May 28, 2019

فسیر خبر جمعه ۳ خرداد

سید علی خامنه ای: بر سر دو راهی یا بن بست؟

میهمانان: آقایان علیرضا نوری زاده و محمد نوری زاد

امشب در تفسیر خبر


در این شماره از برنامه تفسیر خبر نگاهی خواهیم داشت به:
تنش و لرزش در عرصه سیاسی انگلستان خانم ترزا می اعلاکرده که از ۷ ژوئن از نخست وزیری کناره گیری میکند بودن یا نبودن در اتحادیه اروپا موضوع روز در عرصه سیاسی اروپا و اما دور تر از انگلستان در ایران چه میگذرد؟؟ ، آیا جنگی در پیش است؟؟؟ آنگونه که برخی در تهران میگویند یا تنش رو به گسترش و بیشتر جنگی اقتصادی است؟؟ بر محور این موضوع گفتگو خواهیم کرد با میهمانان این شماره از برنامه تفسیر خبر:
آقای علیرضا نوری زاده کارشناس امور خاورمیانه و مدیر پژوهش های ایران و اعراب در انگلستان و آقای محمد نوری زاد فیلم ساز و نقاش در تهران


فسیر خبر جمعه ۳ خرداد

سید علی خامنه ای: بر سر دو راهی یا بن بست؟

میهمانان: آقایان علیرضا نوری زاده و محمد نوری زاد

امشب در تفسیر خبر


لینک وبسایت:

http://iranefardalive.com/Archive/52444

لینک یوتیوب:

https://youtu.be/duUNaf1XLA0

لینک دانلود:

https://vimeo.com/338292107

فایل صوتی:

https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/rticzgxgji6o

فایل صوتی کم حجم:

https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/snrn7vhnzmwj

گوگل درایو:

https://drive.google.com/file/d/1cvLY9xcZA7mMK2WziLtXgcIJFUat5AEq/view?usp=sharing



چالنگی : دخیل بستن به کسی مثل محمد خاتمی راه حل های جمهوری اسلامی امروز انگلستان در جریان هستید که ترزا می آمد و گفت من خدمت کردم به مملکتم و رفت و این مسند قدرت را راحت رها میکنند رای مردم هست که میبرد و میآورد ، ایران چی؟؟؟ اهل معنویات ما چرا اینقدر به قدرت چسبیده اند؟؟؟؟


نوری زاده: ببینید در اینجا انقلاب نمیشود برای اینکه شما حاکمیت را عوض میکنی، میتوانی براحتی رای بدهی و حاکم را عوض کنی، در ایران نمیتوانید چون یک حاکم ازلی ابدی آن بالا نشسته و اراده اوست، روحانی چند روز پیش آمد و گفت همانطور که در زمان جنگ اختیارات تفویض شده بود به هاشمی رفسنجانی الان هم من اختیارات می خواهم، اشاره اش به شورای حل بحران و شورای امنیت ملی بود که ایشان رئیس اش است، حالا تفویض اختیارات شد مثلا به روحانی، ایشان چکار میکند کدام تخم دوزرده ای را ما از ایشان انتظار داریم آیا یک آدم دیگری است من شریف امامی دیروز نیستم!!! خوب در عمل باید ببینیم ؟؟؟ ایشان ۶ سال پیش به مردم چه دروغ هایی گفت؟؟ چه وعده هایی داد؟؟؟ بنفش پوش از راه رسید که کلید آزادی دستش بود!!! ببینید متاسفانه اینها آنچنان به قدرت می چسبند ، من همیشه پیش خودم گفته ام ، احمد جنتی که شب می خوابد میداند که هر ۵ دقیقه ممکن است نفسش بالا نیاید چگونه او با حرص نشسته و این قدرت خانم را بغل کرده و ول نمیکند!!!

چالنگی : ولی همین احمد جنتی مسئله اش قدرت شاید نباشد؟؟ شاید دارد حکم خدا را اجرا میکند و وظیفه دینی و مذهبی دارد

نوری زاده : اینها اگر یک ذره به خدا اعتقاد داشته باشند، یکی از اینها را میشناختم نماز داشت می خواند یکدفعه میخندید بین نماز جای دیگر بود این دکانی است که نگه داشته اند نان بخورند وگرنه خودشان میدانند این دینی که اینها درست کرده اند شما یعنی واقعا فکر میکنید خامنه ای میرود به نمایشگاه کتاب و کتابی بر میدارد که عکس شاملو رویش است و نشان بدهد که اهل خواندن شاملو ست نخیر آن کتاب ضد شاملو بود!!!غرضم اینست که شما فکر میکنی خامنه ای به دعای صحیفیه سجادیه اعتقاد دارد !!!؟؟؟ ببینید اینها وقتی که در قدرت نبودند بالای منبر که میگفتند دلشان بحال خودشان هم میسوخت یک گریه ای هم میکردند شما الان یک آخوند را نمیبینید که گریه کند اینها نه دین دارند و اعتقادات دارند و نه باور دارند وبدتراز همه به ملت ایران به عنوان یک ملت اشغال شده نگاه میکنند


چالنگی: آقای نوری زاد ببینید مسئله اینست به هیچوجه نمیشود قیاس کرد حکومت ایران را با حکومت انگلستان به دوم خرداد اشاره کردید ، مشکل اینست که خاتمی و جنتی و روحانی اینطور هستند یا اینکه این نظام نظامی است مشکل زا؟؟ این نظامی که ما اولادان کورش و داریوش اختراع کرده ایم مشکل کجاست کدامیکی است؟؟؟؟

