March 02, 2019

پنجره ای رو به خانه پدری سه شنبه ۳۰ بهمن

nor4-300x160.jpg

این برنامه از پنجره ای رو به خانه پدری را با شعری از دفتر اشعار دکتر علیرضا نوری زاده آغاز می نماییم . مغولان آمدند و شکستند و کشتند و رفتند، فرمان رفتن اینها را هم ملت ایران صادر کرده است وقتی در آمریکا بودم و آن کنفرانس ائتلاف اپوزیسیون برگزار شد، ضمن دیدارهایی که با آمریکاییها داشتیم که همان وقت هم اعلام شد گفتیم شما حق ندارید سفارتی که متعلق به ملت ایران است را توقیف کنید جمهوری اسلامی بر خلاف تمام عهد و پیمانهای بین المللی سفارت شما را اشغال کرده و تغییر شکل داده است و تبدیلش کرده به مرکز تربیت تروریسم و در اختیار سپاه قدس گذاشته است ، تروریست ها را از نقاط مختلف میاورد و آموزش میدهد . اما شما یک حکومت دموکرات هستید شما خودتان را متمدن میدانید شما حق ندارید سفارت ما را بگیرید این سفارت با خون دل از زمانی که حاجی واشنگتن رفته و ماه عید قربان گوسفند کشته و چه آبروریزی کرده است باری این سفارت متعلق به ملت ایران است.
امروز آقای برایان هوک مسئول پرونده ویژه ایران در وزارت خارجه رفت جلو سفارت ایران، آنوقت ما گفتیم این سفارت را در اختیار اپوزیسیون بگذارید چه اشکالی دارد شاهزاده رضا پهلوی ، و یا جمهوری خواهان ملی بیاید ائتلاف بیاید گروهای مختلف اینجا حضور داشته باشند در کنار هم همان کاری که در ونزوئلا کردید رئیس پارلمان بعنوان رئیس دولت نشسته ،این هم میشد ایران یا دولت در تبعید ، بهر حال گفتیم و صحبتهایی شد تا اینکه امروز آقای برایان هوک رفت جلو سفارت و حرفهایی زد که توجه شما را به آن جلب میکنیم.
شما باید کلید سفارت را به نماینده واقعی مردم ایران بدهید او اشاره کرد که حتی وسائل این ساختمان متعلق به مردم ایران است فرشها و آثار هنری در دمای کنترل شده حفاظت میشوند امیدواریم روزی با برقراری روابط دیپلماتیک بین دو کشور کلید این ساختمان در اختیار نماینده مردم ایران قرار بگیرد. او گفت حکومت ایران باید دست از صدور انقلاب بردارد و هرچه بیشتر مانند کشوری عادی در دنیای امروز زندگی کند .
آقای برایان هوک شما میدانید که رژیم جمهوری جهل و جور و فساد نمیتواند مثل یک حکومت عادی باشد ، حکومت ها در جهان چه حکومتهای دیکتاتوری و فاسد چه دمکراتیک و آزادی خواه هرکدام به نوعی ، حداقل همان حکومت دیکتاتوری فاسد هم در این اندیشه است که کشورش را پیشرفته بکند آقای پینوشه ، الارغم جنایاتی که در کشورش کرد اما بدهی های شیلی را به صفر رساند.و چقدر شیلی از نظر صنعتی پیشرفت کرد. به رومانی نگاه کنید چائوشسکو ۷ میلیارد آخرین بدهی کشورش را هم داد و بعد سرنگون شد و میگفتند اگر نداده بود سرنگون نمیشد، جمهوری ولایت فقیه از روزی که آمده چیکار کرده ساده بنشینیم دو دوتا چهارتا بدون تهمت زدن و بدون این حرفها بنشینیم نگاه کنیم از روزی که آمده چیکار کرده است برای شیخ محمد یزدی حتماً چهار صد سال جلو رفته است او را من در قبل از انقلاب بیاد میآورم برای او چهارصد هزار درصد جلو رفته است،اما آیا ببینید ایران همان ایرانی که چشم اندازش جلو ما بوده، کجا بوده و حالا کجا هستیم ؟؟ تحولات در تمام شهر های ایران چشمگیر بود. همه اینها را گذاشتیم سید روح الله مصطفوی بیاید بهمراه یک مشت آخوند دزد بالا بکشد،
در این جنگ و جدالی که بین خودشان در گرفت خیلی ها نفله شدند مثلا مطهری هنوز روشن نیست چه کسی مطهری را کشت ، بعد از آن دعوای شدیدی که دو نفر مطهری و بهشتی با خمینی داشتند ، مطهری به شدت با رفتار خمینی مخالفت کرده بود و بهشتی هم همینطور و گفته بود ما چه ساده بودیم که مملکت را بدست شما سپردیم شما جنبه نداشتیدخوب اینها کشته شدند ، حزب جمهوری ۱۲۰ نفر کشته شدند ۷۲ نفر اعلام کردند که به کربلا بخورد آقای رفسنجانی نرفت . بعد داستان نخست وزیری بیچاره رجایی آدم صادق ساده دل یک دبیر بود زندگیش را میکرد ناظم یک مدرسه بود او حتی توان اداره یک مدرسه را هم نداشت ولی بعدا نخست وزیر و رئیس جمهور مملکت شد، باهنر با این برادرش خیلی فرق داشت اینها کشته شدند توسط کی توسط فردی بنام کلاهی ، کلاهی عامل انفجار حزب جمهوری اسلامی بود و داستانها دارد و بعد ایشان با یک هویت متفاوت در هلند زندگی میکرد اما مرتضی صادقی یکی از فعالین سیاسی با رادیو فردا صحبت کرده و گفته که کشف ارتباط عاملین ترور محمد رضا کلاهی با جمهوری اسلامی تمایل سیستم امنیتی هلند نیست . اینجا هم همینجور بود. سر داستان پسر مرحوم فاضلی هم همینطور بود بسیار تلخ بود و در کشورهای دیگر هم همینطور به غیر از آلمان که بخاطر آن دادستان بزرگ دادگاه میکنوس پیگیر قضیه شدند تا آخر ولی باز در مرحله صدور احکام کار به چهار تا لبنانی متوقف شد،ویا در جریان قتل دکتر بختیار و سروش کتیبه و دکتر برومند همینطور دانه دانه اگر بیاد بیاورید چه کسانی را اینها کشتند چه آدمهای نازنینی را ، ولی بهر حال یک جوری ماست مالی شد. شما بنشینید و این ها را جلویتان بگذارید و ببینید ما گرفتار چه نظامی هستیم ،. این رژیم قتل عام در داخل و در خارج کرد چقدر جوان ایرانی را به کشتن دادند این جوانها در آینده چه میتوانستند بکنند این حکومت شوم چه بر سر ملت ما آورد جز این نکبتی که حالا هم شاهدش هستیم.کلاهی علیه السلام نیست او هم قاتل است و در قتل صدو بیست تن شرکت داشته و ممکن است خیلی هایشان جنایت نکرده باشند اگر جنایتی هم کردند باید دادگاه رسیدگی میکرد نه آقای کلاهی!!!! دادگاه هلند گفته که این ترور هیچ ربطی به جمهوری اسلامی پیدا نشد مقامات امنیتی هلند میدانند که چه کسانی محمد رضا کلاهی را کشتند دو فرد خلافکار هلندی به این اتهام دستگیر شدند که این دونفر از شخصی در زندان دستور قتل را دریافت نموده اند نگاه کنید چه رژیم پاکی داریم!!! جمهوری اسلامی قتلها را خیلی خوب انجام میدهد جوری رد خودش را پاک میکند که کسی نمیفهمد. آدمشان را کشته اند خانم موگرینی هم برای ظریف غش میکند. برایان هوک را دیدیدی که چطور مقابل سفارت ایران حرف میزد آنوقت اینها میروند جلو سفارت آمریکا و روی پرچمش راه میروند و ....

