December 05, 2018

تفسیر خبر جمعه ۹ آذر

در این شماره از برنامه تفسیر خبر همراه شما و مهمانان برنامه به هفت تپه خواهیم رفت و خبر هایی در باره اسماعیل بخشی که گفته میشود در زندان مورد شکنجه قرار گرفته است.
چرا حکومت ایران همچنان در برابر مطالبات کارگران چوب و چماق برمیدارد ، کارگران هفت تپه چه میخواهند ،کارگران صنایع فولاد چه میخواهند ، معلمان و آموزگاران معترض خواستار چه هستند.
آنسوتر اظهارات تازه خانم معصومه ابتکار از تروریست های گروگانگیر دیپلماتهای آمریکایی در تهران ، ادعای تازه خانم ابتکار اینکه فایده گروگان گیری بیشتر است از هزینه آن بوده است ، خانم ابتکار در این زمینه توضیحی نداده است.
ومنتقدان به خروج فرزندان حکومت را مغرضانه نامیده که اطلاعی از اوضاع جهانی ندارند و توضیحی نمیدهد چرا در حکومتی که کودکان ایرانی در آغل گوسفندان درس میخوانند حکومتی که مجری عدل الهی در ایران است چرا فقط مسئولان حکومتی هستند که با میلیونها دلار فرزندان خود را به خارج بفرستند.
میهمانان این برنامه آقایان علیرضا نوری زاده و محمد نوری زاد

چالنگی: سلام برشما آقای نوری زاد میدانم که شما امروز به مراسم چهلم دکتر فرشید هکی رفته بودید.
نوری زاد : من امروز از مراسم چهلم زنده یاد دکتر فرشید هکی می آیم، فردی که حامی کودکان کار، مادران بی سرپرست بود که اورا با چاقو کشتند و زود به خاک سپردند من اینجا میگویم همانطور که خمینی مسئول تمامی قتلها و اعدامهایی که خلخالی انجام داد هست در این جا خامنه ای مسئول تمام قتل ها ی سال ۸۸ به بعد است و قوای تحت امرش میدزدند و میکشند و خون میریزند و کسی پاسخگو نیست.

چالنگی : این اتهام اتهام عادلانه ایست که متوجه آیت الله خامنه ای شده است از سوی آقای محمد نوری زاد قتلهای بسیاری انجام شده طی دوره حکومت آیت الله خامنه ای؟.

نوری زاده: ما اینقدر عدالت داریم که نگاهمان توام با عدل باشد یادم نمیرود سر قتلهای زنجیره ای زمانی که من به تحقیق و کتاب در آوردن مشغول بودم خیلی ها میگفتند که مسئول اصلی خامنه ای است و من گفتم در این قتلها نبوده ولی در تمام قتلهای دیگر و تمام قتلهای خارج از کشور ایشان مسئول بوده است نمیشود بختیار و شرافکندی و... را کشت بدون اجازه مقام مغظم رهبری برای اینکه اینها در خارج از کشور است و پیامد دارد حالا ما در داخلیم سرمان را هم ببرند با چند تا سروصدا قصه میخوابد، هرچند ایشان از قتل فروهر ها اطلاعی نداشته ولی قبلا گفته بودند این افراد باید از سر راه برداشته بشوند مطابق نامه سعید امامی. و در بقیه ایشان مسئولیت مستقیم داشته است و اگر ایشان میخواست جلویش را بگیرد قادر بود فروهر ها را که کشتند چرا پوینده و مختاری و دیگران را کشتند یعنی اگر قرار بود جلوی اینها گرفته بشود همانجا باید دری نجف آبادی و فلاحیان و ری شهری را صدا میزد و میگفت دیگر فتوای قتل صادر نکن، چون چیزی نگفته ایشان مسئول است.

