February 06, 2019

پنجره ای رو به خانه پدری جمعه ۱۲ بهمن

nor4-300x160.jpg

این برنامه از پنجره ای رو به خانه پدری را با شعری از دفتر اشعار دکتر علیرضا نوری زاده آغاز می نماییم .
داشتم نگاه میکردم مصاحبه دکتر مرندی طبیب مقام معظم رهبری و یاد آن دکتر ها افتادم دکتر مظفری و دکتر شیخ حسن خانکه اینها همه از جبل آمل آمده بودند.آدمهای عجیبی بودند و بعد مقایسه اشان میکنم بااین آقای مرندی یا دکتر فاضل، شما باورتان میشود دکتر فاضل که دندانپزشک بود قبل از انقلابو بنده شاهد هنرنمایی هایان بودم وقتی خانم جمیله یا سوزی یاشار میرقصیدند در کنار سن چه عشوه ای ایشان میآمد آنوقت بعد از انقلاب تبدیل به چه موجود متدینی شد.در پزشکی در واقع پزشکان ما حرمتی برای این شغل قائل بودند اما من در این نظام پزشکی اینها را دیدم وچه رفتار انسانی با مریض هایشان داشتند.
امروز کاسبیشان شده و دکانی شده تجارتی مطلق بهر حال درود به روان این پزشکان باد.
یک فیلمی دیدم که خیلی جالب بود موقعی که خمینی هنوز در پاریس بود مصاحبه ای کرده که دیدگاهش نسبت به زن را بیان میکند و عجبا که ما نشنیدیم و ندیدیم او میگوید من میفهمم و میلیون ها زن و مرد ایرانی درک نمیکنند و نمیفهمند.من سید روح الله پر از عقده& من میفهمم.مرحوم شریعتمداری میدانست و می گفتند که چه در انتظارتان است اما بهشتی و مفتح و طالقانی نگفتند.
در هر حال خمینی اوریانا فالاچی را به حضور پذیرفت و داستانش با او شاهکار بود چون نوشابه دختر ایران بود با بزرگتر که حرف میزد با ادب حرف میزد، اوریانا فالاچی که ملاحظه نداشت، صادق قطب زاده و مرحوم یزدی هم نشستند نمیدانم بنی صدر بودند یا نه ولی مرحوم قطب زاده ترجمه را عهده دار بود.اینجا که خمینی سوار کار است اگر نوشابه حرف میزد آتشش میزدند . ولی خوشبختانه نوشابه نبود ، خلاصه ماهم یک گوشه ای نشسته بودیم، خانم اوریانا فالاچی گفت شما در پاریس صحبت از آزادی زنان کردید ولی امروز اینجا از این خبرها نیست ودیروز دوتن از خبرنگارهایی که بامن آمده بودند کتک زده بودند و حرفهای رکیک به آنها زده بودند ، شما چه اجباری دارید که میگویید خانمها باید به اجبار چادر سرشان بکنند نمیخواهند سرشان بکنند و گفت خانمهای ما خوشکل و مقبول هستند و مثل شما زشت نیستند شما بی ریخت هستید و کسی شما را نگاه نمیکند ولی خانمهای ما خوشکل هستند و این خانمها ناراحت هستند و دلشان نمیخواهد مرد هیز آنها را نگاه کند .
خود قطب زاده چقدر خجالت کشید و در ترجمه حرفها ، و اوریانا فالاچی هم گفت خوب پس من که زشت هستم کسی هم مرا نگاه نمیکند و چادرش را برداشت .، خمینی خیلی بی ادب بود و این ارث را به جا گذاشت.در مورد مصاحبه با وزیر وقت خارجه کویت هم همین بی ادبیها را انجام داد چرا چون کویتیها به او گفته بودند که تو نمیتوانی همینطور سرت را بیندازی پایین و بیایی داخل ، و او کینه آنها را بر دل داشت ،. از ابتدا همه چی دروغ و فریبکاری بود یکی از چیزهایی که مطرح میشد مسئله تکثر و تعدد فرزند بود آقای خمینی از روز اول شروع کرد که باید لشکر اسلام زیاد بشود و تا میتوانید بچه دار بشوید و میگفت ما باید در این مملکت بیست میلیون سرباز داشته باشیم از اول در مغزشان این چیزها میگذشت،.
خمینی نقشه داشت الارغم جنگ و همه ویرانی ها جمعیت کشور دوبرابر و نیم شد ، روزی که داشت میمرد دوبرابر شده بود و حالا زمان خاتمی ترسیدند و جلویش راگرفتند و مهندس بازرگان و دکتر بختیار این را هشدار دادند ،این اثرش ۵۰ سال دیگر ظاهر میشود زمانی که با قحطی آب روبرو شدید و خمینی نقشه دیگری داشت و باید لشکر اسلام زیاد میشد.امیدوارم خانواده ها درک کنند و برنامه ای که خمینی برای ایران داشت را درک کنند .در کشوری مثل ژاپن چقدر زیبا به این مسئله رسیدگی کرده اند.

