his claims and engulfed himself with power and wealth.
Hanachi is not a corrupt person and has risen from the ranks of a civil servant to his new post but soon he will have to face the many corrupt officials that Ghalibaf has left behind in his former office, with links to the regime’s top officials.

Ali Haji

Tue, Nov 13, 7:45 PM (2 days ago)

to me

پنجره ای رو به خانه پدری سه‌ شنبه ۲۲ آبان

در این شماره از برنامه پنجره ای رو به خانه پدری برنامه را با شعری از دفتر اشعار دکتر علیرضا نوریزاده آغاز می نماییم. ابتدا اشاره ای به اطلاعات جدید منتشر شده در مورد قتل جمال خاشقچی خواهیم نمود و در این باره با شما سخن خواهیم گفت. سپس تأملی به مصاحبه امیر تتلو با بهزاد بلور خواهیم داشت وتوضیحاتی تقدیم حضورتان خواهیم نمود. در بخش دوم برنامه از پشت پرده انتخابات شهرداری تهران و انتخاب آقای پیروز حناچی به عنوان شهردار تهران با شما به سخن خواهیم نشست. در ادامه از دور دوم اعتصاب معلمین و کامیونداران و آزادی آقای هاشم خواستار شما را با خبر خواهیم کرد. در انتها به منطقه خواهیم رفت و شما را در جریان آخرین اخبار و رویدادهای منطقه قرار خواهیم داد. با ما باشید و برنامه پنجره ای رو به خانه پدری را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید ، منتظر شنیدن نظرات شما پیرامون این برنامه هستیم.

لینک وبسایت:

http://iranefardalive.com/Archive/45101

لینک یوتیوب:

https://youtu.be/LzP3yCRIRCI

لینک دانلود:

https://vimeo.com/300569775

فایل صوتی:

https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/ik5pcmf9eani

فایل صوتی کم حجم:

https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/mamp9gdyy5tg

گوگل درایو:

https://drive.google.com/file/d/1xB1o9JXjYojHuAk7Ao0gorIZeLQpBZ-2/view?usp=sharing

November 15, 2018 02:20 AM






advertise at nourizadeh . com