April 28, 2019

پنجره ای رو به خانه پدری پنجشنبه ۵ اردیبهشت

nor4-300x160.jpg

این برنامه از پنجره ای رو به خانه پدری را با شعری از دفتر اشعار دکتر علیرضا نوری زاده آغاز می نماییم . سپس همراه با شما خوبان به گفتگو با آقای دکتر محسن سازگارا خواهیم نشست :

دکتر نوری زاده : رژیم جهل و جور و فساد حتی طاقت حضور نام استاد را بر خیابانی نداشت ، جمعی از اوباش ولایت فقیه در اعتراض به نامگذاری یک خیابان بنام استاد محمد رضا شجریان تجمع کردند با شعار ، ملعون خواننده فتنه !!! پر آوازه ترین آواز خوان یک قرن اخیر که به جنبش سبز دل بسته بود را فتنه خواندند، کسانی که ازسرو پایشان فتنه میبارد.

دکتر سازگارا :بنده ادای احترام نسبت به استاد شجریان می کنم که جزو مفاخر ملی ما محسوب میشوند و این را باید تحسین کرد که شورای شهر تهران اسامی چندین تن از هنرمندان امثال مرحوم انتظامی یا عمران صلاحی و فروغ فرخزاد و استاد شجریان را تصویب کردند که روی خیابانها بگذارند ،
امید واریم که جا نزنند از این هوچی گری ها و این سنت حسنه را ادامه بدهند، که این هنرمندان باعث فخر مملکت ما و فرهنگ ما هستند نامشان را بر سر خیابانها بنشانند کاری که همه دنیا میکنند و از هنرمندانشان نه تنها بر سر خیابان بلکه با مجسمه ها تجلیل میکنند.


دکتر نوری زاده : وقتی ما میبینیم سیصدو پنجاه نفر انسان که کاری به کسی ندارند و جز اینکه به عیسی مسیح اعتقاد دارند در روز عید پاک طعمه این اسلام ناب انقلابی کریه آن وجه سنی اش شدند گاهی اوقات باید پنهان کنیم این مذهب را و نمیتوانیم بگوییم مسلمانیم ، و حالت نفرتی که ایجاد شده و متاسفانه روشنفکران دینی مسلمان در کشور ما هیچ تلاش نکردند در برابر این روایت از اسلام و تا به قصاص میرسند شل میشوند نه باید قصاص را هم عوض کرد، هیچ چیزی ابدی نیست ادیان برای رفاه بشر هست نظر شما چیست؟؟

دکتر سازگارا : والا این وحشی گری و تروریزمی که در سریلانکا اتفاق افتاد وجدان بشری را جریحه دار میکند و شرمسار میکند، در مورد اسلام هم دستکم راجع به اهل کتاب من اصلا نمیخواهم وارد جزییات بشوم ولی این آقایانی که در سریلانکا مسلمان هستند دستکم به قرآن اگر اعتقاد داشتند در قران برای اهل کتاب آیات متعددی هست که بیایید باهم حرف بزنیم و مراوده داشته باشیم و هیچ علتی ندارد که مسیحیان را در روزعید پاک از بین ببرید و بکشید آنهم با این اعمال تروریستی !! یادش بخیر مرحوم آیت الله سید محمد باقر صدر مردی که نابغه بود در کار خودش و چه حیف که با توصیه غلط خمینی در نجف ماند و بدست صدام کشته شد او پروژه بزرگی داشت او میگفت این احکام فقهی که از روی دست همدیگر نگاه میکنند و مینویسند و کپی میکنند من معتقدم که بخش بزرگی از این احکام دست نوشته خود فقها در طول تاریخ است بنابراین میشود عوضش کرد حتی خود پیامبر اسناد معتبر داریم ،که در مدینه اجرا کرده، بعنوان یک فرد حاکم مدینه بوده ، و میشود آنها راهم کنار گذاشت.
معدودی از اینها میماند مثل عبادات که باید اینها را نگه داشت و در مورد بقیه میخواست که جراحی بزرگ بکند و متدی را فکر کرده بود که میخواست در علم اصول منطق استقراء را بگذارد جای قیاس و کتاب مهمی هم دارد و میدانید اگر اینکار را میکرد تمام دستاورد های علمی میتوانست متکای احکام فقهی قرار بگیرد ، از این فقها هم چیزی جز همان احکام قرون وسطایی چیزی بیرون نمیآید با این وصف میخواهند مملکتی مدرن مثل ایران را با این احکام اداره کنند و گاهی به چیزهای خنده دار میرسد


