January 23, 2019

پنجره ای رو به خانه پدری جمعه ۲۸ دی

nor4-300x160.jpg

این برنامه از پنجره ای رو به خانه پدری را با شعری از دفتر اشعار دکتر علیرضا نوری زاده آغاز می نماییم . نسل جوانی که بعد از انقلاب به دنیا آمد و در دبستان و کودکستان به او می گفتند خدا یا خدایا تا انقلاب مهدی خمینی رو نگه دار ، از عمر ما بکاه و بر عمر این پیر پر از نفرت و مرگ بیفزا ، خمینی رفت و او مانده است و شما همچنان دوره میکنید همان شعار های بی ربط را و همان مرگ بر را سر میدهید.

ببینید وقتی رژیمی پایه و اساسش بر فریبکاری و دروغ است بنابراین در همه چیز دروغ میگوید . یک خبرنگار دارند اینها در آمریکا ، یک خانم امریکایی سیاهپوست که مسلمان شده و شیعه اثنی عشری شده و بحضور رهبری هم رسیده خانه و زندگی رارها کرده و برای اینها در پرس تی وی کار میکند ، آمریکاییها متوجه شدند این خانم کارهای دیگری هم میکند و همسرش مشغول کارهای دیگری است ، اورا برای بازجویی احضارش میکنند ،.
ناگهان برادر خانم سرطان میگیرد آنهم در مرحله خطرناک ، یادتان باشد نسرین زاغری و کودکش را، که در زندان بود ، حتی اگر ادعای اینها درست باشد و این شخص خبرنگار باشد اینها خبرنگارهای بسیاری را گرفتند و یک کارشناس لبنانی را در ایران زندانی کرده اند و جرم جاسوسی آمریکا بر او بسته اند و نمونه های متعدد جبران توینی را که کشت؟ حزب الشیطان، سمیر قصیب راکه کشت؟ افتخار منطقه ، و حالا ای داد و ای بیداد که آمریکای جنایتکار این خانم را گرفته است، حداقل آنها زندانهایشان حساب و کتاب دارد و درست است حالا یک گوانتاناما را و ابو قریب را بچسبید شما که ده ها زندان بدتر از اینها دارید ، حداقل در زندانهای انها محاکمه میشوند شما چطور که آدمکشهایتان را در فرودگاه گل به گردنشان میاندازید ، اکبر خوش کوش را که سر بریده و سینه فرخ زاد را شکافته است، پاساژ و اتومبیل بنز میدهید. این آقای معاون برون مرزی دروغ میگوید مثل .......

برعکس حرف ایشان مصرف گوشت خوک در آمریکا بسیار کم است و در زندانها هر نوع غذایی که بخواهید موجود است ممکن است گیاه خوار باشید یا اگر گوشت خوار هستید گوشت گوساله و یا گوسفند هست و گوشت خوک فقط برای صبحانه میخورند آنهم خیلی کم میخورند بعنوان ژامبون. اما ذبح اسلامی انجام نمیدهند چون ذبحشان بهتر است، و دوما ایشان در زندان زنان است و تمام زندانیان یک یونیفرم مخصوص تنشان میکنند این شما هستید که زن سعید امامی را ، ندیمه همسر رهبر را با آن شکل فجیع در زندان بازجویی کردید با این خانم چیکار کردند و هر وقت میآمده ایران میگفته ایندفعه انشاالله اگر برگشتم ، پس کار خلاف میکرده که نگران بوده .
اون یارو که یک کیلو هرویین برمیدارد میترسد دیگر !!!!

