December 05, 2018

پنجره ای رو به خانه پدری سه شنبه ۶ آذر

nor4-300x160.jpg

این برنامه را با شعری از دفتر اشعار دکتر علیرضا نوری زاده آغاز می نماییم. ابتدا به ادامه داستان قتلهای زنجیره ای خواهیم پرداخت واز متن سندی که سعید امامی نوشته است شما را آگاه خواهیم نمود. اینروزها می بینم که چه چرندیاتی راجع به قتلهای زنجیره ای میگویند همه کارشناس و متخصص شده اند ، خانم فاطمه قائم مقامی به جرم قاچاق موبایل کشته میشود.
اما بگذارید اول برایتان یک سند را بخوانم این سند بسیار مهم است و در ۱۴ فروردین ۱۳۷۴ آقای سعید امامی به آقای فلاحیان رئیسش نوشته است اشاره اینها به یک گزارشی است که یک هیئت ویژه ای را تعیین کرده اند و این هیئت برمیدارد یک سندی را تهیه میکند و او به فلاحیان میدهد ، در این سند میخوانیم :
مطالعات گسترده در مورد داریوش فروهر و همسرش پروانه این واقعیت را بیش از بیش آشکار میکند که او در صحنه مخالفت با نظام یک فرد خطرناک است بنابراین بیش از آنکه این تهدید تبدیل به خطری جدی گردد باید اقدامی عاجل به عمل آورد، در همه مراحل این نتیجه حاصل شده است که داریوش فروهر به احتمال زیاد طی ۵ سال آینده و بطور قاطع طی ده سال آینده مهمترین خطر برای کل حاکمیت خواهد بود،

او برخلاف گروههای قائل به براندازی راه حلهای مبتنی به خشونت و مبارزات چریکی و هر نوع عمل کودتا مانند را نفی میکند و همین امر عامل قوت او ست تصویری که اخیرا از او به عنوان گاندی ایران ارائه شده در داخل کشور انعکاس گسترده ای داشته است او برخلاف منافقین و گروههای چپ بظاهر ملی ، به هیچ وجه حاضر به کمک گرفتن از خارجی ها و تکیه بر آنها نیست.

خیلی جالب است دقت میکنید اگر شما قائل به مبارزه مسلحانه باشی خطری نیستی!! اگر از خارجی کمک بگیری خطری نیستی!! خطر زمانیست که ملی باشی و میگوید فروهر ها قائل به خشونت نیستند مبارزه مدنی میخواهند بکنند ، مردم عزیز رژیم از مبارزات مدنی شما میترسد والا فروهرها را نمیکشت. یا پوینده و مختاری را نمیکشت، اینها را یادتان باشد .
تعامل با چنین فردی بمراتب سخت تر از رویا رویی ست با کسانیکه با خارجی ها در ارتباط هستند، اگر بیماری این شخص را از پای در نیاورد بدون شک او خواهد توانست در زمانی کوتاه حرکات منظم دانشجویی و روشنفکری راهمسو کند و زیر چتر ملی گرایی با چاشنی مذهبی آنها را گرد هم آورد.

او نقطه ضعف ندارد یک جریان خصوصی که میتوانست به عنوان نقطه ضعفش باشد توسط خود او خاتمه یافت ، دومین خطر علیه کیان اسلامی کانون نویسندگان میباشد بسیاری از فعالین این دسته به علت اعتیاد و روابط جنسی نامشروع خطری نیستند که مقابله با آنها ضروری باشد و میشود آنها را به سکوت و همکاری واداشت، ولی در این میان جمعی هستند مانند محمد مختاری، رضا براهنی ، هوشنگ گلشیری، مهرانگیز کار ، چنگیز پهلوان جعفر پوینده بصورت سیستماتیک در صدد ریشه زنی نظام هستند .

ضروری است که بصورت عاجل برای مقابله با این اقدام کنند چون نشانه هایی در دست است که شماری از افراد خودی و جمعی از روزنامه سلام همچون عباس عبدی و شبهه روحانیون وابسته به منتظری مثل کدیور با این تشکل مشغول بحث و گفتگو هستند. این سندی است که من در کتاب چاپ کرده ام. این سند نشان میدهد که این برنامه از سال ۷۴ بوده و بمرور هم چند تا قتل اتفاق میافتد تا به سر پروژه اصلی که بدره انداختن اتوبوس نویسندگان و شاعران است و ازآنجا است که قضیه وارد یک مرحله دیگر میشود، خیلی تامل برانگیز است و من این قتل های زنجیره ای را فراموش نمیکنم و این ماجرا نباید فراموش بشود.در ادامه از چگونگی به قتل رساندن خانم بورقعی شما را مطلع خواهیم نمود.

