June 16, 2019

پنجره ای رو به خانه پدری چهارشنبه ۲۲ خرداد

nor4-300x160.jpg

این شماره از برنامه را با شعری از دفتر اشعار دکتر علیرضا نوری زاده آغاز می نماییم. در بخش اول برنامه از پشت پرده دستگیری و آزادی آقای نزار زاکار و نقش حزب الله در این قضایا شما را آگاه خواهیم ساخت .
تصاویر نزار زاکار را میدیدم که به وطنش باز میگشت و این شعر را در استودیو نوشتم ، خیلی برام جالب بود و دیدن نزار زاکار و غلط کردن جمهوری ولایت فقیه ، ویدیو کلیپی برایتان نشان میدهم که امنیت خانه مبارکه درست کرده است این فیلم را ببینید تا در مورد آن با شما صحبت کنم.
متوجه شدید دوتا قضیه هست یکی آنکه آقای نزار زاکار در باره انجیو ها و جامعه مدنی و تلاشهایی که در سوریه میشود تا رژیم آدم خوار و فاسد بشار اسد را براندازد فعالانه کار میکند و با شخصیت های بزرگ سوری در تماس هست، اگه شما ریگی به کفشتان نیست چرا اورا چند بار به تهران دعوت کردید و در برابر این رژیم آدم خوار بشار ایستاد ، در آن زمان نه داعشی جان گرفته بود و نه ارتش آزادی بود و نه جبهه نصرتی؟؟!! یک گروهای محلی بودند بعلاوه آنهایی که از ارتش جدا شده بودند و گروهی از افراد برجسته لبنان همراه نزار زاکار .

آقای نزار زکار را برای این مورد میزنندش فعالیت های او برای کمک به مردم سوریه بوده است این یک دلیلش است ، دلیل دوم چیست؟؟ جانانه مبارزه کردنش برای آزادی زنان در خاور میانه و برابری زنان در خاورمیانه، ببینید این امنیت خانه مبارکه چقدر آلوده است ،او موفق شد ارتباطی با معاون ریاست جمهوری بر قرار کند !!!! ببینید این ارتباط را چجوری میگویند !!! ببینید ذهن آلوده حسین طائب و پرستوهایش تا کجا گسترده است!!!؟؟ این ذهن آلوده رژیم نمیتواند درک کند که نزار زاکار یک دانشمند است به ایران می آید کنفرانس میدهد و در ارتباط با آزادی زنان و برابری زنان و نقش زنان در کشور خودش صحبت میکند ،.

در ادامه برنامه شما را در جریان نقش حزب الشیطان قرار میدهیم:
این حزب الشیطانی که برایتان میگفتم یک سرسوزنی برای ما منفعتی نداشته جز خرج !!! بعد از حمله اسراییلی ها حسن نصرالله یک چک خامنه ای را به مبلغ پانصد میلیون دلار دستش گرفت ، گفت مال حلال ، مال حلال ، از جگر مردم ایران بیرون کشیدم ، خامنه ای از ارث پدریش آورده؟؟؟؟ خدا بیامرز میرزا بدبخت ده تومان هم نداشت !!!!. باری این حزب الشیطان در همین لندن جاهایی زیر زمینی درست کرده بود که در آن بمب بسازند و در آن خمپاره تولید کنند با امکاناتی که اینجابود میتوانند این کار را بکنند ، دولت انگلستان این را کشف میکند، منتهی کی بوده ؟؟ موقعی بود که آقای کامرون داشته در مذاکرات برجام شرکت میکرده و مشغول گفتگو در وین بوده است، و نخست وزیر میگوید آقا صدایش را در نیاورید، الان اگر صدای این را دربیاوریم باید مقابل ایران موضع بگیریم، بنابراین صدایش را در نمی آورند و فقط به امریکاییها میگویند و امریکاییها پیگیر میشوند و آنها را دستگیر میکنند.

در بخش بعدی برنامه همراه با شما خوبان به گفتگو با آقای سادات در گرجستان خواهیم پرداخت و در ارتباط با حضور ایرانیان و مشاغل و تحصیل ایرانیان با ایشان به تبادل نظر خواهیم پرداخت . با ما باشید و برنامه پنجره ای رو به خانه پدری را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید، منتظر شنیدن نظرات شما پیرامون این برنامه هستیم.


A Window to the Fatherland – Wednesday 12 June 2019

We begin tonight’s edition of A Window to the Fatherland with Dr. Alireza Nourizadeh reading one of his poems from the book of his collected works.

Dr. Alireza Nourizadeh:

In tonight’s program we will look at why the Lebanese-American citizen Nizar Zakka was arrested four years ago and has now been released by the repressive andinhumane regime in Iran

I wrote my poem about his release on my way to the studio. Mr. Zakka’s release indicates the surrender of the regime by eating the humble pie.

The regime has now produced a video clip about Zakka’s activities and we will play it later in the program.

In the video they accuse him of assisting the anti-Bashar Assad forces to helpthem with building a civil society and being in contact with many Syrian opposition leaders.

One needs to ask the producers of this propaganda video that why if you knew this about Zakka, the regime had officially invited him to visit Iran on severaloccasions while you have been supporting the Assad regime all along?

The Iranian regime has never forgiven Zakka for his tireless efforts and support for social freedoms for the female populations of the Middle East, including Iran.

Most of his speeches in Iran have been about promotion of human rights especially for women, through the use of new social media and technological advances in mass communications.

Earlier this week the Daily Telegraph reported the news that Hezbollah terrorists linked to Iran were caught stockpiling tonnes of explosive materials on theoutskirts of London in a secret British bomb factory.

The plot was uncovered by MI5 and the Metropolitan Police in the just months after the UK signed up to the Iran nuclear deal, but was kept secret not to derail the deal at the time.

The Hezbollah has devoured hundreds of millions of dollars of our people’s money and in return has brought nothing for us except bad name, disrepute and misery.

لینک وبسایت:

http://iranefardalive.com/Archive/53011

لینک یوتیوب:

https://youtu.be/-FLD1-15bzU

لینک دانلود:

https://vimeo.com/341840042

فایل صوتی:

https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/veamhphxvmqu

فایل صوتی کم حجم:

https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/4mpkwmbjkgm0

گوگل درایو:

https://drive.google.com/file/d/1sUkTbWA3BNUVBSz9RFanq3fV1LWytTJO/view?usp=sharing


June 16, 2019 02:35 PM






advertise at nourizadeh . com