دکتر نوری زاده : اصولا صدرها، آدمهای متفاوتی هستند امام موسی صدرآدم متفاوتی بود بعد از انقلاب برادران مدرسی مرتب به صدر زنگ میزدند که پس کی بلند میشوی و پس از کشته شدنش توسط صدام خمینی تا سه ماه داد میزد صدر را آزاد کنید و واقعا خیانت کردند به آقای صدر .

دکتر سازگارا : در پاسخ به یک شهروند شیرازی در مورد پارازیت های فرستاده شده در این شهرکه امانشان را بریده است باید گفت، شیراز مرکز فرهنگی ایران و مرکز سرکوبگری سپاه می باشد که بسیاری از این دستگاهها را در شیراز آزمایش میکنند و اهل شیراز را با مشکل مواجه میکنند ، سپاه در ارتباط با این پارازیت ها میآید یک فرکانس غیر قانونی تولید میکنند و مراکز امواج کوتاه و غیر قانونی که در جاهای مختلف شهر نصب میکنند و یک ابر، موج درست میکند و با برخورد با امواج ماهواره تبدیل به پارازیت میشود و این بشدت مضر است و مشکل ایجاد میکند و هم روی مغزاثر میگذارد و بسیار زیان آور است اما این اراده خامنه ای توسط سپاه اجرا میگردد و پشتیبانی که روسها میکنند و گوششان بدهکار این زیانها نیست.

دکتر نوری زاده : شما در آمریکا ما هم از اینجا اتحادیه اروپا که تابع موگرینی نمیماند و یقه اش را خواهیم گرفت و این کار جنایتکارانه که در حق زنان باردار و کودکان میشود و مصیبتش را میکشند همین شیراز که میگویید من مکرر ایمیل دارم.


دکتر نوری زاده : محمد علی جعفری که لایق نبود، ده سال ماند و سه سال دیگر هم تمدید کرد، ولی وسط کارخامنه ای دبه درآورد، ایشان فرماندهی حفاظت سپاه را تغییر میدهد، یعنی سردار نصیری را بر میدارد و جایش سردار جمیری را میگذارد نصیری که مدتی است پیدایش نیست در احکام نظامی وقتی شما حکمی میدهید، مثلاً خامنه ای وقتی جعفری را عوض میکند اورا جای جدیدی میفرستد ولی در مورد آقای نصیری حکمی نیست ؟؟و شایع شده که این سردار نصیری همان کسی است که با اسراییلی ها وقتی خالی کردند انبار اطلاعات رو این کسی است که با آنها رفت؟؟!!! البته این یکی از شایعات بود؟؟. شایعه دیگری هم این بود که ایشان در نوروز به کربلا رفته بودند و بعد قرار بوده در همان تیم و هیئت بر گردند بر نگشته اند؟؟؟!!! و من این دو روایت را شنیده ام و هنوز نمیدانم کدامیک درست است ؟؟ چرا جعفری برکنار شد؟؟؟ آیا بخاطر نصیری بود چرا تا ۲۴ ساعت قبلش حکم صادر میکرده و دوروز قبلش رفته ستاد مشترک بازدید کرده و هیچ اثری از برکناری و بازنشستگی وجود ندارد در مورد محسن رضایی مدتها بحث بود تا رفت ولی در مورد ایشان ۱۸ ماه دیگر مانده چرا رفت؟؟ تحلیلتان و چیزهایی که شنیده اید برای ما مهم است.

