April 14, 2019

پنجره ای رو به خانه پدری دوشنبه ۵ فروردین

nor4-300x160.jpg

این برنامه از پنجره ای رو به خانه پدری را با شعری از دفتر اشعار دکتر علیرضا نوری زاده آغاز می نماییم .
ابتدا شما را ازجاری شدن سیل در استان گلستان و فارس و چند استان دیگر که منجر به کشته شدن و مجروح شدن تعدادی از هموطنانمان گردیده است باخبر خواهیم نمود و به دیدن چند گزارش تصویری از این حوادث خواهیم نشست.
چه بگویم از رژیمی که چهار دهه است هر سال نوروز ما با یک مصیبت همراه بوده ، سال اولشان هزاران خانواده عزادار با اعدام ها ، سال دوم باز اعدام، سال سوم جنگ ۸ سال ، هر سال عید، کشته ها ، کشته ها ،پشته ، پشته ،پشته. بعد از جنگ سال ۶۷ کشتار در زندانها ، بعد قتل های زنجیره ای ، بعد کشتن در خارج از کشور و گروگانگیری ها و من نگاه میکنم این رژیم جز مصیبت برای ما چیزی نیاورده است . این انتقام خداست از ما، ما که شاه را با آن چشم گریان فرستادیم رفت. دیو چو بیرون رود فرشته درآید ، فرشته کشمیری آمد!!! و فرشته وار گردن زد و سینه شکافت ، یک موجود نفرت انگیز پر از نفرت و جانشینش که بعضی ها گمان میکردندن از جمله من شاید این یکی از گذشته خودش کاملا نبریده باشد؟؟ این هم این یکی!!!!؟
واقعا این تصاویری که اینروزها میبینم نمیدانم چه چیزی به شما بگویم . دروازه قران شیراز راهم سیل گرفت در سنندج مردم در برف گم میشوند ساری گرگان و استان گلستان سیل آمده و به زیر آب رفته اند . استاندار به خارج از کشور رفته است وزیر کشور میگوید ایشان از قبل مرخصی گرفته بودند و مشکل خانوادگی داشتند ولی خودش میگوید برای درمان شیمیایی رفته بودم. آدم حسابی موقع جنگ تو سیزده سالت بوده چه بوده داستان؟؟؟ رفته بودید برای شیمی درمانی ، چطور همه اتان تا مورد بیماری پیدا میکنید به خارج میروید ولی به مرم میگویید به امام زاده ع .غ بروند !! خوشبختانه در سیل اخیر اکثر امام زاده ها زیر آب رفته و خراب شدند.
در ادامه اشاره ای به بازدید ابراهیم رئیسی از زندان مشهد خواهیم داشت . رئيسی رفته زندان مشهد را بازدید کند برای چی ؟؟ چون ایشان تولیت آستان قدس بوده اند !!! این بساط را جمع کنید خجالت آور است ملت بزرگ ایران در دست چهار تا آدمکش دزد مثل شما ها گیر کرده آنوقت تو آمدی حال زندانی ها را بپرسی؟؟؟!!!
ملت بلند شوید از دست این دزد ها این جنایتکارها نمیتوانند با شما کاری بکنند ،سپاه را میآورند ؟ نصف سپاه با شما هستند آنها هم درونشان باشرف دارند با من تماس میگیرند . آقای جهانگیری بلند شده و به مناطق سیل زده رفته است یک حکومت جاعل، دزد از بالا تا پایینش. میگوید مقام معظم رهبری و رئیس جمهوری به فکر شما هستند همه ما به فکر شما هستیم ، دوروز دیگه میزاره میره و همه یادشون میره . این استاندار گلستان هم دوروز دیگه به مقام دیگری منصوب میشه!! مطمئن باشید مگر اینکه شما نگذارید و این حسرت آقا مجتبی را به دل مقام معظم بگذارید و حسرت رهبری را به دل روحانی بگذارید شما می توانید، این حکومت جابر و جاعل هست.اینها توی کله شما میکنند ببینید ما رفتیم بشار اسد را نگه داشتیم میبینید که به چه روزی خواهد افتاد .
سپس به تحلیل سخنان تاج زاده خواهیم پرداخت و با شما سخن می گوییم.بعضی ها مثل تاج زاده میدانند که این رژیم بوی الرحمن گرفته و بزودی کله پا خواهد شد پیشنهاد داده باهم به ویدیو کلیپ سخنانش گوش میدهیم، بسیار فکر خوبیه ، نه اینکه رژیم ولایت فقیه بمونه نه اینکه زمانیکه نخست وزیر و رئیس جمهور داشتیم هرروز دعوا بود آقای موسوی و خامنه ای دعواش بود خممینی هم نشسته بود تا میدید که یکی محبوبتر است یا زورش بیشتر است طرف آن یکی را میگرفت بازی همیشگی و گند آخوند ها ،الان داستان فرق میکند این داستان رئیس جمهوری داستان مسخره ای شده این هزینه به مردم تحمیل میشود و مردم یک نفر را انتخاب میکنند بیست میلیون به او رای میدهند و میگویند حالا باید رهبری این را تنفیذ کند و امضاء کند این حکایت تلخ ماست . ما شرمنده مردم هستیم منتها من به مردم یک چیزی را میگویم این را یادتان باشد در زمان شاه وقتی زلزله و یا سیل میآمد خودش میرفت آنجا قاطی مردم راه میرفت و ملکه اش کمک میکرد . اینها آقای روحانی بعد از زلزله کرمانشاه روحانی از تو ماشینش بیرون نیامد اینقدر متکبر بود این قدر دور از مردم بود نایب امام زمان که قاطی مردم گدا گشنه نمیشود مقام معظم باید در جمکران بنشینند و با امام زمان حال کنند یا تو اطاق پشتی با آقای ولایتی . آقا ول کنید !!؟؟ دست از این بازی ها بردارید مردم را به نقطه ای میرسانید که پایانتان قذافی وار رقم زده بشود اگر صدام وار نشد !!! مردم صبر دارند ، صبر دارند ولی یکباره منفجر میشوند و بیچاره اتان میکنند. خیلی جالب من دارم نگاه میکنم استاندار در دسترس نیست و نماینده مجلس داره فیلم میگرد تا بدست او برسد با هم به دیدن این ویدیو کلیپ می نشینیم . برادر من شهر عقلا باید زیر آب برود .
یقه چه کسی را باید گرفت ، آقازاده آقای رفیق دوست با آقا زاده آقای رضایی در استرالیا چیکار دارند میکنند ؟ چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است تو خانه ات را آباد کند دیگران مسجد استرالیا را آباد میکنند . خودش یک کشور پیشرفته است و سرمایه هم دارد ولی شما ها روزی که آمدید برای غارت آمدید.دزد بازار امروز چیز دیگری است خامنهای حتی نکرد دستور بدهد که برای اینکه مردم داغشان کمتر شود دستور بدهد از رستم قاسمی بازجویی بشود آقا فرمودند که به او شغل بدهند خمس خوب میدهد تجارت با عراق را به او دادند. اسباب تاسف است من هرگز باور نمیکردم خامنه ای به این روزگار بیفتد...........
در انتها به منطقه خواهیم رفت و شما را در جریان مهمترین خبر ها و رویدادها ی منطقه قرار خواهیم داد. با ما باشید و برنامه پنجره ای رو به خانه پدری را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید، منتظر شنیدن نظرات شما پیرامون این برنامه هستیم.

