June 04, 2019

پنجره ای رو به خانه پدری سه شنبه ۱۴ خرداد‎

nor4-300x160.jpg

این شماره از برنامه را با شعری از دفتر اشعار دکتر علیرضا نوری زاده آغاز می نماییم. ابتدا اشاره ای به داستان ۱۵ خرداد و دستگیری خمینی و چگونگی به مرجع رسیدن او و فریبکاری وی خواهیم پرداخت. شوهر خاله ای داشتم محمد نام، مذهبی، و ما هم در آن سن چهارده پانزده سالگی دوست داشتیم دنبال او میرفتیم مسجد حاج فیض الله، آقای فلسفی سخنرانی داشت، شهر هم شلوغ شده بود قم شلوغ بود و روحانی بنام سید روح الله خمینی اعلامیه میداد که ای آقای اعلیحضرت، !!! مرحوم علم هم نخست وزیر بود و مجلس هم نداشتیم، تشکیل نشده بود فلسفی بالای منبر رفت مسجد پر از جمعیت ، شروع کرد آقای علم در غیاب مجلس ، من بعنوان نماینده ملت شما را استیضاح میکنم ، چرا در مدرسه فیضیه پلیس و سرباز ریخت و به طلبه های محترم توهین کردند ؟؟ و زدند و کشتند و این قضایا ؟؟؟؟

بعد از درگذشت مرحوم آیت الله بروجردی شاه که یگانه پادشاه شیعه بود تسلیت گفت به آقای حکیم ، به عبارت دیگر بطور غیر رسمی مرجعیت را از قم به نجف تایید کرد، بعضی ها به سراغش رفتند که قم را هم در نظر داشته باشید در نتیجه شاه تلگرامی کرد به مرحوم ایت الله شریعتمداری و مرعشی و گلپایگانی که اینها مثلث سه گانه مرجعیت شدند و مهر هایشان هم دست آقای شریعتمداری بود،و به خمینی محل نگذاشتند !!! دکتر امینی آنروزهایی که نخست وزیر بود میرفت سر میزد و حتی ما آنروزهایی که میخواستیم در روزنامه اطلاعات اسم خمینی را بیاوریم عکسی که در آرشیو جستجو کردیم عکس دکتر امینی با خمینی بود امینی رفته بوده قم و گفته بودند آنجا هم برو و دور هم عکسی از آنها گرفته بودند ما آن عکس را چاپ کردیم. آقای فلسفی شروع کرد و عناوینی بر شمرد و در موارد زیرسوگند را در کتاب قران برداشتید و آسمانی گذاشته اید؟؟

توجیه علم و شاه هم این بود که در مملکت عضو انجمن شهر که برایش نگفته اند جزو شیعه اثنی عشری باشد اگر مسیحی بود به چه کتابی باید قسم بخورد؟؟ کتاب آسمانی برسمیت شناخته شده در ایران قران و تورات و انجیل است حالا اوستا را هم میآورند بخاط اینکه اسلام بطور مرموزی از کنار دین زرتشتی عبور کرده است و همینطور ایزدی ها را !!! آقای خمینی و دارو دسته اشان اشاره میکردند که اینها میخواهند بهایی ها را بیاورند بهایی ها هیچوقت نگفتند کتاب آسمانی دارند، اتفاقاً کتابشان زمینی زمینی است برای اینکه در کتابشان حرفهای مربوط به امروز است و به آسمان ربطی ندارد ، ولی اینها بهانه اشان بود ، برای خمینی قابل قبول نبود که زن بتواند به مجلس برود و زن و مرد برابر باشند ، زن از حقوق مساوی برخوردار باشد اینها اعتقادی به این ندارند یه وقتی اینها میگفتند که عربها زنها را زنده بگور میکردند این حرف صحت نداشت و زنان عرب بزرگی بوده اند که خیلی هم مشهور هستند حضرت خدیجه و زن ابو جهل که میگویند .

استیضاح فلسفی باعث شد که ماموران بخواهند دستگیرش کنند که او از پشت بام فرار کرد ما هم به اتفاق شوهر خاله مان که این اواخر چقدر پشیمان بود و چقدر از این فریبی که خورده بود متاسف بود.و فردای آنروز حکومت نظامی اعلام کردند ولی با مختصر حرکتی داستان پانزده خرداد سرکوب شد .وقتی خمینی را گرفتند در شیراز مرحوم محلاتی و در مشهد مرحوم حسن آقا قمی را هم گرفتند آوردندشان به تهران و تیمسار پاکروان رفت و با آنها صحبت کرد ظاهرا آقایون قول دادند که شلوغ نکنند . و خمینی به قم رفت اما دو مرتبه شلوغ و آشوب کرد که گرفتنش و در همان زمان مرحوم آیت الله شریعتمداری امدند در حضرت عبدالعظیم و یک عده از روحانیون هم آمدند و ایشان آنجا حکم مرجعیت خمینی را نوشتند که با اوکاری نداشته باشند.
و خمینی وقتی به قدرت رسید چگونه پاسخ مرحوم شریعتمداری را داد که اون بلا ها را سرش آورد و او را محروم از دیدن طبیب نمود!! این آدم عجیب بود در تمام وجود این آدم دروغ بود و اینکه گفته من درویشم و صوفی ام دروغ بود ، هیچکس از این مرد فریب کار تر در تاریخ نبود،.

