November 19, 2018

پنجره ای رو به خانه پدری دوشنبه ۲۸ آبان

nor4-300x160.jpg

این برنامه از پنجره ای رو به خانه پدری را با شعری از دفتر اشعار دکتر علیرضا نوری زاده آغاز می نماییم.ابتدا اشاره ای به سخنان ظریف در مورد پولشویی خواهیم نمود. وزیر خارجه مقام معظم آمده و می گوید پولشویی ، که عمده ترینش دست دفتر مقام معظم هست ، برادر آقای وحید حقانیان بنیامین حقانیان ،حاج علی مقدم ،دکتر طاهری و شیرانی و نفیسه خانم محمودی و مابقی تیم آنهاست.

سپس از پشت پرده ملاقات های سردار حاج قاسم سلیمانی با آمریکاییها و سناریوهای بعد از مرگ خامنه ای شما را آگاه خواهیم ساخت و به تفصیل به سخن خواهیم نشست. اتفاقاتی که دارد در وطن میآفتد بسیار اتفاقات مهمی است ، بنده امروز از یک راز سربه مهر سر برمیدارم که امیدوارم که نتیجه اش را همه ما مشاهده کنید. حدود دوسال قبل آقای حاج قاسم سلیمانی در سفرهایی که به عراق و سوریه داشتند مورد عنایت شیطان بزرگ قرار گرفتند و در پنهان با ایشان مذاکراتی شد ، حاج قاسم خیلی هم اشتیاق نشان داد منتها با این توضیحات که این ملاقاتها بسیار پنهانی بوده است و حتی نزدیکان حاج قاسم هم از آن بیخبر بوده اند مبنی را بر این شکل گذاشتند حاج قاسم وقتی وارد عراق میشد گفتند ایشان از سلیمانیه به اربیل برود در راه اربیل اتومبیل ایشان متوقف شود و بنحوی ایشان سریعا انتقال پیدا کند به جای ملاقات تا با افرادی که باید مذاکره کند، مذاکره کند. ۱۴ بار ایشان با امریکاییها ملاقات کرده است .
طرحی که آمریکاییها دنبالش بودند چندین طرح متفاوت بوده است شما باچندین دستگاه روبرو هستید. شما تشکلیات برایان هوک را داریم که با شخصیت ها ملاقات میکند و اوضاع ایران را زیر نظر دارد، در این ملا قات ها دو سناریو مورد بررسی قرار گرفت ومن هردو را برایتان میگویم و حاج قاسم در هردو آنها نقش دارد .
سناریو اول اینست که دستگاه اطلاعات آمریکا توانسته با ابراهیم رئیسی ارتباط نزدیک برقرار کند و یکی از نزدیکان دفتر آقای رئیسی که تحصیل کرده آمریکا هم هست بعنوان رابط عمل میکند و آقای رئیسی در مشهد یک ملاقات با یک فرستاده ایرانی هم داشته اند که سی سال است که در اختیار اطلاعات آمریکاست مطابق این سناریو آقای خامنه ای که در برهه ای در چند ماه آینده به لقاء الله میپیوندد و بلافاصله حاج قاسم سلیمانی کنترل پایتخت را بدست میگیرد و آقای رئیسی از مشهد میرسند و خبرگان در یک نشست نیم ساعته او را به عنوان ولی فقیه انتخاب میکند و آقای مجتبی خامنه ای هم بعنوان جانشین ایشان که تجربه کسب بکنند، و حاج قاسم سلیمانی هم بعنوان فرمانده کل سپاه و فرمانده کل قوا بمعنای دیگر، رئیسی فرمانده کل قوا را به ایشان تفویض میکند. در رابطه با مقام ریاست جمهوری هم چند نوع صحبت شده ، ینگه دنیایی ها بیشتر توقع دارند محمد جواد لاریجانی را انتخاب کنند نه علی لاریجانی و اگر قرار باشد از لاریجانی ها باشد چه بهتر که جواد لاریجانی باشد که آدم خودشان است.

طرح دوم بعنوان طرح فوری است، حاج قاسم تهران را در دست میگیرد و اعلامیه میدهد که با توجه به وضعیت کشور اینکه سیادت و استقلال کشور در خطر است بنابراین شورای فرماندهی نظامی متشکل از که یک ارتشی یک سپاهی یک نیرو دریایی و یک نیرو هوایی تشکیل میشود و ایشان هم میشود رئیس شورا، و حکومت را در دست میگیرد و دولت چند نفر اداره امور را به عهده خواهند داشت، و بعد این شورا در اعلامیه های بعدیش میگوید که این کشور نیاز به یک کار اساسی دارد ما تصمیم گرفتیم که ولایت فقیه را تا قانون اساسی جدید نوشته شود به حالت تعلیق در آوریم وکشور در دست جاج قاسم اداره میگردد . یکسال این ماجرا ادامه دارد بعد از یکسال انتخابات ریاست جمهوری و حاج قاسم رئیس جمهور میشود و شورای نگهبان و مقام معظم و همه برچیده میشود قانون اساسی جدید نوشته میشود جمهوری ایران جای جمهوری اسلامی را خواهد گرفت هرچند در قانون اساسی ذکر میشود کشور اسلامی است ولی عنوان اسلامی برداشته میشود شیرو خورشید به پرچم باز میگردد و میخواهد یک رضا شاه باشد.

