January 16, 2019

پنجره ای رو به خانه پدری دوشنبه ۲۴ دی

nor4-300x160.jpg

این برنامه از پنجره ای رو به خانه پدری را با شعری از دفتر اشعار دکتر علیرضا نوری زاده آغاز می نماییم . در جمع اهالی ولایت فقیه یکی از کسانی که سالم در رفته و یکبار هم که محاکمه اش کردند و به 5 سال زندان محکوم شد زندان نرفت چون پرونده خیلی ها دستش بود در اینحال کسی بود که با کارگردانی سفارت اتحاد جماهیر شوروی تسخیر سفارت آمریکا را روی دست ملت ما گذاشت و چهل سال است که بابتش هزینه میدهیم ، این شخص در مقام دادستان کل کشور بر قتل های بسیاری نظاره کرد عامل قتلهای بسیاری شد و بنظر من جنایتی کمتر از ری شهری یا فلاحیان یا همین سید ابراهیم رئیسی ندارد و باید کاملا در مورد این آدم تحقیق بشود ،
من برایتان گفتم که موقعی که آقای خمینی در نجف بود ایشان در بغداد یک کتابفروشی داشت و کتابفروشیش پاتوق توده ای ها بود همه توده ای هایی که میامدند از شوروی یا اروپای شرقی برای گرفتن کمک و برنامه ریزی برای توطئه همه اشان در دکان وی جمع میشدند .این آقا یک کار مثبت در تمام طول زندگیش داشت که آنهم در جهت دعواهای خودشان بود و آن روزنامه سلام بود . این شخص کسی نیست جز محمد موسوی خوئینی ها .
به او منور میگویند در واقع کسی است که اندیشه آور اینهاست ما بکمهندسخوئینی ها داریم که چقدر آدم آزاده ای است چقدر انسان شریفی است و در مجلس ششم چه کرد.!؟ آقای خوئینی ها آمده یک مصاحبه ای کرده و در این مصاحبه خواسته از اعتبار امام موسی صدر خواهد کاست و همچنین به هاشمی رفسنجانی هم ضربه بزند ، آنچه را او گفته در واقع باعث اعتبار امام موسی صدر است او با انقلاب خمینی مخالف بود و ایرانی آزاد و ملی را میخواست او ایران مشروطه پادشاهی واقعی میخواست همان چیزی که دکتر مصدق و بازرگان دنبالش بودند نه اینکه بروند یک نفر را از نجف بیاورند وروی تخت پادشاهی بنشانند و بعد تمام قدرت های زمینی و الهی را به او بدهند . اومیگوید امام موسی صدر نظرش موافق انقلاب اسلامی نبود.
اما امام موسی صدر آقا بود ایرانی آزاد را میخواست مثل اینها آخوند الکی نبود . روحانی بود از اشراف روحانیت. پدرش قطب بود و برادرهایش و خواهرش انسان به تمام معنا بودند .
خوئینی ها میگوید سال ۴۲ اسم ایشان را شنیدم و با هاشمی رفسنجانی هم همان سالها آشنا شدم هاشمی خیلی تند بود و طرفدار مجاهدین بود و با عده ای پیشخمینی رفت تا برای مجاهدین کمک بگیرد. من نمیدانم او این پول را از کجا میآورد . من برای شما توضیح میدهم . هاشمی با برادر خانمش آقای مرعشی مشغول خانه سازی در شرق تهران بود. بنابراین همه میدانستند که رفسنجانی آدم متمکنی است آخوندی که ژاپن و آمریکا میرود پول دارد که میرود و به خامنه ای و بقیه آخوند ها میرسید. واین سخن که من نمیدانم پول از کجا میاورده است همه بازی است و دارند از او انتقام میگیرند چون او در مجلس پنجم دمشان را چید و آنها از آنجا کینه به دل گرفتند و بعد میگوید چمران هم اعتقادی نداشت راست میگوید او آمد و این آخوند های دزد را که از همان جا مشغول دزدی بودند را دید و برگشت لبنان ، بعد آقای مهندس بازرگان به خمینی گفت چمران باید برود که بعد احمد خمینی با ایشان تماس گرفت و ایشان به ایران برگشتند . و بعد هم دیدید که چگونه او را کشتند روزی که خمینی به او گفت برگردید و در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کنید او را کشتند . و همانهایی که دخلش را آوردند در انفجار حزب جمهوری کشته شدند .
او میگوید چمران اعتقادی به این حرکات در ایران نداشت و میگفت اصل در لنبان وپیش امام موسی صدر است و درست میگفت او را همه دوست داشتند و آقا موسی میتوانست اوضاع را متحول کند. او هیچوقت به قذافی نزدیک نشد.
خوئینی ها میگوید چمران محو امام موسی صدر بود و او شخص بسیار بزرگی بود و خمینی را یک فرد درجه دوم منظور میکرد در مقابل امام موسی صدرو اعتقادش این بود که شخص اول آقای صدر است....... .......
سپس از سوء قصد به دادستان کهکیلویه شما را باخبر خواهیم نمود وی که بعد از انتخاب شدن در ارتباط با پرداخت مالیات ها و وامهای سنگین گرفته شده از بانک ملی توسط یکخانواده بنام باقری خبر میداد هنگام برگشت به خانه مورد سوء قصد قرار گرفته لاکن جان سالم بدر برده است . در بخش دوم برنامه به منطقه خواهیم رفت و شما رادر جریان دیدار مایک پمپئو از عراق وسخنان ایشان در ارتباط با ایران و رویدادهای مهم دیگر قرار خواهیم داد. در انتها نگاهی به مصاحبه محمد جواد ظریف در ارتباط با طالبان خواهیم افکند و همچنین شما را از خبر سقوط یک فروند هواپیمای نظامی در کرج مطلع خواهیم ساخت.
با ما باشید و برنامه پنجره ای رو به خانه پدری را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید، منتظر شنیدن نظرات شما پیرامون این برنامه هستیم.