هادی خرسندی عزیز این داستان علمدار خامنه ای را که نوشت خیلی قشنگ است خاطرات و یاداشت های وحید العظما را هم زیبا نوشته :امروز وارد که شدم آقا داشتند تو اطاق قدم میزدند و میگفتند مهدی بیا مهدی بیا ایران نشه ونزوئلا!!!! فهمیدم که شوخی میکنند ببینید این چیزهایی که احمدی نژاد در رابطه با ارتباطش با مهدی میگوید محمد رضا هم پنجاه، شصت سال پیش میگفت حالا این بچه لات کوچه پس کوچه های گرمسار بود و آن آقا شاهزاده تحصیل کرده سوئیس بود فکرم نمیکنم حضرت صائب به هیچکدام لطفی داشته باشند چون هیچکدامشان تا حالا نامه ای در چاه جمکران نینداخته اند.

در خبرهایی که توی هفته نگاه میکردم گزارشی بود که خود بنده در موقع چاپش دبیر سیاسی روزنامه اطلاعات بودم و گزارش که آمد اتفاقا برجسته اش کردم برای اینکه حاج مهدی عراقی که این را گفته بود و بعدا با پسرش ترور شد و اینها رفته بودند با حاج مهدیان در روزنامه کیهان نشسته بودند و حاج مهدیان روزنامه کیهان را بالا کشید داماد فلسفی بود و او به اطلاعات نظر دیگری داشت و اطلاعات را مسلمان میدانستند و فلسفی بهمراه دامادش حاج مهدیان آمد به روزنامه و گفتند روزنامه را به ما بفروشید و عناوین مسعودی و.... باشد ولی روزنامه در اختیار آقای خمینی بشد که مرحوم فرهاد خان هم گفتند نه خیر همچین چیزی نمیشود آقای حاج مهدی عراق به اتفاق چند نفر انواری و لاجوردی و حبیب مؤتلفه که همه در مجموعه آدمکش فداییان اسلام بودند مجموعه ای که از اخوان المسلمین مصر الهام گرفته بودند .
آقای عراقی آمدند و مصاحبه ای کردند همین راکه میگویم چاپ کردم من دیدم که این خیلی بکار میاید و مردم این راببینند ایشان گفت ما سه رای اعدام انقلابی را تنفیذ کردیم عبدالحسین هژیر ،سپهبد رزم آرا و حسنعلی منصور . واقعا رزم آرا یکی از افسران خوب نظامی ما بود و خیلی به او ظلم شد به هژیر هم ظلم کردیم . خوب که دقت بکنیم میبینیم ریشه این اسلامی که ما امروز گرفتارش هستیم آنا بود که این ریشه توک زد و از آنجا این آدمکشان و جنایتکاران بیرون آمدند.
آدمهایی مثل حاج جواد رفیق دوست و برادرش محسن که راننده خمینی از فرودگاه تا شهر بود . و به منزل حاج روغنی رفت و سپس به سمت بهشت زهرا رفت. وملت هم پشت سر ماشین آقای پسندیده میدویدند .همه اش فریبکاری و دغل بازی .و قول آب و برق مجانی و مسکن مجانی را میدادند.خمینی یک تیم دنبالش داشت و این تیم کسانی بودند که وقتی او میگفت این ملت شهید داده صف اول که از همین تیم بودند شروع به گریه میکردند و به صفهای بعدی منتقل میکردند.

