February 18, 2019

پنجره ای رو به خانه پدری دوشنبه ۲۲ بهمن

nor4-300x160.jpg

این برنامه از پنجره ای رو به خانه پدری را با شعری از دفتر اشعار دکتر علیرضا نوری زاده آغاز می نماییم . ابتدا اشاره ای به روز شمار انقلاب و وقایع روز ۲۲ بهمن ۵۷ خواهیم داشت.

از صبح دکتر بختیار مرتب به خانم کلانتری میگفت تیمسار قره باغی را پیدا کنید به خانم کلانتری زنگ زدم گفتم چه خبر ؟ گفت آقای قره باغی را ما پیدا نمیکنیم . گفتم ایشان در ستاد ارتش است و الان من از خبرنگارمان میپرسم ، به همکارم فیروز عزیز زنگ زدم و گفتم ببین میتوانی قره باغی را پیدا کنی ؟ گفت همه افسرها ستاد هستند و ایشان هم ستاد هستند. پاشدیم آمدیم نخست وزیری با خبرنگار عکاس روزنامه ، همه جا بهم ریخته بود یک حالت عجیب غریبی داشت حالت یک بنایی که دارد فرو میریزد را داشت دکتر بختیار هم عصبانی بود و میگفت این افسران کجا هستند فردوست کجاست ؟ دکتر بختیار اعتقاد داشت که هویزر آمده تا جلو حمایت ارتش از دکتر بختیار را بگیرد و مانع از آن بشود که ارتش از حکومت قانونی حمایت بکند. حساب بکنید حالا که شاه به شما نخست وزیری را داده است یاران شما بجای اینکه به شما کمک کنند که کشور را اداره کنید و مانع از این بشوید که خمینی و ارتجاع سیاه بر کشور مسلط بشود یکی یک خنجر از پشت به کمر او بنشانید و او را تنها بگذارید، فقط یک صدیقی بود که آزادانه و دلاورانه ایستاد آن مرد بزرگ یادمان نرود باید تاریخ اینها را بداند.

ساعت ۱۱ صبح خبر دادند که یک اعلامیه از طرف ستاد ارتش در رادیو خوانده شده است و ارتش اعلام بیطرفی نموده است و گفته ما رودر روی مردم نمی ایستیم و به پادگانها بر میگردیم. افسران این نامردی را در حق دکتر بختیار انجام دادند فضای بدی بود هرج و مرج کشور را گرفته بود در ساعت یک مرحوم حاج مرزبان آمد و گفت دکتر باید بروید مردم دارند نزدیک میشوند و او نخست وزیری را ترک کرد و رفت.

شبکه المیادین فیلمی به مناسبت سالروز انقلاب پخش کرده که آزادی زنان را در ایران را نشان میدهد جالب است شما هم ببینید که چقدر این رژیم خدعه میکند و نیرنگ باز است.

همچنین توجه شما را به پیام شهبانو فرح بمناسبت سالروز ۲۲ بهمن جلب خواهیم نمود ، صدایی غمگین و خسته صدایی که بار دیگر به ما امید میدهد.

امروز سالروز تلخ دردناک و دردآلودی بود که ناآگاهی و عدم هوش و حواس ملتمان تاخیر و تردید های هیئت حاکمه و توطئه های غرب و شرق به آن دامن زد و سرخ و سیاه به هم پیوستند و بنیاد کشور و امنیت را بر انداختند و چه مصیبتی دنیا کشید بعد از روی کار آمدن حکومت جمهوری فقیه، همراه با شما خوبان به دیدن چند کلیپ کوتاه از سالروز ۲۲ بهمن امسال خواهیم نشست .امروز ۸۰ میلیون جمعیت داریم و از دوماه پیش برنامه ریزی کردند و اتوبوس آوردند و ساندیس و ساندویچ و پول تو جیبی و پاداش های کلان و این جمعیتی بود که در خیابانها به چشم میخورد من نمیدانم به چه زبانی باید به اینها گفت آقایان نوبت و زمان رفتن است و زمان عبور از بی آبرویی به سایه است ادامه بدهید با وضع فجیعی رانده خواهید شد به صدام و قذافی نگاه کنید پایانشان چه بود فکر میکنید بشار اسد تمام شد رفت پی کارش نه؟؟ بشار تازه اول کارش است نوبت او هم فرا خواهد رسید فکر نکنید حزب الله سوریه قادر است این رژیم را حفظ کند واقعا اگر من جای رهبر و روحانی بودم این کلیپ ها را پخش نمیکردم.

