January 23, 2019

پنجره ای رو به خانه پدری دوشنبه ۱ بهمن

nor4-300x160.jpg


این برنامه از پنجره ای رو به خانه پدری را با شعری از دفتر اشعار دکتر علیرضا نوری زاده آغاز می نماییم . امروز تولد فرهاد نازنین است فرهادی که با صدای ویژه و غریب خودش دنیای دیگری را برای ما باز کرد همچنین امروز سالروز در گذشت هایده هم هست وهمینطور سالروز در گذشت مهندس بازر گان و دکتر قریب نیز می باشد این مردان بزرگ که در جای جای فرهنگ و مملکت ما جای دارند.

پخش فیلم اعترافات اسماعیل بخشی و سپیده قلیان خیلی کار ناجوانمردانه ای بود آدمها را زیر شکنج میبرید و فیلم شان را پخش میکنید و میگویید شکنجه نکرده ایم، بعد برادر خانم قلیان را هم متهم میکنید که مامور ما را زده است. چقدر اینها آدمهای بدبختی هستند که این دختر و آن مرد را که از حقوق کارگریشان میخواهند دفاع کنند و ۷ ماه است به آنها حقوق نداده اند به زندان میبرند و آن خانم هم شاهد است که با او چه کرده اند و دوباره دستگیر میکنند و به زندان میبرند و شکنجه میکنند وزارت اطلات در پرتو معلمان اخلاقی مثل ری شهری و فلاحیان و مثل حیدر خان مصلحی و پورمحمدی و اژه ای که اخلاق مدار هستند چه کارها که نمیکند. واقعا دردناک بود.

دیروز۳۰ دیماه سالروز آتش سوزی ساختمان پلاسکو بود و نگذاشتند که حتی خانواده آتشنشانان وارد آنجا بشوند . هر روز در گوشه و کنار کشور ساختمانهای قدیمی در حال فروریختن و آتش سوزی هستند و هر روز این آتشنشانان از جان گذشته مشغول کار هستند و من حالتی که در این تصاویر دیدم و این عشقی که بین ماها وجود دارد این رژیم خیلی تلاش کرد این عشق را از بین ببرد و آدمها را به چشم هم چشمی و حسادت وادارد و به جاسوسی از یکدیگر بگمارد، ولی این عشق وجود دارد مردم در سراسر ایران به یاد قربانیان بودند و بیاد تمامی ماموران آتش نشانی و عزیزانی که جان باختند بودند. تمام اینجا پر از مهر بود ، باور کنید ما چنین ملتی بودیم ، اگر در کوچه ای اتفاقی میافتاد تمام کوچه عزادار بودند تمام دلخوشی من وقتی به اجبار خانه پدری ام را ترک کردم این بود که مادرم یک همسایه ای دارد که از خواهر به او نزدیکتر است. اینها بین ما وجود داشت و این رژیم لعنتی همه چیز را از بین برد ، ما چه مرگمون بود با چهار تا اصلاحات ساده میشد اون مملکت را درست کرد ، چه بگویم ؟!!!
چرا این واقعیت ها را ندیدیم و چرا راجع به آنها تامل نکردیم؟!!