چالنگی: کسانی مانند محمد رضا نقدی بعضی ها گفته اند حرفهای ایشان ارزشی ندارد که وقت تفسیر خبر را به آن بدهیم اما ایشان سمت مهمی در این مملکت کورش و داریوش و شما و من و همه دارد معاون فرهنگی است و آدمی است که دست در قتل بسیاری دارد اتفاقا ایشان میگوید در دوران پهلوی ها ما خوار و ذلیل و بدبخت بودیم ولی در حال حاضر ما شکوفایی داریم و هم ازنظر عدالت !!!. این حرف محمد رضا نقدی است.
نوری زاد : من واقعیتش میخواهم بگویم که دروغ گفتند با اینکه بسیار تبلیغ شده اما بخاطر منافع خودشان به همه دروغ میگویند مسئولین دروغ میگویند، آیت الله ها دروغ میگویند، رهبر دروغ میگوید و بعد هم توجیه میکنند و میگویند اینها بخاطر مسائل اسلام است و میگویند هر راستی را اگر به فتنه می انجامد نباید گفت. یک اگری آن وسط هست ، شخص أقای خامنه ای میآید وقتی که گند هسته ای درآمده است و او در یک بن بست بزرگ و این قمار بزرگ گیر کرده ، در تریبون نماز جمعه میگوید که ما هرگز بدنبال سلاح هسته ای نبوده ایم ودر قاموس ما داشتن سلاح های اینچنین کشتار جمعی حرام است ، ببینید یک آیت الله گنده ای مثل ایشان میآید رسما دروغ میگوید شما رفته اید ۵۰ متر زیر زمین اینهمه تاسیسات ایجاد کرده ای و اینهمه هزینه که به بمب هسته ای دست پیدا کنی چرا دروغ میگویید، واقعیتش اینکه میگویند تنها زمان قبل اینجوری بوده و الان ما به مراتبی رسیده ایم که میتوانیم به آن ببالیم، من با جمعی از اینها سرو کار دارم از همه شان یک پرسش کردم و گفتم آقا شما استعدادتان را دست به دست بکنید و یک نمونه که ما بتوانیم به آن ببالیم و بگوییم در این چهل سال به این نکته و به این نقطه رسیدیم که میتوانیم همه کشت و کشتار ها و مصادره کردن ها و دق مرگ کردن ها را بگذاریم در کفه ترازو.هیچی نداشتند !!!!

من دیدم که خامنه ای رفت از تریبون مشهد و شروع کرد به آمار دادن که در دوره پهلوی اینقدر جاده کشیدند و ما اینقدر کشیدیم، آقا در زمان رضا شاه با بیل و کلنگ جاده میساختند و هر یک مترش برابر با یک ملیون متر شما ارزش داشته آنها تونل زده اند با بیل و کلنگ و الان شما مته دارید و کوه را میتراشید و به جلو میرود که اینها بگویند در جمهوری اسلامی در این چهل سال ما به چنین مراتبی دست پیدا کردیم ، و از آن طرف پلیدی و خونخواری و آدمکشی آورده اند، ما قبول داریم که جمهوری اسلامی در زمینه صنعت و کشاورزی و تکنو لوژی بی بهره است، خوب اینکاره نبوده، ولی در زمینه اخلاق که شما اینکاره بوده اید آقای خمینی و خامنه ای، در زمینه ادب که صاحب سخن هستید چرا کشور ما اینقدر بی ادب و خشونت بار شده، چرا مردم عصبی و تند خو و بد اخلاقند چرا فحاشند، چرا این سرزمین از لحاظ اخلاقی فروکشیده اند حتی در دین داری فرو کشیده اند حجاب قبلا ارزش داشت حالا به ضرب و زور برداشتی زنها رابا حجاب کردی که چی!!!؟؟؟.......

با ما باشید و برنامه تفسیر خبر را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید منتظر شنیدن نظرات

Behind the Headlines – Friday 31 November 2018


Jamshid Chalangi:


Behind the Headlined

Friday 31 November 2018

Jamshid Chalangi:

In tonight’s program we discuss the following news stories with our guests Dr Alireza Nourizadeh and Mohammad Nourizad:

Ismail Bskhshi, the trade union leader at Haft Tapeh Sugar Factory has been tortured during his detention by security forces.

Massoumeh Ebtekar, known as Sister Mary during US hostage crisis, and now Rouhani’s environment minister, says hostage taking has benefitted Iran.

Meantime the children of the ruling elite of Iran are benefitting from the millions of dollars that their parents have deposited in foreign banks while our schoolchildren are using disused barns as “schools”.

Our guests tonight are Alireza Nourizadeh and Mohammad Nourizad.

Alireza Nourizadeh:

We have always promoted the rights of the Iranian people as shown in our revelations about the serial killing of the intellectuals.

I believe behind all these injustice in Iran is Ali Khamenei because he couldhave stopped all of them and his silence had given the green light to the murders.

Mohammad Nourizad:

Khamenei has claimed that during his rule more constructions have taken place acrossIran that the time of Reza Shah.

Along with building roads and factories Reza Shah built manners and educated our people, something this regime and has done in the complete reverse by promoting violence and ignorance.

لینک وبسایت:

http://iranefardalive.com/Archive/45779

لینک یوتیوب:

http://iranefardalive.com/Archive/45779

لینک دانلود:

https://vimeo.com/303756271

فایل صوتی:

https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/tl57gmdyvgzq

فایل صوتی کم حجم:

https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/ptirldlky7ic

گوگل درایو:

https://drive.google.com/file/d/10gar5e4DmxioFeHTn0LL2rqRZcIwZtgk/view?usp=sharing

December 5, 2018 01:20 AM






advertise at nourizadeh . com