March 02, 2019

پنجره ای رو به خانه پدری دوشنبه ۶ اسفند

nor4-300x160.jpg

این برنامه از پنجره ای رو به خانه پدری را با شعری از دفتر اشعار دکتر علیرضا نوری زاده آغاز می نماییم .ابتدا از جعل و تغییر سرود ملی ایران به سرود مذهبی شما را باخبر خواهیم ساخت . امروز نودمین سال تولد هوشنگ ابتهاج است ،همچنین امروز تولد دخترکی است که با ما بزرگ شد یا ما با او بزرگ شدیم او لیلا فروهر است . و من اجازه ندارم سن دقیقش رابگویم و هنرمندی است که تکامل پیدا کرده است.

سپس از دیدار امروز پرزیدنت ترامپ و رهبر کره شمالی شما را مطلع و توضیحاتی تقدیم حضورتان می نماییم.
حال به سراغ رهبر کره شمالی میرویم که آماده رفتن به مکان ملاقات با پرزیدنت ترامپ است مکان ملاقات جایی است که آمریکاییان سالها جنگیدند و ویران کردند و کشتند و توسط چه کسی نوه کیم ایل سونگ که در جنگ ویتنام برای هوشی مینه سلاح میفرستاد اما نواده کیم ایل سونگ حالا می آید تا با آقای ترامپ پیمان و پیام عالی مبادله بکند اواخر دولت اوباما جنگ بین آمریکا و کره شمالی قطعی شده بود در این یک مورد راه درستی آقای ترامپ رفت پتک را برداشت و بالای سر برد ولی نگه داشت و بعد آمد با رهبر کره شمالی به گفتگو پرداخت و به نتایج ملموسی رسیدند و حالا میروند در ویتنام تا پیمان جدیدی منعقد کنند رهبر کره شمالی مثل پدرش از هواپیما میترسد و ترن را بیشتر دوست دارد و تا آنجا که بتواند با ترن میرود.

در ادامه به بررسی نشست اروپا و خاورمیانه در مصر خواهیم نشست، نشست اروپا خاورمیانه در شرم الشیخ مصر روز شنبه و یکشنبه بر پا شد، پادشاه سعودی با همه سختی آمد امیر قطر را هم دعوتش کرده بودند خودش میداند چکار کرده است نیامد ، و همینطور حرفهایی در مورد پرزنت سی سی زد خیلی بد ، آقای اردوغان هم غایب بود و بقیه بسیار احترام به سی سی گذاشتند و تاکید کردند که برای سرمایه گذاری در مصر آماده هستند و حتماً در مصر سرمایه گذاری میکنند پادشاه سعودی روی یک مسئله مهم انگشت گذاشت و گفت اتحادیه اروپا وجامعه بین المللی باید جلو دخالت های جمهوری اسلامی را بگیرد تا کی میتوانیم بنشینیم و هر روز به یمن و سوریه و عراق حمله کنند و این دولت که هیچ نوع قانونی را به رسمیت نمیشناسد و عهد میشکند وبدون اینکه حقانیتی برای این کار داشته باشد ، این دولت را باید جلویش را گرفت و برای متوقف کردن جمهوری اسلامی برای دخالتش در امور کشور های دیگر باید به پا خاست و نیازمند موضع واحد جهانی برای پایان دادن به این تسلیحات اتمی و موشکی است.

در این بخش از برنامه از انتخاب اولین سفیر زن عربستان سعودی در آمریکا با شما سخن میگوییم. سفیر سعودی در آمریکا برادر ولیعهد از او جوانتر بعد از آنکه ماجرای خاشقچی پیش آمد صحبت از این بود که او بر میگردد به کشورش،حتی بحث تا آنجا رفت که به احتمال خیلی زیاد او ممکن است که مقام ولایتعهدی به او منتقل بشود اما حالا به ریاض احضار شده و قائم مقام وزیر دفاع شده است و این مهم است و احتمالا وزارت دفاع را در چند ماه آینده به او خواهند داد حالا چه کسی بجای او سفیر عربستان در آمریکا خواهد شد؟!! پرنسس لیما ، او کیست ؟ دختر آقای بندر بن سلطان که سفیر عربستان در واشگتن بیش از بیست و پنج سال بوده است. و در این تغییر و تحولات خانم لیما میشود سفیر کشورش در واشنگتن .
اجازه بدهید داستانی برایتان بگویم دو هفته قبل دعوتی دریافت کردم برای رفتن به کردستان عراق ، و خیلی مهم بود موسسه تحقیقاتی و پژوهش های رادان که تلوزیون هم دارند من را دعوت کرده بودند که بروم به کردستان ، با چه اشتیاقی میخواستم بروم به جوانمردی و کاک عبدالله مهتدی گفتم به دوستانم در حزب دموکرات عراق گفتم به همه اشان خبر دادم همه خوشحال بودند و من هم ، اما متاسفانه پیش از رفتن خبری آمد که آقا نرو ، خیلی ناراحت شدم من ترسی از مرگ ندارم ترس از این دارم که با رژیمی روبرو هستیم که شکنجه میکند گلو میبرد و دست قطع میکند و هیچ اخلاقی از جوانمردی ندارد.
در بخش دوم برنامه نگاهی به برندگان جوائز اسکار امسال خواهیم افکند. طبیعتا اسکار شرایط خاصی پیدا کرده است و هنرپیشه هایی اسکار میگیرند که توقع برنده شدنشان را نداریم. اسکار را دیگر از آن حالت قبلیش بیرون آورده اند . برنده اسکار بهترین فیلم فیلم کتاب سبز شد .و...............

