April 20, 2019

پنجره ای رو به خانه پدری پنجشنبه ۲۹ فروردین

nor4-300x160.jpg

این برنامه از پنجره ای رو به خانه پدری را با شعری از دفتر اشعار دکتر علیرضا نوری زاده آغاز می نماییم .ابتدا به آقای مهندس حسن شریعتمداری بخاطر در گذشت خواهر گرامیشان تسلیت عرض مینماییم .سپس همراه با شما خوبان به گفتگو با آقای دکتر محسن سازگارا خواهیم نشست:

دکتر نوری زاده : این هفته خواهر گرامی مهندس حسن شریعتمداری و دخترمرحوم آیت آلله شریعتمداری در گذشت، بانویی که رنج بسیار کشید دردها و رنجهای پدر و مادر و بعد همسرش و برادر عزیزش که دور شد ازش ، خاموش شد و به رحمت خدا رفت ، گفتند آقا دختر را در کنار مزار پدر میخواهیم دفن کنیم، سید علی آقا گفتند نخیر ، !!!مگر میشود ،شریعتمداری!!!! میخواهید غائله راه بیندازید، آقای شبیر زنجانی و وحید خراسانی و دوسه نفر دیگر از این آقایان آخوندها به اصرار رفتند که آقاایشان پدرش استاد ما بوده و میخواهد کنار پدر دفن شود ، خلاصه جنجال بالا گرفت ، بالاخره قبول کردند منتها!!! موقع دفن سه نفر تا چهار نفر آنجا باشند!!!. اینها از جسد یک بانوی سالخورده که میخواهند دفنش کنند میترسند!! اما مردم چه کردند یکی در قم و یکی در تهران برگزار کردند و همه مراجع یا خودشان رفتند یا نماینده فرستادند بغیر از نوکرهای سید علی ، این خودش نشان از این دارد که مردم ما وفای به عهد دارند ضمن تسلیت به دوست عزیزم جناب مهندس شریعتمداری و خانواده محترمشان میگویم اندکی وقت، سحر نزدیک است.
سلام دکتر سازگارا .

دکتر سازگارا:عرض سلام و ارادت و تسلیت خدمت جناب مهندس شریعتمداری و خانواده محترمشان و نشان میدهد که این حکومت بیشتر از مرده ها میترسد تا زنده ها، و از سایه خودش هم وحشت دارد والبته نفوذ آیت الله شریعتمداری و خانواده ایشان نشان میدهد که مردم اینطور قدردانی و مشارکت میکنند و جالب است فقط از جنازه رضا شاه نمیترسد بلکه از دفن دختر آقای آیت الله شریعتمداری هم میترسد.


دکتر نوری زاده : در هر حال کمتر حکومتی در دنیا پیدا شده که اینچنین باشد و نگذارد عزیزان رفتگانشان را ببینند و در مراسمشان شرکت کنند و هر روز هم یک مصیبتی است دیروز ۱۳۸ نفر از شهروندی بحرینی محروم شدند چرا؟؟؟ برای اینکه با اینها ارتباط دارند و میروند اینجا آموزش می بینند و بمب درست میکنند میاورند یعنی خانواده اینها بهم ریخت، و این تنها رژیمی است که پست انگلیس، پست را ممنوع میکند به آنجا ،و امروز مفصل در این باره صحبت خواهیم کرد.

دکتر سازگارا: دادستانی مصر هم برای مرسی و رهبران اخوان تقاضای اعدام کرده برای جاسوسی برای سپاه پاسداران و اسنادی را که در آورده اند که از طریق حماس و حزب الله لبنان تماس داشتند با آنها اتهام بزرگی است و سنگینی در مصر است.

دکتر نوری زاده : الان شما این حشد الشعبی را که وارد ایران شدند تاثیرات منفی بر مردم داشته است و مردم احتیاج به کمک اینها ندارند و الان همه میگویند که اینها برای سرکوب مردم آورده شده اند شما نظرتان چیست؟؟؟

