June 20, 2019

پنجره ای رو به خانه پدری دوشنبه ۲۷ خرداد

nor4-300x160.jpg
این شماره از برنامه را با شعری از دفتر اشعار دکتر علیرضا نوری زاده آغاز می نماییم. ابتدا اشاره ای به سخنان دکتر مهاجرانی در برنامه پرگارخواهیم داشت.
برنامه پرگار در بی بی سی را میدیدم که آقای مهندس شریعتمداری و دکتر مهاجرانی و آقای ماهور زاده از خود بی بی سی ، خیلی برای من جالب بود که بحث موقعیت جمهوری اسلامی و آینده بود و مهندس شریعتمداری به درستی و بخوبی و با آگاهی کامل تجزیه و تحلیل میکرد اوضاع را گفت وضع حوزه ها را گفت، جناب مهاجرانی اسباب شگفتی من شد !! ایشان یک شخصیت عجیبی دارد در یک جمع از فضلا و اهل قلم و علم که نشسته اید خوشحال میشوید که ایشان صحبت کند ، مطالعه اش زیاد است و اطلاعات زیاد دارد ، بمحض اینکه ایشان دهانش را در مورد سیاست باز کرد چنان بوی جمهوری اسلامی بیرون میزند که آدم مجبور میشود دماغش را بگیرد آیشان حرفهای عجیب غریبی زد ، اولا ایشان ادعا کرد که این رژیم چه کرده خامنه ای چه کرده زمین و زمان انگشت به دهان مانده اند ؟؟؟ خیانتی کرده که ایران را سوق بدهد به سوی نابودی !!!!

آقا اینها رفته اند و این نفت کش ها را منفجر کرده اند فیلم برداری شده از بالا و نتوانسته اند که پهپاد را بزنند حساب کتابی در کار است دولت بریتانیا بیخود نمی گوید ؟؟ بعد این جمله برای من تعجب آور بود معلوم بود که ایشان بسیار مغرور هست و با پوزخندی بر لب و میگفت البته اطلاعات من از داخل از آقای شریعتمداری بیشتر است !! کی گفته بیشتر است؟؟؟ منبع شما اطلاعاتی است منبع آقای شریعتمداری علمای قم و ارادتمندان پدرش هستند. من یک سئوالی از ایشان دارم این جمهوری اسلامی که اینقدر خوب است!!!؟؟؟ شما با این معلومات پادشاهشان میشوی ، پس چرا نمیروی و غربت را خریده ای؟ من میدانم چون بعد از چهل سال هنوز چشمم به خانه پدری است!!!! و اگر خامنه ای دارد سیاست بیسمارکی را اجرا میکند!!! و شما خبر داری که جانشینان در مجلس خبرگان انتخاب شده اند و چند تن را کنار گذاشته اند و قرار است یکی ازآ نها بشود؟؟؟، نظام مقتدر!! سپاه مقتدر و نوکر سید علی آقا!!! شما تشریف ببرید حداقلش میشوید رئیس دانشگاه مفید!!! این دانشگاه مرتجع خانه ای است که هفت میلیارد دلار به موسوی اردبیلی دادند و گفتند برو دانشگاه درست کن از این قبیل دانشگاها زیاد است ولی کیفیت ندارند.

