March 15, 2019

پنجره ای رو به خانه پدری سه شنبه ۲۱ اسفند

nor4-300x160.jpg

این برنامه از پنجره ای رو به خانه پدری را با شعری از دفتر اشعار دکتر علیرضا نوری زاده آغاز می نماییم . ابتدا شما را از پست جدید ابراهیم رئیسی در مجلس خبرگان توسط رهبری باخبر خواهیم ساخت.
در روزگاری که سید ابراهیم رئيسی در یک روز رئیس قوه قضاییه میشود و فردا به فرمان آقا نایب رئیس مجلس خبرگان رهبری میشود بنابراین عین زمان رفسنجانی که مشکینی حال نداشت و بیشتر خواب بود ، الان هم ریاست را دادند به آقای رئیسی که تکلیف ولایت را یکسره کند ، اماآقای رئیسی شما ولی فقیه نخواهید شد کسی که دستش به خون جوانان وطن آغشته است و همه چیزش نشان از یک قاتل فاجر و فاسق دارد نمیتواند سایه شومش را بر این مملکت بیفکند آنهم برای اینکه جاده صاف کن آقا مجتبی بشود.

سپس به بررسی پرونده متهم ۷ میلیاردی پتروشیمی یعنی خانم آل آقا خواهیم پرداخت و از پشت پرده این قضایا با شما سخن میگوییم. آقای خلجی و همسرش خانم آل آقا را دعوت کردم به برنامه، بگذار خانم آل آقا یک چیز را برایت بگویم، عین همین داستان دکلها که یک گوسفند قربانی را پیدا کردند چون دستش به جایی بند نیست و بعدش تو ایران هم در چنگشان هست و آدمهایی مثل آقای امانی مصونیت همه جوره دارند اسمی از ایشان در پرونده نمیآید ،آقای شیرانی و دکتر طاهری هم که در اختیار خودشان هستند بنابراین مالیده میشود و میرود پی کارش، می ماند انسان بیگناهی که حالا راجع به او حرف خواهیم زد این دستمزدش هست در دزدخانه اگر نخواهید دزد باشید این میشود داستان شما، آقای مهرابی به شما اخطار میکند که باید اینقدر به من بدهی من معاون انرژی وزارت اطلاعات هستم، و بعد از وزارت نفت سراغت می آیند که حاج آقا رستم قاسمی هم سهم دارد و باید به آنها هم بدهی، هزینه دارند !!! حالا من دارم به خانم آل آقا میگویم ببینید توی این ماجرا چندین زاویه وجود دارد که به اینها باید دقت کنید، شما روزیکه در ترکیه بودی و با خدا بیامرز سعید کریمیان قرار بود با هم کاری بکنید و تلوزیون جم را بزرگ و وسیع بکنید در آن زمان چند خطا ی مهلک شما مرتکب شدید و خطاهای مهلک این بود که کسی آمد مثلا پیش شما و از شما یک سهمی خواست و شما آن سهم را بهش دادید و آنها تمام حسابها و پولهایتان را پیدا کردند من نمیگویم کار اشتباهی نکردید پول بیت المال کشور را که کسی چنگ بیندازد خیانت به مردم است، مردمی که نان شب ندارند، اما میخواهم بگویم امروز گوسفند قربانی شمایید.
آدامهایی که اسمشان در اینجا آمده مثل حمزه لو، مثلا آقای دولت آبادی میگوید این خانم مرجان یا باید به ایران برگردد تا از طریق پلیس بین الملل تحت تعقیب قرار میگیرد، حساب کنید شما گوسفند قربانی در این ماجرا هستید و تنها راهی که برایت باقی مانده بیایی و بشینی صادقانه من آفر دادم بهمراه آقای خلجی اگر دلشان خواست بیایید و بگویید جریان ۵۰در صد مالکیت شرکت دنیز چه بود ۷۵۰ هزار لیر در شهر استانبول،؟ بنی جان اینجا چه کاره بوده؟ ارتباط شما با دفتر رهبر چه بوده است؟ شما باید اینها را بگویی، با وحید حقانیان چه ارتباطی داشته اید؟ ارتباط تجارتیتان. سعید جانش را داد برای این ها و سهامهایی که ازش یاد میشود هیچ سهمی نگرفت . آقای حمزه لو و همکاران دیگرشان در تهران هستند و اتفاقی هم نمی افتد آنها را میگیرند .
فعلا جنگی است بین وزارت نفت و موتلفه ،وزارت نفت میگوید موتلفه پول پتروشیمی هایی را که صادر کرده بر نگرداده است به خزانه دولت ، حالا موتلفه هم با آنها در افتاده است و جای دیگه دارد میزندشان الان قصه بین عسکر اولادی تازه مسلمان و وزارت نفت است.
شما یورو تحویل گرفتید و بعد موقع باز گرداندن به بازار ایران آنرا تبدیل کردید و آن مابه التفاوت کلان به حساب خودتان ریخته اید و بعد باز این مبلغ به یورو تبدیل شده و به ایران آمده و مواردی دیگر که برای من پرونده اش را فرستاده اند و من دارم از جمله یکی از شرکای خودتان که با آن آدم هم صحبت خواهم کرد.
ولی امیدوارم ازدواج کردن با یک آدمی که روشنفکر است و اوضاع احوال پشت پرده را میداند چه خبر است، و میداند وحید حقانیان و داماد آقا و پسر گلپایگانی و پسر باقری کنی چه برنامه هایی در پتروشیمی دارند؟!!
اینست که قربانی این ماجرا خانم آل آقا خواهد بود. تنها راهی هم که برای او مانده اینست که بیاید صادقانه با مردم سخن بگوید و حرف بزند چقدر برده؟ و شرکایش چه کسانی بوده اند؟ بیاید و بگوید.

