April 14, 2019

پنجره ای رو به خانه پدری سه شنبه ۱۳ فروردین

nor4-300x160.jpg

این برنامه از پنجره ای رو به خانه پدری را با شعری از دفتر اشعار دکتر علیرضا نوری زاده آغاز می نماییم
امروز روز سیزده بدر است .عجب روزهایی بود پیش خودم که بررسی میکنم روز اولش با یک رژیمی که خمینی آمد و گفت ما عید نداریم!!! مردک در تمام زندگیش نه معنای زیبایی و نه معنای عشق را فهمید !! نه معنای برآوردن آرزوی انسانها را درک کرد تشکیلاتی درست کرد بنام کمیته امداد امام، این کمیته امداد امام در جنوب لبنان مثلا، همه جور توالتی ساخته، ایرانی و فرنگی هردو را ساخته حمام شیک بیمارستان مجهز ساخته است اما در وطن برای یک معلول جوان، کمیته امداد امام در طبقه چهارم یک اطاق به او داده اند .خیلی همت کرده اند این رژیم هیچ چیزش مثل آدم نیست.
آدم میتواند تصور بکند که در سرزمین ما چه میگذرد .

سپس اشاره ای به سخنان وزیر اطلاعات محمود علوی درباره خمینی خواهیم نمود. جناب وزیر اطلاعات بر این باور هستند که امام راحل روی مردم خیلی حساب میکرد و تا یک حرفی میزد مردم قبول میکردند و اگر امام میخواست نظام اسلامی باشد مردم به خیابان میآمدند و قبول میکردند ، حرفهای علوی قابل تامل است، یعنی مردم برای روحانیت ارزش قائل بودند، گمانشان این بود که خمینی دروغ نمیگوید، خدعه نمی کند، بر این باور بودند که روحانی نمادی از مظاهر و جلوه های الهی است، بر این باور بودند که مگر ممکن است مرجع دروغ بگوید ؟؟،

مگر ممکن است یک مرجع آدم بکشد؟ مگر ممکن است یک مرجع یک جنگ را به ملتی تحمیل بکند؟ ، مگر ممکن است یک مرجع دارو دیوانی داشته باشد که کارش شکنجه و کشتن مردم باشد؟ هیچ کس باور نمیکرد باید بنشینید و حرفهای زندانیان سیاسی را گوش بدهید ، در زمان خمینی ، یاداشت های مرحوم منتظری را ببینید او میگوید شما دختران مردم را شب اعدامشان به صیغه پاسداران میدهید و صبح اعدام میآیند و به خانواده اشان پول صداقش را میدهند ، دخترت را بردیم به او تجاوز کردیم و کشتیمش این هم ۵ هزار تومان صداق و برو خدا را شکر کن،.

داستان یک دختر خراسانی را میدانمکه در اصفهان اورا اعدام کردند و چه اتفاقهای زشتی قبل از اعدام این دختر جوان افتاد و امام جمعه بنام حائری به این دختران جوان تعرض میکرد و کارشان در زندان همین بود و من خبر دار شدم و یکی از این آدمها را که تعرض به دختران میکرد را در اینجا افشا کردم و نامش را بازگو کردم و شرح ماجرا را گفتم اینها در عصر خمینی بود میدانید حائری در شیراز چه کرد ؟؟میدانی دستغیب چه کرد در شیراز ، هر چقدر شرح مصیبت بخوانم چه میشود ؟؟!!

ما تا روز آخر جهان از جنایت های رژیم بگوییم نتیجه اش چه خواهد شد ؟؟ دولت آمریکا اعلام کرده که در اندیشه آن است که مجازات های تازه تری بر رژیم هوار کند،روی سرش و هدفش اینست که فروش نفت ایران را به صفر برساند این را پمپئو گفتهکه نفت ایران باید فروشش به صفر برسد ، حالا یک ملتی بلند شود و این مجموعه جنایت را به ذباله دانی تاریخ بیندازد آیا خوب است؟؟ و یا دست روی دست بگذارند تا اینها بقیه مملکت را هم به باد بدهند و چیزی از ایران باقی نماند؟؟؟ ملت بزرگ، تو تاریخ شما درس های بزرگی به جهانیان داده اید و کارهای بزرگی از خودتان بروز داده اید،.

ما یعقوب لیث را داریم سامانیان را داریم غزنویان را داریم تا میرسیم به صفویه ، در دوران صفویه یک جنبه مثبت داریم و در برابر عثمانی ها ایستادن و حاکمیت ما را در بسیاری از مناطق شرق میانه تثبیت میکند اما یک واقعیت بدی هم دارد هر روزیک امام زاده درست کردن و روحانیت را بزرگ کردن ، بعد از آنها افغانها میایند و از شاه سلطان حسین انتقام میگیرند ، آن دوران هم میگذرد و دوران نادر و سر فرازی و قدرتمندی ایران میرسد باز در آنجا دست خارجی را میبینید و آن جنون نادر بی دلیل نیست. زندیه میآید دوران آرامش و خوشی و بی جنگی است و بعد آقا محمد خان میآید و ایران یک پارچه میشود ،ققنوس از خاکسترش بیرون میآید، ولی آن هم دوران زود گذری است چون آخوند ها پیدایشان میشود فتحعلی شاه میآید و سپس دوران ۵۰ ساله ناصرالدین شاه با امیرکبیر آغاز میشود و به مشروطه میرسیم.