این آقای دکتر مرندی مثل دکتر یزدی و دکتر ولایتی مجموعه هایی بودند که از امریکا تشریف آوردند به ایران و توی نخست وزیری چون عده زیادیشان با نهضت آزادی ارتباط داشتند. و واقعا بازرگان را دوست داشتند و منجمله آقای دکتر مرندی رئیس فرهنگستان علوم پزشکی و نماینده سابق مجلس شورای اسلامی دوره هشتم و نهم از تهران .در دور دوم میر حسین موسوی و هاشمی رفسنجانی وزیر بهداشت و آموزش پزشکی شد میگویند یکی از بهترین ها بوده است، و از دروغ بیزار بوده و به فرزنش هم گفته هیچگاه دروغ نگویید ،!!!
میگوید من در این چهل سال مثل خامنه ای ندیده ام ، !!!! خوب دروغ به این بزرگی؟؟ حقوق میگیرد و این حرفها را میزند
سرانجام به این خبر هم اشاره کنیم در مورد حاج عزت ضرغامی ، شما میدانید که من به او خیلی علاقه دارم!!!!؟؟؟
آدم حاج عزت باشد بعد اورا رئیس صدا و سیما بکنند و بعد معاون وزارت ارشاد در امور مطبوعات بکنندش. و حضرت آقا با روحانی در گیر شده در شورای انقلاب فرهنگی و روحانی از جلسه قهر میکند و بیرون میرود واین به گوش خامنه ای رسیده و روحانی هم گفته من دیگر در این جلسه نمی آیم و خامنه ای هم حاج عزت را توبیخ کردند و گوشش را پیچانده اند وگفتند چون حرمت رئیس جمهور را رعایت نکرده است.
در انتها نگاهی به رویدادهای مهم منطقه خواهیم داشت و توضیحاتی تقدیم حضورتان میکنیم.
با ما باشید و برنامه پنجره ای رو به خانه پدری را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید، منتظر شنیدن نظرات شما پیرامون این برنامه هستیم.

Ali Haji

Fri, Feb 1, 6:09 PM (5 days ago)

to me

پنجره ای رو به خانه پدری جمعه ۱۲ بهمن

این برنامه از پنجره ای رو به خانه پدری را با شعری از دفتر اشعار دکتر علیرضا نوری زاده آغاز می نماییم .

ابتدا اشاره ای به روزشمار انقلاب خواهیم داشت و از فریب و نیرنگ خمینی در ارتباط با آزادی زنان و ازدیاد جمعیت با شما سخن می گوییم. سپس نگاهی به مصاحبه دکتر مرندی خواهیم افکند و شما را از متن این مصاحبه آگاه خواهیم کرد. در ادامه از درگیری حسن روحانی و حاج عزت ضرغامی در جلسه شورای انقلاب فرهنگی شما را باخبر و توضیحاتی تقدیم حضورتان می نماییم . در انتها به منطقه خواهیم رفت و شما را در جریان آخرین اخبار و رویدادهای منطقه قرار خواهیم داد. با ما باشید و برنامه پنجره ای رو به خانه پدری را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید، منتظر شنیدن نظرات شما پیرامون این برنامه هستیم.

لینک وبسایت:

http://iranefardalive.com/Archive/48261

لینک یوتیوب:

https://youtu.be/OgyrxW1YQ6k

لینک دانلود:

https://vimeo.com/314786977

فایل صوتی:

https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/ehyjraa92b0k

فایل صوتی کم حجم:

https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/fbucio2iphm4

گوگل درایو:

https://drive.google.com/file/d/1ud4oT2TXb5uxKOCd8V2OthgOBe5-lxOy/view?usp=sharing

February 6, 2019 09:24 PM






advertise at nourizadeh . com