یک وقت عید فطر که میشد آدم خوشحال میشد میدید مردم دارند به هم کمک میکنند داشتم تصاویری رو میدیدم از بازار عدن ، در کشور های اسلامی عید فطر بسیار مهم است عید قربان هم مهم است بعد نگاه کردم این بچه های کوچولو پابرهنه ، و بعضی وقت ها مادر ها نمیتوانستند چیزی برای این کودکانشان بخرند از برکت این ولی فقیه از برکت اینکه اینها نمیگذارند یمن یک زندگی آسوده داشته باشد آقای خامنه ای به یمن چکار داری به تو چه ؟؟؟که به حوثی ها موشک میدی ؟؟؟ مرد بودی برایشان یک مدرسه درست میکردی!!! یمن همسایه عربستان است و هزاران سال هم هست که دارند در کنار هم زندگی میکنند ، تو چکاره معرکه ای ؟؟؟ کارون و بچه های خوزستان را نجات بده اعتیاد را ریشه کن، کن ، فساد را ریشه کن، کن!! به یمن چیکار داری؟؟ تمام این فتنه داعش زیر گور این رژیم ولایی است اگر اینها نبودند داعشی هم نبود اگر اینها نبودند تعصب سنی اینطور گل نمیکرد کی شیعه و سنی با هم دعوا داشتند ؟؟؟ اصلاً این حرفها نبود سید روح الله کشمیری آمد این بساط را علم کرد ،

۱۵ خرداد امروز مبدا این فتنه ای است که مملکت ما و تمام منطقه را آلوده کرده است ، ولایت فقیه جیست بدعت نامبارک دروغ و فریب ، همچینین چیزی در اسلام وجود ندارد ولایت فقیه یعنی شارلاتانیزم ، یعنی دروغ یعنی فریب ، هیچ ملتی برده به دنیا نیامده است و هیچ ملتی برده نیست که یک سید علی آقایی بر او حکومت کند ؟؟!!! این ملت آزاد است که رای بدهد و حاکمش را هم خودش انتخاب کند و عزل بکند این حق ملت است.

در بخش بعدی به تحلیل سخنان روحانی در ارتباط با مذاکره با امریکا خواهیم پرداخت . در ادامه شما را از گفتگوهای ترامپ با ترزا می در ارتباط با ایران مطلع خواهیم نمود . در بخش دوم برنامه از عملکرد پرستوها در جمهوری اسلامی با شما سخن میگوییم .در پی آن شما را در جریان اظهارات خامنه ای در مورد نرفتن سفر های خارجی قرار خواهیم داد و توضیحاتی تقدیم حضورتان خواهیم نمود در ادامه از سخنان تاج زاده شما را با خبر خواهیم ساخت و در این باره با شما به صحبت مینشینیم .
. با ما باشید و برنامه پنجره ای رو به خانه پدری را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید، منتظر شنیدن نظرات شما پیرامون این برنامه هستیم.
A Window to the Fatherland – Tuesday 4 June 2019

We begin tonight’s edition of A Window to the Fatherland with Dr. Alireza Nourizadeh reading one of his poems from the book of his collected works.

Dr. Alireza Nourizadeh:

Tonight we will look at the story of the 15th of Khordad riots of 1963 and the arrest of Khomeini and how he was elevated to the rank of an ayatollah and his consequent hypocrisy when he came to power 17 years later.

I remember in those days I used to go to Haj Fayzullah Mosque with my uncle and listen to the sermons of cleric Phalsafi in the city of Qum.

Then Khomeini was issuing leaflets directed at the late Shah’s rule and distributed at the mosque. The fiery statements were full of verbal attacks to the Shah.

After the death of the late grand ayatollah Boroujerdi as the Shah was the only Shia monarch he offered his condolences to the late ayatollah Hakim in Najaf, which implied that he recognizes Hakim as Boroujerdi’s successor.

The grand ayatollahs of Iran, including Shariatmadri at the time never recognized Khomeini’s status for this succession.

But Shariatmadri intervened and saved Khomeini’s life by appealing to the Shah to regard him as a grand ayatollah too, which excluded him from any harsh treatment and just sent him to exile.

However, when Khomeini came to power he humiliated ayatollah Shariatmadari and defroged him as a religious leader and even barred the old man to be seen by doctors. Nobody in our history has been more hypocrite than Khomeini.

The 15th of Khordad rioting was the beginning of the sedition that eventually engulfed our country in calamities in the name of the Islamic revolution.

Later in the program we will look at Rouhani’s comments about entering talks with the US and what discussions President Trump and Theresa May have had about Iran and its regime.

لینک وبسایت:

http://iranefardalive.com/Archive/52791

لینک یوتیوب:

https://youtu.be/1U5YuAxz9O8

لینک دانلود:

https://vimeo.com/340251825

فایل صوتی:

https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/6rja5lpjkh29

فایل صوتی کم حجم:

https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/pfqpazowkui7

گوگل درایو:

https://drive.google.com/file/d/1oEYw7dqNwWjsaB9rqk-jJuOkEC4RY2Kq/view?usp=sharing

June 4, 2019 08:17 PM






advertise at nourizadeh . com