July 01, 2019

پنجره ای رو به خانه پدری پنجشنبه ۳۰ خرداد

nor4-300x160.jpg


این شماره از برنامه را با شعری از دفتر اشعار دکتر علیرضا نوری زاده آغاز می نماییم. سپس همراه با شما خوبان به گفتگو با آقای دکتر محسن سازگارا خواهیم نشست :

دکتر نوری زاده : با آشناییکه به روحیات این حضرات دارید آیا واقعا اینها به سرشان زده است ؟؟ اینها رسوا شدند با این فیلمی که نشان دادند که بمب را از بدنه کشتی جدا کردند واقعا با چه وقاحتی این حرفها را میزنند ؟؟ سفیر انگلیس رفته به وزارت خارجه و اعتراض کرده میگویند سفیر را احضار کردیم و به او اعتراض کردیم !!!!!! چه جور تفسیر میکنید شما؟؟؟


دکتر سازگارا: ببینید برای اینکه وضعیت فعلی را درست درک بکنیم من یک مقدمه میگویم، دولت ترامپ که آمد سر کار حرفش این بود حرفی که رئیس جمهوری های قبلی هم داشتند ولی هیچکدام به این جدیت نبود، من دیگر تحمل نمیکنم از کابل تا کاراکاس یک شبکه تروریستی درست کنی و به یقین یکی از بزرگترین شبکه های تروریستی است یعنی تا بحال یک دولت پشت شبکه تروریستی نبوده است،دولتی که میتواند پاسپورت جعل کند، پول جعلی چاپ کند ، هر کس که لو رفت ببرد داخل ایران کسی هم پیدایش نکند،.
دولت ترامپ گفت من نمیگذارم حالا میخوای آزمایش موشکی بکنی؟؟ برای دفاعت نیست به حوثی ها میدی به عربستان بزنند میدهی به حزب الله که اگر درگیری شد بزند به اسراییل، و حتی برد را بجایی ببری که اروپا را تهدید کنی ؟؟ البته ترامپ در زمان انتخابات هم قول داده بود که من از برجام را بیرون میروم، و رفت کار بدی هم کرد میتوانست بیرون نرود و همین کارها را هم بکند و محکم گفت باید بیایی سر میز بنشینی و ۱۲ شرط را هم پمپئو اعلام نمود و تمام این دوازده شرط حول و حوش همین موضوع است از نیروهای تروریستی حمایت نکن بیا بشین سر میز ، تحریم میکنم سفت و سخت ، که ناچار بشوی به میز مذاکره بیایی!!اینها باور نمیکردند که ترامپ از برجام خارج شود میگفتند تهدید میکند اما نمیرود خوب کرد ترامپ !! باور نمیکردند که این تحریمها اینقدر موفق بشود این نشان داد که زور امریکا پر زور است و اروپایی ها دولت هایشان گفتند در برجام میمانیم و واقیت اینست که دولتهای اروپایی زورشان به کمپانیها نمیرسد.
دکتر نوری زاده : وزیر خارجه آلمان به ظریف گفته بود و خیلی هم بهشان برخورده بود و گفته بود من کاری نمیتوانم بکنم !!!

دکتر سازگارا: این از زمان بنی صدر که او هم از مائو یاد گرفته بود که ما میرویم به اروپا نزدیک میشویم و شکاف بین آمریکا و اروپا ، واین را نمیفهمند که مثلا انگلیس مهمترین متحد امریکاست و پشت سر انگلیس به دو جنگ جهانی آمده است، و وارد جنگ شده در ناتو هستند و چک امنیتی انگلیس را آمریکا قبول دارد و برعکس!! اینقدر اینها به هم نزدیکند نه به اندازه انگلیس ولی آلمان و فرانسه و ایتالیا دست کمی ندارند ولی ماجرا دست دولتها نیست دست شرکت هاست آمریکا توانسته یک سیستم تحریمی درست کند و سیستم بانکی امریکا و اروپا و دنیا را جوری به هم وصل کرده که همه با امریکا کار میکنند و انها را کنترل میکند ، این تحریم ها خوب کار میکند و این نگاه استراتژیکشان است ، ایران ممکن است این تهدید ها را عملی کند اصطلاحش قورباغه در ماهیتابه داغ است یعنی زمانی که زیرش داغ میشود ممکن است بپرد بیرون، بنابراین میگویند ما این تحریمها را که پیچش را سفت کردیم ممکن است از سازمانهای تروریستی و ابزارهایی که ساخته استفاده کند و جنگ بشود و تصویب کردند که ناو های متعددی و نیرو در منطقه خلیج فارس مستقر کرده اند تا اگر ایران کاری کرد بتوانند تلافی بکنند ، این ماجرا تشدی و تسریع شد وقتی امریکاییها اطلاعاتی بدستشان رسید که این همان جلسه ای است که در دفتر سیا پمپئو و بولتون رفتند واخباری را که داشتند دادند که ایران عنقریب میخواهد کاری انجام دهد بنابراین در ارسال نیرو تسریع کردند چون به ارتش امریکا گفته اند آنها هم ابزار و ادوات در خواست کردند و دو ناو و هواپیماهای ب ۵۲ که متخصصان میگویند قدرت آتشی که آمریکا به منطقه آورده صدو شصت برابر ایران است بنابراین آمدند و مستقر شدند و اخطار کردند به ایران هم از طرف کانا های رسمی و غیر رسمی و پیام دادند که مانیامده ایم با شما جنگ شروع کنیم ولی اگر جنگ بکنید و کاری بکنید، تلافی میکنیم. اساس برنامه کنترل برنامه است .

دکتر نوری زاده :ببخشید یکی از هدف های تحریمها این بود که تحریمها چنان فشاری بر جامعه بیاورد که موجب واکنش عمومی بشود و توده مردم بلند بشوند و رژیم در برابر یک خطر اساسی قرار بگیرد و از این طرف هم دست و بالش راببندند که نتواند مردم را بکشد. جهان یک فرمولی را ثبت کرده آیا به نظر شما تحریمها تا رسیدن به آن هدف ناموفق است؟؟؟؟؟؟

با ما باشید و برنامه پنجره ای رو به خانه پدری را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید، منتظر شنیدن نظرات شما پیرامون این برنامه هستیم.

پنجره ای رو به خانه پدری پنجشنبه ۳۰ خرداد

این شماره از برنامه را با شعری از دفتر اشعار دکتر علیرضا نوری زاده آغاز می نماییم. سپس همراه با شما خوبان به گفتگو با آقای دکتر محسن سازگارا خواهیم نشست و در ارتباط با حمله به کشتی ها در دریای عمان و واکنشهای بین المللی و مسائل مهم داخلی و دیگر رویداد های منطقه ای با ایشان به تبادل نظر خواهیم پرداخت. با ما باشید و برنامه پنجره ای رو به خانه پدری را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید، منتظر شنیدن نظرات شما پیرامون این برنامه هستیم.

لینک وبسایت:

http://iranefardalive.com/Archive/53277

لینک یوتیوب:

https://youtu.be/tgDQh1QbGcU

لینک دانلود:

https://vimeo.com/343492191

فایل صوتی:

https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/phn0phbnsqwq

فایل صوتی کم حجم:

https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/okepokgiglbv

گوگل درایو:

https://drive.google.com/file/d/182wKOEBMSsyWf106EzIBNqdG9Y33XmZJ/view?usp=sharing

July 1, 2019 11:07 AM






advertise at nourizadeh . com