بنابراین از این خانم یک قدیسه میسازند و خوشبختانه تعدادی از اینها بیرون آمدند و گفتند که چه خبر است در پرس تی وی. در زندان آمریکا این خانم را لخت کردن و لباس نا مناسب داده اند.
شما اگر در خیابانهای آمریکا بروید اکثر خانمها با لباس محتشم و بدون آرایش غلیظ و بسیار موقر از برابر شما رد میشوند و از موهایشان هم هیچ اشعه ای ساطع نمیشود و باعث نگرانی بعضی ها نمیشود . بروید در خیابانهای تهران نگاه کنید مدل لباس و آرایش من بعضی عکسها را که میبینم سرم سوت میکشد و باور نمیکنم ایران باشد. چون در زمان شاه و در زمان کشف حجاب از این تصویر ها نمیدیدیم سرتاسر دانشگاه شاید یکی یک کم دامنش کوتاه تر بود ، همه نجیب و موقر لباس می پوشیدند.
امروز شما مملکت را به کجا رسانده اید.
همه اینها تربیت شدگان محضر مقام معظم رهبری هستند وقتی رهبر در سخنرانیش باید سه تا گاو و گوساله و نفهم و خائن و جنایت کار و وابسته به آمریکا و اسراییل را بکار ببرد ، معلوم است اتباعش هم از همین گروهند، ما خطیبمان مرحوم راشد بود و محال بود شبهای جمعه اون رو از دست بدهیم ونوحه خانمان هم ذبیحی بود اینها در طول این چهل سال یک راشد تربیت نکردند . آخوندشان موسوی خوئینی هاست، یک عمر آلودگی و فساد ، اسمش را ملا چپه گذاشته بودند میلیاردر است وارد کنند انحصاری موز است و برجسازی میکند حالا بلبل شده راجع به مرحوم چمران صحبت میکند اگر یک آدم باشرف بود چمران بود ، چرا دشمن اوست چون با نهضت آزادی دشمن است، در مجلس گفت به کوری چشم بنی صدر من رای به آیت میدهم این آقا یکی از سیاهکار ترین آخوندهای ایران است پای منبر خامنه ای نشسته چنان لبخندی میزند. همین آقا اینهمه به خامنه ای ناسزا میگفت !!! خودش و محتشمی پور مجله بیان را در آورده بودند این آدم امروز میآید و من برایم عجیب است خبرگزاری دولتی چطور با ایشان مینشیند اینهمه ساعت گفتگو میکند چرا سال اول راجع به هاشمی حرف نزد و الان راجع به هاشمی حرف میزند ؟ حداقل اینهمه مردانگی ندارد بگوید او من را اینجا نشاند برای اینکه نوکر روس است و از اول در بغداد هم بود.
مرده ها دوباره راه افتاده اند مصباح هم راه افتاده است ،الان اینها بوی الرحمن ولی فقیه را حس کرده اند و مصباح هم خواب ولایت میبیند خوئینی ها هم خواب ولایت میبیند رئیسی که فبها. فیلمی میدیم از علم الهدا که در برابر شاه سخنرانی میکرد که توجه شما را به آن فیلم جلب میکنیم. ببینید که چه بلبل زبانی میکند پدر خانم رئیسی قاتل،شما فکر میکنید اینها شخصیت دارند یک نکته ای برایتان بگویم ناصر مکارم شیرازی از نوکران و شاگردان آیت الله شریعتمداری بود روزی در محضر ایشان زمانی که خمینی آمده بود آقا از ایشان سئوال کردند چه خبر ؟ گفت آقا تمام لش و لوش ها و آخوندها در خیابان ریخته اند و خمینی خمینی میکنند حالا ببینید در دست بوسی و گور بوسی و هم خمینی و جانشینش چه ها گه نمیکند سهمیه ۷میلیاردی برایش گذاشته بودند حالا چهل میلیاردش کرده اند. بودجه تلوزیونش هم جداست . آقای ظریف رفت نجف تا آقای سیستانی راببیند آقای سیستانی گفت من نمیخوام ببینمشان. من با کسی که نماینده رژیم خون است نمیخواهم دست بدهم . هنوز کفاره دیدار با ولایتی را دارم میدهم و نپذیرفتش.آخر کار رفت آقای سعید حکیم را دید . واقعا اینها با خودشان چکار کردند و این انقلاب شد که این زائده ای که بنام آخوند شیعه وجود دارد پاک بشود و عده ای اشان هم که سالم هستند و مردان خدا هستند اینها در کنار هستند و قاطی نمیشوند شما فکر میکنید مصباح یزدی میتواند در فردای ایران سکولار به عنوان یک آخوند سر بلند کند........
با ما باشید و برنامه پنجره ای رو به خانه پدری را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید، منتظر شنیدن نظرات شما پیرامون این برنامه هستیم.


A Window to the Fatherland

Friday 18 January 2019

We begin tonight’s edition of A Window to the Fatherland with Dr. Alireza Nourizadeh reading one of
his poems from the book of his collected works.

Dr. Alireza Nourizadeh:

A court in the United States has nowcconfirmed the arrest of US-born Iranian Press TV news presenter Marzieh Hashemi.

Ms. Hashemi, 59, was arrested by the Federal Bureau of Investigation (FBI) on unspecified charges upon arrival at St. Louis Lambert International Airport in St. Louis, Missouri, on Sunday.

She has converted to Shia Islam and has also visited the residence of Ali Khamenei in one of he regular trips to Iran.

The Americans have noticed that apart from her journalistic works she has been involved in some other suspicious activities too.

Now the regime that has been holding several innocent and sick people in its prisons started to talk about “abuse of human rights” of her.

The regime that has murdered several of its opponents inside their prison cells is no “concerned” that the American prison officers have served pork meat to this reporter and she had been forced to wear the prison uniform!!

Once again the walking dead mullahs have like Mesbah Yazdi and Khoiniha have made a come back to the political stage of the regime.

And Zarif has gone to Najaf city to meet with the ayatollah Sistani but he has snubbed him and told him that he does not wish to see a representative of a blood stained regime!!

لینک وبسایت:

http://iranefardalive.com/Archive/47709

لینک یوتیوب:

https://youtu.be/VEEl_x3a7Vo

لینک دانلود:

https://vimeo.com/311913481

فایل صوتی:

https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/zee3gednkm0c

فایل صوتی کم حجم:

https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/lzurk2k2lco9

گوگل درایو:

https://drive.google.com/file/d/1NEW2NpFU8ZFdpaeWeSz2IceeOBS9x5wH/view?usp=sharing

January 23, 2019 10:59 AM






advertise at nourizadeh . com