February 06, 2019

پنجره ای رو به خانه پدری دوشنبه ۱۵ بهمن

nor4-300x160.jpg

این برنامه از پنجره ای رو به خانه پدری را با شعری از دفتر اشعار دکتر علیرضا نوری زاده آغاز می نماییم .امروز چهار تا تولد داریم داریوش عزیز و علی نصیریان و شهاب حسینی و پروفسور هشترودی و زنده یاد فردین، این نشان میدهد که ما نسبت به شخصیت هایی که تقویم تاریخی ما را پر رنگ میکنند ارزش قائل هستیم و فقط مرگ و میرمان دو طفلان مسلم و امام زاده عین و غین نیستند بلکه انسانهایی هستند که به زندگی ما معنا دادند و به زندگی ما شادی و نور و عشق دادند. والا تولد امامزاده و غیره همه فریب و کلاه گذاشتن است . همه برای این است که یک آخوند به نون و نوایی برسد.
سپس اشاره ای به سفر پاپ به امارات متحده عربی خواهیم نمود.سفر پاپ به ابوظبی از چند جهت مورد توجه است اولا رابطه دنیای مسیحیت با کشور هایی که طبیعتا اسلام سنتی را که یکی با شدت بیشتر و یکی با شدت کمتر، مثلا در عربستان مسیحیان به سختی عبادت میکردند ولی در کویت و بحرین نسبتا خوب بود در عمارت بینابین بود در سلطان نشین عمارت هم همینطور بود در دولت قطر هم همینجور در هر حال قطری ها وهابی بودند و خیلی قرص و محکم ، ولی همه اش پای سعودی ها نوشته میشد دعوا هم مقداری سر اینست .،
فضایی که در منطقه ایجاد شده در واقع بعد از آمدن جمهوری ولایت فقیه حکایت به کلی فرق کرد مثلا این روزها سالروز فتوای خمینی بر علیه سلمان رشدی است، سال ۸۹ من همیشه فکر میکنم که مبدا را سال ۸۹ نباید گذاشت مبدا را باید سال ۷۹ گذاشت یعنی در واقع فوریه ۷۹ سال مصیبت منطقه و جهان است، حضور خمینی حضور نا مبارکی است که جهانی برایش دست زد و روشنفکران غربی هم گفتند گاندی دیگری آمده و ما هم همه غش و ضعف کردیم و عکسش را در ماه میدیدیم ویکطرف آدم بختیار را نگاه میکرد آدم باکلاس آدم حسابی ،.....مینالیدیم از آزادی و فساد آزادی که نداریم فساد هم صد میلیون برابرشده است ، دکتر بختیار کجایی بیایی ببینی.
در ادامه شما را از سخنان علی مطهری در باب حجاب اجباری وهمچنین اظهارات علی لاریجانی در ارتباط با فروش نفت شما را مطلع و با شما به سخن خواهیم نشست.
آقای مطهری چنین نیست ، چهل سال حجاب اجباری را آوردید هیچ غلطی نتوانستید بکنید امروز حجاب در ایران هزار بار بدتر از خارج است شما آن مراسم و آن تتو ها و آن لباسها را کجا اینجا میبینید در هیچ خیابان لندن چنین چیزهایی نمیبینید شب اگر دیسکوتک بروید شاید آنجا پیدا کنید ولی در هیچ دانشگاهی محال است چنین تصاویری ببینید نه پسر و نه دختر هیچکدام، این شما هستید که با حجاب اجباری مردم را بیزار کرده اید بعد هم حجاب اختیاری به برهنگی منجر نمیشود به اعتدال منجر میشود. خود جامعه حدش را میگذارد لازم نیست شما بگذارید، سنت ها و آداب حدش را میگذارد پدر و مادر و محیط خانوادگی است که مشخص میکند، نه این اسلام شما راه حلی برای زندگی نیست اسلام یک چیز معنوی است.
اسلام نمیتواند به تو بگوید چه جوری لباس بپوش نمیتواند بگوید،!!حق ندارد بگوید ، تو انسان آزادی هستی که پوششت را خودت انتخاب میکنی، نه اسلام نه حکومت، و آن باور توست که انتخاب میکند نه حکومت نه پاسدار نه آقای غیب پرور بگوید تو چه بپوش ، لزومی ندارد. این آقای مطهری خیلی به نعل و میخ میزند بلاخره فرزند کیست فرزند آن آقایی است که از یک طرف در زن روز مقاله مینوشت و از طرف دیگر دشمنیش با فرهنگ وسنت ایرانی زبانزد عام و خاص بود ، و مسخره میکند چهار شنبه سوری را بدون اینکه بداند آن چیست.
خوب داماد خانواده هم علی آقا خجالت که نمیکشد و فقط از او بر میاید چنین وقاحتی ، فقط آمار رشد اقتصادی ۱۴ در صدی ما نشان میداد که ما در کجا هستیم شما منهای سه و چهار هستید و ارزش پول ملی را با حالا نگاه کنید خجالت بکشید آنوقت دکترا هم دارند ایشان به این راحتی دروغ میگوید تاریخ شما را لعنت خواهد کرد. بنظر من اینها حریم امنیت نخواهند داشت چون آنقدر آلوده هستند که جای هیچ شکی وجود ندارد، مثلا توی اینها این علی لاریجانی میخواهد رئیس جمهور بشود معتدل تر است و دارد تمرین میکند ولی بعد دیدم نه این هم مثل اونهای دیگر است و فرقی باهم ندارند اینها یک شبه بلیطشان برنده شده است.
آخوند ها همه دست بگیر دارند و دست بده ندارند خود آقای دکتر عارف آخوند نیست ولی بزرگ شده همین محفل است بزرگ شده مکتب ولایت و میگوید انقلاب یکدفعه ای پیروز شد !!! چهل سال گذشت اگر روش درست بود و خمینی کار را به مهندس بازرگان واگذار کرده بود و رفته بود قم نشسته بود، بازرگان هم روی روال ملی گرایی انتخابات آزاد برگزار میکرد و مجلس موسسان درست میکرد و این فتنه ننگ ولایت فقیه را نمیگذاشت وارد قانون اساسی بشود در آن صورت مسیر به گونه ای دیگر رفته بود و میلیونها متخصص از کار برکنار یا از کشور خارج نشده بودند، دکتر عارف که خودش هزینه زیادی داده تا حالا، این شهامت را ندارد که بیاید بگوید این بخاطر وجود سید روح الله خمینی کینه جوی پر از عقده، نیروهای ملی را کنار زدیم آنهایی که عشق به ایران داشتند و آزادی خواهان را کنار زدیم، سکولارها را کنار زدیم و یک مشت آدم متظاهر مثل خود آقای عارف کار را در دست داشتند. آدم متاسف میشود کشورش در قرن بیست و یکم در چنگ کسانیست که اصلاح طلبشان صد درجه بدتر از اصولگرا یشان است ، حاج حبیب موتلفه، آدم تکلیفش باهاش روشن است ولی آدم وقتی کمال خرازی را در این سن و سال میبیند ویا ولایتی و یا دکتر عارف را میبیند برایش معما هست، ولایتی نماد نفاق است.