در پی آن اشاره ای به کنفرانس ققنوس در آمریکا خواهیم داشت چه خوب شد که تلوزیون ایران اینتر نشنال این را زنده پخش کرد این تلوزیون این امکانات را در اختیار این گروههای سیاسی گذاشته است وقتی جلسه مجاهدین را پخش کرد خیلی ها ناراحت شدند که آیا سیاستی در کار است؟ اما بعد دیدم همه را پخش میکنند، جلسه ای که با شاهزاده بود و همین جریان ققنوس ، در جریان ققنوس مجموعه ای از ایرانیان که خود را صاحب اندیشه میدانند گفتند که قصد کار سیاسی ندارند بلکه کار ریشه ای میکنند ، برنامه دادگستری ایران در آینده بعد از این رژیم چگونه خواهد بود؟ کشاورزی و مسئله آب در ایران که الان یک بحران اساسی شده و بنادر ایران و صادرات ایران ، واردات ایران، چاه بهار این پروژه عظیمی که اگر این رژیم لیاقت داشته باشد حتی یک پروژه را به سرانجام برساند کار بسیار بزرگی کرده است خوب گفتند که به اینها دارند می اندیشند و شاهزاده هم آنجا بود و سخنانی ایراد کردند که قابل تأمل بود دوستان جوانی که در گروه فرشگرد هستند باید یادشان باشد با عصبانیت و خشم به دیگران پریدن کار میسر نمیشود مردم ما دقیق دارند ما را نگاه میکنند و کوچکترین حرکات ما را زیر ذره بین میبرند، در آینده کشور ما به جایگاه واقعیش خواهد رسید.
در انتها به منطقه خواهیم رفت و شما را در جریان آخرین خبرها و رویداد های منطقه قرار خواهیم داد. با ما باشید و برنامه پنجره ای رو به خانه پدری را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید، منتظر شنیدن نظرات شما پیرامون این برنامه هستیم.

پنجره ای رو به خانه پدری دوشنبه ۶ اسفند

این برنامه از پنجره ای رو به خانه پدری را با شعری از دفتر اشعار دکتر علیرضا نوری زاده آغاز می نماییم .ابتدا از جعل و تغییر سرود ملی ایران به سرود مذهبی شما را باخبر خواهیم ساخت . سپس از دیدار امروز پرزیدنت ترامپ و رهبر کره شمالی شما را مطلع و توضیحاتی تقدیم حضورتان می نماییم. در ادامه به بررسی نشست اروپا و خاورمیانه در مصر خواهیم نشست. همچنین از انتخاب اولین سفیر زن عربستان سعودی در آمریکا با شما سخن میگوییم.در بخش دوم برنامه نگاهی به برندگان جوائز اسکار امسال خواهیم افکند. در پی آن اشاره ای به کنفرانس ققنوس در آمریکا خواهیم داشت و با شما به سخن می نشینیم. در انتها به منطقه خواهیم رفت و شما را در جریان آخرین خبرها و رویداد های منطقه قرار خواهیم داد. با ما باشید و برنامه پنجره ای رو به خانه پدری را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید، منتظر شنیدن نظرات شما پیرامون این برنامه هستیم.

لینک وبسایت:

http://iranefardalive.com/Archive/49199

لینک یوتیوب:

https://youtu.be/j6EdOvQU5aA

لینک دانلود:

https://vimeo.com/319522740

فایل صوتی:

https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/1npcqyoesxzj

فایل صوتی کم حجم:

https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/rcwzoisxr9jt

گوگل درایو:

https://drive.google.com/file/d/1ZXWKSqAEh5WkaNM695EWxCYgbJ3J-tgp/view?usp=sharing

March 2, 2019 10:36 PM






advertise at nourizadeh . com