دکتر سازگارا : من اول این را بگویم که آن اول انقلاب یک دوماه ایده جدید ارتش مردمی را کار انداختیم و سنگ بنای یک سازمانی گذاشته شد که این سازمان نیست و یک هیولایی شد ، و این منبر ما اینروزها که در مورد سپاه است حسابی گرم شده والبته اینجا که خانه مان است.

راجع به آقای نصیری من هم مثل شما موافقم که این نصیری کجاست و چه بلایی سرش آمده است ؟؟ و تا یکجایی از او خبری نشود یا حکومت بگوید و درش نیاورد این معما حل نمیشود. اما راجع به آقای عزیز جعفری باز خلاف عرف خامنه ای است حتی احمدی نژاد که آنطور لگد میزد گذاشت به آخر دوره برسد و کمتر زیر بار تغییر میرود. یکمرتبه و ناگهانی برش میدارد و با جانشینش او را عوض میکنن گمانه زنی خیلی زیاد است......

با ما باشید و برنامه پنجره ای رو به خانه پدری را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید، منتظر شنیدن نظرات شما پیرامون این برنامه هستیم.

پنجره ای رو به خانه پدری پنجشنبه ۵ اردیبهشت

این برنامه از پنجره ای رو به خانه پدری را با شعری از دفتر اشعار دکتر علیرضا نوری زاده آغاز می نماییم . سپس همراه با شما خوبان به گفتگو با آقای دکتر محسن سازگارا خواهیم نشست و در ارتباط با عملیات تروریستی در سریلانکا توسط داعش و علت تغییردر فرماندهی سپاه پاسداران و دیگر مسائل مهم داخلی و منطقه ای با ایشان به تبادل نظر خواهیم پرداخت. با ما باشید و برنامه پنجره ای رو به خانه پدری را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید، منتظر شنیدن نظرات شما پیرامون این برنامه هستیم.

A Window to the Fatherland – Thursday 25 April 2019

We begin tonight’s edition of A Window to the Fatherland with Dr. Alireza Nourizadeh reading one of his poems from the book of his collected works.

Dr. Alireza Nourizadeh:

We continue the program with talking to our special guest of every Thursday, Dr. Mohsen Sazegara, for his views about news of Iran and the Middle East.

The regime of ignorance and tyranny in Iran does not even tolerate one small street being named after our country’s legendary traditional singer, Mohammad Reza Shajarian.

It has now mobilized its thugs to gather on that road and shout slogans against Shajarian and call him “a member of sedition”, for his heroic support of the Green Movement. And this is from a bunch of vile people who are the very essence of sedition and corruption in Iran.

Dr. Mohsen Sazegara:

I pay my deep respect to Mr Shajarian as a pride of our nation. We must also appreciate the Tehran City Council’s decision to name several streets after our national cultural personalities and hope that they will not back off from their decision in face of this vicious attack on them by a gang of hooligans.

Dr. Alireza Nourizadeh:

We must also condemn a similar criminal act carried out under the guise of religion in Sri Lanka in recent days in which hundreds of innocent women and children are massacred.

It think it is high time Muslim intellectuals and true leaders do something about this gross abuse of Islam by these ignorant and vile people.

Dr. Mohsen Sazegara:

This act of terrorism has truly saddened the world and made true Muslims feel ashamed of certain misguided people tarnish the image of their religion.

I also believe it is high time Islamic thinkers did away with most of the Sharia beliefs that are not compatible with this day and age of human civilization and get rid of many of the backward and medieval teachings of the religion that have only been brought about by ignorant people pretending to be the representative of Islam.

لینک وبسایت:

http://iranefardalive.com/Archive/51402

لینک یوتیوب:

https://youtu.be/MprStcFwZ6E

لینک دانلود:

https://vimeo.com/332453700

فایل صوتی:

https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/lkiwmd9phsyh

فایل صوتی کم حجم:

https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/cxx6r3eqbpli

گوگل درایو:

https://drive.google.com/file/d/1l2O6dpUsnoHsejWeJjPTuTKbO42NR_6s/view?usp=sharing

April 28, 2019 06:29 PM






advertise at nourizadeh . com