February 25, 2019

nor4-300x160.jpg


پنجره ای رو به خانه پدری دوشنبه ۲۹ بهمن
این برنامه از پنجره ای رو به خانه پدری را با شعری از دفتر اشعار دکتر علیرضا نوری زاده آغاز می نماییم .ابتدا شما را از سالروزتولد شهرام ناظری و صادق هدایت و غزاله علیزاده و همچنین سالروز در گذشت نادر نادر پور آگاه خواهیم نمود. و اوضاع کشورمان که فعلا گوشت مسئله عمده کشور است و تحفه آرادان هم در سایتش راجع به سوء استفاده ها مینویسد و اعتبار مملکت ما به جایی رسیده که یکطرف سگ را پوست میکنند و سوسیس میکنند و الاغ را نشان میدهند که چه جور گوشتش را در میآورند.
در ادامه اشاره ای به کنفرانس مونیخ و مصاحبه محمد جواد ظریف خواهیم داشت، ایشان در کنفرانس مونیخ سخنانی گفتند و همچنین با خبر نگار بی بی سی که مصاحبه میکرد آدم فکر میکند که او وزیر امور خارجه سوئیس است عجب متمدنانه حرف میزند، کشورش اصلا به تروریست کمک نمیکند، این وحشی هایی که در عراق و لبنان و سوریه و یمن آدم میخورند اصلا با رژیم ولایت فقیه کاری ندارند ، اگر جیش العدل میاید و سی تا از بچه های سپاه یا نیروی انتظامی را بقتل میرساند دقیقا بجای آن آدم هایی است که رژیم محاکمه نکرده دارشان زد، تفاوت این رژیم را با ترکیه نگاه کنید اینها ریگی را یکهفته بعد اعدام کردند نتیجه چه شد جیش العدل آمد ، و گروهای متعدد سلفی آنجا آمدند.
به دیدن کلیپ سخنان او با خبرنگار بی بی سی مینشینیم.
در جریان خاشقچی پدر سعودی ها را در آوردند اروپا آمریکا دنبالش کردند، و شما ده ها تن کشتید مثل خاشقچی، شما گلوی دکتر بختیار ۸۳ ساله را بریدید ، سینه سروش کتیبه را دریدید و دکتر عبدالرحمن قاسملو را سوراخ سوراخ کردید سینه اش را، کاک عبدالله قادری رو دکتر شرفکندی را،دهکردی و فریدون فرخ زاد را ، چقدر شما وقیحید وقاحت شما حد ندارد آقای ظریف، دارد میگوید چرا شما محیط بانان راکشتید میگوید راجع به خاشقچی ،اگر قصه خاشقچی قرار است گفته بشود مال شما که از روز اول از مرحوم طباطبا یی را که کشتید باید گفته بشود تا امروز،چند صد نفر را شما کشتید، چند صد آمریکایی را در عراق کشتید و چند صد یمنی بی گناه را کشتید، چند صد سوری بیگناه را کشتید، چه بزررگانی را در لبنان کشتید، شرم کنید . و شما به زیاد نخاله میگوید در مسکو مبادا با فتح آشتی کنید این رژیم میاید در مونیخ مینشیند و اینهمه خزعبلات میگوید. داستان کشتار های شما را که کسی تعقیب نکرد ولی جریان خاشقچی را ۴ ماه است ول نکرده اند اینها را ، بخاطر این که من فکر نمیکردم ظریف اینقدر وقیح باشد صد رحمت به ولایتی !!!

هفته پیش روزهای غمگینانه ای داشتیم و فرنگیس ادیبی بانوی مو نقره ای هم به هفت هزار سالگان پیوست او مدیر رادیو فرانسه بود ، و به سرطان مبتلا شده بود . روانش شاد باد.
راجع به آقای ظریف که میگفتم دیدم همچین اشتراک نظر داریم با آقای پمپئو ایشان میگوید آقای ظریف را که میبیند گاهی اوقات ، معتدل میشود مثلا اهل اعتدال است بعد تند رو میشود و بعد میرسد به قاسم سلیمانی حالا هم میخواهد بیاید با وزیران امور خارجه بعضی کشورها گفتگو کند ولی متهم کردن آمریکا و اسراییل به آدم کشی میانه روی نیست. و به وزرای خارجه اروپا میگوید به او تذکر بدهید داستان بلوچستان هیچ ربطی با ما ندارد و اگر گزینشی هم باشد خود رژیم آنروز را انتخاب کرده است این رژیمی که با طالبان میرود و با حسن نصر الشیطان میرود . بهر روی در مونیخ یقه ظریف را گرفتند . و او خودش را نشان داد و خوب خودش را عریان کرد. پمپئو گفت بعضی وقتها ظریف ادای فردی میانه رو را در میآورد ولی میانه روی این نیست که شما همیشه اسراییل و آمریکا را به آدم کشی متهم کنید این نشانه آن است که آقایان روحانی و ظریف میانه رو نیستند.

اما آقای خامنه ای هم سانسور میکند خامنه ای سخنانی در مورد کنفرانس ورشو گفت ، و آن را نشست شکست خورده خواند و همنشینی کشورهای به ظاهر مسلمان با اسراییل را باعث آبروریزی آنها خواند.

