March 22, 2019

پنجره ای رو به خانه پدری جمعه ۲۴ اسفند

nor4-300x160.jpg

این برنامه از پنجره ای رو به خانه پدری را با شعری از دفتر اشعار دکتر علیرضا نوری زاده آغاز می نماییم .
بیست و چهارم اسفند روز مهمی است رضا شاه را داشتیم درست روزی که میگفتند رضا شاه روحت شاه جسدش پیدا شد. اینها دقت نکردند و خلخالی و همراهانش آنجا را زیر و رو کردند . روز یکشنبه اینهفته مراسمی برگزار می شود در لندن جهت بزرگداشت رضا شاه فقید امید که بتوانید شرکت کنید .
الجزایر و بوتفلیقه
الجزایرمسیر جالبی دارد پیدا میکند نخست وزیر الجزایر آمد و سخنرانی خیلی مفصلی کرد ،روزنامه نگاران هم ردیف نشسته بودند و همه آزادانه حرفهایشان را زدند ، و گفتند که شما قبول کردید که بوتفلیقه برای پنجمین بار نامزد نشود اما این بازی عقب افتادن انتخابات که بازی ژنرال هاست ، اما ایشان گفت نه چنین نیست ما پیام جوانان را شنیدیم و صدای انقلاب را شنیدیم ،بالاخره تصمیم گرفتند که بوتفلیقه برود ولی انتخابات تا زمان باز نویسی عقب میافتد تا کی کسی نمیداند ،‌از بعضی از دیپلمات ها برای اینکار دعوت شده است . بن بلا از زندان آزاد شده است. این آدم سی سال تحت نظر بود و در تبعید گاهش همه چیز به او دادند مثل این حکومت جهل و جور اسلامی نبود که میر حسین موسوی پیرمردی شکسته شده که حتی نمازش را هم نمیتواند بخواند او را خورد کردند در این حکومت مجال نمیدهند تا بچه هایش را ببیند مجالش نمیدهند که برای پدر مرده اش سوگواری کند وحشتناک است.
سفر روحانی به عراق
جریان سفر روحانی به عراق خبر اول هفته بود گو اینکه از نظر سیاسی دستاوردهایی که یک سفر سه روزه میتواند داشته باشد نداشت دستاورد شخصی داشت به این دلیل که آیت الله سیستانی که الان چندین سال است از پذیرفتن سران حکومت اسلامی پرهیز میکند اینبار با روحانی نشست و مفصل صحبت کرد یک داستانی که آقای موسوی خلخالی ایراد گرفته بود بلاخره روحانی به آنجا آمده و رئیس جمهور ایران است حالا غلط یا درست این آقازاده آقای سیستانی باید میرفت دم در از ایشان استقبال میکرد اما کسی دیگر به استقبال او رفت نه به این خاطر که بی حرمتی بکنند به روحانی، بلکه پسر آقای سیستانی کسانی که پاسپورت های خلیج فارس را دارند میپذیرد بخصوص اگر تاجر باشند .
ایشان که رفت خانه سیستانی چند تا نیش هم به ولایت عظما زد که دوران استبداد به سر آمده و باید حرفهای مردم را گوش کرد و باید خواست های مردم را اجابت کرد نمیشود زندانها را پر کرد نمیشود فقط سرکوب کرد.
روحانی آمد در سایتش یک فیلم یکدقیقه ای از این دیدار گذاشت که به خامنه ای بر خورد ، من ولی امر مسلمین هستم اینهمه پل میدهم و شما میگویید مرجع اعلا آقای سیستانی !!!!
روحانی در اینحال نشان داد که برای مرجع اعلا حرمتی قائل است بعد به دیدار دیگران رفت و از کربلا هم دیدار کرد اما روحانی نه مقتدا صدر و نه ایاد علاوی با او دیدار کردند عده ای از عشایر را آوردند به قصر الظیافه ، در واقع کاخ میهمانان است همانهایی که با ظریف هم دیدار کردند و روحانی هم به آنها وعده کمک داد و آقای واعظی و آشنا هم پاکتهایی بین سران عشایر توزیع کردند. البته نور المالکی هم به آنجا آمد و همچنین دکتر حیدر العبادی آمد هر چند که او دلش با اینها نیست چون رژیم تمام قدرتش را بکار برد که او نخست وزیر نشود بخاط اینکه گفته بود ما نمیتوانیم با آمریکا وارد جنگ بشویم بخاطر جمهوری اسلامی ، عادل عبدالمهدی هم همین کار را کرده ولی بزبان نیاورده است.
ایکاش ماه در کشورمان کسانی مثل دکتر برهم صالح را در مسند امور داشتیم داریم ولی در کنج خانه نشسته و یا اجازه ورود ندارند.
رئیسی و ریاست قوه قضاییه و نایب رئیسی مجلس خبرگان
مسئله مهم دیگر رفتن آیت الله جلاد سید ابراهیم رئیسی به ریاست قوه قضاییه است ، یک قاتل را آقای خامنه ای برای توهین به ملت ایران رئیس قوه قضاییه میکند و بلافاصله نایب رئیس مجلس خبرگان میشود چون جنتی دیگر آدم نیست
شما فکر کنید اگر رفسنجانی زنده بود چقدر صورت مسئله عوض میشد . در هر حال ایشان را آوردند و قطعی شد که داستان شورا تصویب شده است، یعنی شورایی هم که نباشد، این قاتل را که اگر بخواهند بگذارند ولی امر، آقازاده آقای رهبر را هم قائم مقام او خواهند کرد. رئيسی در مدتی که از عمر خامنه ای باقی مانده است سعی میکند به سپاه نزدیک تر شود و دزدان گردن کلفت سپاهی را به صف خود بیاورد و روزی که آقا بمیرد مشغول بیعت گرفتن میباشد و او اینچنین سناریو را نوشته است و همه چیز به کام است .
سوگند به نوروز که چنین روزی را نخواهد دید .
در بخش دوم برنامه
خرافات و تداوم این خزعبلات توسط آخوند های جاعل وپدید آمدن امامزاده های دروغین
با شما از خرافات و خرافه گویی و دروغ پردازی آخوندهای حکومتی جاعل به سخن می نشینیم واز ازدیاد امامزاده های دروغین در سرتاسر مملکت با شما سخن می گوییم در این بین به دیدن چند ویدیوکلیپ از این خزعبلات گویی ها خواهیم نشست .

