April 28, 2019

پنجره ای رو به خانه پدری جمعه ۶ اردیبهشت

nor4-300x160.jpg

این برنامه از پنجره ای رو به خانه پدری را با شعری از دفتر اشعار دکتر علیرضا نوری زاده آغاز می نماییم .داشتم صحبت میکرم با تعدادی از دوستان و بیاد من هم هستند و در این لحظه شادمانی بامن شریک شدند. هیچ دور نیست آن لحظاتی را که ما بعد از انقلاب شاهد بودیم ، اما این افرادی که با خمینی وارد شدند اینها ناشناس بودند، مثلا فکر کنید هواپیمایی وارد تهران شود و آدمهایی که شما دوست دارید دست در دست هم پیاده شوند، شاهزادهرضا پهلوی دست مهندس شریعتمداری را گرفته و آز آنطرف پیر مرد دیرمان جواد خادم هم دارد میرود و من و چالنگی و بزرگ زاده تیم روزنامه نگاران داریم آنجا میرویم .چقدر یاد بازگشت قطب زاده می افتم همانجا گفت من باید بروم مادر را ببینم و دیدار مادر و فرزند که چه دیداری بود و بعد آن جنایتکار کشمیری چطور اجازه نداد این دوامی زیادی داشته باشد، بگذریم ، اینها تصوراتی هست که من با آن زندگی میکنم و عجیب ایمان دارم به این قضیه یعنی آن منظره ای که دیدم ساعتی پیش بر این باورم که حتماً خواهم دید. نزد آن صاحبخانه پر از عشق خواهم رفت اینها را من احساس میکنم برای اینکه ببینید یک کلیپی برایتان نشان میدهم و خیلی مهم است و اصلا دیگر نیازی نیست که برایتان ده بار مثال بزنم از کتابها حدیث و روایت بیاورم همین برای شما در میزان شئامت وناجوانمردی و بی خدایی ارباب امائم کفایت میکند باز هم همیشه میگویم در میان اینها آدم خوب هم هست، بارها دیدم خودم ولی در قدرت ندیدم امیدوارم در قدرت هم همان باشدکه در غیر قدرت دیدمشان ، منهاییکی دوتا شان که در قدرت هم شرافتشان را حفظ کردند .
واقعاً میگویم آقای محقق داماد در قدرت هم شرافتش را حفظ کرد ،عبدالل نوری در قدرت هم شرافتش را حفظ کرد ، ما یک ضوابط و اصولی داریم داشتیم از خارج بر میگشتیم من و چند تن از دوستان فریدون توفیقی و کیخسرو بهروزی و برادرم باهم قرار گذاشتیم آمدیم در راه کتابهای تند مثل کتابهای حزب توده و ...خریدیم موقعی که میرفتیم در ترکیه یک جا که ایستادیم کتابها در یک ساک بود من کتابها را برداشتم و آوردم و زیر صندلی عقب گذاشتم کسی نمیدانست من اینکار را کردم وقتی رسیدیم به مرز بازرگان گفتم من دانشجو بودم و درسم تمام شده وپارسال برگشتم و امسال هم هم گردشی کردم و هم یک ماشین نویی هم خریدم و آوردم ، یکی از این مامورینی که آنجا ایستاده بود خیلی آدم باحالی هم بود آمد جلو و گفت برید به ماشینپژو که رسیدند درست دست کرد و ساک را درآورد و گفت این تو چی هست من نگاهی به دوستم کردم و بخیر گذشت رفتیم و شب هم جای شما خالی در تبریز بودیم و داستان را برایش تعریف کردم . من نمیخواهم بگویم کار بزرگی کردم وظیفه من بود من نمیگذاشتم دوستم هستیش به باد برود بخاطر چهار تا کتاب ،حالا در این کلیپی که به شما نشان میدهم چهار جوان رفته اند سوریه پول هم ندارند و وضعشان خراب است جانوری بنام هادی غفاری اینها را ملاقات میکند ببینید چه میگوید......
یعنی نامردی و شئامت و وقاحت و بی دینی تا اینجا این اسلحه ها را چه کسی به تو داده است کدام دولت خارجی تو نوکر را در اختیار داشت شما فکر میکردید ۵۰ تا یوزی و یا کلاش میفرستادی به ایران رژیم سلطنتی را بر می انداختی رژیم را چیز دیگری برانداخت نه اسلحه شما ؟؟ ولی چند تا جوان را داشتی به کشتن میدادی و تو ناجوانمرد برای اینکه بروی و پولت را از اربابانت بگیری برای اینکه اسراییلی ها اینها را که بتو دادند ازت خشنود بشوند برای اینکه رژیم سوریه ازت خشنود بشود برای اینکه بروی پیش خمینی و داستان را تعریف کنی و یک ده هزار دیناری بگیری؟؟ این است هادی غفاری!!!
خواستم شما یک نمونه از این افراد را ببینید . کسی که ادعا میکند پدرش در زندان کشته شده ولی میگویند خودش مرده است . اینها تفاوت های ما ها هست من حاضر نشدم که کوچکترین مشکلی برای دوستانم پیش بیاید . این ملعون چه کارها که نکرد و چگونه تیر در گردن هویدا شلیک کرد . البته برایتان بگویم کسی که در نهاوند قرار بود اسلحه ها را تحویل بگیرد شخصی بود بنام حیدری که نماینده مجلس هم شد این آقای حیدری در انفجار حزب جمهوری اسلامی کشته شد. من به این حقیقت مسلم ایمان دارم که محال است اینها جنایتی بکنند و از این جنایت بگریزند چنین چیزی ممکن نیست.