دکتر سازگارا: اول بگویم وقتی پرچم عراق را روی خودروهایی که در خاک پاک خوزستان دارند جولان میدهند خاکی با خون فرزندان این مرز و بوم عطر آگین شده ، خدا میداند که چه حالی شدم و یاد تمام دوستانی افتادم که در این خطه شهید شدند و این بیشتر جنگ خوزستان با عراق بود تا جاهای دیگر،نیمی از شهدای جنگ از بچه های خوزستان بودند دلیری و شیر مردی این بچه ها قابل تحسین بود و دشمن را از خاک ایران بیرون کردند و حالا قدمهای نحس یک عده تروریست، برخاک خوزستان !!! چرا باید این امر صورت بگیرد ؟؟
اتفاقی که افتاده قاسم سلیمانی نشان داد که یک قاتل بلفطره هست و هیچ دلی در گرو خاک ایران ندارد و تعدادی از جیش المهدی و یمنی ها را از موقع جنبش سبز در تهران ساماندهی کرده اند و ستاد امنیت تهران که آقا مجتبی درست کرده در جاده کرج از قرار گاه ثارالله بردند آنجا که بزرگتر باشد و تعدادی از اینها را هم در شهرهای مختلف سیل زده مستقر کرده اند.
یعنی در سه لایه میشود این رانگاه کرد ، اول آنچیزی است که حکومت تبلیغ میکند ومیخواهد بگوید اگر مردم میگویند سوریه را رها کن فکری به حال ما کن و میخواهند بگویند اگر ما از دست و دهن مردم دزدیدیم و بردیم در سوریه و لبنان خرج کرده ایم این قاتل های منطقه ای موقع سیل آمده اند به شما کمک کنند ، مملکت ما مگر بولدوزر و لودر کم دارد مگر مردم داوطلب کم دارد ، حسابهای مردم را میبندند و گروهای غیر دولتی را اجازه فعالیت نمیدهند و میروند تروریست میآورند میخواهند برای مردم سیلزده ما چکار کنند اینها پزشک هستند؟ تیم پزشکی اند؟؟ غذا و دارو میتوانند به مردم بدهند؟؟؟ و از بیماریهایی که همراه با گل و لای همراه سیل آمده جلوگیری کنند؟ !!! بهر حال، لایه اول بسیار مسخره است که فکر کنیم لشکر تروریستی که قدم نحسش را روی خاک پاک ما گذاشته است بتواند کاری برای هموطنان سیل زده ما بکند و بقول سازمان ملل در سطح کشور۱۲ میلیون نفر از این سیل آسیب دیده اند و ۲ میلیون ایرانی به کمکهای بشر دوستانه محتاجند .
لایه دوم که همه میگویند اینها از زمان جنبش سبز دیدند و من شاهد زنده دارم و میگفت وقتی که حمله کردند با لهجه لبنانی صحبت میکردند و یک دنده اش را هم شکسته بودند اینها در گذشته دیدند که ماشین سرکوبشان شکننده است وقتی در روبروی مردم قرار گرفتند نه نیروی انتظامی حتی بسیج هم برایشان کار آمدی ندارد و دست به اینکار زدند و معاون دادستانی انقلاب گفته بود اگر ولایت را یاری نکنید از عراق و لبنان و سوریه می آیند به یاری ولایت ، اما بر طبق قانون اساسی ورود نیروهای خارجی به هر عنوان ممنوع است.

و اما لایه سوم که من متوجه نبودم ولی پاره ای از دوستان خبر دادند که این قاسم سلیمانی که غلام خانه زاد بیت است و حلقه بگوش ولایت است کسی است که نیرویی روی زمین ندارد و نیروی قدس حداکثر چهارده، پانزده هزار نفر است و آن هم رزمی نیستند و بیشتر جاسوس و در قاچاق مواد مخدر شرکت دارند اما الان با آوردن نیروهای خارجی که قبلا در ایران آموزش دیده اند و سازماندهی کرده اند در صدد هستند شصت هفتاد هزار نیرو برای قاسم سلیمانی درست کنند و این مرتبط است با جابجایی حکومت و قدرت در تاریکخانه بیت ، که اگر بخشی از این سپاه ناراضی بودند از تحولات درونی حکومت این نیرو های اجنبی بتوانند نقش بازی کنند.

دکتر نوری زاده : من یک تاییدیه در این مورد دارم به نقل از حرفتان، بچه های سپاه در جریان این سیل اخیر خودشان هم که اگر عاملاً در جریان نبودند برایشان آشکار شد که این دستگاه اهریمنی که بنام سپاه درست کرده اند و آنها به عشق به وطنشان یا هرچی توی این دستگاه هستند چقدر ان دستگاه آلوده است و چقدر محمد علی جعفری و قاسم سلیمانی و امثالهم تا خرخره آلوده هستند بنابراین این احساس دارد قدرت میگیرد که اگر روزی رویا رویی پیش بیاید این بچه ها هموطنانشان را نخواهند کشت اینست که اینها مجبورند مزدورانشان را بیاورند و وقتی میآید و میگوید ما در این مدت صد تا دویست هزار نفر را آموزش داده ایم و بعد آقای سعید قاسمی میآید و بعد حسین الله کرم که بعله ما به اسم امداد گر و هلال احمر آدم میفرستادیم بوسنی که آموزششان بدهند ، حالا از سوریه نیروهای فاطمیون به ایران میآیند و در جاهایی که برایشان معین کرده اند می روند منظورم که این حرف شما کاملا درست است و باید برای این مردم بگوییم که سپاه دشمنشان نیست این باند مافیایی قاسم سلیمانی و محمد علی جعفری اینها دشمن شما هستند و نوکرانشان هم همین ابومهدی المهندس و جماعتی است که به ایران آمدند .


با ما باشید و برنامه پنجره ای رو به خانه پدری را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید، منتظر شنیدن نظرات شما پیرامون این برنامه هستیم.

لینک وبسایت:

http://iranefardalive.com/Archive/51157

لینک یوتیوب:

https://youtu.be/BWOPOkOuP78

لینک دانلود:

https://vimeo.com/331237724

فایل صوتی:

https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/bjteftrv6gdf

فایل صوتی کم حجم:

https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/xcq0qrijdvw4

گوگل درایو:

https://drive.google.com/file/d/1Bw73FfUPQe-sH3raEMcC2T5dfJX198mg/view?usp=sharing

April 20, 2019 09:00 PM






advertise at nourizadeh . com