در بخش دوم برنامه نگاهی به لبنان و تشکیل کابینه لبنان پس از ۸ ماه خواهیم افکند و توضیحاتی تقدیم حضورتان می نماییم در انتها به تفصیل نگاهی به قرارداد کرسنت و نقش زنگنه و احمدی نژاد در آن خواهیم داشت. با ما باشید و برنامه پنجره ای رو به خانه پدری را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید، منتظر شنیدن نظرات شما پیرامون این برنامه هستیم.


پنجره ای رو به خانه پدری دوشنبه ۱۵ بهمن

این برنامه از پنجره ای رو به خانه پدری را با شعری از دفتر اشعار دکتر علیرضا نوری زاده آغاز می نماییم .ابتدا اشاره ای به سفر پاپ به امارات متحده عربی خواهیم نمود. سپس شما را از سخنان علی مطهری در باب حجاب اجباری و همچنین اظهارات علی لاریجانی در ارتباط با فروش نفت شما را مطلع و با شما به سخن خواهیم نشست.در بخش دوم برنامه نگاهی به لبنان و تشکیل کابینه لبنان پس از ۸ ماه خواهیم افکند و توضیحاتی تقدیم حضورتان می نماییم در انتها به تفصیل نگاهی به قرارداد کرسنت و نقش زنگنه و احمدی نژاد در آن خواهیم داشت. با ما باشید و برنامه پنجره ای رو به خانه پدری را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید، منتظر شنیدن نظرات شما پیرامون این برنامه هستیم.


لینک وبسایت:

http://iranefardalive.com/Archive/48351

لینک یوتیوب:

https://youtu.be/-LVt9lGIOjE

لینک دانلود:

https://vimeo.com/315272504

فایل صوتی:

https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/pymbb0sc1ffk

فایل صوتی کم حجم:

https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/varotbriq3gd

گوگل درایو:

https://drive.google.com/file/d/1J07xRDh9mxgWE8694xbGSEaPdvLjsqma/view?usp=sharing

February 6, 2019 09:43 PM






advertise at nourizadeh . com