آقای جاسبی ۳۰ سال رئیس دانشگاه آزاد بود و روزی که هاشمی و آن دارودستهبفکر دانشگاه آزاد افتادند این فکر نبود که مملکت را دارای افراد باسواد بکنند ،تجارت خانه ای میدیدند که همه اش سود است جمعیت را میدیدند که در پشت کنکور مانده اند ، و دانشگاه آزاد را راه انداختند بنظر من این کار بزرگی بود ، و هزاران نفر از بچه های مردم را روی میز دانشگاه نشاند. این آقای جاسبی رئیس هیئت مدیره بود با این آقا دارد مصاحبه میشود از او میپرسند حقوقی که دارید میگیرید چقدر است ، میگوید ۳میلیون و ۷۰۰ هزار تومان میگیرم ، این تیکه را هم نگاه کنید بد نیست ..... یکساعت هم به این مصاحبه گوش کنید نمی گوید که چقدر حقوق میگیرد؟؟!! ایشان در دانشگاه آزاد ۲۴ میلیون تومان حقوق میگرفت حالا درامد هایش به کنار ، این تازه خوبه بود سر دسته دزدان علی بابا آقای ولایتی ۳۵ میلیون حقوق میگیرند چون توان مضاعف بکار میبردند .
در بخش دوم برنامه همراه با شما خوبان به دیدن یک ویدیو کلیپ از ایران قبل از سال ۵۷ می نشینیم و در انتها به منطقه خواهیم رفت و شما را از دیدار رهبر کره شمالی و ولادیمیر پوتین و همچنین رویدادهای عراق و دیگر مسائل مهم جاری در منطقه آگاه خواهیم نمود
. با ما باشید و برنامه پنجره ای رو به خانه پدری را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید، منتظر شنیدن نظرات شما پیرامون این برنامه هستیم.

A Window to the Fatherland – Friday 26 April 2019

We begin tonight’s edition of A Window to the Fatherland with Dr. Alireza Nourizadeh reading one of his poems from the book of his collected works.

Dr. Alireza Nourizadeh:

I was talking to a friend of mine and we both remembered the day that Khomeini returned to Iran after his exile. We have witnessed the revolution and can tell how the people who came to Iran with him were one by one purged by him.

We can now imagine a day when Prince Reza Pahlavi and Hassan Shariatmadri may return to Iran and my old friend Javad Khadem is also on the same plane.

Then along with my journalist friends Jamal Bozorgzadeh and Jamshid Chalangi we could return to Iran and go and see ourloved ones after decades of having lived in exile.

Khomeini was brutal to his close supporters butthis time people who return from exile would only look for love and peace among our suffering people.

There are still decent people among this regime. People like Mohaghegh Damad and Abdullah Nouri.

And those who have committed crimes against ourpeople cannot escape justice.

They include Ali Akbar Velayati and Mohammad Jasbi who have been running the Azad University as a money making machine, not an institute to educate our young people to help it progress in the modern world.

In the second part of the program we will watch a video clip of the days of pre revolution in Iran as well as reporting on the meeting of Putin and the North Korean leader.


لینک وبسایت:

http://iranefardalive.com/Archive/51452

لینک یوتیوب:

https://youtu.be/RpgGl-WZuqw

لینک دانلود:

https://vimeo.com/332689338

فایل صوتی:

https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/8fwe91o24qyz

فایل صوتی کم حجم:

https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/icopohzqieow

گوگل درایو:

https://drive.google.com/file/d/1LHpskQArxS-WwXbG1LfoFIjP7sas230k/view?usp=sharing

April 28, 2019 06:33 PM






advertise at nourizadeh . com