در ادامه تاملی به سخنان روحانی خواهیم داشت و با شما سخن میگوییم این چه آمار غلطی است که به شما داده اند بجه های ایران که در اربیل و سلیمانیه شاگرد قهوه چی شدند این امید بچه هاست این امید را دخترانی به شما داده اند که در حاشیه خلیج فارس تن فروشی میکنند امید هایی است که شما دارید میبینید اگر جای دیگر ۱۰ در صد هست در ایران بیست درصد هست ؟؟ آدم باید چشمش را روی حقایق بسته باشد خیلی تلخ و دردناک است و نگاهش به دنیا یک نگاه یک سویه باشد و همچنان فریاد مرگ بر آمریکا سر بدهد.

ما نیروی دریایی مان ارتش را میگویم نیروی زمینی که نیروی اصلی و حمله کننده به دشمن بود نیروی دریایی یک نیروی ویژه بود و با داشتن سواحل طولانی در خلیج فارس و دریای عمان و همچنین دریای خزر نیروی دریایی ارتش بسیار مهم بود چه آنزمان که رضا شاه آمد نیروی دریایی نوین را درست کرد و در زمان جنگ جهانی دوم از بین رفت و چه در زمان شاه که نیروی دریایی ما به اوج اقتدار رسید و حامی خلیج فارس و تنگه هرمز شد نیروی قدرتکند بچه ها همه در ایتالیا و سوئیس و آمریکا دوره دیده بودند تفنگداران دریایی ما تک بودند مثلا ۷ سال در ایتالیا دوره میدیدند برای ناوشکن های بزرگ و ایران قدرت اول را در خلیج فارس داشت و در جنگ ایران و عراق در یک هفته اول نیروی دریایی عراق را منهدم کرد ، بعد نیروی دریایی سپاه را تشکیل دادند تا با قایق های موشک دار برای نیروهای آمریکایی مانور بدهند .................
با ما باشید و برنامه پنجره ای رو به خانه پدری را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید، منتظر شنیدن نظرات شما پیرامون این برنامه هستیم.

A Window to the Fatherland – Monday 11 February 2019

We begin tonight’s edition of A Window to the Fatherland with Dr. Alireza Nourizadeh reading one of his poems from the book of his collected works.

Dr. Alireza Nourizadeh:

On this day forty years ago the late Dr Bakhtiar was trying to reach general Gharebaghi, the Chief of Staff of Iran’s army who was having a meeting with his top brass.

Bakhtiar was anxious to know what the generals were discussing and believed the mission of American general Huyser in his trip to Iran was to neutralize the army. And as it happened, the army withdrew its support for the Bakhtiar government and the dark rule of Khomeini regime in Iran began.

The only person who supported Bakhtiar in those days was Dr. Sadighi whose name will remain in our history as a hero.

The regime’s Al Mayadin satellite TV has shown a film about the “freedom of Iranian women” and watching it can reveal the extent of its hypocrisy.

Today Empress Farah has issued a statement on the anniversary of the revolution which although very sad, it also gives hope to the Iranian for a better future.

Meanwhile inside Iran the regime has bussed in thousands of people into city squares to show their supposed support for it.

The Iranian people must remain vigilant about the many plots that are being drawn by both Western and Eastern powers for their country.

It was the collaboration of the reactionary religious forces and the communists who brought the currentmisery onto Iran and when we listen to the speeches of the regime’s leaders it becomes clear how far they are from the reality of the Iranian situation.

They need to be reminded about the fate of Saddam and Gadhafi so they do not think that the Iranian peoplewill remain idle and let them ruin their country at their whim.


لینک وبسایت:

http://iranefardalive.com/Archive/48623

لینک یوتیوب:

https://youtu.be/Zz6Jc0U_Jwc

لینک دانلود:

https://vimeo.com/316610107

فایل صوتی:

https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/dwiing929cnl

فایل صوتی کم حجم:

https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/l5iwcd55uwjl

گوگل درایو:

https://drive.google.com/file/d/12C0Drya2l7OHDMJR5AuYaj3_1kR-eS3l/view?usp=sharing

February 18, 2019 11:47 AM






advertise at nourizadeh . com