در ادامه اشاره ای به سفر محمد بن سلمان ولیعهد عربستان به پاکستان و نگرانی های جمهوری اسلامی خواهیم داشت. در پی آن به تحلیل سخنان روحانی در هرمزگان خواهیم نشست و با شما سخن می گوییم . و در انتها شما را از چند خبر داخلی و منطقه ای باخبر خواهیم نمود . با ما باشید و برنامه پنجره ای رو به خانه پدری را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید، منتظر شنیدن نظرات شما پیرامون این برنامه هستیم.

A Window to the Fatherland – Tuesday 19 February 2019

We begin tonight’s edition of A Window to the Fatherland with Dr. Alireza Nourizadeh reading one of his poems from the book of his collected works.

Dr. Alireza Nourizadeh:

In Iran’s history we remember the Mongols as people who came, destroyed, killed and finally left. It is now the same story for the ruling regime in our country and the order for their departure has been issued by our nation.

When in last summer I attended a conference of opposition groups in Washington I met with several US government officials and told them that they should not let the Iranian regime make use of the empty building of Iranian embassy in Washington.

My argument was that the regime in Iran has occupied the US embassy in Tehran against all international conventions and treaties and has given it to the Quds force to train terrorists on its grounds.

Terrorists from all across the world come to this occupied site and get training. It is only too correct and appropriate that the Iranian embassy building in Washington is given to the true representatives of the Iranian people and now Mr Brian Hook has publicly announced that.

Now Prince Reza Pahlavi or Iranian republican opposition groups should be based in this building and carry out their activities as it belongs to the Iranian people, not the regime that represses them.

As the NBC new agency has put it: The State Department is circulating the video on its social media platforms in Farsi that target Iranian audiences, including Twitter, Facebook, YouTube, Instagram and Telegram.

In the video, the Trump administration’s special representative for Iran, Brian Hook, strolls pensively past the ornate teal-and-beige embassy. He says in English that the U.S. has been caring for the embassy’s security, maintenance and landscaping for 40 years, since the countries cut ties amid the revolution.

“Even the Persian rugs and artwork that were once here are still preserved in temperature-controlled storage facilities to give back to the Iranian people once our diplomatic ties are restored,” Hook says.

لینک وبسایت:

http://iranefardalive.com/Archive/48979

لینک یوتیوب:

https://youtu.be/i8l4GGAB8Uc

لینک دانلود:

https://vimeo.com/318270863

فایل صوتی:

https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/30w54xqdyvgw

فایل صوتی کم حجم:

https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/zwgaq651blvw

گوگل درایو:

https://drive.google.com/file/d/1biWlxDUE9Km5v8YaLbjsVY0NxDldkIUs/view?usp=sharing


March 2, 2019 10:00 PM






advertise at nourizadeh . com