April 14, 2019

پنجره ای رو به خانه پدری سه شنبه ۶ فروردین

nor4-300x160.jpg

این برنامه از پنجره ای رو به خانه پدری را با شعری از دفتر اشعار دکتر علیرضا نوری زاده آغاز می نماییم .
ابتدا شما را از خبر محاصره چندین شهر و استان توسط سیل و ادامه این بارش ها در روزهای آینده و بازدید فرمانده سپاه از مناطق سیل زده استان گلستان و جلسه روحانی و جهانگیری با فرماندهان ارتش و نیروهای اعزام شده به مناطق سیل زده شمال با خبر و به سخن می نشینیم . نکبت روحانیت سوار بر قدرت چنان دامان این مردم را گرفته که حالا از مشهد تا کردستان و از آذربایجان تا فارس و شیراز همه جا سیل و درد و ویرانی و یک مشت فریبکار که سوار بر اسب قدرت میتازند .
حال فرمانده سپاه هم به دیدن مناطق سیل زده رفته است قیافه محمد علی جعفری را نگاه کنید مدلش ، باید گفت نگاه کردن سفیه اندر عاقل ، آن بیچاره دارد چه جور شرح میدهد و او اصلا حالیش نیست . آمده عکس بگیرد، پایش را تا زانو در آب کرده است ، خیلی زحمت کشیدید و پایتان را تا زانو در آب کردید این مردم یک هفته است در آب زندگی میکنند ، نمایش روحانی و جهانگیری با نمایش شما کامل شد .
رئیس جمهور مملکت ۶ سال است رئیس جمهور است و نمیداند که مسئولیت با چه کسی است؟ بعد وزیر نیرو گزارش میدهد که در سال ۱۳۴۸ آن رژیم طاغوتی بود که به فکر مسائل بود و طرح مقابله با بحران را ریخت ما تو این سالها مشغول کشتن و غارت بودیم کار دیگه ای که نکردیم برای مملکت دزدیدیم!!! آقا زاده قالیباف و سلیمانی در استرالیا مشغول چاپیدن هستند آقازاده سبحانی در اسکاندیناوی و نوکرانمان هم باید ادغام میکردیم در خارج از کشور که بیایند به همه فحش بدهند ، کارشناسان محیط زیست را اعدام بکنیم چون آقا فرموده بودند اینها جاسوسند!!
بیچاره تیمسار صالحی که بجای لینکه در ستاد باشد کنار گذاشته شده و حالا فرستادنش برای سیل و طوفان برنامه ریزی کند ، در زمان شاه اگر ارتش میرفت برای کمک به سیل زدگان یا زلزله زدگان اوضاع فرق میکرد و فرمانده کل قواه بالی سرشان میآمد و نظارت میکرد حالا فرمانده کل قوا که در خیابان آذربایجان مشغول است و مابقی هم که جلسه پشت جلسه ؟؟؟مملکت ما در شرایط فعلی نیاز به یک معاضدت ملی و کارشناسان آگاه دارد. که اینها کشتندش!!! به سید آقایی احتیاج دارد که اینها سرشان را بریدندند وآتششان زدند ،.
در شیراز یکی از کسانی که به آنجا وارد است گفت اینها یک عده از مجاهدین را در سالهای ۶۷ و قبلش در یک مسیر دفن کردند در یک مسیر رودخانه ، صدها گور آنجا هست و همینجور بی مناسبت و بامناسبت سد های خاکی درست شد درخت کاشته شد و این آبها جمع شد و این آبها به سوی شیراز آمد وگرنه شیراز شهر سیل خیز نبوده رکن آباد را دارد و رودخانه های محلی را دارد و دریاچه هایی که در فارس است و سیل خیز نبوده شیراز، اسباب تاسف است. تمام اینها بخاطر بی لیاقتی است ،حالا در این جلسات روحانی نشسته و تصمیم میگیرد ولی جهانگیری میگوید که ما پول نداریم !! چرا ندارید ؟؟ هشتصد میلیارد دلار نفتی که فروخته اید چه شده است؟ چرا آقای رستم قاسمی را صدا نمیزنید و بگویید برو این قسمت را بعهده بگیر، آقای خامنه ای چرا به مسئولیتت عمل نمیکنی؟ چرا رستم قاسمی مصونیت دارد ؟ چون با آقا مجتبی دوست است ، آخر یک ذره انصاف !!! خیلی خوبه . چرا آقای شیرانی و خانم نفیسه و خانم آل آقا نباید پولها را پس بدهند ، اگر هم پس بدهند به جیب شما میرود.؟؟ همین آقای جهانگیری نسبت به ثروتش توضیح داده است ؟؟ چرا از ثروت بیکران ستاد امام بخشی را به این موضوع اختصاص نمیدهید آقای خامنه ای؟؟؟ الان از شمال به تهران و شیراز رسیده بخاطر اینکه در دولت احمدی نژاد تمام مسیرهای رود ها را فروختند تا خانه سازی کنند !! و ملت بیچاره باید هر روز روزش بدتر روز پیش باشد. دیگر تکرار این مسائل را نمیخواهیم انجام بدهیم و برایتان روضه بخوانیم .ولی این حکومت باید برود و این شمایید که باید جلو اینها بایستید من مخالف جنگ خیابانی هستم فقط کافیست میلیونی در خیابان باشید و ده شب بمانید این رژیم سرنگون میشود این حکومت جرات ندارد به شما گلوله بزند همین خانم موگرینی جوابشان را میدهد و واکنش نشان میدهد و آقای وزیر خارجه نمیتواند چشمش را کور نگه دارد اگر رژیم بخواهد جنایت بکند بنابراین همت لازم است بلند شید و تلاش کنیم.
سپس به دیدن ویدیو کلیپ ساخته شده مجاهدین خلق در نسبت دادن مبارزه زنان با حجاب اجباری و آزادی یواشکی به جمهوری اسلامی می نشینیم و با شما سخن خواهیم گفت. مجاهدین علیه جنبش زنان یک ویدیو کلیپ درست کرده اند علیه چهار شنبه های سفید و در آن با وقاحت مامور مجاهدین میگوید اینها برنامه رژیم است!!!
رژیم کرده؟؟؟ که زنها را آنجور با هاشون برخورد کردند و به زندانهای طول المدت محکوم شدند و مورد ضرب و شتم قرار گرفتند واقعا لیاقت مجاهدین هم همان لچک به سر هاست . دختران و زنان ما را در زندانها نگه داشته اند نسرین ستوده و نرگس محمدی را نگاه کنید و آمده اند علیه اینها موضع گرفته اند و ناسزا میگویند ،چرا؟؟؟ چون اینها میدانند که در ایران یک جنبش زنان بزرگ وجود دارد که اینها را قبول ندارند . معلومه ناراحت میشوند !! اینها نه به حجاب اجباری میگویند و روسریشان را بر دار میکنند ولی مجاهدین آری به لچک اجباری میگویند اینهم مانیفست مجاهدین است .