آبرو جلو کی؟ جلو مردم گرسنه فلسطین که میخواهند هرچه زودتر این مشکلات بر طرف شود، برای ابوماذن که یک تنه ایستاده و زیر بار زور آمریکا هم نمیرود ؟؟؟ آقای خامنه ای حالا میاید شعار میدهد و میگوید دولتمردان ضعیف العقل آمریکا ، رهبر جمهوری اسلامی به رهبران دیگر کشور ها میگوید ضعیف العقل ، حالا یکی بیاید این حرف را به ایشان بزند.
واویلا به مقدسات توهین شد و زمین ترک برداشت و آسمان شکافت،!!! میگوید با دعوت از دولتهای ضعیف و مرعوب قصد تصمیم گیری بر علیه ایران را دارند این به هیچ جا نرسید و به جنجال کشید و این جنجالها نباید دل مسئولین را خالی کند و نکته جلب دیگری هم گفت یک عده ترسیده اند و یک عده روی برنامه موشکی ما حساسیت دارند و کار و امنیت از این طرق و ورزش انجام میگیرد . که اشاره به انتقاد بازیکنان تیم فوتبال که واکنش انتقادی به حرفهای ظریف داشتند. ظریف گفته بود به دفاع از مردم فلسطین افتخار میکند. دفاع از مردم فلسطین نیست!! دفاع از حماس و جهاد اسلامی است و گروه صابرین شیعه بر ضد دولت مشروع و قانونی پرزیدنت ابوماذن است این روش جمهوری اسلامی طی چهل سال گذشته بوده است.
در حاشیه کنفرانس مونیخ دولت عظمای قطر دست در دست جمهوری اسلامی به حمایت از او پرداخت و خرج سفر تیم ملی به امارات را داد و بابت شکست تیم ملی به ژاپن پول هنگفتی در اختیار مسئولان تیم گذاشت بطوری که مربی تیم عصابی بود چون میدانست این باخت رشوه مند است و بعدا که قطری ها گفتند که قبلش تیم ملی را به هتل ۵ ستاره برده اند.
و الان که قرار است مسابقات جام جهانی را بعضا در ایران در بوشهر و آبادان برگزار کنند و احتمالا آنجا استادیوم هم بسازند، ایران شده است تابع دولت قطر عظما وای آستقلال ، آزادی!!!
بلاروس چین تا مقداری کره شمالی و دولت قطر فعلا حکمرانان ایران هستند.
در پی آن نگاهی به کنفرانس سه جانبه سوچی و دیدارهای روحانی، اردوغان و پوتین خواهیم افکند و با شما سخن می گوییم. در انتها از خبر در خواست مجلس شورای اسلامی از حسن روحانی برای حضور در مجلس شما را باخبر خواهیم نمود. و در انتها شما را در جریان خبرها و رویداد های مهم در منطقه قرار خواهیم داد.
با ما باشید و برنامه پنجره ای رو به خانه پدری را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید، منتظر شنیدن نظرات شما پیرامون این برنامه هستیم.

A Window to the Fatherland – Monday 18 February 2019

We begin tonight’s edition of A Window to the Fatherland with Dr. Alireza Nourizadeh reading one of his poems from the book of his collected works.

Dr. Alireza Nourizadeh:

Today is the birthdays of legendary singer Shahram Nazeri and the writers Sadegh Hedayat and Ghazaleh Alizadeh.

Today is also the anniversary of the death of famous poet Nader Naderpour.

Now the main problem of our country has become the shortage of meat. On Ahmadinejad’s website we read that in some parts of the country dogs and donkeys meat are sold to the public by criminals who are taking advantage of the scarcity of lamb and chicken in the country.

Javad Zarif has been talking at the Munich Security Conference and has uttered a pack of lies to his audience.

When you listen to him you may think he is the foreign minister of a civilized government like in Switzerland, not that the regime that he represents is a terrorist one and supports radical murderers in Iraq, Lebanon, Yemen and Syria.

He talks about the Sunni terrorist killing our children in Zahedan but forgets that his regime has killed many hundreds more by executing them. The regime killed Rigi but hundreds have now followed him and are causing the troubles in our borders with Pakistan.

The Iranian regime has been talking about the Khashoogi issue for months now but wants us to forget how it has gunned down the Kurdish leaders and cut the throats of Dr Bakhtiar and Farokhzad.

It wants the international community to forget how the bombs that it has supplied to its proxies in Iraq and Yemen have killedhundreds of US soldiers, but still keeps talking about the Khashoogi to condemn the Saudis.

Zarif is a liar and hypocrite and Mike Pompeo has correctly called him as such in his tweets.


لینک وبسایت:

http://iranefardalive.com/Archive/48915

لینک یوتیوب:

https://youtu.be/dkYllHYkCaU

لینک دانلود:

https://vimeo.com/318023708

فایل صوتی:

https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/xx3f3fz0mb0r

فایل صوتی کم حجم:

https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/lja8cyynwb1e

گوگل درایو:

https://drive.google.com/file/d/1n7CoVFbmiTXxwE09_ePEB4hk5YbNuAfM/view?usp=sharing


February 25, 2019 08:27 PM






advertise at nourizadeh . com