April 20, 2019

پنجره ای رو به خانه پدری دوشنبه ۲۶ فروردین

nor4-300x160.jpg

این برنامه از پنجره ای رو به خانه پدری را با شعری از دفتر اشعار دکتر علیرضا نوری زاده آغاز می نماییم . ابتدا شما را از در گذشت زنده یاد هوشنگ آجودانی برادر ماشاالله آجودانی عزیزم باخبر خواهم ساخت و به دوست عزیزم میگویم که در غم از دست داد ن شاعر دوبار باید گریست یکبار برای غمی که دارد و یکبار برای دلی که آتش گرفتهاست ، بهر حال ما اینجا در غربتمان نشسته ایم و دانه دانه عزیزانمان میروند و قوم افریتان شهرسنگستان همچنان به جنایت خود ادامه میدهند.

امام جمعه تهران یکبار که ایراد میگیرد که این پل دختر اگر اسمش پل امام بود اینجوری سیلاب نمی آمد یکبار دیگر هم حالا در باره حرم قلابی و دروغینی که ساخته اند !!! ملا حظه میفرمایید فاطمه زهرا مزارش آنجا نیست در قبرستان بقیع است و اینها آمده اند یک قبر و یک دکان دیگر درست کرده اند جواهر نشان ، شما این را تصور کنید که احمد خمینی هم تا چند روز دیگر امامزاده میشود !!!!!

میگویند حشد الشعبی آمده و کمک کرده به سیل زدگان!!! دزد خودمان کم داشتیم رفتیم یک مشت هم از آنجا آورده ایم ابوعزراییل که به کمک ایرانی ها نمیآید که و برای نجات ملت ایران نیامده که؟؟؟!!! آنوقت این اهالی ولایت فقیه با وقاحت میایستند و این را اسباب افتخار خودشان میدانند و آقایان در مورد حشد الشعبی چه میآندیشند .؟؟؟

حالا جالب است که در موزه دبی از موی حضرت محمد رونمایی شده است !!؟؟ دبی داشت زور میزد یکم از اینها جلوتر برود، حالا رونمایی موی حضرت محمد !!؟؟؟ تصورش را بکنید اگر این دروغ راست باشد خوب که چی فراعنه مصر الان پیکرشان را بیرون میآورند و دندانهایشان هم سالم است ، آیا ما بر این باور هستیم آیا همین مذهبی که بهش اعتقاد دارند مگر می گوییم از خاک بر آمدیم و در خاک شدیم حالا دو تا موی پیغمبر هم پیدا شده که چه بشود ؟؟؟ یک روز ملا عمر مدعیش است یک روز ابوبکر بغدادی و امروز حاکم دبی، و این جالب است که برایتان بگویم این داستانها را که میگویند که ملا عمر عبای پیغمبر را داشته است و وقتی دختر بن لادن را گرفت عبا را هم تنش کرد و داماد پیغمبر هم شدند . ما تا زمانی که خود را از این مشکلات و مسائل نجات ندهیم همین بازی ادامه دارد اگر به پیامبر اسلام اعتقاد دارید مسلم بدانید که او مخالف تمام این بساط بود و اگر به پروردگار اعتقاد داری اینها همه دکان است قبر فاطمه زهرا را درست کرده اند بدون اینکه فاطمه زهرا آنجا باشد جز این است که یک دکان شیادی برای ملا ها درست کرده اند .

آقای سیستانی مثل اینکه این حرفهایی که ما زدیم به رگش برخورده و اعلام کرده آخوندها نباید کار اجرایی بگیرند و در کار اجرایی دخالت نکنند ، آخوندی که خواست کار اجرایی بکند باید عمامه را بر دارد. اما در مملکت ما از این خبر ها نیست آخوند کارشناس اقتصادی میشود در مورد دزد بودن!!!!

آقای وزیر کشورمان هم خیلی حرف با مزه ای زده اند و اخیراً از طنازان جمهوری اسلامی هستند در مجلس صحبت میکردند و گفتند چون این سیلها در تعطیلات بود و شهر های درگیر هم زیاد بود مسئولین هم مشغول کار های خودشان در تعطیلات بودند بنابراین مشکل پیش آمد یعنی ای سیل وقتی میخواهی بیایی در تعطیلات نیا؟؟!! موقعی نیا که استاندار گلستان رفته آلمان مشکل برادرزنش را حل کند.
مثلا خانم نفیسه محمودی میلونها دلار در جریان دکلهای نفتی خورده است و دزدیده است ولی اسمی از او در پرونده نیست بلاخره با حاج آقا مقدم رفت و آمد داشته و او سفارشش را کرده است. این دفتر مقام معظم رهبری است!!! که خودش را جانشین علی میداند و از حالا مقدمه میچیند تا جانشین خودش را هم آماده بکند ،.