کمک های بنیاد در عراق
همچنین ازکمک های بنیاد امام در عراق و کمک این بنیاد به زنان عراقی شما را آگاه خواهیم ساخت در حالی که مردم خود کشور ایران در گرسنگی بسر میبرند . آیت الله سیستانی میلیاردها دینار در اختیار دارد و او خودش میتواند به اینها کمک کند اما در پشت این پرده کمک رسانی اهدافی نهفته است شما چه انتظاری دارید الان خود دولت عراق دارد روزی سه میلیون بشکه نفت میفروشد و از ما وضعش خیلی بهتر است . خیلی آقای روحانی خوشحالند که عراق قسمتی از تعهداتش را پرداخت رئیس بانک مرکزی عراق تعهد کرد ۱۰۰ میلون از بدهکاریشان را با دینار عراقی بپردازد .دو میلیارد بدهکارند . چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام مطلق است در کشورمان در خوزستان که از این آب و خاک حراست کرده اند عربهای ما باید گرسنه باشند و نخلهایشان خشکیده باشد زمینشان پر از مین باشد . مردم عراق هم میدانند که اینها حقه باز هستند و کنسولگری شان را در بصره آتش میزنند اینها هیچ اعتباری در کشور های عرب منطقه
ندارند..............

با ما باشید و برنامه پنجره ای رو به خانه پدری را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید، منتظر شنیدن نظرات شما پیرامون این برنامه هستیم.

A Window to the Fatherland

Friday 15 March 2019

We begin tonight’s edition of A Window to the Fatherland with Dr. Alireza Nourizadeh reading one of his poems from the book of his collected works.

Dr Alireza Nourizadeh:

Today is the anniversary of the birth of Reza Shah, the founder of the Pahlavi dynasty.

As Iranian protestors were shouting his name on the streets of Iran in 2017 and praising his soul as the builder of the new Iran, his mummified body was found under the rubbles of his mausoleum that had been bulldozed by the Islamic republic regime forty years ago.

This week in London there will be a gathering where our compatriots will pay tributes to Reza Shah and his great service to our country.

In Algeria its regime has heard the voice of the people and avoided a revolution. But in Iran the regime rejected the voice of our people during the Green Revolution and crack downed on them and put its leaders in house arrest. Ten years on the regime is still scared of even allowing these sick and elderly leaders go free and the country is still in the same turmoil that had been predicted by them.

The grand ayatollah Sistani has long refused to meet with top leaders of the Iranian regime in his residence in Iraq.

However, during his trip to Iraq Hassan Rouhani managed to see Sistani where the grand ayatollah made his views about the regime’s interference in the Iraqi affairs very clear to Rouhani.

It is reported that ayatollah Sistani has told Rouhani that the time to suppress your people in the name of Islam has long come to an end and that the Iranian regime must respect Iraq’s independence and stop supporting its militia proxies causing disunity among Iraq’s national armed forces.

لینک وبسایت:

http://iranefardalive.com/Archive/49909

لینک یوتیوب:

https://youtu.be/2iIizi0Ycvg

لینک دانلود:

https://vimeo.com/324248245

فایل صوتی:

https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/to6fqetaou1o

فایل صوتی کم حجم:

https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/0uymfh54lejz

گوگل درایو:

https://drive.google.com/file/d/1nKhB5aYSXZRanaCZcf9mnzsrdpSbbg16/view?usp=sharing

March 22, 2019 09:44 PM






advertise at nourizadeh . com