در ادامه نگاهی به تفاوت های فی مابین سید علی خامنه ای رهبر حکومت اسلامی و بوتفلیقه رهبر الجزایرخواهیم افکند و با شما به سخن می نشینیم. در یک نگاه به زندگی بوتفلیقه در الجزایر و زندگی خامنه ای که بیندازید میبینید بوتفلیقه با عزت حکومت کرد و با عزت دارد از حکومت کناره گیری میکند، ولی خامنه ای جنایتکارترین فرد حکومت را رئیس قوه قضایی میکند که در مرحله اول خیانت به تمام مردم این سرزمین کرده است و در درجه دوم به خانواده هزاران تنی که این قاتل امامه ای جوانانشان را کشته است و بقتل رسانده است، این کار خامنه ای بدترین عملی است که در تاریخ حکومتش مرتکبش شده ، این جنایت قابل بخشش نیست.
در پی آن از احکام قضایی صادر شده برای نسرین ستوده وکیل و حقوقدان زندانی و محمد حسین سپهری معلم مشهدی شما را آگاه خواهیم نمود .برای این معلم که گفته آقای خامنه ای اگر کار بلد نیستی کنار برو، حکم ۶ ماه انفصال از خدمت داده اند و کارنامه سیاهی برایش درست کرده اند ، الان در انگلیس بر سر همین برگزیت روزنامه ها پوست نخست وزیر را کنده اند ولی کسی نه محکوم شده و نه منفصل از خدمت ، این توهین به امام زمان و نایبش تلقی شده است برای اینکه گفته اگر عرضه نداری آقای خامنه ای کنار برو!! و یا داستان نسرین ستوده ؟ این چه مملکتی است حقوقدان را یک وکیل را ۳۰ سال محکوم میکنید چرا فقط برای اینکه از حقوق بشر دفاع کرده است از انسانیت دفاع کرده در مقابل شما جاعلان قاتل؟ باید محروم از بچه های عزیزش و همسر فداکارش باشد. بخاطر اینکه شما جنایتکارها یک چند وقت دیگر حکومت کنید ، باور کنید مردم با شما رفتار بدی خواهند داشت شما خودتان را با صدام و قذافی محشور کردید. شما لیاقت نداشتید مثل بن علی و مبارک باشید. سران این حکومت که ایرانی نیستند و آن رئیس قوه قضاییه اش که حالا شد رئیس مجمع تشخیص مثلا افتخار کرده اند که تورا زندانی کرده اند و سی سال زندان به تو داده اند با قضاتی مثل سید ابراهیم رئیسی و اژه ای ، قضات جنایتکاری مثل صلواتی و مقیسه جنایتکار که این حکم را داده است.

همچنین اشاره ای به کارنامه محمد سرافراز خواهیم داشت و در انتها به سفر رئیس جمهور حسن روحانی به عراق خواهیم پرداخت و از اهداف این سفر شما را مطلع خواهیم کرد. با ما باشید و برنامه پنجره ای رو به خانه پدری را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید، منتظر شنیدن نظرات شما پیرامون این برنامه هستیم.


لینک وبسایت:

http://iranefardalive.com/Archive/49777

لینک یوتیوب:

https://youtu.be/b_pKi9i0gmY

لینک دانلود:

https://vimeo.com/323248364

فایل صوتی:

https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/ikkwpxdgmqmz

فایل صوتی کم حجم:

https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/injqjsev5u6k

گوگل درایو:

https://drive.google.com/file/d/1qPPtAV68DNoRjvKouHBqnXKB6uxoXpWl/view?usp=sharing

March 15, 2019 07:33 PM






advertise at nourizadeh . com