و بعد از مشروطه ظهور رضا شاه است و ایران در آن دوران متحول و باز ساخته میشود صاحب دانشگاه میشود و بکلی فضای کشور عوض میشود . محمد رضا شاه میآید میشنیدم که یکی از دوستان میگفت هیچکس مثل محمد رضا شاه به آخوند ها خدمت نکرد حالا دلائلی دارد که آیا او اعتقاد داشت به آخوند ها، نگران بود میدانست که اینها حیله گرند و خدایشان قاسم جبار است و به اینها نمیشود اعتماد کرد باید به اینها باج داد و یک جور خفه اشان کرد و تا زمانی که هویدا بود، هویدا بلد بود با آخوند ها چطوری سر کند !!!،

و ناگهان دولت خمینی آمد!! شما از روز اولی که خمینی آمد آیا یک روز خوش در این مملکت دیده ایم یعنی هرگز شادمانی را برای ملت ایران نمیخواست و جانشینانش هم بدتر از خودش.
ما در یک شرایط بسیار حساس هستیم اینها را برایتان دور زدم آمدم نوروز هم تمام شد اما در عین حال برای بدست آوردن عشق و آزادی باید فداکاری بشود و اینکه بنشینیم و دست روی دست بگذاریم و بگوییم ایشالله گربه است باور کنید یک میلیون ایرانی در خیابان ده شب ، یعنی سرنگونی رژیم جهل و جور و فساد این را با اطمینان به شما میگویم در این معرکه ما پیروزیم من باور دارم که شر این رژیم از سر ما کوتاه خواهد شد.
در بخش دوم برنامه تاملی به اظهارات یحیی آل اسحاق در ارتباط با لوس شدن مسئولیت ها در حکومت ولایی خواهیم داشت. در انتها به منطقه خواهیم رفت و شما را در جریان مهمترین تحولات و رویداد های منطقه قرار خواهیم داد .
با ما باشید و برنامه پنجره ای رو به خانه پدری را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید، منتظر شنیدن نظرات شما پیرامون این برنامه هستیم.


A Window to the Fatherland – Tuesday 2 April 2019

We begin tonight’s edition of A Window to the Fatherland with Dr. Alireza Nourizadeh reading one of his poems from the book of his collected works.

Dr. Alireza Nourizadeh:

Today is Sizdehbedar, when Iranians traditionally spend the day out picnicking and connect to nature and appreciate its beauty.

However, with the arrival of Khomeini and his regime all our centuries old traditions have come under onslaught. The first thing he said after his return to Iran was that we should not celebrate our new year, the Nowruz. He had never understood the meaning of love and beauty.

He and his successor have paid for building luxury apartments for their Lebanese followers but disabled Iranians cannot even afford a proper room to live in. We are dealing with a regime whose behaviour is just contrary to all human norms.

Now the regime’s intelligence minister Mahmood Alavi has said that when Khomeini came to Iran the nation followed all his orders and wishes without questioning them.

This is a very correct statement because the nation could not have imagined that a then respected religious leader and “man of god” could ever lie, torture and kill and wage wars!!

Or, in the city Shiraz that has now been hit with the disastrous flood, an ayatollah by the name of Haeri would have raped virgin girls before sendingthem to the firing squad.

The list of the crimes of this regime is never ending.

It has now been reported that the US government has announced that they will be imposing further sanctions on Iran.

According to Brian Hook, U.S. special representative for Iran, three of eight importers granted waivers by Washington to buy oil from Iran have now cut their shipments to zero.

This means in the weeks to come the dire economic condition of our people will get even worse.

It is now up to the Iranian people to rise up and end this miserable life for themselves by removing this regime from power and once again show to the world that we are an ancient and freedom-loving nation, before all the calamities that the regime has brought onto us ends the life of our country.


لینک وبسایت:

http://iranefardalive.com/Archive/50566

لینک دانلود

https://vimeo.com/327995111


لینک یوتیوب:

https://youtu.be/wPKaheDxrTo

فایل صوتی:

https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/v7pvw6b4uty6

فایل صوتی کم حجم:

https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/r73kyfq855m8

گوگل درایو:

https://drive.google.com/file/d/1o9Ed9VvZ1LVp0qW9qL0DktRAcBNrOhEB/view?usp=sharing


April 14, 2019 05:17 PM






advertise at nourizadeh . com