March 15, 2019

پنجره ای رو به خانه پدری دوشنبه ۲۰ اسفند

nor4-300x160.jpg

این برنامه از پنجره ای رو به خانه پدری را با شعری از دفتر اشعار دکتر علیرضا نوری زاده آغاز می نماییم .ابتدا اشاره ای به انتخاب ابراهیم رئیسی جنایتکار بعنوان ریاست قوه قضاییه توسط خامنه ای شما را مطلع خواهیم نمود . در ارتباط با ابراهیم رئیسی بسیار برای شما گفته ام او یکی از پایه های جنایت در حکومت عظما است ،.
امروز سالروز قتل احمد کسروی ایست و کسروی ها در مملکت ما زیاد هستند باید هم زیاد تر بشوند ولی اینبار نباید به آدمکشان مجال داد که بکشند و بعد سفیر بشوند ،باید جلویشان را گرفت، چرا باید هژیر و رزم آرا کشته شوند ؟ و این ها زنده بمانند .
آقای خامنه ای آبرو را که داده ای رفته است ولی بخدا حکومت به مجتبی نمیرسد به پیر به پیغمبر به تاریخ، آقای سید ابراهیم را که آوردی اوضاع خراب تر شد یک قاتل را آوردی ، کوری عصا کش کور دگر بود.
روز حشر ولایت سید ابراهیم رئیسی میخواهد شفیع مجتبی شود نمیشود آقای خامنه ای!!! سرنوشتی که برای مجتبی مقرر کردی بدتر از احمد خمینی خواهد بود شما فکر میکنی قاسم سلیمانی علی شمخانی و باقر قالیباف میگذارند مجتبی روی تخت بنشیند ؟ باباشون درآمده ۸ سال جنگ و صد تا توطئه و بازی چپ و راست بفرمایید آقا مجتبی عباتون رو ماچ میکنیم!!!! دست شما را هم مثل پدرتان میبوسیم ؟. نه؟!! مردم ایران حرف اول را خواهند زد.

اول میخواهم با این آقای زم صحبت بکنم بنابراین به عنوان برادر بزرگش و به عنوان کسی که سی سال از او زودتر شروع کرده، و بعنوان کسی که ۴۰ سال پیش دبیر سیاسی پر تیراژ ترین روزنامه ایران بود و و سردبیر امید ایران بوده و یا حد اقل بعنوان یک پیش کسوت ، اول همه چقدر شما آدم بزرگی میشدی اگر میامدی و میگفتی بله رژیم به ما رکب زد ،!!! رژیم دویست سیصد هزار ماموراطلاعاتی دارد معلوم است میتواند به ما بزند این یک چیز طبیعی است.

آدمهای بسیاری آمدند و گفتند من همیشه همراه شدم با بینندگانمان ما هم انسانیم خدا که نیستیم کلک میزنند به ما چرا این بساط رااینجوری ادامه دادند تا باعث بشود همه اعتبارشان از بین برود چی میشد شما میامدی و میگفتی ما اشتباه کردیم. اولا در گفته هات چقدر مبالغه میکنی زمین دست ماست چه چیزی در دست شماست؟ من روز اول هم که برایم مطلب فرستادی به شما گفتم ، اگر میامدی و میگفتی اینحرفها را رژیم زد به ما و سعی کنی دیگر مبالغه نکنی و بیخودی نگویید بیست و پنج میلیارد بردند دوبی و خامنه ای دوماه دیگر میمیرد؟!!!

بعد هم بیاید بگوید من کلک زدم و همه اینها را گفتم تا رژیم را گمراه کنم و مطالبی در مورد شاهزاده رضا پهلوی و ملکه فرح پهلوی ، او مادر همه ماست او مادر ایران است حیف است آدم کاری بکند به او بی احترامی بکند این نمادی است که میلیونها ایرانی به آنها احترام میگذارند و حرمت اینها را نگه داشتن واجب است. اما آقای بیژن فرهودی که من همیشه مثل یک دوست با او بر خورد کرده ام من و او مدتی باهم برنامه ای داشتیم بنام تفسیر خبر و بعد ها ماینده صدای آمریکا در لندن شد و بعد باز نشست شد بهر روی تردیدی نبود که ایشان در هر جایی میتواند کار کند و با آقای زم هم شروع کرد صحبت کردن، آقای زم با این ادعا که یک میلیون نفر دارند اینستاگرامش را دنبال میکنند و برنامه اش را میبینند.

این مهم نیست شما چقدر دنبال کننده دارید این نشانه حقانیت نیست کتاب احمد شاملو ۲ هزار تیراژ داشت و اسرار مگو ۲۰۰ هزار تیراژ آیا اسرار مگو کتاب بهتری است؟ آیا تو اینستاگرام یک میلیون بیننده داشتن ارزشمند است ؟ نه اصلا. چه بیننده ای دارید در کجا هستند؟ و آقای زم در رابطه با آقای فرهودی به آن رابطش آن حرفها را میزند حتی در گفتگو با خود فرهودی میگوید شما خبر ندارید و ما خبر داریم ؟!! چی را شما خبر دارید؟ کدام یک از حرفهای شما درست بوده ؟ تایید احمدی نژاد درستی حرفهای شما نمیشود ، دختر لاریجانی دزدی کرده فساد کرده ولی اتهامی که شما به او زدید نبود، انگلستان احتیاجی به جاسوس ندارد، در خانه آقا آدم دارد، رژیم است که چنین حرفهایی میزند .