در بخش دوم برنامه نگاهی به کتاب خاطرات میرزا ابراهیم زنجانی و دیدگاهش نسبت به آخوند ها خواهیم داشت. در ادامه به منطقه خواهیم رفت و شما را در جریان آخرین رویدادها و اخبار منطقه قرار خواهیم داد.
با ما باشید و برنامه پنجره ای رو به خانه پدری را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید، منتظر شنیدن نظرات شما پیرامون این برنامه هستیم.


A Window to the Fatherland

Wednesday 27 March 2019

We begin tonight’s edition of A Window to the Fatherland with Dr. Alireza Nourizadeh reading one of his poems from the book of his collected works.

Dr Alireza Nourizadeh:

We continue the program with reporting on the names and background of some of the dual nationals who are in the leadership of the regime.

Later we will speak to Dr Mohammad Hossein Sedigh Yazdi about the current socio-political situation in Iran, by asking him why we do not see the rise of a rational and educated cleric in Iran to reject the mass of rubbish religious superstitions that the ruling regime’s propaganda machine is producing every single day?

This is more so when the self declared “philosopher” and ideologue of the regime, Abdulkarim Soroush, has declared that Khomeini has been the most educated leader in Iran’s entire history!!

Dr Mohammad Hossein Sedigh Yazdi:

Our great poet Saadee says even if you water a bad tree with juices of heaven its fruits would still be poisonous.

This is the story of Soroush and his life. He has lived and studied in the civilised Western countries for decades but still goes back to his reactionary and backward religious beliefs to defend and justify his role in establishing the present tyrannical regime in our country.

The true religious people turned intellectual was Ahmad Kasravi who was murdered by reactionary zealous people whose ideology ayatollah Khomeini had followed.

Khomeini’s interpretation of Islamic government is in contrast with other senior Shia religious leaders in that it advocates a totalitarian clerical regime and Soroush in fact does agree with and follows this doctrine.

However, he calls himself a “reformist religious thinker” whereas he is just prettifying the same tyrannical beliefs and wants us to think he represents a different version of the religion.

In a way his comments are beneficial to our people as they can see for themselves how the so-called reformists in Iran offer no solution to our country’s numerous problems.

لینک وبسایت:

http://iranefardalive.com/Archive/50290

لینک یوتیوب:

https://youtu.be/qtKSaaQwTeA

لینک دانلود:

https://vimeo.com/326633981

فایل صوتی:

https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/baki82ltsyse

فایل صوتی کم حجم:

https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/i2mb03wdvivl

گوگل درایو:

https://drive.google.com/file/d/1_OJRQxwYIdkGxz7sPevjo5qQb7jwAWMS/view?usp=sharing

April 14, 2019 02:52 PM






advertise at nourizadeh . com