آقای حجاریان التفاطی به بنده فرموده بودند توی این حرفهای اخیرشان ، یک نکته ای که برای من جالب است اینکه آقایان اصلاح طلب ها و در نتیجه قطبشان هم متوجه این امر نیستند که آقا دورانی که آدم میتوانست هر لحظه به یک رنگ در آید تمام شده است، کما اینکه آقای خاتمی میگوید مردم دیگر حرفهای ما را گوش نمیدهند ، آقای حجاریان ظاهراً گفتگوی بنده با آقای لخ والسا خیلی ایشان را ناراحت کرده است ، و می گوید ایشان در خارج از کشور نشسته و از رهبری کارگری ما در اهواز و هفت تپه میخواهد لخ والسا درست کند، اولا چه چیز آونا از لخ والسا کمتر است کجا گفته اسماعیل بخشی از او کمتر است؟؟ چه چیزی نماینده فولاد اهواز کمتر از لخ والسا دارد ؟ همین اسانلو را در اینجا میبینیم اینها کمی اشان چیست چه چیز کم دارند ؟؟؟ آقای لخ والسا وزنش بیشتر است ؟؟ من رفتم ایشان را دیدم بسیار آدم محترم و بسیار آدم برجسته اینقدر قدرت داشته که به مقام ریاست جمهوری هم رسید ، چرا کارگران خودمان را اینجور تحقیر میکنید ؟؟ آقای حجاریان مگر خود جنابعالی که بودید ؟؟، تعدادی بچه های نازی آباد بودید، من همه شما را میشناسم من میآمدم مدرسه مدد کاری اجتماعی درس میدادم یاقچی آباد ، و چند ساعتی آنجا درس میدادم . و شما از آنجا جفت زدید و در مقام معاونت وزارت اطلاعات نشستید سازنده اطلاعات شما بودید، اینهمه جفت زدن به چه خاطر است به شما دیگر شغل نمیدهند، خامنه ای دشمن خونی شماست، چرا خودت را در چشم کارگر ها سیاه میکنی ، معلوم است که من اسماعیل بخشی را برابر لخ والسا میدانم معلوم است که جنبش کارگری ما جنبش بزرگی است و به آن افتخار میکنیم . شما این مفاهیم را یادتان رفته و کارگر آدم حقیری است چون دیگر الان کارگر نیستید.آن رفیقتان بود که از معاونت وزارت ارشاد استعفا داد و گفت پدرم بنا است و من همان بنایی را میکنم ، نماینده مجلس هم شد.
در بخش بعدی برنامه به منطقه خواهیم رفت و شما را در جریان آخرین تحولات در سودان و الجزایر و لیبی قرار خواهیم داد و در انتها شما را از جند خبر داخلی باخبر خواهیم ساخت.
با ما باشید و برنامه پنجره ای رو به خانه پدری را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید، منتظر شنیدن نظرات شما پیرامون این برنامه هستیم.

A Window to the Fatherland

Tuesday 16 April 2019

We begin tonight’s edition of A Window to the Fatherland with Dr. Alireza Nourizadeh reading one of his poems from the book of his collected works.

Dr Alireza Nourizadeh:

I was watching how the French people were weeping at the sighting of the Notre Dame on fire as part of their culture were being turned into ashes in front of their eyes.

I then compared this sense of one’s love for one’s history to what the mullahs of Iran have done to our own cultural heritage.

The first thing they did after coming to power was to destroy the tomb of Reza Shah who built the new Iran.

Then Khalkhali went to the 2500 years old Persepolis site with bulldozers to ruin it into rubbles, but was stopped after facing protests by the Iranian people.

Saddam Hussein had carried out many criminal acts against our people during the Iran-Iraq war and hundreds of thousands our young people perished in that carnage.

And yet the leaders of the regime have now bussed in hundreds of their Iraqi proxies into the flood hit provinces of our country under the guise of helping the flood victims.

These Iraqis are the same who invaded our country and have now become the new Daesh in Iraq itself after the defeat of the ISIS.

The only description of inviting the Iraqi and Lebanese militias to come to Iran by the regime is treason as they have only been called upon to protect the regime from the wrath of Iranian people.

US Secretary of State Mike Pompeo has said that the regime is now funding the Maduro regime in Venezuela.

And no doubt the money spent by the Iranian regime on the Venezuelan dictator comes from the pockets of the impoverished Iranian people.

At the end of the program we will look at the comments of the former Revolutionary Guard commander Saeed Ghassemi who has said the force had trained Al Qaeda fighters in Bosnia under cover of humanitarian aid.


لینک وبسایت:

http://iranefardalive.com/Archive/51017

لینک یوتیوب:

https://youtu.be/S7SI8U_pvLk

لینک دانلود:

https://vimeo.com/330522466

فایل صوتی:

https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/l4v1t890o6vs

فایل صوتی کم حجم:

https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/l4v1t890o6vs

گوگل درایو:

https://drive.google.com/file/d/1kcc34rkbZWMSWdnbH8L0xinpNrYe58wI/view?usp=sharing

April 20, 2019 08:50 PM






advertise at nourizadeh . com