داستانی برایتان بگویم ، خمینی که برگشت جزو همراهانش یک آقایی بود بنام محمد علی هادی نجف آبادی او با حسین خمینی رابطه خوبی داشت از پاریس هم آمده بود چون در پاکستان درس میخواند با محمد منتظری هم رفیق بود به من گفت دلیل اینکه زمانی که ما بر میگشتیم من لباس روحانی پوشیدم این بود که باعث میشد که در آنجا به من کاری نداشته باشند چون نمیدانستند که به این راحتی مملکت را میگیرند ، این آقا بچه باهوشی بود خیلی هم به رفسنجانی نزدیک شد و جریان مک فارلین که پیش آمد رفسنجانی اورا با دو سه تا آدم دیگه که بهشان اعتماد داشت اینها را به استقبال مک فارلین فرستاد امریکاییها هم از او بدشان نمی آمد ، و هادی رفت وزارت خارجه و عمامه را برداشت و کت شلوار پوشید، سفیر شد در دو منطقه حساس در دوبی و در عربستان، دوران سفارت بسیار خوبی داشت و در روابط فی مابین بسیار موثر بود ، و در هر مناسبتی حضور داشت وقتی برگشت مدیر کل حقوقی شد ولی معاونش نکردند و خودش را بازنشست کرد حالا ایشان با اخویان گرامیشان اختلاس چند میلیاردی از بانک کرده اند.
در بخش بعدی برنامه به نگاهی به سخنان روحانی در نشست شانگهای و سفر او به تاجیکستان خواهیم افکند.
هنوز ایران را به عنوان عضو نپذیرفته اند آقای روحانی دوباره همان حرفهای همیشگی که میزنیم و فلان میکنیم و جلو آمریکا می ایستیم!! پوتین و رئیس جمهوری چین به او گفته بودند که آقا تند نروید !! برای اینکه ما نمیتوانیم بعدا کاری برایتان بکنیم درب گفتگو را باز بگذارید این حرفها چی بود خامنه ای زد؟؟؟ واقعا خامنه ای خودش را خیلی بی اعتبار کرد !!! اعتبار زمانی بالا میرود که با عقل و درایت کار کنند ، خمینی هم جام زهر را سر کشید خامنه ای هم میکشد اما همراه با نابودی ایران سر میکشد!! دولت بریتانیا امروز اعلام کرد که رژیم ایران در این ماجرا دست داشته است و کشتی های بریتانیا بسرعت بسوی بحرین راه افتاده اند . آقای خامنه ای هواست جمع باشد ممکن است چهار تا کشتی را بزنی اما تمام ناوگان دریاییت را نابود میکنی. ترامپ هم هرروزی چیزی میگوید و شما را گمراه میکند و در هچل می اندازدتان.
از انجا روحانی شنبه به تاجیکستان رفت ، روابط ما با تاجیکستان مدتی شکر آب بود بنیاد ۱۵ خرداد را بستند بنیاد امام را بستند و مرکز فرهنگی جمهوری اسلامی را تعطیل کردند ، و عملکردشان باعث شد که اینها را بیرون ریختند و بعد هم اعلام کردند که جمهوری اسلامی باعث کشتار چند تن از سران کشور در حکومت قبلی بوده است قبل از رحمانوف، تا اینکه وزیر خارجه تاجیکستان به ایران رفت و با آقای ظریف ملاقات کرد.............
در ادامه برنامه شما را از چند خبر داخلی در ارتباط با بستن تنگه هرمز و بالا بردن غنی سازی اورانیوم آگاه خواهیم نمود در پی آن از پشت پرده سفر حجت الاسلام محمود علوی وزیر اطلاعات به سوریه با شما به سخن می نشینیم. با ما باشید و برنامه پنجره ای رو به خانه پدری را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید، منتظر شنیدن نظرات شما پیرامون این برنامه هستیم.
A Window to the Fatherland – Monday 17 June 2019

We begin tonight’s edition of A Window to the Fatherland with Dr. Alireza Nourizadeh reading one of his poems from the book of his collected works.

Dr. Alireza Nourizadeh:

We continue the program with looking at the comments of the former Iranian Culture Minister Ataullah Mohajerani, in thePargar program of the BBC Persian TV.

Mohajerani and our colleague Mr Hassan Shariatmadri had taken part in this program, which was about the future of the Islamic republic regime.

While Shariatmadri gave realistic and objectiveanalysis of the situation in Iran, Mohajerani has been uttering a lot of baseless comments about the regime’s “powers” and that how Khamenei has been “serving Iran” throughout his dictatorial rule.

Khamenei has done nothing but to take our motherland to the brink of full destruction and yet the man who has run away from his regime and lives in exile praises him!! Shameless comments from a man who claims to be cultured and learned.

The British government has now publicly and officially backed the US position on blaming the Iranian regime for the explosions on the oil tankers in the Gulf of Oman.

The US navy has managed to film the Iranian speedboat responsible for these acts and the regime is now blasting the UK government for condemning the terrorist operations!

When Khomeini returned back to Iran from exile there was this man by the name of Mohammad Ali Hadi Najafabadi who had befriended Khomeini’s grandson Hossein.

As an opportunist he had put on the clerical robes and turban to become part of the new ruling regime and he became a confidante of Rafsanjani and even took part in secret negotiations with the Americans during the Contra scandal.

Najafabadi has now been implicated in a multi-billion dollar corruption case which goes to say the story of all those who have been ruling Iran under the false banner of religion for the last forty years.

Rouhani has been visiting Tajikistan with the hope of reviving Iran’s historic cultural links with the country.

We used to have good relations with Tajikistan but the regime gradually began to abuse its so-called cultural centers to spread radicalism and fundamentalism and the Tajik government decided to close them down.

Later in the program we will reveal the reasons for Iran’s Minister of Intelligence trip to Lebanon.

لینک وبسایت:

http://iranefardalive.com/Archive/53173

لینک یوتیوب:

https://youtu.be/DRp3gmDlrNI

لینک دانلود:

https://vimeo.com/342875725

فایل صوتی:

https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/vj0ciu2s0aak

فایل صوتی کم حجم:

https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/27m9dquposyb

گوگل درایو:

https://drive.google.com/file/d/1hfIfQ7BKad74mPINRYvEfc30ZZXTn4mI/view?usp=sharing

June 20, 2019 12:02 AM






advertise at nourizadeh . com