هزاران تلفن اینها را که در داخل بیت رهبری است را کنترل و استراق سمع میکنند دیگر احتیاج به جاسوس ندارند تلفن خامنه ای را شنود می کنند . دختر لاریجانی چیکار میکند برایشان؟ خوب اینها را گفتید چه مشکلی از روی مملکت برداشت؟ مبالغ عجیب غریب گفتن دویست میلیارد بردند دوبی ، مگر دوبی بی درو دروازه است؟ دوهزاردولار داشته باشی یقه ات را میگیرند، یک موقعی شاید اینجور بود الان اوضاع دنیا فرق کرده است،.

برادر جوان من به شهرت رسیدن خیلی سریع اتفاق میافتد ، به اعتبار رسیدن زمان میبرد و از شهرت افتادن اگر شهرتت بد باشد طول میکشد و از اعتبار افتادن به یک ساعتی بند است. ببینید من همه اینها را دارم میگویم من کارم چیز دیگری است و شما هم کارت چیز دیگر، به اندازه سن و سال شما من چیز نوشته ام و گفته ام و افشاگری کرده ام قتلهای زنجیره ای قبل از انقلاب بعد از انقلاب، نتیجه اش هم این شده که آواره سرزمینی بغیر از سرزمین خودم هستم. خدا شکر ذره اعتباری دارم و آن را حفظ میکنم، رژیم خیلی کارها کرد که مرا به زمین بزند و بی آبرو بکند و حتی بکشد.

بیژن فرهودی عزیز آیا در شان تو بود که کسی بیاید و با تو آن حرفها را بزند در برابر خودت بگوید شما نمیفهمید و شما هم بنشینید و پاسخی ندهید چه ارزشی دارد دوربین؟؟؟ که بغل دست آدم کسی که یکسال دو سال زور زده و به شهرت رسانده اش بیاید و به او این حرفها را بزند آیا این ارزش را دارد تو جایگاه خودت را میتوانستی داشته باشی صدای آمریکا بودی و نماینده اشان در لندن بودی حالا آقای روح الله زم آمده به تو که سی سال است تجربه کاری داری بیاید این حرفها را بزند به آدمهایی که تو به آنها اعتقاد داری مثل رضا پهلوی و ملکه فرح آن توهین ها بشود و شما چیزی نگویی ، در مقابل ایرج مصداقی ، او نه سلطنت طلب بوده نه با خاندان ارتباطی داشته در گذشته با سازمان مجاهدین خلق بوده در زندان پای مرگ بوده و بعد بیرون آمده و کتابهایی نوشته که من راجع به یک کتابش نقدی نوشتم و حالا امروز فکر میکنم بهتر بود نمی نوشتم ، او آمده از خاندان پهلوی دفاع میکند در برنامه سعید بهبهانی .ولی من تعجب کردم از آقای فرهودی که هیچ دفاعی در برابر این حرفها نکرد .

آقای زم دست از این حرفها بردار من اینها را به تمام جوانهایی که آمدند و خیلی اشتیاق به شهرت داشتند گفته ام ، رژیم با این حرفها به زمین نمیخورد، چون این حرفها گاهی باعث خنده مردم میشود . مملکت دست آنهاست قدرت دست آنهاست باید کاری کرد که آنها را رو به زوال کشاند و به زانو درآورد ولی از راه حق و حقیقت نه راهی که با حکومت قبلی انجام دادیم و با دروغ پردازی این حکومت جنایتکار را بر سر کار آوردیم.

در بخش دوم برنامه به داستان آقای مهدی خلجی و همسرش مرجان شیخ الاسلامی آل آقا خواهیم پرداخت و با شما سخن می گوییم. در انتها نگاهی به تحولات الجزایر خواهیم افکند و شما را در جریان این رویداد ها قرار خواهیم داد. با ما باشید و برنامه پنجره ای رو به خانه پدری را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید، منتظر شنیدن نظرات شما پیرامون این برنامه هستیم.


لینک وبسایت:

http://iranefardalive.com/Archive/49734

لینک یوتیوب:

https://youtu.be/821CpB67tpA

لینک دانلود:

https://vimeo.com/322259441

فایل صوتی:

https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/tgj2zkaqabyb

فایل صوتی کم حجم:

https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/4p7upw8cxzdp

گوگل درایو:

https://drive.google.com/file/d/1bfMydhvJJvWDnHk4TOpW1FGv4SR8J7kh/view?usp=sharing



March 15, 2019 07:28 PM






advertise at nourizadeh . com