A Window to the Fatherland – Monday 14 January 2019

We begin tonight’s edition of A Window to the Fatherland with Dr. Alireza Nourizadeh reading one of his poems from the book of his collected works.

Dr. Alireza Nourizadeh:

Among the close circle of Khamenei’s stooges and confidantes one has managed to survive from the purges and was once sentenced to five years in prison but never served it as he had a lot of secret aboutmany of those who had tried him.

He is the cleric Moussavi Khoiniha who in a coordinated plot with the former Soviet Union embassy in Tehran staged the US embassy take over and brought about forty years of misery and pain to Iran and the Iranian people.

His crimes as the former chief prosecutor of Iran are not any less than those of Rayshahri, Falahian and Ebrahim Raeesi.

When Khomeini was in exile in Najaf, Moussavi Khoiniha ran a bookshop in Baghdad where the followers of the Tudeh Communist Party frequented and plotted their plan against the Shah’s regime.

He has once again resurfaced in Iran’s politics only to discredit his opponents, the likes of Imam Mussa Sadr and Hashemi Rafsanjani.

In the second part of the program we will look at the failed assassination attempt on the life of the public prosecutor in the province of Kohkiloye by members of a family who had been conned by the local Bank Melli branch.

Later we will also discuss the outcome of Mike Pompeo’s long trip to Middle Eastern countries and how they will affect the Iran question.

Once again another military plane has crashed in Iran with all but one of its crew perished in the tragic accident.


لینک وبسایت:

http://iranefardalive.com/Archive/47503

لینک یوتیوب:

https://youtu.be/tmGoNNDKoRk

لینک دانلود:

https://vimeo.com/311274515

فایل صوتی:

https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/ranz8arcb0dn

فایل صوتی کم حجم:

https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/5stgzz7zbjxt

گوگل درایو:

https://drive.google.com/file/d/1r5ta5n3TatVKr3z36d3FFgK0dBIqP2zW/view?usp=sharing

January 16, 2019 11:20 AM






advertise at nourizadeh . com