من اعتقادی به حکومت نظامی ندارم و معتقدم که کشور ما شایستگی یک حکومت سکولار را دارد همه تلاشهای من هم بر این پایه بوده است و نوع نظام را همیشه
گفته ام که آن لباسی که بر تن حکومت دموکراتیک پوشانده میشود مهم نیست پادشاهی باشد یا جمهوری باشد و عمده اش اینست که دموکراتیک و سکولار و منتخب مردم باشد،.
و حاکمیت دست مردم باشد و حاکمیت غیر متمرکز باشد و استانهای ما بتوانند مشکلاتشان را خودشان حل کنند و اداره کنند. من این داستان سلیمانی را خیلی وقت هست که میدانم اگر میگفتم حکومت واکنش نشان میداد ودر بعضی مواقع خیلی آشکارا و سریع بوده در همین قتل های زنجیره ای تمام برنامه ریزی را کرده بودند که قربانعلی ماست بند بنشیند سرجایش و کارش را بکند اسرار آقای خامنه ای بود ، حتی مرحوم رفسنجانی میگفت ماجرا را تمامش کنید حالا یکی را بگیریم اعدام کنیم قضیه بخوابد و در اینجا از نقش قربانعلی دری نجف آبادی ماست بند گفتم حالا هر چقدر آقای حسام الدین آشنا بگوید او دخالتی نداشته است. سرزمین ما لیاقت یک حکومت سکولار و دموکراتیک را دارد.........
در ادامه از دل نگرانی علم الهدا از کوهنوردی بانوان شما را باخبر خواهیم کرد.و در پی آن از سفر وزیر امور خارجه انگلیس به تهران با شما صحبت خواهیم نمود. در بخش دوم برنامه به منطقه خواهیم رفت وشما را در جریان رویدادهای مهم منطقه و جهان قرار خواهیم داد.در انتها از شما دعوت میکنیم به دیدن چند خبرداخلی به همراه گزارش تصویری بنشینید.
با ما باشید و برنامه پنجره ای رو به خانه پدری را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید، منتظر شنیدن نظرات شما پیرامون این برنامه هستیم

A Window to the Fatherland – Monday 19 November 2018

We begin tonight’s edition of A Window to the Fatherland with Dr. Alireza Nourizadeh reading one of his poems from the book of his collected works.

Dr. Alireza Nourizadeh:

We continue the program with looking at the comments of Javad Zarif about the rampant money laundering among the regime’s top officials and interest groupings.

However, Mr Zarif deliberately forgets to mention that these officials, the likes of Vahid Haghanian’s brother, Benjamin, Haj Ali Moghadam, Dr. Taheri and Shirani and Nafiseh Khanom, to name only a few, have direct links with Khamenei’s office and work for his financial empire!

Later we will look at the behind the scene meetings of Qassem Soleimani with the Americans and the various scenarios about who would take over after Khamenei’s death as the fast moving developments in our country are very significant.

Today I can reveal that about two years ago Qassem Soleimani had a top secret meeting with the Americans during one of his trips to Iraq and Syria and even his close associates did not know about it.

All in all he has met in secret with Americans 14 times. The Americans have been following two parallel options with regard to the Iranian regime.

In the first option the US intelligence agencies were establishing contact with a US educated individual who works for Ebrahim Raeesi’s office, with the view that Khamenei’s demise will soon become a reality and Qassem Soleimani will take over and appoint Raeesi, as the supreme leader and Javad Larijani will be put in the office of the president.

In the second scenario Soleimani will become the military leader of the country and the head of a ruling council until a newconstitution will be drafted and the title of Islamic will be removed from the name of the country.

I have never believed in a military government and Iranians will never accept another dictatorship, however the regime’s elements try to prettify is image.

لینک وبسایت:

http://iranefardalive.com/Archive/45330

لینک یوتیوب:

https://youtu.be/llxKvPdKNC4

لینک دانلود:

https://vimeo.com/301672233

فایل صوتی:

https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/ftqrfbvissv4

فایل صوتی کم حجم:

https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/ftgsjkumhvds

گوگل درایو:

https://drive.google.com/file/d/1OpidAgMn3roi13KmIpaws_NeYLv5r9yy/view?usp=sharing

November 19, 2018 08:57 PM






advertise at nourizadeh . com