نوری زاد: با پیروزی انقلاب اسلامی و برامدن ملا ها و آیت الله ها، سفره ای برای این گرسنگان تاریخی پهن شد که همه اشان دور هم بودند و راست و چپ تقسیم بستند جمعیت راست با صراحت آدم میکشت، میدزدید، وبه هیچکس پاسخگو نبود، برای بقای این سفره چپ اختراع شد، آمد بايک پز و شعاری، که ما کمتر میکشیم و میدزدیم مثلا پاسخگو هستیم ، بنظر من دوم خرداد بزرگترین فریب برای مردم ما بود در حالی که ترک های بسیار اساسی به چهار چوب نظام وارد شده بود اینها آمدند و این ترکها راترمیم کردند و مردم را فرا خواندند در حول یک حباب بزرگ به اسم اصلا حات ، اخیرا یک فیلمی دست به دست شده از ترامپ که رفته در یکی از هتلهای خودش لباس کارگری پوشیده پیشخدمتی و نگهبانی و کاملا خدمت میکند در آن هتل حتی یک نگهبان به او میگوید یک خانمی از مسافران هتل از او خواسته که سگش را ببریم بگردانیم و ترامپ میرود و آن سگ را میگرداند، نظافت میکند و دستشویی ها را نظافت میکند شما نگاه بکنید الان خامنه ای بخواهد برود به یکی از شرکتهای امپراطوری خودش در ستاد اجرای امام و مثلا ببیند آنجا نگهبان است در مزارع بزرگ چوپان است فرض کنید کارگر، مهندس، دکتر هست، آیا این آدم میشود تصور کرد که لباس چوپانی بپوشد و به آن چوپان بگوید برویم گوسفندهای ستاد اجرای فرمان امام رابچرانیم؟؟!!! چرا من و شما نمیتوانیم یک چنین تجسمی از خامنه ای از ملا ها داشته باشیم؟؟؟ در حالی که میتوانیم تجسم کنیم که پیامبران چوپانی میکرده اند ولی خامنه ای را نمیتوانیم تصور کنیم علتش در همین پرسشی است که شما کردید که آقا گیر کار کجاست؟؟؟ گیر کار در این است که یک جمعیتی گرسنه ازدل تاریخ سر برآورده اند و به یک سفره گشوده به اسم ایران رسیده اند و رها نمیکنند اینها اصلا روزی را نمیبینند که برکنار باشند به همین دلیل آدم کشتند دزدی کردند زندانی کردند و اصلا روزی را نمیتوانند باور کنند که در پشت میز محاکمه قرار گرفته اند و مردم از آنها میپرسند چرا زدی؟؟؟ چرا کشتی؟؟؟ چرا دزدیدید؟؟؟ بهمین علت این کشتن ها و دزدی ها همچنان است برای اینکه به عبا و عمامه اینها دوخته شده است پاسخگو نبودن از خمینی گرفته تا خامنه ای تا آن امام جمعه دوردست که تسری پیدا کرده که مسئولان در قبال مسئولیتی که دارند پاسخگو نیستند . در انگلستان اگر یک نخست وزیر میرود و گریه میکند و میرود آنجا افکار عمومی و قانون بزرگترین خورشیدی است که بر آن سرزمین میتابد اما اینجا این ملا ها هستند که خودشان را خورشید میدانند .......
با ما باشید و برنامه تفسیر خبر را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید منتظر شنیدن نظرات شما پیرامون این برنامه هستیم.

Behind the Headlines – Friday 24 May 2019

Jamshid Chalangi:

In tonight’s program we will look at the latest news of the escalating US-Iran tension and find out what each one of them are saying about it and what is the position of the Europeans, on the day that Britain has had a political earthquake after its Prime Minister Theresa May has announced her resignation.

We will find out as some inside Iran say the tension with US will be increasing as an economic war is already in place.

Our guests to discuss these issues tonight are Dr. Alireza Nourizadeh and Mr Mohammad Nourizad.

Dr. Alireza Nourizadeh:

In Britain you would never have a social revolution but you can always change or bring down its governments because they are not the absolute rulers of the country.

In contrast, in Iran we have a supreme leader who regards himself as the eternal ruler of the nation within the existing regime.

Even the elected president within this regime is useless as only a few days ago Rouhani admitted it by asking for more power to be able to sort out some of the nation’s problems.

But what can he practically do? He gave a series of empty promises six years ago by holding a large key in his hand and claimedthat he has the solution to the country’s domestic and foreign problems. Did he not know at the time that in his position he could not do anything about these problems?

He has not delivered on any one of those empty promises, as within this system of governance in Iran he does not have the real power.

Mohammad Nourizad:

If the rulers of this regime had the slightest faith or religious belief they would not have done so much harm to Iran and the Iranians. For them religion is a business that provides them with wealth and keeps them in power.

Do you think when Khamenei holds a book in his hand and poses with the picture of the dissident poet Shamloo he is supportive of the artists and writers of our country? Never. He was and still is against Shamloo but pretends he is on the side of the intellectuals and artists.

The mullahs used to weep on the pulpit only for their own poor status. But nowadays you do not see one of them crying any more asthey neither have any faith nor believe in the nation of Iran and its future.

لینک وبسایت:

http://iranefardalive.com/Archive/52444

لینک یوتیوب:

https://youtu.be/duUNaf1XLA0

لینک دانلود:

https://vimeo.com/338292107

فایل صوتی:

https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/rticzgxgji6o

فایل صوتی کم حجم:

https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/snrn7vhnzmwj

گوگل درایو:

https://drive.google.com/file/d/1cvLY9xcZA7mMK2WziLtXgcIJFUat5AEq/view?usp=sharing




May 28, 2019 11:38 AM






advertise at nourizadeh . com