پنجره ای رو به خانه پدری دوشنبه ۵ فروردین

این برنامه از پنجره ای رو به خانه پدری را با شعری از دفتر اشعار دکتر علیرضا نوری زاده آغاز می نماییم . ابتدا شما را از جاری شدن سیل در استان گلستان و فارس و چند استان دیگر که منجر به کشته شدن و مجروح شدن تعدادی از هموطنانمان گردیده است باخبر خواهیم نمود و به دیدن چند گزارش تصویری از این حوادث خواهیم نشست. در ادامه اشاره ای به بازدید ابراهیم رئیسی از زندان مشهد خواهیم داشت . سپس به تحلیل سخنان تاج زاده خواهیم پرداخت و با شما سخن می گوییم. در انتها به منطقه خواهیم رفت و شما را در جریان مهمترین خبر ها و رویدادها ی منطقه قرار خواهیم داد. با ما باشید و برنامه پنجره ای رو به خانه پدری را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید، منتظر شنیدن نظرات شما پیرامون این برنامه هستیم.


A Window to the Fatherland

Monday 25 March 2019

We begin tonight’s edition of A Window to the Fatherland with Dr. Alireza Nourizadeh reading one of his poems from the book of his collected works.

Dr Alireza Nourizadeh:

We continue the program with reporting on the unprecedented and devastating flooding in several major Iranian cities in which more than 20 people have perished thousands more fled their homes.

What can we say about this yet another disaster befalling upon our nation as a result of the devastating rule of the despotic regime in Iran.

This regime has only brought miseries and catastrophes onto our people since its inception forty years ago.

In a way the Iranian people are paying a heavy price for removing the Shah from power and bringing in the Khomeini regime in his place.

The hatred that the new regime has had against anything Iranian has been a curse onto our people, ranging from executing thousands of our young people, sending hundreds of thousands of the old and young to their deaths in the war with Iraq and subjecting the entire nation to devastating international economic sanctions through its adventurist foreign and regional policies.

There is no question about the fact that the current flooding is the result of years of mismanagement of Iran’s water resources through insane multiple dam constructions as well as theft and corruption among the regime’s top officials.

In the midst of all these calamities engulfing our nation Khamenei’s puppets have once again resumed the misleading talk of removing the post of president and installing a puppet prime minister in his place.

And as Mustafa Tajzadeh, the loyal reformist politician has corrected said, when Khamenei is the despot whose decisions override all government’s plans, may be he should from now on be called the supreme leader-prime minster.


لینک وبسایت:

http://iranefardalive.com/Archive/50260

لینک یوتیوب:

https://youtu.be/0ZtdxEzAxy4

لینک دانلود:

https://vimeo.com/326429865

فایل صوتی:

https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/kgxwoahbg24z

فایل صوتی کم حجم:

https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/ffykrxewgfdo

گوگل درایو:

https://drive.google.com/file/d/1G9nQbbqEXNpHA_ISWc2hbVizlpwv_JHg/view?usp=sharing

April 14, 2019 03:01 PM






advertise at nourizadeh . com