در ادامه نگاهی به معمای سقوط هواپیمای ۷۰۷ نظامی جمهوری اسلامی در اطراف کرج خواهیم داشت و توضیحاتی تقدیم حضورتان خواهیم نمود، سقوط این هواپیما وهمینطور راز و رمزش ادامه پیدا کرد با انتشار اسامی کشته شدگان و کارمندان آن، فرمانده پایگاه یکم شکاری اونجا چیکار میکرده ؟ در این وسط یک بانوی پزشک که در هواپیما بوده تعجب همه را جلب کرده است خانم مریم زارع نژاد یک پزشک جوان آنجا چیکار میکرده ؟؟ در دانشکده علوم پزشکی کرمان درس خوانده !! برای گوشت اگر کسی را ببرند یک دکتر دامپزشک را باید ببرند او آنجا چیکار میکرده؟؟ در این گیرو دار بودیم که داستان یک دانش دیگری خانم زارعی نژاد داشته بیرون افتاد ، چه بوده؟ زارع نژاد کرمانی است اینها در منطقه ای زندگی میکنند که بسیاری از خانواده های یهودی هم در آنجا بوده اند و این خیلی هم اتفاق میافتد که این بچه ها با هم بزرگ میشوند و زبان عبری هم یاد میگرفتند. بهر حال به دوران کودکیش برمیگردد که او این زبان را یاد گرفت، یک وقتی هم به سرش زده بوده که به اسراییل برود چون از لحاظ پزشکی جلو است تخصصش را آنجا بگیرد، در یکی از این مناطقی که کار میکرد یک بیمارستانی بود که سپاه به آنجا رفت و آمد داشت حالا در چه شرایطی فهمیدند که ایشان عبری بلد هست ، اون رو قاپیدندند و پیشنهاد حقوق بالایی به او دادند و سپاه قدس ایشان را برد و چندین نوبت خانم زارعی نژاد به سوریه رفت و با سپاه قدس کار میکرد و در چه کاری فعالیت داشتند قرقیزستان چرا؟ اگر میگفتند قزاقستان کمتر و یا ازبکستان چون یک اقلیت بزرگ یهودی دارد ولی قرقیزستان چه هست داستان؟ هنوز مرموز است فقط یک دختر جوان پزشک که چه آرزوهایی داشته در این حادثه پر پر زد و رفت و مترجم زبان عبری میشود برای سپاه قدس حالا این سپاه قدس چه مرگش است خدا میداند.
در ادامه نگاهی به آمار امامزاده ها در استانهای مختلف کشور خواهیم افکند در مازندران ۱۲۷۶ امامزاده، خراسان رضوی۳۲۱، بلوچستان ۱۱، کرمان ۱۸۱،و
لرستان ۱۰۳ ایلام ۵۱ کردستان ۲۶ ، اردبیل ۱۳۱.......
ودر پی آن اشاره ای به نشست ورشو در لهستان خواهیم نمود،و توضیحاتی تقدیم حضورتان می نماییم. بدنبال آن تاملی در اتفاقات روز اول بهمن سال ۵۷ خواهیم کرد و شما را در جریان اتفاقات آنروز قرار میدهیم . در انتها به منطقه خواهیم رفت و شما را از آخرین رویدادهای مهم منطقه مطلع خواهیم ساخت. با ما باشید و برنامه پنجره ای رو به خانه پدری را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید، منتظر شنیدن نظرات شما پیرامون این برنامه هستیم.

A Window to the Fatherland

Monday 21 January 2019

We begin tonight’s edition of A Window to the Fatherland with Dr. Alireza Nourizadeh reading one of
his poems from the book of his collected works.

Dr. Alireza Nourizadeh:

Today is the anniversary of the birthday of legendary Iranian singer Farhad. He opened a new chapter in Iranian music with his voice and lyrics.

Today is also the anniversary of the passing of the singer Haydeh and Mehdi Bazargan, the nationalist-religious politician.

The regime has tortured the labour activist Ismail Bakhshi in prison and has now forced him to “admit” in confessions that he has not been tortured!!

Ms Gholian who has witnessed Bakhshi being tortured in prison has bravely spoken out and repeated that she has eye witnessed his trauma.

Today is also the anniversary of the fire at Plasco Building in which tens of firefighters and shopkeepers were perished.

This inception of this regime has been synonym with misery and pain for Iran and Iranians ever since.

Later in the program we will look at the plane crash of last week again as new evidence is emerging about the suspicious mission that it could have had.

A woman by the name of Zareinejad with Jewish background and fluent in speaking Hebrew has now been reported as being one of the victims of the air crash.

She has been at the service of the Quds brigade of the Revolutionary Guards which makes it even more a question as to what mission did the military crew of the plane could have had in the first place.


لینک وبسایت:

http://iranefardalive.com/Archive/47798

لینک یوتیوب:

https://youtu.be/A9bgJzI9qCY

لینک دانلود:

https://vimeo.com/312580100

فایل صوتی:

https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/waheqnk1hqlj

فایل صوتی کم حجم:

https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/7qqepwyg9b4j

گوگل درایو:

https://drive.google.com/file/d/15csALWeTF1oQJFZoQPrc3TT7cF9fFYAI/view?usp=sharing

January 23, 2019 11:22 AM






advertise at nourizadeh . com