در ادامه نگاهی به سخنان محمدرضا نقدی معاون فرهنگی سپاه خواهیم افکند. شما سردار نقدی را میشناسید یکی از قاتلین جمهوری اسلامی است اوپسر عمویش که کاردار ایران بود را کشت و بر قتلش نظارت کرد برنامه ریخت وبه تله او را انداخت او از اعضای مجاهدین خلق بود. امروز او در سمت معاونت فرهنگی سپاه است یعنی سید علی آقای رهبر یک آدم با فرهنگ بهتر از نقدی پیدا نکرده است بچه حاجی شمس شمع فروش.
او در جمع بسیجیان خلیج فارس میگوید ایران در سال ۹۷ بهترین عنوان علمی در تاریخ را دارد و در زمان پهلوی اوضاع علمی خیلی نامناسب بود و ۷۰٪ مردم در استانهای محروم زندگی میکردند وقاحت تا چه حد ؟؟؟ آمریکا در حال سقوط است!!!

سپس اشاره ای به علل تایید نشدن حکم شهرداری آقای حناچی خواهیم کرد. این داستان آقای حناچی هم مشکلی شده است اخوی ایشان سی و پنج سال پیش از طرفداران مجاهدین خلق بوده است بیست و اندی سال ایشان در مقام اجرایی مملکت بوده است حالا صدور حکم شهرداریش با مانع روبرو شده است و ایشان مطمئن نیستند که شاید این فرد ممکنه اشکال پیدا کند .
در بخش دوم به تفصیل در مورد پولشویی مسئولین حکومت جمهوری اسلامی به سخن خواهیم نشست و از چند مورد پولشویی مسئولین پرده بر خواهیم داشت . آقای ظریف صحبتی در مورد پولشویی کرد و به تریش قبای خیلی ها برخورد و شماری از نمایندگان مجلس با فریاد خواستار استیضاح وی شدند اما من میخواهم کار آقای ظریف را راحت تر کنم چون بعضی از این افراد رفقایش هستند.

A Window to the Fatherland – Tuesday 27 November 2018

We begin tonight’s edition of A Window to the Fatherland with Dr. Alireza Nourizadeh reading one of his poems from the book of his collected works.

Dr. Alireza Nourizadeh:

In tonight’s program we will once again review the serial murders of the Iranian intellectuals based on the document that Saeed Emami, the man at the center of those horrific murders, had written.

In that document Emami reports to his murderousboss the intelligence minister Falahian, that Darius Forouhar has become a serious opponent of the regime and something quick must happen to silence him.

He continues to say that Forouhar believes in civil disobedience and peaceful transition of power in Iran, which can lead to widespread opposition to the regime, and he is also a nationalist leader, which has its attraction among the population.

On the basis of this document then the murder of Forouhar had been ordered by the regime and several other intellectuals anddissidents.


We will not allow those murders be forgotten and those responsible will have to be brought to justice one day.

One of those people is Mohammad Reza Naghdi who is currently the deputy cultural advisor to the Revolutionary Guard.

He organized the murder of his own cousin who used to be Iran’s charge de affairs in Italy but had links with the opposition Mujaheddin organization.

In the second part of the program we will discuss the issue of money laundering in the regime and how Zarif’s revelations about it has led to a call for his impeachment by the very people who are involved in the criminal activities.
We will also review the comments of Abbasali Kadkhodaie of the Guardian Council about the forthcoming elections.

لینک وبسایت:

http://iranefardalive.com/Archive/45642

لینک یوتیوب:

https://youtu.be/r-X6de1hp8w

لینک دانلود:

https://vimeo.com/303096142

فایل صوتی:

https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/v10tqnwlscyv

فایل صوتی کم حجم:

https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/iwmg2ndmji07

گوگل درایو:

https://drive.google.com/file/d/1hvYepI-5YpUXrk3pb_w9Uh8NUnsbSIt7/view?usp=sharing


December 5, 2018 12:55 AM






advertise at nourizadeh . com